Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Talán, mi van akkor ha... 1.rész

Azt mondta, hogy menjünk el sétálni, levegőzni szeretne. Mentem vele. Leültünk egy igénybe –nem- vett lépcsőre. Ültünk és bambultunk. Nem érhettünk egymáshoz. Nem volt szabad. Mégis rátette a kezét az enyémre. Ránéztem rémülten és csodálkozva. Vállat vont és félmosolyra húzta a száját. Arra a mosolyra, amelyikbe szerelmes lettem.
Ott ültünk és reméltük, hogy nem jön senki sem és nem kell szétugranunk. Enyhén neki dőltem, ő pedig átkarolt. Ott ültünk összebújva. Nem tudom pontosan mit éreztem. Talán azt, hogy békére leltem és hogy most boldogan meghalnék mellette.
Először hallgattunk és próbáltuk megemészteni, hogy mit érzünk.
Majd nagyobb szünet után beszélgetni kezdtünk. Ő kérdezősködött az iskoláról, hogy milyenek a tanárok, osztálytársaim, barátnőim. Tipikus kérdéseket tett fel, de kivételesen őszintén válaszoltam: Hogy unom az egészet, hogy nem megy az irodalom és hogy barátnőmnek se nevezek senkit, mert nincs olyan kapcsolatom senkivel sem az iskolában. 
Miután kiöntöttem a lelkemet, végre valakinek, rákérdeztem, hogy neki hogy megy a különböző programok lebonyolítása. Egy kávézószerű helynek volt a gazdája, ahol mindenféle kulturális programot szerveznek. Beszélt róla egy-kettőt, engem érdekelt is a dolog.
Majd felajánlotta, hogy meghív egy kávéra, már ha 17 évesen kávézom napi szinten. Mondtam neki, hogy a kávét jobban preferálom és egyből feljegyezte a telefonjába, hogy tea részleg a kávézóba.
Sajnos, ahogy minden jónak vége szakad egyszer, most is eljött a búcsú ideje.
Felálltunk a mi kis lépcsőfokunkról és egymással szembe fordultunk. Fogtuk egymás kezét, viszont eggyel feljebb álltam, hogy szemébe tudjak nézni rendesen. 
Annyira meg akartam csókolni, de tudtam, hogy nem tehetem.
Ő 45, Én 17. És ez nem érdekelt engem. Nem érdekeltek a számok és a tények, ahogy most sem.
 „Nekem ne próbálj meg semmit megmagyarázni, amit nem látok. Nekem ne gyere számokkal” visszhangzott a fejemben egy rég elfeledett gondolat.
Feszengtem, ahogy csak álltunk és azon gondolkoztam, hogy van-e ennek értelme. 
Mire 20 leszek addigra ő 50. Nem érdekelt, hogy van-e értelme.
Közelebb hajoltam és vártam, míg ő csókol meg engem. Ehelyett egymás szájába leheltünk, ahogy vettük a levegőt. Majd homlokon csókolt.
Végig simította az arcomat, az enyhén érdes kezével, majd megint megcsókolta a homlokom, és elment.
Ott álltam a lépcsőn, és bámultam. Közben elfelejtettem levegőt venni, szóval azon kaptam magam, hogy megfulladok.
Kapkodni kezdtem a levegőt. Ahogy jobban lettem, hazaindultam.
 
Folytatások
4068
Folytatódik az enyhén apa-komplexusos lány története,, ami egyre mocskosabb és mocskosabb lesz.
Hasonló történetek
4465
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
7233
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
Hozzászólások
Deakjanika ·
Mikór kapjukmeg a folytatást?!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: