Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szilveszter


Zuhogott az eső. Az az átkozott eső... Lekéstem egy randit egy aranyos kis hölgyeménnyel az eső miatt... Pedig milyen kis karcsú teste volt, fehér bőre, vérvörös ajka és zöld szeme... Ha csak rá gondolok, mi mindenről maradtam le, összefut a nyál a számban... Hát, igen... Ez maradt nekem... Az álmodozás... Próbálom gondolataimat elterelni, az újságba merülök:
,,Szilveszter, a hírhedt sorozatgyilkos ismét új áldozatra tett szert. Immáron tízedik alkalommal. A rendőrség tehetetlen;nincs elméletük, hogyan hurcolja el áldozatait akaratuk ellenére forgalmas helyekről Szilveszter, de... "Állj, állj, állj! Mára elég volt a szörnyű hírekből, ebben az átkozott újságban nincs semmi vidám?! Persze, hogy nincs! Ezek a szenzációhajhász újságírók csak a szörnyűségekre figyelnek... A kis tetvek! Átkozott újságírók, átkozott eső, átkozott randi, átkozott kávézó!


- Elnézést... - szakítja félbe elmélkedésem egy ifjú hölgy. - A kávézó tele van, s Ön egyedül ül ennél az asztalnál... Leülhetek?...
- Le. - Bököm oda. Nem igazán érdekelt, lapos kis csitri, pipaszár lábakkal... Hozzám nem illenek az ilyen szürke nők! ... De ha már úgyis elmaradt a randim a vörös bombázóval... Ha nincs ló, jó a szamár is...
- Elnézést, hölgyem! - vetek rá egy pillantást. Nem is olyan rossz, mint gondoltam. Legalább szép az arca. - Meg kell említenem, hogy nagyon szépek a szemei! - Végre! Az este folyamán először vethettem be a sármom! És szemmel láthatóan irul-pirul... Remek, kifogtam egy kis szende szüzet... Nem számít... Kissé idegesen rágyújtok, rendelek még egy kávét, a lapos szűzikének egy üdítőt. Van ez egyáltalán tizennyolc éves? Nem számít...
- Te is az eső miatt rekedtél itt?- próbálok vele beszélgetni, hátha kiderül, hogy agysejtei is vannak...
- Nem... Én... Csak... Ihletért jöttem... - Remek. Már egy szimpla kérdéstől is zavarba jön... Megéri rá vesztegetni az időm?... Nem számít. A farkas éhes, és Piroskát akarja.
- Hogy hívnak?- kérdezem.
- Piroska. - Hirtelen felkuncogok. Micsoda véletlen! De ő ettől csak még jobban zavarba jön... Alig bírom magam fékezni, még a szám is megégettem a cigivel a röhögés miatt...
- És Önt, hogy hívják? - Jesszus! Megszólalt!
- Az én nevem érdekel? - Egész közel hajlok hozzá. Zavarban van, csak lefele néz. Ez így nem mehet tovább! Vele sem fogok hancúrozni ma este... Így unalmas.
Felállok az asztaltól, ingerülten távozok, de még utoljára visszaszólok a lánynak:
- A nevem Szilveszter. - Rémülten sikolt fel, majd remegve bámul maga elé. Remek. Rájött. Észrevette, hogy nem csak az újságírók kitalációja, hanem egy valóságos sorozatgyilkos vagyok!



Hasonló történetek
5282
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
6631
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Marokfegyver ·
Különös Szilveszter! - énekelné Károly bácsi nagy Sz-szel.
Jól felépítetted, talán túl sokat markoltál, de megoldottad. Számomra nem derült ki, hogy ez a koma, aki feltűnősködik a kávézóban, s talán már az újságot is úgy vásárolta: "Olyat kérek, amiben benne vagyok!", ki lehet? Hajlok abba az irányba, hogy egy pitiáner alak, aki így próbál kitűnni a környezetéből, hogy sorozatgyilkosnak képzeli magát. Az ilyenek a hibbant, névtelen feljelentgetők, sőt saját magát is feljelenti, hogy ő szerepeljen büszkén a címlapon, legalább 1 napig, míg ki nem derül, hogy mégsem őt keresi a rendőrség.
A férfi főszereplőd egy jellegzetes figura. Ismeri azt a két mondatot, amit gyorsan el is pufogtatott, de valójában retardált, ahogy a gondolataiból kitűnik. Sokszor lepöccinthették már a nők, mert eleve úgy viszonyul az asztalához ülő csajszihoz, hogy ha az nem venné be az ő bárgyú szövegét, a "savanyú szőlő" effektus szerint magában már előre le is rendezi a kudarcot. (Ezt a témát nem elemzem tovább, mert nincs kinn a 18+ jel piros karikában.)
A lány "a kávézó tele van..." kezdetű szövege kedves, kulturált,megmutatkozik a színvonalbéli különbség. Talán megfordul a fejében, hogy ennek a tolakodó komának tetszhetnek a "pipaszár lábai" stb, de mivel vissza sem tegezi azt, és a belépő, udvarias mondatot nem követi másik, nem valószínű, hogy bármi szimpátiát is érezne... (Az előbbi jelzés hiánya miatt ezt a témát sem folytatom.)
A két ellentétes személyiség teszi érdekessé a novellát, és teljesen mindegy, hogy tényleg az igazi Szilveszter akar-e sürgősen lebukni, vagy csak egy olyan típusú koma, aki sivár életét így próbálja színesíteni.
Mint előttem mindenkinek, nekem is tetszett!

AliceWhite ·
Mnos,most válaszolnék mindenre.(bár,ha jó lenen a novella,nem kellene ezt tennem)
A tanárnőmben megbízok.Ő miatta kezdtem el írni,a lekezelő modora,s az én nagyravágyásom miatt...
Igazából,hirtelen írtam,nem volt időm gondolkodni.Persze egy regényhosszúságura is nyújthatnám a történetet,de ugyanaz lenne a vége és az eleje:adott egy pasi,Szilveszter,aki elvéti következő áldozatát,ezért megpróbál újat találni,aki nem felel meg számára.Ezért otthagyja.De a lány,hiába csendes,észreveszi viselkedéséről,hogy ez nem egy átlagos pasi,aki kávézóban próbál randizni...De nem sejti,hogy ő a sorozatgyilkos,csak Szilveszter beszéli be magának a végén,hogy ő bizony olyan isten,hogy mindenki rájön hatalmára....
Lényegében ennyi.:DMost nem jut eszembe több,mit írhatnák...
szerenella ·
Az csak jót tesz egy írásnak, ha elgondolkoztató és többféleképpen értelmezhető. Továbbra is gratula!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: