Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Táborban 4/1. rész

Budapesti 12. c osztály nyári kirándulás alkalmával elment az egész osztály a Zánkára a táborba. 24 fős osztály s ebben az osztályban egyetlen fiú volt Tamás.

Mivel ő volt az egyetlen fiú, ezért amikor beosztották a házakat ki hol fog aludni, így Noémi, Barbara, Anita, Kingával került egy faházba.

Tamás ült a vonaton és senki nem ült mellette, mert Noémi, Barbara, Anita, Kingán kivül mindenki rondának tartotta, de Tamás nem volt ronda, de a többi lánynak nem tetszet és ezért mondták, hogy ronda.

Tamás néz ki a vonatablakon, amikor leül hozzá Noémi.

- Szia Tamás.

- Szia Noémi. Mit szeretnél?

- Azt szeretném megkérdezni, hogy megmasszíroznád a lábamat, mert nagyon fáj és azt hallottam, hogy jól masszírozol.

- Rendben - mondta Tamás.

Noémi kilépet a magas sarkúból és Tamás farkára tette, hogy felizgassa és azért, hogy a farka elárulja, hogy tetszik-e neki. Tamás farka kemény volt és Noémi elmosolyodott.

Tamás közben szépen masszírozta Noémi lábát, és amikor nem figyelt oda adott neki egy csókot.

- AAHHHHHHH! - nyögött fel halkan Noémi.

- Mit mondtál?

- Látom, hogy többet akarsz velem csinálni a lábmasszírozásnál - mondta pajkosan Noémi.

- Igen - mondta Tamás

- Ennek örülök. Azt szeretném mondani, hogy láttam, amikor azt mondták, hogy a barátnőiddel leszel együtt, nagyon megörültél. Miért?

- Azért, mert ti vagytok a legjobb barátaim, s ennek örültem.

- Tamás el szeretnék neked mondani egy titkot. Anita, Barbara, Kinga és én szerelmesek vagyunk beléd.

- Nekem is van egy titkom.

- Mi lenne az? - érdeklődött csillogó szemekkel Noémi.

- Én is szerelmes vagyok belétek.

Noémi megköszönte a masszírozást, és visszament a barátnőihez.

- Mit mondott, Noémi? - kérdeztek egyszerre.

- Szerelmes belénk, tehát viszont szeret minket. Még meg kell puhítanunk és onnan sima az utunk az ágyba.

Az út további része elég hamar eltelt. Mikor megérkeztek a táborba mindenki elfoglalta a helyét a házakban. Mivel meleg volt kilehetet menni a strandra. Mindenki felvette a fürdőruháját, és Noémi, Barbara, Kinga és Anita úgy vették fel a fürdőruhát, hogy Tamás lássa őket meztelenül. Bejött a számításuk és élvezte Tamás.

Mikor a lányok átöltöztek, utána Tamás következet.

Tamást nem zavarta, hogy ott vannak a lányok és előttük öltözött át, mielőtt felvette volna a fürdő nadrágot, ezt mondták a lányok:

- Várj egy kicsit.

Odamentek és felváltva elkezdték Tamás merev farkát szopni.

- AHHHHHHHHHHH! AHHHHHHHHHH! - csináljátok még.

- Majd később, most felveheted a fürdőnadrágot. - mondták a lányok.

Tamás felvette a fürdőnadrágot, kimentek a házból, Tamás bezárta az ajtót, a kulcsot elrakta Noémi a táskájába, s utána más tartotta a karját és Noémi és Anita belekarolt a karjába, Kinga és Barbara sorosan ment mellettük. Mikor leértek a partra, leterítették a pokrócot, utána Tamás bement a vízbe és a lányok csodálták Tamás testét.

Oda ment a másik négy barátnő, Nóra, Zita, Mónika és Mercédes.

- Mit csodáljátok őt, ö is egy nagy f********** . Nem érez semmit irántatok - mondta Nóra.

- De igen! Mindannyian kaptunk tőle szerelmes levelet - mondta Anita.

- Legalább kinevettétek? - kérdezte Nóra.

- Nem. Jó barátok vagyunk, s nem nevettük ki legalább megpróbálta azt, amit a ti kiszemeltetek nem tett meg - mondta Noémi.

- Tegyük próbára, ha annyira szeret titeket, lássuk, hogy a két négyes közül kit választ.

Tamásnak integettek, hogy jöjjön ki. Tamás kijött és csodálkozott, hogy mit keres itt Nóra csapata. Mielőtt Nóráék bármint is mondhattak volna, Tamás ezt megszólalt:

- Nóra, Zita, Mónika és Mercédes, légy szíves menjetek el innen, Noémiékkal vagyok itt, és szívesebben vagyok az ő társaságukban, mint a tiétekben.

- Akkor is megcsináljuk a próbát - mondta Noémi.

- Milyen próbát? - kérdezte Tamás.

- Mindannyian levesszük a melltartót és a legszebbek mellét meg kell csókolnod.

Mind a nyolc lány levette a melltartót. Tamás gondolkodás nélkül hátra ment a sornak, és sorban megcsókolta Noémi, Barbara, Anita és Kinga mellét.

Nóra felháborodottan mondta:

- Ha minket választottál volna, úgy is nevetség tárgyává tettünk volna - mondta Nóra

- Látod Nóra, Tamás minket szeret, s nem titeket - mondta Kinga.

- Nem tudja kik a szép nők - mondta Mercédes.

- De tudom. Itt állnak mellettem - mondta Tamás.

Visszamentek a faházba Noémiék.

- Mivel ilyen aranyos vagy, hogy kiálltál mellettünk, van egy meglepetésünk számodra.

Mind a négy lány levette a fürdő ruháját. Odamentek Tamáshoz és Kinga és Barbara felváltva szopta Tamás merev farkát, Noémi és Anita pedig csókolóztak.

Mind a négy lánynak szép kerek volt a melle, vékony testük volt és Noémi, Barbara és Kinga puncija borotválva volt, Anitának fazonra volt borotválva.

Tamásnak is borotvált volt a farka körül.

Lányok cseréltek egy idő után, és most fordítva csinálták Noémi és Anita felváltva szopta Tamás farkát, Kinga és Barbara pedig csókoloztak.


Elsőként Noémi ült rá Tamás farkára, és fel és le mozgott rajta finoman. Anita ott guggolt, lent és néha kivette Tamás farkát Nomi puncijából és szopta és szopta.

- AHHHHHHHHHHHHHHHHHH! - AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! - csináljátok még. Ez az! AHHHHHHHHHHHHHHHHHH! - mondta Tamás.

Eközben Kinga és Barbara egymással voltak elfoglalva, mindkettőjük, felizgatták egymást, és finoman nyalni kezdték egymást.

Mikor megvoltak vele, a földön fekvő Tamás szája felé hajolt Kinga,, úgy hajolt oda, hogy a puncija Tamás szája felett legyen.

Tamás finoman harapdálni, csókolgatni és nyalni kezdte Kinga punciját.

Mindenki idővel váltotta egymást.

Noémi, Barbara, Anita és Kinga élvezték, hogy van az iskolából olyan, aki szereti őket.

Lányok kérésére, a puncijukra élvezett.

Felöltöztek, s visszamentek a partra, de ahogy egymásra néztek, több volt barátságnál.
Hozzászólások
További hozzászólások »
tanczy ·
...még mindig jobb egy ilyen kitalált történet mind az,hogy "Unokahúgommal,Anyámmal először,Az én kicsi húgom,Családban marad - 1-2,stb".
Nickyyy ·
Senki sem állította hogy azok jobbak ennél. (engem személy szerint a hányinger kerülget tőlük) És mint már mondtam, nem azzal van a bajom, hogy kitalált a történet. A fogalmazás a problémám, valamint (ezt előzőleg nem említettem) hogy nem kis mértékben el van túlozva. Elhiszem, hogy vannak élénk képzelettel rendelkező emberek, akik miközben olvassák ezt a ...-t odaképzelik a hiányzó részleteket, kényelmesen ülnek otthon, (vagy inkább nem gondolok rá hogy hol), és erre (illetve arra, ami a fejükben van közben) maszturbálnak. Annak, aki ilyen célból 'olvassa', tényleg tök mind1, hogy hogyan van megfogalmazva, valósághű-e, stb.
Nickyyy ·
Jah, azt kifelejtettem, hogy javaslom, nézd meg a toplistát. Meg fogod látni a különbséget, ez, a "családosok" illetve az élen szereplő sztorik között.

peter toong ·
Ú bazd meg, ez kegyetlen szar szánalmas történet. Mikor álmodtad ezt? vagy mikor pattantk ia fejedből? amikor Nra Mercédesz BMW vagy tuggyafaszom ki, mefg vert téged?? És ez a bosszú? elég gáááááááááááááááááááz

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: