Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Takarítás közben

Mint minden pénteken, akkor is lustán fészkelődtem a székemben úgy délután kettő tájban. Untam a munkát és vártam a hétvégét és különben is nemrég ettem és csak aludni lett volna kedvem. Az idő ólomlábakon telik, a nagymutató mintha le lenne ragasztva. Vártam a hétvégét este beígértem magamnak egy jó üveg bort és valami jó filmet, másnapra meg egy jó parti volt kilátásban unokabátyáméknál. Ezek körül forgottak a gondolataim, mígnem egy csilingelő hangra ébredtem az ébren alvásból.
- Sziasztok - köszönt el a kolléganőm.
- Szia - köszöntem vissza és újfent elrévedtem, bár ekkor a látványba. A kolléganőm hosszú szőkésbarna hajú, barna szemű szép leányzó, aki már az első pillanatban megtetszett, de hát új hely volt még.
- Nem szabad - korholtam magam akkor is. - Még nem!- erre elmosolyodtam. Külön végigmértem a monitorom mögül mégegyszer, ahogy kisétált az ajtón. Visszanézett egy pillanatra azokkal a gyönyörű őzike szemeivel.

- Tyűha már ennyi az idő?- néztem a faliórára kérdőn és tényleg 4 órát mutatott. - Még egy kis kitartás. - ezzel boldogan visszafordultam a géphez és belefeledkeztem az árajánlat adásokba.
Nem valami izgalmas dolog, de ez amolyan levezetés- ként működött nálunk. A munkanapok végére ezekre került a sor. Mire végeztem a többiek már rég készen voltak és felöltözve készülődtek a csípős decemberi hidegnek. Már az utolsót írtam mire minden csendes lett körülöttem.

- Szia. Hát te még itt? - hallottam megint a csilingelő hangot.
- Szia. Még egy kicsit, és te, itt hagytál valamit - böktem az ENTERRE és elküldtem az ajánlatot.
- Nem csak péntekenként én takarítok.
- Takarítasz? Nem elég napközben az iroda még repetázol is?- mosolyodtam el.
- Még sok is, de kell a pénz és jól fizetik.
- Na akkor én nem is lábatlankodok itt, gyorsan eltűnök, jó?- kérdeztem rápillantva.
Mondott valamit, de nem értettem, mert ismét beléfelejtkeztem. Kiengedett hajjal állt ott, sportosan...
szokatlan volt, de talán még szebb, mint eddig bármi-
kor.
- Ébresztő. - szólalt meg, széles mosollyal, ami a valószínűleg komikus ábrázatomnak szólt. - Maradj csak, beszélgessünk kicsi - folytatta.
- Oké - gyorsan elrámoltam az asztalomon.

Pár perc múlva már az étkezőben ültem az asztalon, miközben ő sürgött-forgott körülöttem. Többet tudtam meg róla, mint az eltelt hónap folyamán. Furcsa volt, többéves kapcsolattal, nyíltan flörtölt velem.
- Áu!- kiáltott fel.
- Mi történt? - kérdeztem gyorsan.
- Eltört ez a műanyag vacak és megvágta az ujjam. - mutatta a lassan piros színűre változó csíkocskát a hüvelykujján.
- Ez az, így már jó lesz - néztem rá pillanatok múlva, mikor rátapasztottam a tapaszt.
- Köszönöm - nézett rám.
- Szívesen - még mindig fogtam a kezét.
- Igazán rendes tőled - kapta el a kezét és a pillantását.
Elfordult, de mozdulatlan maradt.

Éreztem, most kell valamit tennem, mint egy vulkán tölt fel belőlem a forróság és elborított. Közvetlen mögé léptem megfogtam a kezét és magam felé fordítottam.
- Mondani szeretnék valamit - kezdtem el valami hülyeséget, mert közben másra készültem.
- Mit?- fordult meg.

Fogalmam sincs mit is mondtam neki, mert már hajoltam felé és megcsókoltam. - Hülye állat. – gondoltam - Ezzel most mindent tönkretettem. De mire ezt végig gondoltam már éreztem, ahogy átkulcsol a karjaival, és szenvedélyesen kergeti a nyelvem a nyelvével. Őrült táncba kezdtek, hol az én, hol az ő szájában. Egyszerűen beteltem vele, az illata elkábított, a csókja megőrjített a közelsége meg irtózatosan felizgatott. Ösztönösen indult volna a kezem a mellei felé, de észbe kaptam, és a derekát fogtam meg. Ezt egy kis mosollyal díjazta.

Hosszú percek múlva eltávolodtunk, és még mindig zavartan fogtuk a másik kezét, szólni szerettem volna, de nem tudtam.
- Hahó - lekéssük a buszt. Veregetett hátba Peti az a kollégám, akivel egy busszal jártunk - Lekéssük a buszt.
- A francba, mindjárt mehetünk - tértem magamhoz. Felálltam a géptől és megláttam ŐT, pont abban a ruhában. - Most akkor álmodtam, vagy lehet... hogy mégsem?- néztem zavartan.
Azóta eljöttem arról a munkahelyemről, dee-mailben bevallotta, hogy Hiányzok Neki!!! Ki tudja? Ha a helyszín más is lesz, lehet hogy megtörténik.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Loulou ·
:smile:

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: