Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Születésnapom alkalmából 5. rész

Josh megfogta az arcomat és keményen elkezdett csókolni, olyan vágyakozás volt benne, hogy azt hittem ott helyben magáévá tesz, közben Anna kigombolta az ingem, kezével pedig végigjárta kockás hasamat. Natalie pedig alul vetkőztetett, míg nem szemébe nézett ágaskodó farkammal a bokszeremen keresztül, melyet a szöveten keresztül elkezdett nyalni és harapdálni. Kezeimmel kigomboltam barátom ingét, majd elszakadva egymástól gatyáját kezdtem lehúzni róla, míg a barátnőmmel csókolózott, közben pedig Natalie ajkához emelte péniszemet és ízlelgetni kezdte nyelvévvel. Josh tovább játszott Annával, melleit a kezébe fogta és elkezdte csócsálgatni, barátom kényeztetése alatt pedig megszabadult minden felesleges ruhájától. Natalie pedig még gyorsabb tempóra váltva szopta tovább, addig pedig kezembe vettem az elsőt péniszt életemben, jó vastag volt, egyből elkezdtem húzogatni barátom fitymáját, melytől egyből megremegett hatalmas teste. Anna látva mit találtam, ő is csatlakozott, de egyből bevette  a szájába és édesen szopogatta a szájában, míg én elkezdtem a heréit nyalogatni. Barátom teljesen eksztázisba esett és egyik kezével engem a másikkal pedig barátnőmet ösztönözte a folytatásra. Natalie pedig abbahagyta a szopásomat és más finomságok felé haladt, Anna felé, aki látva barátnőjén, hogy még senki sem vetkőztette le egyből kezelésbe vette, majd látva nedves pináját elkezdte nyalogatni. Magunkra maradva mi fiúk, felfeküdtünk a kanapéra, úgy, hogy a fejem Josh péniszénél volt, ő meg az enyémnél, majd elkezdtük egymást szopni, lassan kezdtük, majd mikor éreztük, hogy a másik begyorsul, így vettük fel a ritmust. Közben a lányok is egymásra találtak, és elővették szerszámos ládájukat és Anna elővett egy méretes vibrátort, melyet aztán Natalie hüvelyébe tett be, és erőteljesen ki-be húzogatta, míg szabad ujjaival saját magán játszott. Ahogy Josh fasza kitöltötte a számat, az valami új és leírhatatlan érzés volt számomra, ilyet még nem tapasztaltam, de meg kell hagyni nem volt rossz. Barátom pedig egyre hevesebb tempóra váltva nyalogatta, húzogatta egyre keményedő faszomat, ujjaival még a segglyukamat is elkezdte ingerelni, melytől már teljesen a plafonon voltam. A lányok is egyre közelebb voltak az orgazmushoz, Natalie felcsatolt magára egy műpéniszt majd beleillesztette Anna finom puncijába és egyre mélyebbre nyomta be neki, melyet barátnőm édes sikolyaiból hallva nagyon élvezett. Helyett cseréltek, Josh barátnője most kutyapózban volt és várta Annát, felcsatolta a műpéniszt, de előtte ujjaival és nyelvével még bebarangolta a kis segglyukát, ezután belé hatolt. Éreztem Josh testén, hogy már ő sem bírja tovább és akkor a hirtelen a számba élvezett, nem nyeltem le inkább hagytam ki folyni meleg ondóját a számból, majd pedig utolsó cseppet is lenyaltam róla, amit végül lenyeltem. Josh pedig elszántan szopott tovább, míg nem én is elélveztem a szájában, melyet ő is hagyott ki csurogni, majd csókot nyomott logó péniszemre. Közben lemásztunk egymásról, izzadt izmos testünk összeérve találkozott, ahogy leültünk, majd onnan figyeltük, ahogy Natalie nagy nyögések közepette elment. Anna leszedte magáról a mű péniszt és barátnője felé hajolt, majd csókolózni kezdtek verítékben úszó karcsú testük össze-összeért, minden egyes csókjuk után. Nézve a barátnőinket csókolózni nekünk is megjött a kedvünk hozzá, így újból érezhettem követelőző nyelvének újabb ostorcsapásait a számban, melyre a farkam is büszkén felállt és Joshé is.
-    Mit szólnátok egy igazi csoportos szexre?  – kérdeztem a lányokat, majd Josh felé fordultam, akinek a kezébe került a szerszámom és elszántam cirógatta.
-    Én benne vagyok, ha te is haver – és szabad kezét öklözésre tartva beleöklöztem, majd megcsókoltam, a mire a lányuk is felocsúdtak és közelebb jöttek.
Előző részek
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: