Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tabuk nélkül

<!-- @page { margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } -->

Kedden Pesten az állomáson találkoztam egy régi barátommal. A kollégiumban voltak fiú kalandjaink, ennek harminc éve, hogy megtörténtek. Örömmel üdvözöltük egymást. Kezet fogtunk, egymásra néztünk és mosolyogtunk. Pirosodtunk kicsit mindketten. Ötvenéves fejjel álltunk ott, mindketten megváltozva, pocakot eresztve.
Kiderült nincs sok ideje beszélgetni, egy óra múlva megy vonata. Egyedüli megoldás a WC maradt, mert megkívántuk egymást.
Ő ment először, én meg utána nemsokára. Lehetett volna tisztább is az a hely, de elment.
Megtaláltam melyik fülkében van, beléptem.
Levettük a fölsőnket, pocakunk, ősz szőrrel fedett mellkasunk összeért. Ő testesebb, én vékonyabb. Szenvedélyesen csókolóztunk, protézise volt, de nem zavartattam magam. Átölelt, egyik kezével a mellbimbómat izgatta, a másikkal a gatyán keresztül simogatta a fütykösömet. Pillanatok alatt megkeményedtem. Hátranyúltam, a megmarkoltam az ő fütykösét. Az övé is kemény volt már. Kigomboltam a nadrágját, megfogtam vékony fütykösét.
Tenyeremben éreztem a fütykösét, amit olyan jól ismertem már régről.
Elengedett, letolta a nadrágját. Ráültem a WC-re, hátrahúztam a bőrt és a makkot nyalogattam, csókolgattam. Nagyon kanos lettem.
Bekaptam és tövig a számba tettem, a mandulámat csiklandozta. A makk a torkomnak nyomódott, tele volt a szám. Még magára is húzott egyre jobban. Éreztem kellemes illatát. Pipadohány vagy cigi lehetett mellé keveredve. Átöleltem a seggét, mint régen. Szoptam míg bírtam. A heréit is megnyalogattam.
Nagyon élvezte, reszketett, nyögött, de nem akartam, hogy elmenjen még.
Kértem dugjon meg.
Smaciztunk.
Megfordultam, levettem az alsómat, a szatyromba gyömöszöltem, és bedőltem, pucsitottam. Nagyon vártam, hogy megtörténjen az esemény.
Bedőlt és elkezdte a fenekemet nyalogatni. Nyalt és nyalt, teljesen ellazultam. Széthúztam a fenekemet.
Benyálazta a pöcsét és elkezdte nekem nyomni.
Háromszor, négyszer és bement.
Beigazította a fütykösét a lyukamhoz, megfogta a csípőm és egyetlen erős rántással magára húzott. Fájt, ahogy a hosszú fasz belém hatolt. De a fájdalom gyorsan elmúlt kellemes lett az egész, jó ki voltam töltve.
Régóta álmodoztam róla, már hiányzott nagyon. Lassan, finoman kezdett el mozogni bennem. Még jobban előredőltem, hogy minél jobban odaférjen. Bal kezével a popsimra ütött, nagyon izgatóan.
Megmarkolta a csípőm és baszni kezdte a popsim. Éreztem, ahogy ki-be csúszik a fütykös. Nyögtem, sóhajtoztam. Néhány erőteljes lökés után éreztem, hogy elönti a popsim a forró geci.
Lihegve pihentünk egy kicsit ebben a testhelyzetben, aztán cuppanva kicsúszott belőlem a fütykös. Elkezdett kifelé folyni a geci belőlem, a bélsárral keveredve. Kicsit szagos volt, de megérte az élményt. Megsimogatott, nem érdekelte a kaki. Le is ültem, mert nagyon kellett roggyantanom, szégyelltem, de muszáj volt.
Felnéztem rá. Nézte, hogy törlöm a fenekem, ő is letörölte a fütykösét. Lehúztam a WC-t, elbúcsúztunk.
Mire hazaértem kakis lett a nadrágom, benne a geci illatával. Még egyszer elmentem WC-re, megfürödtem, szép emlékem maradt.

Hozzászólások
További hozzászólások »
Bánkbán ·
:disappointed_relieved:

cmjcmjcmj1988 ·
nekem tetszett jó lett... folytasd

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: