Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szüzesség elvesztése!

Barátnőmmel 1 hónapja jártunk és nyáron elmentünk közösen 1 helyre nyaralni, 1 szállóba... Dél körül járhattunk: elvittem mancsommal...aztán pihentünk mondom...azt a nagy faszt kedve támadt kiverni, Lkezdte verni a farkam, úgy hogy lehasalt az ágyra, oldalra hajtotta a fejét és ilyen flegma mozdulatokkal kellemesen kicsavarta... na L is érkezett a FRÖCCS pillanata, és DURR! És csak jött a geci... és még mindig csak folydogált... na szóval kurva sok jött ki! De, hogy mért?! Sebaj tök jó volt... megint smároltunk... és megint Lvittem...

13kor kimentünk a tóhoz, napozni meg ilyenek... nem tudom mé? de minden fasz Őt bámulta... kimentünk 1 stéghez, belógattuk a lábunkat és néztünk, mint a moziba... mellettünk lévő stégnél volt 1 csajszi meg az öccse, aki szemezett velem (mármint a csaj). A csajom azt javasolta szívassuk meg és tegyünk úgy, mintha csak a tesója lennék és tetessem, hogy tetszik nekem az idegencsaj! Na hát ez elég vicces tevékenység volt, nincs mit rajta mesélni...

15kor visszamentünk... kajáltunk... tanul-pihenek... 15.30 megint 1másnak esünk és kiveri a faszom a hasára.. alig jött, fostam, hogy estére nem fog maradni szusz benne... 17.20 körül van... nagyon beindultunk és megkérdeztem, hogy mért kéne a dugással épp 22-ig várni?! Mondom majd legfeljebb akkor is nyomunk 1et! Itt ugrok az időbe, mert nem emléxem már mit csináltunk, de biztos nem kellemetlen dolgot és 19 körül Lment zuhizni... utána én is. Magára vette a törcsit és lefekvéshez készülődött, de +kért hogy másszak rá, szétterítette a törölközőt maga alatt és Lkezdtem izgatni... a farkam (tételezzük fel, hogy mondjuk a hót FULL a fasz, amikor kajakra ÁLL! nevezzük 100%nak, és ehhez viszonyítva fogom mondani, hogy mikor mennyire állt a farkam) tehát: ekkor kb. 80%-on voltam és már nagyon benne voltunk hogy berakjam.

Na elővettem az első gumit... mivel a geci gyűjtő gecibe sok levegő maradt mert ide oda vacillált a farkam a 20% és 80% között nem tudtam rendesen felrakni... lebasztam a picsába... és fogtam a fejem hülye impotens állat vagyok! Na sebaj, mondom ne siessükL, holnap is lesz nap akkor is dughatunk... legalább akkor a lánynak legyen jó! Lviszem... és ahogy nyögött meg élvezte az kurvára lázba hozta a farkamat és Full 100% lett belőle... na nosza rajta itt az alkalom keféljünk!

Elővettem a második gumit és "felhejezte" (hogy utálom ezt a szót) na hanyatt dőlt és szép lassan és talán bátortalanul, de beraktam neki... hát szép volt a látvány meg kell hagyni... aztán hát, ahogy illik Lkezdtem kefélni, persze percenként kérdeztem hogy "nemfáj?, ne vegyem ki?" de Ő csak akarta és azt élvezte a legjobban mikor tövig benyomtam, visszagondoltam, hogy általában az elsőnél hamar Ldurrannak a fiúk, hát sajna velem is ez fordult elő:(( alig voltam benne 2 percet tán, kérte még, hogy maradjak benne... én maradtam is de a faszom 10%ra visszacsökkent az üres bent léttől. Kihúztam Lmentem lemosni a farkam.

Felkapcsoltuk a villanyt, alig múlt L 20 óra... és Lkezdtünk enni mert megéheztünk ettől, leültünk és beszélgettünk milyen volt.. megjegyeztem, hogy szerintem nem szakítottam át semmit meg ilyesmi.. meg amin csodálkoztam a befogadóképességén, viszonylag akadály nélkül "hatoltam belé". Na (most jön a lényeg) mikor is megszokta a szeme az erős fényt meglátta a törölközőjét amin ugye feküdt... odament, megszeppen, felemeli (én közbe tömtem a fejemet) felém fordul, megmutatja (véres volt a hót fehér törölköző) megmerevednek a szemeim, Ő csak nézi és ilyet szól "hmm.. ennyit a szüzességről" és Lmegy kimosni... én csak néztem mint Jani a moziba, utána mentem a fürdőbe és kikérdeztem "mi van?, fáj-e?" ilyesmikről, szonta most, hogy nincs benne úgy feszít... berakott 1 betétet és Lvolt...

Mondta, hogy most vagy 3 napig semmi ilyesmit ne várjak! Smároltunk és megint megkívántuk 1mást! A farkam nem tudom, hogy de megint 100%os lett, és visszadőltünk az ágyára, megint felraktam 1 gumit, ezúttal már rutinosan, és beraktam neki, eszméletlen jó volt! Nyitva volt minden ablak így minden hang amit mi adtunk ki akadálytalanul jutott ki a szabadba! Hát volt bőven ami kijusson mert ki-be járt a faszom benne és eszméletlenül sikoltozott, főleg azt élvezte láthatóan/hallhatóan mikor tövig benyomtam neki, igazság szerint a kinti, épphogy ki-be húzogatásra gerjedtem én, de előbb én mentemL.

Most Ő következik, így úgy csináltam ahogy akarta! Hát eszméletlen jó volt! 1részt az érzés, másrészt arra gerjedtem, ahogy Ő sikoltozott, próbáltam csitítani mert mindenki minket hallgatott aki a szálló közelébe volt, meg a közvetlen szomszédok, de nem bírt magával és csak nyögött és "EZ AZ, MÉG! ÓH----ÓHH ISTENEM! ÓHH ISTENEM!" szavakkal biztatott engem és saját magát... kibaszottúl Lment! kibaszottúl leizzadtunk, de én sajnos kibaszottúl nemmentemL, mert az előzőből okulva, megakartam várni míg Ő Lmegy és csak utána én! Hát ez nem jött be, mikor Ő Lment és láttam hogy TOTÁL kész!

Mondtam, hogy" hagyja még 1 kicsit" csináltam is 1-2 percig de láttam hogy fáj neki és kihúztam... levettem a gumit és kidobtam.. megint Lmentünk mosakodni, (utálom a vazelint lemosni a farkamról, ugyanis lehetetlenség) aztán melléfeküdtem és kiakarta verni a farkam, na jó mondom csináld (bár elég volt már ennyi nekem), kicsi megszopikálta közbe... és ha jól emléxem akkor ki is verte... 23 körül járhatott, megint ettünk... beszélgettünk... tanult... pihentem... 24 körül volt... okés, akkor a mai napra ennyi elég lefexünk aludunk... Másnap: reggel felkeltem és bevásároltam... ettünk... mosakodtunk... 10 körül keltünk fel, mosakodás ilyesmik és mellém feküdt (ugyanis külön voltak az ágyak) és felizgatott, és én se hagytam szárazon... úgy gondoltuk megint nyomunk 1et!

Fel a gumit a már megszokott mozdulattal kb. 90%os voltam... és megint szemből... na és pár percnyi dugás után egy hatalmas levegő kicsapódás a pinájából aminek a hangja 1 hatalmas fingásra emlékeztetett (ez a tevékenység aszongya természetes, de attól függetlenül nagyon Lvette a kedvét a dugástól)... és ezen röhögtünk v. 10 percet, vagyis csak én röhögött mert Ő Lkezdett sírni, hogy még dugni se tud, hát lebeszéltem erről a téves dologról, mondtam próbáljuk ki hátulról... kis idő múlva rávettem, hogy pucsítson be és jó lesz... na hát az oltári volt! Ahogy ott láttam magam előtt a háta meg a picsáját és csak dugtam és dugtam, kérdeztem persze hogy mennyire jó, de absz. Nem tudott arra koncentrálni, mert még mindig ezen a "pinából távozó levegőn" töprengett én meg nem vártam, és FRÖCCS! (ja, megint csak én élveztemL)

Lment zuhizni megint... én is... megint hozzám dőlt úgy 11 óra lehetett, megjegyeztem hogy" ja, te még Lse mentél!?" és kinyaltam... és lefeküdtünk aludni... dél körül 1másnak estünk és nagyon benne voltunk! + megkérdezte, hogy ha most nyomunk este is fogunk-e tudni!? mondom, minden bizonnyal (vagyis reméltem) na tehát megint fel a gumit, kérte hogy még jobban izgassam fel előtte, hát amit tudtam megtettem... és kezdtük megint hátulról, nem esett neki olyan jól, farkam kb. 60%-on volt, ezúttal ilyen kitekert pózba próbáltuk, hogy oldalt feküd 1ik láb oldalra (mi esetünkben a jobb lába) és másik(bal) az pedig felkerül a vállamra.. na és így tömtem, hát nem volt rossz, de megint "pinából távozó levegő" hangot adott ki és nem mentünk semmire és tökre feladta és összehúzta magát, mert kibaszottúl sajnálta, hogy nem sikerül sose...

Na mondom neki akkor leveszem a gumit és hagyjuk a faszba, majd este +próbáljuk mondom és főleg ha nem a "pinából távozó levegő"-re fox koncentrálni hanem a dugásra! Ezt fenn hangon mondtam, és rögtön rávágta: "NE! Ne vedd le" kérdem: "mer?" és maga alá csúsztatott és megjegyezte mi lenne ha most lovagolna?! - mert akkor tövig bennlenne és akkor élvezné... fel is ül... farkam:40%, elkezd vonaglani, de csak a "pinából távozó levegő"-re lettünk figyelmesek... farkam:20%, na mondom mostmá télleg szállj, le lemosom a farkam és pihenjünk! Bazz! Nagyon maga alatt volt mert magát hibáztatta! Én meg persze magamat!, 13 óra lehetett és kimentünk napozni... megint ott volt az a csaj aki szemezett velem és most még jobban szemeztem vele, mire fel pár percen belül Lküldte az öcsikéjét, taktikázván, hogy ha "teccik nekem" menjek oda hozzá, de nem tettem, mert annyira nem vagyok köcsög...

15re visszamentünk és megint burjánztunk! Nyaldostam a mellét meg minden mire megjegyezte, hogy milyen lenne ha bekenném mézzel és lenyalnám és ekkor SZ'ébe jutott, hogy van nála dzsem, és, hogy kenjem fel rá és nyaljam le! mondom "ne legyünk már ennyire pervezrek!" mondja, "mé?? mélennénk perverzek?!" hát végül belementem, mondom ki tudja meg!?:-)) de 1 feltétel kenje be magának... na hát ez az akció nem volt túl hosszú tán 6-7 perc lehetett, míg a hatalmas csöcseiről lenyaltam a csekély dzsemet... bementünk lemosni én mostam le róla... visszamentünk és dugni akartunk... elő is veszem.... (képzeletbeli dobpergés).... a gumit és megjegyeztem, hogy ha teneked támadt olyan perverz ötleted, hogy lenyaljam rólad dzsemet, mért ne próbálnánk ki zuhany alatt csinálni?

Mire csillogó szemekkel DEHOGYNEM, és a szobától a zuhanyig nyaltuk 1mást, megnyitotta a zuhit, beállította, én rajtam még az alsóm rajtam volt mert 80%-on voltam... kicsit feltuningoltattam vele 100%-ra és mikor már kellően felizgult, mondta, hogy rakjam fel a gumit... felraktam... és hát amit akkor csináltunk az leírhatatlan és a legjobb a világon, nekitámasztotta a kezeit a csempéknek, a víz csak folyt és folyt végig a testünkön, és mint a filmekbe olyan volt, csak jobb, mert ez igazi volt... 20 percig csináltuk v. nem tudom meddig, de 100 évig is csináltam volna. Kipucsított és csak toltam belé a szerszámot! amikor már úgy éreztem, hogy közel a DURR, de Ő még sehol megálltam a ki-be húzogatással és addig is izgattam a kezemmel a muffját, de azalatt is végig benne voltam, amennyire csak tudtam!

Nahát és ekkor is ugyanazokkal a szavakkal élvezett, mint előzőnap este és az is kibaszottúl lázba hozott, isteni volt!!! Ő Lment előbb, láttam és éreztem rajta! Én mindig ilyen "még 10másdoperc" fázisba voltam és mikor Ő készvolt már várta, hogy kihúzzam az égető pinájából, de mondom lihegve és az izzadságtól meg a víztől csurgova, hogy "várj még" és én nem! a "tövig nyomd a faszt"-tól megyekL jobban hanem mikor épp, hogy benne vagyok és ki-be finoman, de annál gyorsabban húzogatom és erre a tevékenységsorozatra rá kb. 10 másodpercre beleélveztem.

Lassan kifújtuk magunkat s kihúztam a dákómat, 1 nagy kölcsönös "HUH!" és annyira Lfáradtam, hogy a gumit a klozetba dobtam, (ja a szobai szemetes ugye televolt gumival és annak csomagolásával, mondjuk este kihalásztam és kibasztam a picsába az ablakon) ezek után, mikor már alig volt melegvíz még ottmaradt megfürödni... én annyira fáradt voltam, hogy ledőltem az ágyra, végiggondoltam, hogy mással ilyenbe sose nem lesz részem, és a számomra legtökéletesebb lányt kaptam+!

17.23-kor jött ki, erre emléxem mert +néztem az órát... sterilen kijött és megint Lkezdte verni a farkam és komolyan újabb ROUND-ot akart! Mondom "szó sem lehet róla!" aztán leakart szopni, de mondom "azt se, mert még 1 gumink volt és azt még este Lakartuk használni"! A tó mentén volt 1 nyitott mozi, ahol 20-21 körül 1 filmet adtak és az ablakunkból lehetett látni... Kimentünk sétálni a környéken... 18... 19...20ra visszamentünk... gyülekezett a tömeg a mozihoz... és megint nekikészülődtünk... kérte, hogy nyaljam ki előtte és akkor tuti Lmegy! Mondom dugunk, én Lmegyek és megfürdik és utána!! Megjegyezte, hogy "önző geci vagyok!" megvétóztam, hogy sose tucc odafigyelni a dugásra, csak a "pinából távozó levegő"-re és emiatt nemtucc Lmenni, ... meg még sok érvet felsoroltam! és igazam lett... felvettem a gumit... izgattam ahogy/ahol csak tudtam és mikor azt mondta "most" akkor szétdobta a lábait és az azt jelentette ugye, hogy nyomjam bele a méteres kékerest! Be is nyomtam, imádom azt a pillanatot amilyen átgyötört és élvező fejet levág... na igazi kefegépként csináltam. Kb. 10 percre rá, bejelentette, hogy most nemtud Lmenni és menjekL nélküle, de mondom én még bírom és érted bármit!.. de csak addig erőszakoskodott, míg Lmentem 1edül, szerintem a nyalásomra jobban fájt a foga, az is közrejátszott!

De leginkább az ablakunktól 30 méterre dübörgött a mozi és szerinte ez is zavarta a szexre koncentrálásban, pedig én észre se vettem... (ez volt az uccsó, a hetedik és 6x dugtunk! 2 nap alatt, ezzel 1ütt, és ebből 4x én mentemL, 2x pedig Ő, mindezekből 1x mentünkL kölcsönösen, exerre /a zuhany alatt/) 23 volt.. na mentem inni, kicsit benedvesíteni a számat,... megy lezuhanyozni és kérdezte, hogy nem jövök-e be? megnézni, DEHOGYNEM!

Hú-hú lett volna nálam fényképezőgép!!! Megmostam a punciját kellően, hisz én fogom megint kinyalni. nekifeküdt, 1 kis előjáték fenn... és haladtam lefelé... vége lett a filmnek és eloszlott a tömeg... nincs is jobb a csupasz, tiszta puncitól, na elég sokáig csináltam, de csak Lment, néha picit unalmasnak tartom csinálni... de megéri... ráfeküdtem és pihiztünk...
Hasonló történetek
24272
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
29458
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Wendy ·
Kedves Szivacs!

Legnagyobb sajnálatodra nem én vagyok Wendy-az írónö. Kivétel most. Sajna nincs idöm ide irogatni. Pedig lenne mit:) Nem baj, ha kíváncsi vagy, attól nem öreg leszel, hanem okosabb. Oké, most már értem a mondatod. Nibröl most már csak annyit h. érdekes lelkivilága volt/ van, az egyszer szent. Pusszancs...

Wendy ·
Valóban nem tudok róluk, több oldalú volt ez a botrány v. csak néhány személy között dúlt?

Neked mi jelentette a pozitív élményt ha szabad érdeklödnöm?

Ha lehet egy javaslatom és még jól emlékszel a sztorikra írd meg még1×. "In loving memory":))

Valóban jobb a Szivacs, most nem állnék neki találgatni mi is a neved. Ámbár ha a "Cs" keresztnévre utal van 1 tippem.

A csókkal kapcsolatos +látásod tetszik.

Puszzz

Wendy ·
Ja, a történeteiddel kapcsolatban, már olvastam öket, de mivel a névmemóriám gyatra így arra nem emlékeztem. Gratula hozzájuk.

Kiss....

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: