Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szombat este


Minden porcikám belerezdült, abba, ahogy hozzámért. Ujjaival a hajamat túrta, másik kezét a derekamra helyezte, mintha még a levegőtől is féltene.
Mond, hogy tűnhetett el minden?
Szemembe nézett, félelmet láttam, megbánást, hogy eddig nem tette, és szeretetet.
Mond, ma miért nem látom?
Kedves szavai, a lelkembe égtek, mosolya a szívembe hatolt.
Mond, emlékszel még?
Minden szava hozzám szólt, féltve engedett haza. Csókkal köszönt el.
Mond, félsz szólni?
Ígérte reggel is így lesz, kért, hogy csókkal köszönjek.
Mond, hazudtál nekem?
Másnap reggel, minden jó volt. Ígérte holnap látjuk egymást az iskolába.
Mond, ámítottál?
Nem ért hozzám, elhátrált, mintha égetne az érintésem.
Mond, fáj, ha hozzád érek?
Nem szólt, csak nézet, mosolygott, majd, eltűnt olyan gyorsan, ahogy jött.
Mond, álmodtam csupán?
Mindenki igazat ad. Kisgyerekként viselkedik, vagy csak bemesélem magamnak, hogy jelentettem neki valamit is.
Mond, te is így látod?
Vajon mi lesz, ha megint mellette leszek, vajon újra akarja majd. Nem tudok neki ellenállni.
Mond, mellém ülsz, ha kérem?
Átölel, majd úgy ahogy akkor, simogatni fog, kezem elfog veszni megint a kezeiben?
Mond, akarod ezt?
Megint átverjük majd magunkat, és nevetve mondjuk, hogy együtt vagyunk.
Mond, ezt akarod?
Már én se tudom.
Félve várom a holnapot, de ahogy a remény elönti a testem, minden megváltozik, reménykedek csak, hisz még te sem tudod. Akarom, hogy kezed újra hozzám érjen, ugyanolyan gyengéden, mint akkor. Vágyom szád halk szavaira. Érezni szeretném, édes illatod miközben, a szám a szádhoz ér. Újra akarom élni azt, ahogy beszélgetünk egész reggel.
Mond, te is akarod?
Mond, egyáltalán én akarom?
Akarom, hogy beléd szeressek hasztalanul, hogy te megint a szívemmel játssz?
Nem, nem akarom. Nem akarlak már. De hallom hangod a csöndben, látlak minden mozdulatban, mindenben ott vagy. És én már nem tudok nélküled élni. Kérlek hagy menni. Kérlek, ne mond. Ne mond, hogy akarod. Ne mond, hogy megtennéd. Csak hagy felejteni.
Vajon ezt akarom?
Nem tudom.
Hasonló történetek
6627
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
3627
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
pemete ·
Mondd, kettő darab D betűvel a végén, és hagyj, J betűvel a végén. :angry:

szigorúan bizalmacska ·
"Mondd el a véleményedet!

avagy, amikor felszólítunk, felkérünk valakit arra, hogy mondja meg a véleményét, nevét, a pontos időt, amikor várjuk, hogy mondjon valamit, és ezt kifejezzük, akkor

ezt felszólító formában tesszük.

Ilyenkor dukál a két "d""
No0oB ·
Ez a felszólító mód ma nem megy a többieknek, látod. Én is épp különórát tartok a másik topikban.
Tűzmadár ·
Ja. Ezt én is sokszor elrontom...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: