Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szívem dallama

Mielőtt még megismertelek volna, életem csendes, hangtalan zugában vívtam harcomat.
De mikor először megláttalak, szívemet újra édes dallamok járták körül és a szerelem dallamát dúdolták szüntelenül.
Kezedben gitár, hangszálaid mélyén pedig megannyi hang várta, hogy megszólaltassad.
A gitár kezedben új életre fakadt, egyszerre volt mennyei és álomszerű.
Kezed érintése, mely a húrokhoz simult, égi dallamokat szült és az angyalok, kik zenélő szóval bódítják a szellemvilágot, mostanra már megszégyenülten pengetik a muzsikájukat.
Ajkad pedig követi a gitár szólamát és testőrként bújik közelébe.
Arcodon egyszerre jelenik meg az égető fájdalom, akár a tűz, s a végtelenbe folyó boldogság, akár a víz.
Szemeid, mint a lenyugvó nap, mesés és gyönyörű.
Ahogy nézlek, elfog az irigység, hadd kövessem én a gitár éneklő szavát, kezeidben hadd találjak én megnyugvást, szólaltass meg engem, a lelkem mélyén bujdosó vágyat, s szenvedélyt, melyek sietve rohannak hozzád vigaszért.
Nélküled egymagam vagyok a csend, a szótlan semmi, akárcsak a gitár húrok nélkül, muzsika zene nélkül.

Te vagy szívem dallama, s most már örökre az is maradsz, mert szívem minden egyes dobbanása a te zenédhez ad ritmust, de mint minden másnak, a dalnak is egyszer vége szakad.
Az álomból egyszer csak felébredek, és a dallamok többé már nem csengenek. Fülem sem iszik több énekszót ajkadról.
A kotta számomra már csak kusza vonalak, s giccses, görbe alakú hangjegyek egymásra rakódása.
Arcod mostanra már homállyá fakult, szemeid ragyogása már elkopott, fényét elvette a dühöngő fájdalom.
Szívemben újra csend él, de olykor-olykor megszólal egy hang, mely muzsika szó köré fonódik és én körbenézek, hátha meglelem gazdáját, de nem lelem sehol.
A hely, ahol vagyok, éppolyan csendes, mint szívem legmélyén lakó űr.
Ég veletek drága dallamok és húrok. Én már felocsúdtam.
Keressetek más játékszert őrült játékotokhoz. Hagyjatok meg magányomban, a muzsikát majd én folytatom.
Hasonló történetek
4120
Jelenleg 13 éves vagyok.
3905
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
Nagyon felapróztad az új bekezdésekkel.

aveon ·
Túl giccses.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: