Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szókufár (egyperces)

A minap a szokásos folyamatot követve délutáni sziesztámat újságolvasással folytattam volna, ha már az elején meg nem ütközöm egy számomra oly abszurd, indokolhatatlan, mégis elgondolkoztató hirdetésen. Ez állt benne:

- Megunt, porosodó szavaimat értékegyeztetéssel új, betöretlen szavakra cserélném vagy eladnám. Ingyen elvihető néhány felesleges névmás, határozószó, esetenként főnév és melléknév.

Néhány percnyi szünet után, már csak kíváncsiságból is magam elé tartottam a lapot és már tárcsáztam is a hirdetésben szereplő számot. Egy-két csengés elteltével felvették, de miután köszöntem, s közöltem érdeklődésem tárgyát, csak szürke búgás, kényszeredett nyöszörgés volt hallható.
Biztosan kirabolták.
Hasonló történetek
15340
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
24269
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
MephistoAtya ·
:) szófukar szókufár :) ez nagyon jó! Örülök, hogy tetszett!

szioka ·
edes :)

Szentkirályi Katinka ·
jó volt, de a vége, az nem semmi.
Kirabolták. :smile: És elvitték az összes szavát? Még a többit is? Szegényke. Hívd vissza és adj neki a tiedből, úgy is több van, mint másnak, hiszen akkor nem írnál, -jókat persze- legalább az alapkifejezések lennének meg neki, hogy nem, vagy ez egy hülye, engem is becsapós hirdetés volt, sbt. Méltatlanul szűkszavú lett a végére. Már a hirdető maga. :yum:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: