Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szórakoztatóipar

-Ismered a szabályokat anya! Önként jelentkeztem, kiválasztottak, úgyhogy meg kell tenned!
Melanie Hopworth távolról sem volt boldog. Imádta a lányát, de annak megszállott érdeklődése a snuff iránt eddig sem tetszett neki, de most különösképpen nem, hogy Terry lehetőséget kapott saját epizódra.
-De miért a “Lánya kínzása” volt a választásod? Tudod hogy sohasem akartalak bántani.
-Azért, mert ez tetszett és a vérfertőzés lehetősége különösen izgató benne. Apa oda lesz érte.
-Terry! Igaz hogy apád a Snuff TV-nél dolgozik, de biztos vagyok benne hogy nem akarja a saját lányával csinálni. -mondta Mealnie könnyek közt.
-Hát...nem is tudom édesem…- mondta Ron, aki épp ekkor tért haza és lépett be a szobába.
A férfi az idősebbik lányára kacsintott és folytatta:
-Igazából nincs ellenemre hogy a hercegnőnket sikoltozásra késztessük.
-Ron, hogy mondhatsz ilyet! Nem akarom hogy a lányom a tv-ben szerepeljen és én sem akarok ott lenni és szörnyűségeket tenni vele!
-Nyugodj meg édesem! -felelte a férfi majd a lánya felé fordulva megkérdezte:
-Melyik show-ra jelentkeztél? Aláírtad már a szerződést?
-Természetesen. Tudtam hogy ha aláírás előtt szólnék anyának, valahogy megállítana. Egyébként a “Lánya kínzása”-t választottam.
-Melanie, ott leszel! A készítők nem fogják engedni a visszalépést. Vagy odamegyünk, vagy joguk lesz mindannyiunk testéhez. -mondta Ron határozottan.
A nő tudta hogy párjának igaza van. Nincs más választása. Segédkeznie kell Terry gyötrésében, hacsak nem akarja az egész családja halálra kínzását végignézni mielőtt ő maga is meghal sikolyok közt.
 
******
 
-Fáradjanak beljebb! -mondta a producer és mosolyogva terelte be a családot az irodába.
-Mindenki foglaljon helyet és menjünk végig a lányuk által benyújtott javaslatokon!
Terry és Ron örömmel lépett be és ült az ablak melletti kanapéra. Melanie vonakodva követte őket és egy alacsony, kemény, karfa nélküli széket választott a lányától lehető legtávolabb. Az arcán látszott hogy nincs ínyére a dolog.
-Örülök hogy újra találkozunk Terry. Önök pedig nyilván a szülők, Ron és Melanie. Örülök hogy megismerhettem önöket! -mondta a producer kezet rázva velük, majd folytatta:
-Látták már a forgatókönyvet?
-Nem. Drága lányunk élvezte hogy kétségek közt tart minket. -mondta Ron és Terry-re vigyorgott.
-Hát akkor itt az ideje hogy képbe hozzuk önöket. -felelte a producer és átnyújtotta nekik a forgatókönyv másolatait.
-Mint láthatják, nem köntörfalazunk. Terry színre lép, önök megalázzák, meggyalázzák és megkínozzák, majd amikor mindenki eleget élvezte a dolgot, végeznek vele.
-Egy pillanat! A harmadik oldalon az áll, hogy Terry fölé guggolva a szájába kell…. Ez undorító! Nem teszem meg! Senki ne lássa a tv-ben ahogy…. -szakította félbe dühösen Melanie.
-Melanie, ez nem választás kérdése. Mi elfogadtuk a lánya forgatókönyvét és ez része annak. Nézze a naposabb oldalt! Legalább nem önnek kell lenyelnie! -mondta a producer határozottan, de minden rosszindulat nélkül.
-Igen, de Terry-nek később már mindegy, nekem viszont marad a megalázottság. Ron-on kívül más nem látott meztelenül.
-Attól tartok ez csak eddig volt így. Ha megnézi az utolsó oldalt, akkor látja hogy Ron análisan fogja magáévá tenni Terry teste fölött.
-Oh igen! -mondta Ron elégedetten majd előreolvasva folytatta:
-Te pedig mindenfélének le fogod hordani addigra néhai lányunkat. Kifejezetten várom!
Melanie elszörnyedve nézett rá és azt mondta:
-Elfogadom hogy élvezed a munkádat, de tudod hogy én mindig távol akartam maradni tőle!
-Édesem, te is tisztában vagy a jogi helyzettel. Nem tehetünk mást, csak elfogadjuk a helyzetet és kihozzuk belőle azt az élvezetet amit lehet!
-Lehet hogy te élvezed, de én sohasem vágytam arra hogy a testemet nézze a fél ország!
-Kérem mindenki nyugodjon meg! Ron-nak igaza van. Már túl késő bármit megváltoztatni. A jog egyértelműen fogalmaz. Még mi sem léphetnénk vissza a szerződéstől. A civakodás nem segít. A legjobb tanácsa amit adhatok, hogy ha semmiképpen nem tudja élvezni, akkor acélozza meg magát és legyen rajta
túl!
 
***********
 
Egy héttel később Terry, Ron és a feldúlt arcú Melanie a négyes stúdióban készült a “Lánya kínzása” következő heti adásának felvételére.
-Melanie, igaz? -kérdezte a melléjük lépő rendező a dühös nőtől.
-Helló James! Ne is törődj anyával! Semmi kedve itt lenni. Igazából ezért is tettem bele azokat az aranyos tennivalókat a számára a forgatókönyvbe. Nagyobb móka. -üdvözölte a férfit melegen Terry.
-Ezt jó tudni. Ebben az esetben sok közeli felvételt fogunk készíteni Melanie arcáról. A legtöbb anya élvezi a lánya kínzását. Egy vonakodó szereplő frissítő változatosság lesz.
-Helló James! Ron vagyok, Terry apja. -mutatkozott be Ron és a kézfogásuk után folytatta:
-Attól tartok én nem leszek vonakodó szereplő. A Snuff TV-nek dolgozom.
 
-Snuff TV,? Uhh...ez egy kis megkönnyebbülés. A forgatókönyvben van egy rész amikor Terry torkába kell nyomnia a hímtagját és közben a hasát szurkálja. Kétségeim voltak aziránt hogy egy apa képes lesz rá, de ha szakmabeli akkor azt hiszem nem lesz probléma.
-Probléma? Nem...egyáltalán nem. Egyébként addigra Melanie el fogja törni Terry állkapcsát, úgyhogy harapástól sem kell tartanunk.
-A lányom állának eltörése miközben te meggyalázod, kifejezetten kellemes tevékenység a többi teendőmhöz képest. -vágott közbe Melanie kicsit ingerülten.
-Hohó! Ezt hagyd abba édes! Nem szeretném ha már azelőtt kimerülnél, mielőtt egyáltalán elkezdenénk!- szólt rá a producer Terry-re, akinek keze a szoknyája dereka alá kezdett csúszni.
A lány visszahúzta a kezét és éppen csak egy kis bűntudattal azt mondta:
-Bocsánat! De ez az egész felizgatott. Mikor kezdjük?
-Máris. -mondta James, majd fejét félrehajtva a rádiójába szólt:
-Fényeket fel, kamerákat készenlétbe! Öt perc és kezdünk!
Visszafordult a családhoz és folytatta:
-Öt perc. Figyeljétek a kék kijelzőt a monitorok mellett! Kiegészítő utasításokat jeleníthetünk meg rajta!
-Hallottátok lányok! A monitorok azért kellenek hogy láthassuk hogy hogyan mutatunk a kamera képében. A másik kijelzőn utasítások jelenhetnek meg! -mondta Ron a feleségének és a lányának címezve.
Terry a plafonra emelte a tekintetét és azt mondta:
-Apa! Már annyiszor voltam veled felvételeken. Ha eddig nem tanultam meg hogy mi mire való, most már nem is fogom.
-Voltál apáddal felvételeken? Ezt nem engedtem meg! -döbbent meg Melanie.
-Tizenkét éves voltam amikor először vele mentem. Te nem vetted észre, de ő megérezte hogy milyen vagyok.
-Remek! Szóval elmondhatjuk hogy az egészről te tehetsz Ron!
-Melanie édesem, engem is meglepett amikor a beosont Terry-t megtaláltuk.
-Mindenki a helyére! Indulhat a felvétel. Lazítsatok és próbáljátok élvezni! Ügyeljetek hogy a kamerák rálátása tiszta legyen! -mondta nekik a visszatérő rendező.
 
***************
 
A kamera végigsöpört a konyhának berendezett színpadon, majd megállt az iskolai egyenruhában asztalnak támaszkodó Terry-n. Melanie lépett színre és szerepe szerint dühösen kitört:
-Terry! Már megint felhívtak az iskolából! Ebből a viselkedésből elég volt! Pakold le az asztalt és feküdj fel! Úgy hallom apád megérkezett. Neki is kezdünk a büntetésednek.
 
****************


-Ez az Ron! Hadd sikítson!

-Mondj búcsút a mellbimbóidnak te kis szégyentelen ribanc!

-Várj! Feltérdelek és a szájára ereszkedem, hogy tompítsam a visítását.... Kezdheted!

-Nem hittem volna hogy az egész kézfejed befér a hüvelyébe!

-Üsd!

-Mélyebbre!



***************


-Rendben gyerekek, végeztünk! Nagyszerű adás lesz!
James szavaira kialudtak a reflektorok és az operatőrök elengedték a kameráikat.
-Tudtam hogy a végére élvezni fogod! -mondta Ron miközben a vért törölgette a felesége arcáról.
-El sem hiszem hogy milyen izgató volt!
-Én sem hittem a szememnek amikor láttalak a kalapáccsal.
-A forgatókönyvben az volt hogy törjem el az ujjait.
-Igen, de te péppé verted őket. Nem panaszképpen mondom, de én nem voltam ilyen vad.
-Azt sem gondoltam volna hogy képes vagyok análtól elélvezni -mondta Melanie és fájdalmasan megmasszírozta a tomporát.
-Azt hiszem ebben benne volt a lányunk testének látványa magad.
-Igazad lehet! -mondta a nő, majd félig suttogóra váltva folytatta:
-Ron! Szeretném újra csinálni! Janey-t nem érdekli a munkád úgy, mint Terry-t érdekelte?
-Soha nem említette és én sem vettem rajta észre. De ha tényleg szeretnéd, utána nézhetek hogy nincs-e nálunk valami lehetőség. Azt tudom hogy valamiféle házvezetőnői szerepre keresnek embert az egyik show-ban, akinél egy szép napon betelik a pohár és végez kegyetlenkedő úrnőjével.
-Gondolod hogy van esélyem?
-Nem látom miért ne lenne, főleg ha ez a felvétel adásba kerül majd.
Hasonló történetek
7473
A Halál-sziget egy erdei tavánál egy húsz éves fekete hajú amazon lány és egy huszonöt éves magyar fiú fürdött. Bár ezt inkább nevezhetném „hancúrozásnak” mint fürdésnek. A fiú átölelte a nála húsz centivel alacsonyabb amazon lányt és megcsókolta...
10087
Ekkor egy vastag asztalt állítottak föl. A két lányt levették a póznáról levetkőztették és olajjal kenték be. Az asztalra kötözték őket egymás mellé. Fejük egymás mellett volt. Az ősz törzsfőnök az asztal mellé lépett. Végigsimította a két fiatal izmos testet...
Hozzászólások
További hozzászólások »
patrikk ·
A nézettség miatt egyszer még képes lesz valamelyik cég megvalósítani.

tlalax ·
1300 oldalnyi :shoe: :athletic_shoe: :high_heel: erotikus horrortörténet egyetlen PDF-ben:
https://yadi.sk/i/UJWG9XRh1P_w7w

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: