Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Táborban

Néptáncolok és épp egy úton voltunk külföldön. A barátnőmnek és nekem ugyanaz a fiú tetszett, de nekem tényleg csak tetszett ő viszont már nagyon régóta szerelmes volt belé. De a táborban én kezdtem beleszerelmesedni Bencébe. Nem volt egy túl helyes fiú, de mivel én sem vagyok egy szépség a belső értékekre figyeltem és egy nagyon aranyos jó fej srác volt az eredmény. De nem akartam megbántani Mónit, mert míg én már túl voltam pár fiún, ő sosem tetszett senkinek, nem is volt még fiúja. Ez a bevezető, de most jön a konfliktus!
Természetesen a táncosoknak tartottak egy kis bulit ismerkedésre, táncolásra. Az ismerkedés nem nagyon ment, hisz mind más nyelvűek voltunk, de valahogy elgagyogtunk angolul és végülis közös lett a buli. De akkor egyszercsak valaki egy lassú számot kért. Leültem. Pár másodpercig felhevülten néztem a táncolókat, majd egyre inkább elkeseredtem, hogy nekem miért nincs párom. Könnyek szöktek a szemembe, mert előző szerelmemmel nagyon fájdalmas volt a szakítás. Kimentem.

Egy folyóra nézett ez a rész és felültem a tájjal szemben a korlátra. Hallottam, hogy valaki odajön mögém de úgy tettem mintha nem venném észre. - Biztos a Móni az már megint. - gondoltam. De nem.
- Miért jöttél ki? - kérdezte Bence. - Elég hüsi van, nem kéne megfáznod. Szívemet a torkomban éreztem, ahogy megfordultam. - Te sírtál? De miért?
- Hiányzik - válaszoltam.
- Mi?
- Egy kéz a tenyeremből, egy csók a számról egy fiú mellőlem.
(Ezt egy internetes oldalon olvastam és nagyon tetszett. Már mióta ki akartam próbálni.)
- Én itt állok melletted és megfogom a kezed ha szeretnéd.
Tenyere forrón érintette hideg kezemet és engem is elöntött valami különös. Ránéztem és éreztem, hogy vibrál a levegő, ahogy zöldes szemeivel rámnézett.
Lemásztam a korlátról és egész közel álltam hozzá:
- Csókot is kapok?
- Ha szeretnéd...
Apró szájrapuszi volt, de épp elég a katasztrófához.
- Öhhh.......
A kijáratra néztem és ott állt az én barátnőm, Móni. Meglepetten, majd kétségbeesve nézett minket, ahogy kéz a kézben álltunk.
- Móni..
Elfutott fellökve az épp kilépő Dórit.
- Mi van? - kérdezte.
Elfutottam mellette a Mónival közös szobánk felé. Az ajtó zárva.
- Móni! Engedj be!
- Hagyj békén! - hallatszik elfulló hangon.
- Nem tehetek róla! Egyszer csak odajött... beszéljük meg!
A válasz halk, elfojtott zokogás. A lépcsőn megjelent Bence és Dóri.
- Mi a baja?
Dórival egymásra tekintettünk. Vajon a Móni elmondaná neki?
Végül kimondtam:
- Nem csak nekem tetszel...
- Ohh....
Meglepett arc a felelet.
- Ilyen jó pasi vagyok?
Rendes körülmények között nevetek rajta de így csak egy halvány mosolyra futja.
Azon az estén 8 óra tájban kinyílt az ajtó és kilépett Móni kisírt szemekkel. Elmet mellettem, rám se nézett. Mikor aztán visszament rámnézett.
Tekintete vádló volt és én tudtam a bűnöm.
- Elvetted azt is akinél talán lett volna esélyem!
Azóta nem beszélt velem.
Hasonló történetek
3914
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
4163
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
További hozzászólások »
No0oB ·
Szerintem nagyon gyenge, mert:

-kb. a code napoleonhoz hasonlóan száraz

-dráma, szerelem, depresszió, érzések nem jöttek le

-környezetlefestés gyakorlatilag semmi, de így is volt benne egy kis "érdekesség": a táncolók között senki nem tud magyarul, aztán elmegy egy folyót nézegetni, ahol CSAK magyarul tudók vannak

-a végefelé kicsit követhetetlen is, miután a barátnőd meglátta, hogy csókolózol

3;3

Trib ·
bocs, nekem annyira nem tetszett, kicsit gyerekes de életszerűnek tűnik. Talán amik tényleg megtörténtek azok nem tetszenek? :frowning:
Mindenesetre kicsit rövidke és hiányoltam az évszámot, hogy hány évesek is a szereplők (én 15-re tippelnék, ha saját emlékekre néznék vissza)

Egyébként én is elvesztettem kicsit a fonalat a végén :blush:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: