Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Arcady: Köszönöm, örülök, hogy tetszet...
2024-04-20 20:23
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szülinap

Tavaly történet az alábbi eset. Az egész úgy kezdődött, hogy nejem születése napjára valami rendkívüli dolgot szerettem volna adni. A valami olyan dolgot ami a szexhez kapcsolódik. Sokat agyaltam. Végül egy korábbi szexuális álmodozásomat gondoltam megvalósítani olymódon, hogy az a nejemnek emlékezetes legyen.

Sexhirdetést adtam fel harmadik szereplő keresése tárgyában. Azaz igazság, hogy mindketten imájuk a szexuális játékokat és szívesen kipróbálunk mindent, amit lehet és hát egyre kevesebb új dolog jut már az eszünkbe. Már többször elfantáziáltunk, hogy két fiúval ki kéne próbálni a szeretkezés módját. És az is igaz, hogy engem mint a teremtés koronáját a természet nem áldott meg valami nagy méretekkel, csak az átlagossal. Nohát kerestem én harmadik partnert, de minden féleképp nagyszerszámmal rendelkezőt. Szóval, hogy ne húzzam a dolgot találtunk is egy igen tetemes méretekkel rendelkező barátot.

A farka legalább 25-28 cm volt. Egy megbeszélt időpontban és helyre (nyaralóban) elvonultunk a feleségemmel és vártuk a barátunkat. Persze előtte már együtt lezuhanyoztunk, és szerelmi előjátékba kezdtünk. Hamarosan megérkezett a barát. Úgy intéztem, hogy a nejem a szobában legyen, és ne találkozzanak. A fiú elment zuhanyozni, én bementem szobába a nejemhez. Gyengéden az ágyra fektettem. Mögé térdeltem és elkezdtem masszírozni. Óvatosan és különös tekintettel az erogén zónákra. Hamarosan éreztem a fokozódó izgalmi állapotát. Ekkor még inkább az erogén zónáit, sőt szinte csak azt simogattam. A combja belső felét és egyre többször a szemérem ajkait érintve izgattam. Egy idő utána a lábait óvatosan szétnyitotta és jelezte, hogy felkészült a csiklója a szerelmi izgatásra. Hát valóban mikor a kezemmel oda értem már nagyon nedves volt.

Ekkor az ujjammal behatoltam a szerelmi barlangjába és ott folytattam az izgatást. Rövidesen már két ujjal voltam benne. Ekkor hátra nyúlt és a fenekét finoman két kézzel két felé húzta. Ekkor egy harmadik ujjamat is kinyújtottam és óvatosan a fenekébe vezettem. Élvezve és izgatottan emelte le föl a csípőét. Ekkor a besötétített szobába bejött a barátunk. Feleségemet felállítottam úgy, hogy arca a fal felé legyen és enyhe terpesz állásba legyenek a lábai. Fiatal ember szerszámát a kezével felállította és óvatosan a nejem háta mögé állt. A meredező hatalmas szerszámját óvatosan csúsztatta a nejem lába közé. Először csak meg járatta a makkját a szemérem ajkai között, de aztán egy erőteljesebb lökéssel behatolt a nejem barlangjába. Nem valami mélyen csak úgy egyharmad hosszal. Nejem ekkor már érezhette, hogy nem én vagyok, hiszen ekkora méretekkel nem rendelkezem. Úgy vettem észre, hogy nem zavarja dolog, sőt elvezi is. Előbb csak kicsit aztán egyre gyorsabban és vadabbul kezdet magát a farokba tolni. Mikor már annyira kitágult, hogy szinte kétharmadát a termetes szerszámnak magába fogadta, ekkor a mögöttük lévő ágyra dőltek. Így a Barátunk hanyatt fekve a nejem ráülve a hatalmas szerszámra tovább élvezkedtek.

Ekkor a feleségem elé állva a meredező szerszámomat a szájához toltam. Ezt ő rögtön meg érezte és szinte magába szippantva az egészet, vad szopásba kezdett. Eközben a lábaközött feszülő farokban ugrándozott. Olyan élvezet vett rajta hatalmat, hogy a 26 cm-es fasz teljes egészében eltűnt benne. Rövid idő után kivettem a farkamat a szájából és a kedvesem meg fordult úgy, hogy a barátunk felé legyen arccal. Enyhén előre dőlt, hogy a Barátunk a mellét a szájába vehesse és a nyelvével a mellbimbóit tudja szopni. Az előre hajolt nejem feneke szinte felkínálkozott. Először a csak csókolgattam de aztán a nyelvemmel kezdtem munkálkodni. Nejem vadul dörzsölte a farokhoz a csiklóját, hogy minél jobban fokozza az izgalmát. Ekkor a nagy mozgás közben kicsúszott a farokból ( véletlenül ?) és én miközben a popsiját nyaltam, a lendületül a számnál volt a hatalmas farok. Ekkor a nejem megfordult a Barátunk fejére guggolt és szinte kényszeríttette, hogy a tocsogó kéjbarlangját nyalja.

Eközben a hatalmas farkat meg markolva szopni kezdte. Soha nem kívántam és nem is izgatott a dolog, de akkor nagyon izgató volt a látvány, ahogyan a kevesem szájába vette a faszt, és önfeledten szopott. Megunván a dolgot a nejem ismét megfordult és a farokba húzta magát mindezt úgy, hogy előre hajolt a fenekét két kézzel széthúzta, hogy a még szabadon maradt lyukacskájához hozzá férjek. A feltárulkozó lyukacska csalogatta a meredező farkamat. Óvatos síkosítás és tágítás után bent voltam. Először nem ment az együttes szeretkezés, mert nem találtuk el az ütemet, de hamarosan rájöttük és vad vágtába kezdtünk. Csodás volt, ahogyan a nejem elvezet. Hatalmas fasz a hüvelyében nő és a farkam a fenekében. Nagyon izgató volt a mikor éreztem a másik farok szorítását és végig csuszását az én farkamon. Barátunk a nejem melleit két kezével összeszorította és csípőjét vadul, dobálva dugta én pediglen hátulról hajtottam. Hamarosan mind hárman elelveztünk igaz nem sikerült egyszerre de nem volt nagy eltérés. Ekkor a nejem olyat tett, amit még eddig még soha a farkakból kicsúszva egymás után leszopott mind kettőnket, illetve a férfias nedvünket nyalta és nyelte.

Kedvesem később beszélgetésünk során elárulta, hogy sejtette a meglepetésemet (ajándékomat) mivel már régóta beszélünk egy hármas szeretkezésről.

Szóval így történt az én, szüli napi ajándékom, amiből azért nekem is jutott.
Hasonló történetek
18041
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
24280
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: