Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szülinapi party

Ez egy igaz történet, persze a neveket megváltoztattam. 31 éves vagyok, a párom Andi 30. A történet éppen Andi születésnapján történt velem. Éppen Andi születésnapját ünnepeltük, a szüleim,és Andi anyukája volt nálunk. Elég jól sikerült, alkohol is fogyott rendesen. Már későre járt, a szüleim hazamentek, Andi pedig teljesen kiütötte magát, pedig az estére terveztünk egy kis hancúrozást. Andi anyukájával, Ildikóval maradtunk ketten. Ő 54 éves volt, már régen elvált. Alacsony, elég nagy seggű,hatalmas mellű, aranyos, olyan "de ráélveznék az arcára". Szóval ketten iszogattunk, később már nekünk is megártott az alkohol, és elég későre járt, gondoltam, nem fekszem le dugás nélkül, így hát vettem a bátorságot, lesz ami lesz alapon kérdeztem tőle, hogy mikor volt utoljára férfival, mert én megdugnám. Nem sértődött meg, de elutasított. Nem telt el sok idő, kb 2 pohár bort ittunk meg, amikor azt mondta, ha nem bánom, akkor szívesen leszopna. Persze, hogy nem bántam. Lenyeltem a maradék boromat, majd elé álltam, a farkam kivettem a nadrágomból. Ildikó azonnal rácsapott, rögtön bevette. Először a golyóimat simogatta, és puszilgatta, majd a makkomat kezdte csókolgatni, és verte a farkamat. Ezután finoman bekapta, bő nyálat engedett rá, majd egyre erősebben szopni kezdett. Közben a golyóimat simogatta, és néha a szopást abbahagyva a golyóimat kényeztette. Ekkor már gondoltam, belekapaszkodok a hajába, és segítek neki. Nem is ellenkezett, bár néhányszor mélyre ment a farkam a torkában, ekkor nem igazán örült. Néhány perc múlva megkérdezte, mi lenne, ha mégis megdugnám?! Háát, nem mondhattam nemet. Másodpercek alatt lekapdostuk róla a ruhát, hátára feküdt az ágyon, lábait magasra emelte, és széttárta. Ilyen szőrös pinát még sosem láttam, de már nem tudtam mást tenni, beléhatoltam tövig. Elég feszes volt a pinája, nem baszhatták szét az évek alatt. Nagyon jól mozgott, hamar el is élvezett, a nedvei csatakokban álltak a pinája szőrén. Tovább döngettem, ekkor az egyik kezével a seggéhez nyúlt, és a középső ujját bedugta a popsijába. Ez nagyon izgatott, sőt őt is, mert megint elélvezett. Majd a mutató ujját is bedugta a seggébe, és úgy ujjazta magát. Már nem bírtam tovább, mondtam neki, hogy az arcára akarok élvezni. Felugrott az ágy szélére ült, én pedig verni kezdtem a farkam, és pár húzás után elélveztem. Bőven jutott mindenhová a hajára, az arcára, egy pici meg a szájába is. Hamar kiszaladt a fürdőszobába, és már tiszta arccal jött vissza. Azt mondta, hogy látta mennyire izgatott amikor ujjazta a seggét, ezért ha legközelebb lesz rá alkalom, a popsiját kellene kényeztetni. Remélem lesz!!!!
Hozzászólások
További hozzászólások »
neccharisnya ·
Macskakaparás.

Rodrigez ·
Rövid,sablonos,kidolgozatlan rettenet.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: