Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szüzen két csajjal!

Én egy 16 éves fiú vagyok, és már nem szűz. Azt akarom elmesélni hogyan veszítettem el a szüzességemet. Nagyon izgalmas dolog volt a dugás, pont olyan amilyennek elképzeltem! De annál sokkal jobb, mert jobban alakult, mint ahogy elképzeltem. Akkor kezdem az elejéről, mert ott kezdődik a történet.

Két hónapja történt osztálykiránduláson. Az osztálytársaimmal mentünk, meg egy tanár is jött velünk Bajára, ott volt a szállásunk a szigeten. Amikor odaértünk Én meg a jobb arcok az osztályból rögtön nekiálltunk piálni! (meg cigiztünk is!!) Aztán besötétedett és dumálni kezdtünk. Szóba kerültek a csajok, és kiderült hogy minden fiú elvesztette már csak én nem. Szar volt, hogy mindenki dugott csajjal csak én nem. Viszont a mellettünk lévő házban csajok laktak. Kicsit később érkeztek, mint mi, csak mi piáltunk benn a házban, de most kimentünk és észrevettük őket. Mielőtt kimentünk lerántottam 3 vodkát, tehát a szokottnál is bátrabb voltam. Odamentünk a csajokhoz és megkérdeztem hogy ki akarja elvenni a szüzességem. Az eredményen én is kicsit meglepődtem, mert 5-en jöttek volna. Nem nézek ki rosszul, a suliban is két csaj szerelmes volt belém, de nekem nem jött be egyik sem! Meg a csajok is mondták., hogy nem nézek ki rosszul! De az 5 csaj közül 3 ronda volt, kettő viszont bombázó! Őket Nórinak és Zsófinak hívták. Mivel szeretem az extrém dolgokat, az a hirtelen ötletem támadt hogy mi lenne ha két csajjal veszíteném el a szüzességem? Ezt felajánlottam nekik is és azt mondták hogy jólvan. A srácok rendesek voltak, mert elmentek a házból így nyugodtan tudtunk baszni a két csajjal. De az elejétől leírom, mert nagyon romantikus volt mind a kettő lány. Szóval bementünk a házba és vadul egymásnak estünk. Én előszőr Zsófival smároltam, addig Nóri lehúzta a nadrágom, és elkezdte szopni a faszomat. Utána Zsófi bugyiját is lehúzta, majd az ő punciját kezdte el nyalni. Aztán a kezét használta egyikkel az én faszomat verte másikkal meg Zsófit ujjazta! Ezalatt végig smároltunk a Zsófival, majd elélveztem meg ő is. De hogy Nóri se maradjon ki az élvezetből ketten kényeztettük Zsófival. Előszőr seggbekúrtam, mialatt ő Zsófi pináját nyalta. Majd kihúztam a faszomat a fenekéből és Zsófi picsáját dugtam meg. Hatalmas mellei remegtek annyira tövig benyomtam neki az akkora már hatalmas faszomat. Mondták is a lányok hogy ekkora hímvesszőt még soha nem láttak mint az enyém. Addig keféltünk míg Zsófi óriásiakat sikított úgy ment el. Nem sokkal utána én is telelőttem a punciját. De annyira fel voltam izgulva így is, hogy azonnal nekiestem Nórinak. Zsófi addig pihent, míg én Nórit tömtem. Előszőr a nyelvem nyomtam be neki, de mondta hogy rakjam már be neki, mert nem bírja tovább! Benyomtam neki is tövig, kettő lökésből elélvezett! Én még nem mentem el azért a melleire vertem a faszom! Fantasztikus látvány volt ahogy a melleire fröcsögött a geci!! Baromira elfáradtam és a két lány is. Csodálatos élmény volt egy ilyen romantikus estét eltölteni két gyönyörű lánnyal!

Hát Én így vesztettem el a szüzességem! Írjátok le a véleményetek!
Hozzászólások
További hozzászólások »
No0oB ·
Dio, Remete: a történet majdnem 7 éve került ki ide...
Dionsyia ·
És gondolod No0oB kedves, hogy ha az idő megszépíti az emlékeket, akkor azt teszi az írásokkal is? :yum:
Ezúttal nem sikerült. :smile:

holi111 ·
Jah, mind a két csaj én voltam...
Dionsyia ·
akkor bocs :smile:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: