Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Talpmasszázs

Ez egy 100 %-ban igaz történet…

Talpmasszázs (ikertörténet)

2002. év vége, a két ünnep között. Este 9.30 (kb.), a gyerkőcök már alszanak, mi zuhanyzás után, fürdőköpenyben elfoglaljuk a háromrészes kanapét, a TV-t bámuljuk.

A férfi:

Úgy látom, a mai este is olyan lesz, mint sok másik. Én leülök a kanapé egyik végébe, kedvesem hanyatt fekve ölembe teszi lábfejét, hogy krémezzem-masszírozzam meg a talpát. Aztán beszunnyad az erősen hanyagolható műsoron, és külön-külön bejutunk az ágyba, aludni.
Pedig már több, mint egy hete nem szeretkeztünk! Legutóbb nagyon élveztem, ahogy hasra feküdt az ágyon és én a hátát simogattam merev farkammal, aztán a nyakát, finoman oldalt az arcát, és ő megnyalogatott. Aztán lefelé indultam, megemelte popsiját, és becsusszantam nedves puncijába…
Most is látom, már félig csukva a szeme. De akkor miért ezt a rövid fürdőköpenyét vette fel? Ez éppen csak takarja a félgömböket, és így hanyatt fekve elég egy óvatlan mozdulat, és minden feltárul.

Egyik talpával végeztem, és ahogy lábat cserél, szétnyílik elöl a köntös.
Ezt direkt csinálta, vagy véletlenül!? Felbukkan a fekete bozont, ami valahogy más, mint eddig, de nem jövök rá, hogy miért. Férfiasságom másodpercek alatt tettre kész, de a hosszú köpeny elrejti. Imádom a hosszú combjait, selymes bőrét… és ez az ártatlan kitárulkozás!!
Szabadon lévő lábfeje finom mozgásokba kezd, úgy tűnik, megpróbál köntösöm alá jutni. Segítek neki, így a következő pillanatban egy lüktető, forró hús-bólyában akad meg kecses lábfeje. És még mindig csukva a szeme!
Mivel a tőlem távolabb eső lábfeje szabad, ezért talpának finom bőrével le-fel simogatja farkam alsó felét. Gyönyörűséges érzés!! Remélem tudja, mit akar… Én mindenesetre megadtam magam az érzésnek.
Egyre ütemesebb a le-fel simogatás, én már csak ülök és élvezkedem. Néha lejjebb csúszik, és finom ujjai a szőrös erszény masszírozzák, tovább feszítve a húrt.
Finoman kihúzza a másik lábát a kezemből, és két talpát összefordítva, erőteljesebb ingerlésbe kezd.

Ez nagyon izgató! Le-föl simogat, egyre erőteljesebb és gyorsabb mozgással. Talán abba kéne hagyni, mielőtt kispriccelek, de ez annyira élvezetes, hogy nincs hozzá erőm
Egyre emelkedik vágyam, szívesen simogatnám punciját, de combjai zárva vannak, így nem férek közéjük. Úgy érzem, már nem sok van hátra a teljes „végzetig”.
Ez már több annál, amit el lehet viselni!!
Érzem, valahonnan mélyről elindul a folyam, amit már nem lehet megállítani. Remélem, nem most akarja abbahagyni, mert akkor én fejezem be magamnak.
MOST, MOST… testem megfeszül, és a sebesen mozgó „satu” kipréseli belőlem az utolsó cseppet is.
Ez fantasztikus volt…

Próbálok magamhoz térni, a köpenyem zsebéből elővarázsolt pzs-vel letisztítom a kedvesemre hullott cseppeket.
Felkelek, egy mozdulattal megszabadulok ruházatomtól, közben ő is szétnyitja köpenyét, és feltárja testét. Letérdelek mellé, hosszú csókban forrunk össze, majd elindulok lefelé a testén.
Gyönyörű, formás keblek, hamvas illattal és ágaskodó bimbókkal. Kicsit megcirógatom, megnyalogatom, de az igazi cél az lejjebb van. Ahogy haladok combjai felé, egyik lábát felteszi a támlára, másikkal pedig a padlóra támaszkodik. Megcsapja orrom a finom pézsmaillat, és elvesztem a fejem.

Ez… gyönyörű! Csupaszra borotvál, duzzadó ajkak, amint fénylőn harmatoznak. Ezt meg kell kóstolnom! Kedvesem összerándul, ahogy ajkaimmal beborítom, nyelvem körbe-körbe jár, rátalálok duzzadt csiklójára, finoman pergetem rajta nyelvem. Élvezem a csodás ambrózia ízét, nyelvem mélyen beléfúrom, a nektár forrását keresve.
Annyira már ismerem, hogy kézzel-szájjal nem tudom kielégíteni, neki ehhez egy forró farok kell, mélyen a puncijában.
Hirtelen más ötletem támad. Megfogom az egyik kezét, ujjait finoman combjai közé vezetem. Megérti kérésem, s én nedvesre szopogatom ujjait. Aztán szétnyitom a szirmokat, és ujjai a csiklójára csúsznak. Imádom nézni, ahogy kielégíti magát (sajnos, elég ritkán jutok ehhez az élvezethez), de most úgy tűnik, nincs ellenére.

Látom, ahogy behunyt szemmel koncentrál, a csupasz punci minden mozdulatot elárul, s én közelről figyelem, ahogy „belehergeli” magát a gyönyörbe.
Egyre gyorsabban veszi a levegőt, arcát a kezdődő élvezet fintora torzítja el, de ez egyre izgatóbb számomra. Újból merev vagyok, és pihegő ajkai újabb ötletet adnak.
Arcához térdelek, és merev rudammal elkezdem simogatni orrát, lehunyt szemét. Ajkaival utánakap, s én boldogan csúsztatom be magam.
Fejét oldalra fordítja, így kényelmesen tudok ki-be mozogni forró ajkai között. Ujjai felgyorsulnak, s én is tovább élvezem kedvesem kényeztetését.
Egyre hangosabban nyögdécsel kedvesem, s én torka mélyére nyomulva fokozom a saját és az ő élvezetét. Aztán megfeszül teste, ujjai sebesen mozognak, sikolyát péniszem csitítja, de így is jól hallható fergeteges élvezete.

Tudom, hogy ilyenkor nagyon aktív és érzékeny, finoman kihúzódom a szájából. Megkérem, hogy térdeljen fel az ülőrészre, háttal nekem, és támaszkodjon a háttámlára. Ő révetegen engedelmeskedik, és gömbölyű popsija elém tárul.
Azt hiszem, ez az egyik legszebb látvány: két formás félgömb, közöttük egy duzzadó „nővirág”, egy formás hát. Mögé lépek, és egy mozdulattal belé tolom magam. Körbefog a forró punci, s én egy pillanatra megállok.
Ő felnyög, teste megfeszül, és akaratlan mozgásba kezd. Előre hátra csúszkál rajta, újra és újra felnyársalja magát.

Megmarkolom a két félgömböt, és keményen dugni kezdem. Csattog testünk, ahogy összeütközünk, és sikolyai egybefolynak.
Előrehajolok, két tenyerembe fogom telt kebleit, és úgy szeretkezünk tovább, élvezem, ahogy nedves résében ki-be siklok, jó hallani a hangját és élvezni az elmerülést.
Ujjai találkozási pontunkra csúsznak, megmarkolja erszénykémet és finoman simogatja. Ez már sok nekem is. Már csak pillanatok vannak hátra…
Egészen belé bújok, mikor újra érzem vágyam csúcspontját. Mélyen testében spriccelek ki újra és újra.
Kibújok belőle magamhoz fordítva átölelem, és csak állunk, csókban összeforrva, boldogan, kielégülve.

A Nő

Imádom, ahogy a talpamat masszírozza! Még jó, hogy ő nem szereti, így nem kell viszonoznom. De majd valamivel kárpótolom. Lenne mivel, mert régen voltunk együtt. De ritkán mer kezdeményezni. Ma este megtréfálom.

Kíváncsi vagyok, meddig lehet provokálni. Félig lehunyt pillám alól lesem. Ahogy lábat váltok „véletlenül” szétnyitom a köntösömet. Este, a zuhany alatt leborotváltam a szeméremajkaimat (nagyon izgató volt!), majd meglátjuk, hogyan reagál.

Remélem figyel, szeme testem közepét kémleli, ujjai kicsit össze-vissza járnak, úgy tűnik, valami eltereli a gondolatait.

Akkor továbblépünk, remélem nem volt „eredménytelen” ez a kis játék.
Lábfejemmel próbálom megkeresni (remélem) ágaskodó vesszejét, de a bő köpenyben ez nehezebben megy, mint számítottam. Aztán talán ő is segít, és végre felbukkan, amit keresek: a halvány fényben csillogó rúd, amit egyből kezelésbe fogok.
Úgy tűnik élvezi, ujjai már alig-alig mozognak lábfejemen, hátraveti fejét.
Nem is gondoltam, hogy ilyen erotikus lehet, ahogy a talpam egy forró péniszen siklik le-föl.
Nagyon jó!! Forró, merev farok, én irányíthatom a mozgást. Időnként a két golyócskát is megpiszkálom, úgy tűnik, ez sincs ellenére. De most már elengedhetné a másik lábamat is, úgy érdekesebb dolgokat lehetne tenni.
Ez az! Most már sokkal jobb. Mindkét talpam egyszerre kapja meg a finom érzést. Jó látni kedvesem gyönyörét, és nem is gondoltam, hogy ilyen erotikus lehet egy merev pénisz a talpaim között. Vajon el tudnám így juttatni a csúcsra? És az ilyen lehet, amikor kilocsolja rám a magvát?

Úgy tűnik, nagyon élvezi, amit csinálok. De nekem is nedvesedik ám! Fokozom a tempót, a előnedvektől már fényesen csillog a feszes fej.
Látom kedvesemen a közelgő orgazmus jeleit.
Ha lehet, még erősebben szorítom össze talpam, kicsit még próbálok gyorsítani, le fel simogatom, és várom a csúcspontot.
Aaaaaarrggghhhhh… hallom a tüdőből kiáradó levegő hangját, és látom a kispriccelő nedveket, ahogy újabb és újabb hullámban törnek elő a fényes-feszes makkból. Tovább mozgok, és érzem, ahogy lábfejemet beborítja a forró folyadék. A levegő megtelik fanyar férfiillattal.

Kicsit remeg a lábam (hiába, nem ilyen „tornához” vagyok szokva), párom letörli a nedvességet rólam. Levetkőzik, és én is feltárom magam neki. Lehet, hogy még mindig nem vette észre a „kopaszságot”?
Istenien csókol, ez már nagyon hiányzott. Remélem, ő is viszonozza az előbbi „kedvességemet”!
Kényezteti halmaimat, finom a nyelve, de én többre vágyom.
Belecsókol köldökömbe, és hívogatóan nyitom szét combjaim.
Nedves pinám kívánja már forró nyelvét!!!

Óóóóóóóó… ez sokkal jobb, mint „szőrösen”! Minden érintés megtízszerezve hat, puha ajkai simogatnak, vágyamat korbácsolja. Nem tudom mit tesz, én csak magamra figyelek, és a gyönyör felé rohanok!!
Rámtapad, testem érzékeny pontjait ingerli, és tudom, ő is mennyire imádja ezt.
Nagyon izgató, amit tesz, kívánom az orgazmust, de ehhez az a merev pénisz kell, ami az előbb oly gyönyörűen spriccelt..
Most mit csinál, mit akar a kezemmel? Hirtelen megértem, és beleborzongok a bujaságba. Azt akarja, hogy elégítsem ki magam, őelőtte. Fel vagyok izgatva, és kívánom a csúcspont gyönyörét. Ujjaimat nedvesre nyalja, majd megkeresem a pöcköcskémet, és ütemes simogatásba kezdek.
Csak magamra koncentrálok, de izgató a tudat, hogy kedvesem centiméterekről figyeli forró ágyékomat, néha egy-egy nyalintással be is segít.
Egyre hangosabban lihegek, de tudom, hogy páromat izgatja az ilyen „hangoskodásom”.

Hirtelen felkel combjaim közül.
Arcomon érzem, hogy valami simogat. A finom szőrszálak és a jellegzetes illat nem hagy kétséget. Vágyam tovább emelkedik, végül bekapom ezt a merev rudat, és az előző élvezkedésének íze betölti számat.
Nem is tudom, mire figyeljek: kedvesem merev farkára, amely ki-be csúszkál számba, vagy közelgő orgazmusomat próbáljam meg késleltetni, a nagyobb élvezet kedvéért?
A kettő együtt túl sok, elvesztem a fejem, és már csak a teljes gyönyörre várok.
Úgy érzem, megfulladok ettől a rúdtól, de oly jó számban érezni a szerelemcseppek ízét.
ÉS..ÉS…ÉS…. ez a tiszta gyönyör, rámcsap és megsemmisít, ujjaim táncolnak és az utolsó pillanatot is kifacsarják.

Kicsúszik belőle, és arra kér, hogy térdeljek fel,. Nehezen értem, mit akar, de vakon engedelmeskedem neki. Ebben a testhelyzetben önkéntelenül kinyomom popsimat, és fejemet lehajtva várom a folytatást
Mire észbe kapok, megmarkolja popsimat, és belém hatol. Ez elképesztően jóóóóó!
Másodpercekre vagyok egy újabb orgazmustól, de ő megáll. Ezt nem bírom ki!

Muszáj mozognom, érezni akarom, ahogy magáévá tesz, élvezni akarom magamban őt.!
Istenem, mit csinál!? Megőrülök, folyamatosan csapnak át rajtam a csúcspont hullámai, nem kapok levegőt, testem izzik.
Ugye nem hagyja abba?
Rámhajol, mellbimbóimat morzsolgatja, s én már a halálomon vagyok. Időérzékem megszűnt, úgy tűnik, órák óta tart ez a gyönyör.
Segítek neki eljutni a csúcsra, ujjaim a két barackmagot masszírozzák, és hangján hallom, hogy elindult a végső élvezetek felé.
Érzem, ahogy golyócskái összerándulnak, és belém engedik édes terhüket. Megszűnik minden mozgás, és lassan lecsillapodok.
Eltávolodik, s én érzem, ahogy combomon végigfolyik élvezetének nedve. Átölel, s testem kielégítve várja a közös alvást.
Hozzászólások
További hozzászólások »
*Mese ·
Nagyon jóóó, gratula!

Egyetlen képzavart találtam

'szőrös erszény masszírozzák'
DREAMER ·
Nem olyan zavaros az a kép!
Bár hiányzik egy t betű, de azért érthető, hogy a herezacskó óvatos markolászásáról van szó.
Igen finoman végzendő művelet, lévén a here érzékeny.
*Mese ·
A lényegét értem:o) :yum:

Ószeress ·
Ne veszítsd el a kedved! Remek írás, nagyon jó!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: