Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szüzességem elvesztése!

Szép idő volt. Barátnőm és én már a suliban az osztályteremben egymásnak estünk. Vadul smárolni kezdtünk, lassan benyúltam a pólója alá és simogatni kezdtem a melleit, majd benyúltam a bugyijába és simogatni kezdtem a punciját, pinusa ontotta magából a forró nedvet.
Ő is szép lassan benyúlt a nadrágomba és simogatni és verni kezdte a farkam. Így kényeztettük egymást néhány percig, amikor is azt mondta, hogy kívánlak.
Ekkor lehúztuk egymásról a nadrágot, gyönyörű puncija volt, kérés nélkül nyalni kezdtem. Puncija forró volt és nagyon nedves, addig nyaltam, míg el nem élvezett, ekkor kérte, hogy, hatoljak belé.
Felült a radiátorra és széttárta combjait, szép lassan bevezettem a farkam forró lyukába, majd mozogni kezdtem benne.
Halkan nyögdécselni kezdett, és kérte hogy gyorsabban, egyre hevesebben szeretkeztünk, majd ismét elélvezett.

Ezután azt akarta, hogy análisan is szeretkezzünk, én kérdeztem, hogy biztos-e benne, mert nem biztos, hogy a segge kibírja a méretem, mert nekem nagy farkam van, ami nem is lenne baj, csakhogy 7 cm vastag és sok lány még punciba sem bírja ki az ilyen vastag faszt.
Ő mondta, hogy azért próbáljuk meg, ekkor megpróbáltam neki betenni, még csak a feje volt bent de már akkor sikított, hogy fáj neki. Én mondtam neki, hogy inkább ne, mert nem akarom, hogy baja essen, így még egyszer nyalással a csúcsra juttattam, majd felöltöztünk és smároltunk egy ideig. Megköszöntem neki, és onnantól kb. 2-évig jártunk, majd ő egy másik megyébe ment továbbtanulni.

Azalatt a két év alatt szinte minden nap szeretkeztünk.
Azóta persze több lánnyal volt kapcsolatom, de mindegyikhez hűséges voltam és mindegyiknél az volt a célom, hogy nekik jó legyen.
Hozzászólások
További hozzászólások »
maliar ·
Elolvastál pár történetet és kombináltál belőle egy sajátot, De ha már igy is tetted, azért nem kell mindent bele vinni, jóhogy sado mazo nem volt benne....

spiderman112 ·
Eleg pocsek, de a logikaja jo. Figyeld csak meg: "Felült a radiátorra és széttárta combjait, szép lassan bevezettem a farkam forró lyukába, majd mozogni kezdtem benne." Ha be volt kapcsolva a radiator, persze, hogy forro volt a puncija... Megiscsak volt benne sado-mazo :yum:

Letezik 7 cm vastag farok? Ketelkedem benne. [Biztos nem Csernobilbol jottel...?] :smile: :smile: :grinning:
Tűzmadár ·
A 7 cm vastag farok ismerős valahonnan. Beugrott honnan. Egy ismerős mesélte, hogy chat közben rá klikkelt egy pasi, s így köszönt. „Nekem 7 centis, de nem olyan hosszú, hanem olyan vastag.”
Az illető nő először meglepődött, aztán mikor felfogta miről van szó hasonlóképp reagált:
„Kisfiam… tudod te, hogy egy átlagos csecsemő fejének az átmérője, születéskor 10 centi. Két gyermekem van. Mit gondolsz elég vagy nekem a hét centiddel?”
Ez után párperces csönd, majd a válasz, - hülye kurva,- és eltűnt a „pasi”.

Moon wolf ·
Semmi fantázia, semmi fogalmazó képesség....Egy szóval ez az egész egy semmi!!!!!!!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: