Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szilveszter

Az idei évbúcsúztatóra meghívtak Feriék.
A meghívásnak nagyon örültünk, mivel az eddigiek közül az egyik legjobb szexpartnerünk Edit és Feri volt. Feri megsúgta nekem, hogy a bulin ott lesz a testvére, Richárd is, aki az ősszel nagyon megbaszta a feleségem.
Éva hosszasan készülődött a bulira. 31-én délelőtt elment fodrászhoz. Hét óra körül megfürdött, punciját Edit kedvéért teljesen kopaszra borotválta.
Este kilenc óra körül érkeztünk hozzájuk.
Már vártak minket.

Az asztalon, amelyik az egyik falhoz volt tolva, már ki voltak készítve a poharak és egy két üveg rövidital, valamint ásványvíz és üdítők. Az asztal mellé tették a két fotelt és a szembe lévő sarokba betolták a kanapét. A nappali közepére matracokat tettek.
Bemutatkozással kezdődött buli. Ugyanis ott volt egy nagy darab, majdhogynem kövér lány.
– Ő Reni, karácsony első napja óta a menyasszonyom – mutatta be Richard.
Kicsit feszélyeztetve éreztük magunkat, de Feri megnyugtatott, hogy Reninek is ugyanaz a felfogása a szexről, mint nekünk.
A kölcsönös ismerkedéssel, beszélgetéssel telt az idő. Közben iszogatunk.
Később Edit megkérte Évát, hogy segítsen neki elkészíteni a vacsorát.
Mi tovább folytattuk az ismerkedést.

Renit leültettük közénk, a kanapéra. Vőlegénye a szemben lévő fotelből figyelt minket.
Először én csókoltam meg. Nem utasított el. Feri kigombolta a blúzát, a melltartóból kivette a mellét és szopni kezdte. Reni most Feri felé fordult és száját csókra kínálta.
Folytattam a vetkőztetést. Lehúztam a blúzt Reniről, kikapcsoltam a melltartóját, így teljesen szabaddá váltak a mellei. Hatalmas, kemény cickói voltak. Ebbe szeretett bele Richárd gondoltam. Richárd mintha csak megérezte volna odajött hozzánk, Reni elé térdelt, feltűrte a szoknyát és a bugyit csak félretolva nyalni kezdte menyasszonya punciját.
Reni először Feri majd az én faszomat szabadította ki a nadrágból és verni kezdte.
Richárd felnézett, majd felállt és meztelenre vetkőzött. Renihez fordult, kiszabadította közülünk, lehúzta a szoknyát és a bugyit.

Reni ott állt előttünk teljesen meztelenül. Egyáltalán nem volt zavaró a kövérsége. A hatalmas melleihez jól ment a nagy fenék, a kicsi nagyobb hasa nem volt feltűnő.
– Vetkőzzetek ti is le – kért minket, majd letérdelt Richárd elé és szopni kezdte.
Nekünk nem kellet kétszer mondani, ledobáltuk a ruháinkat és felemeltük Renit a kanapéra.
Feri a jobb én a bal mellét kezdtem szopni, Richárd pedig újra a szájába adta a faszát.
Ez a látvány fogadta a konyhából visszatérő Editet és Évát, akik két tálca szendvicset hoztak be.
– Na látom ti nem a ilyen szendvicsre vágytok –mondta Edit.
Elengedtem Renit és a két lányt kezdtem figyelni.
Ők a nappali közepére álltak és elkezdték vetkőztetni egymást. Minden egyes ruhadarab levételét csókkal köszönték meg egymásnak. Mikor teljesen meztelenek voltak lefeküdtek a mellettük lévő matracra. Edit hanyatt feküdt, feleségem pedig föléje kerülve felvették a 69-es pózt. Éva belenyalt Edit pinájába, aki felsóhajtott, majd feleségem derekát átkarolva felhúzta magát és ő is belenyalt barátnője puncijába.
Mire idáig eljutottak mi is abbahagytuk egymás izgatását és mind a négyen a szeretkező lányokat néztük.

Feri ment oda először hozzájuk. Leemelte Évát a felesége szájáról és hátulról baszni kezdte a feleségem. Ezt látva Richárd is odament hozzájuk, hanyatt feküdt és ráemelte sógornőjét hosszú faszára.
Ott dugtak előttünk a szoba közepén, ami nem is maradt hatás nélkül.
– Gyere, dugjál meg – fogta meg a kezem Reni, és odahúzott a szeretkező négyeshez. – Hátulról tedd be te is!
Nem kellett kéretni engem sem. Odaillesztetem ágaskodó farkam Reni hatalmas, szőrös pinájához. Ő a tenyerébe fogta és betette magának. Megmarkoltam a nagy kemény segget és lassan baszni kezdtem. Reni ráhajolt az előttünk baszó vőlegénye szájára és hosszasan csókolózni kezdtek.

Én is kedvet kaptam hozzá és a feleségemhez fordultam. Végigcsókoltam a felsőtestét, a melleinél elidőzve, megsimogattam az arcát, majd a szájára tapadtam. Nagyon felizgatott a szitu, úgyhogy rövidesen elmentem. Utána Edit élvezett el sógora faszán, majd a feleségem következett, aki hangos sikolyok közepette ment el.
Már csak Feri és Richárd maradt kielégületlen. Edit és Reni eléjük térdelt és szopni kezdték saját párjukat. Egyik fiúnak sem kellett sok, szinte egyszerre élveztek el, teletöltve szeretteik száját gecijükkel.

Kimerülten, mindegyikünk saját párjával összebújva, ültünk le.
– Na, egyetek valamit –javasolta Edit – Utána bontunk pezsgőt.
Megvacsoráztunk. Vacsora után elkezdtünk táncolni. Olyan gyorsan telt az idő, hogy észre sem vettük, hogy éjfél van.
A himnusz után Feri felbontott egy újabb üveg pezsgőt. Egymást megcsókolva boldog új évet kívántunk mindenkinek.
Éva mellé kerültem.
– BUÉK drágám – köszöntöttem –Hogy érzed magad?
Csodálatosan mondta és hozzám bújt. Száját csókra kínálta.
Szorosan átöleltem.
– Nagyon szeretlek - súgtam neki

Éva nem válaszolt, hanem leroskadt az egyik matracra és magára húzott. Egy pillanatra felnéztem és láttam, hogy mindenki a saját párját becézgeti, szeretkezik vele.
Nem sokáig tudtam figyelni. Belefeledkeztem feleségem csodálatos testébe és megszűnt számunkra a külvilág.
Így zajlott le 2008 év első szeretkezése. A három pár kielégülten becézgette, simogatta egymást. Mi még mindig tényleg szerelmesek vagyunk egymásba
Éva ocsúdott fel először a zsibbadásból.
– Menjünk le az utcára – javasolta – Imádom a szilveszteri tömeget.
Gyorsan felöltöztünk. Előkerültek a papír trombitát, sípok és lementünk az utcára.
Mint a gyerekek futkostunk, kergetőztünk. Teljesen ismeretlen embereket öleltünk, kívántunk nekik boldog újévet.

Odaértünk két nálunk jóval fiatalabb sráchoz. Mindegykőjüknél pezsgő és trombita volt.
Feleségem a trombitáját az egyik fiú felé fordította és hosszan belefújt.
– BUÉK – kiáltotta.- Adtok egy kis pezsgőt?
Az egyik srác feléje nyújtotta az üveget. Éva elvette tőle és nagyot húzott az italból.
– Köszönöm – mondta és hirtelen mozdulattal a fiú szájára tapadt.
– Tőlem nem kérsz pezsgőt – szólt a másik srác kicsit irigykedve.
– Biztos, hogy csak pezsgőt akarsz adni – nevetett a feleségem-és a másik fiút is megcsókolta
Éva belekarolt két srácba. Feri feleségét átölelve ment utánuk. Csatlakoztam hozzájuk, belekaroltam Editbe. Az ifjújegyespár egymásba feledkezve jött utánunk.
– Haza kéne menni – súgta nekem Edit – Kezdek fázni, ezek pedig mindjárt itt az utcán basszák meg a feleséged.
– Oké - mondtam - szólj nekik, menjünk.
– Fiúk látom elfogyott a pezsgőtök, gyertek fel hozzánk, ott folytassuk!

A két fiút nem kellet kéretni, elindultunk és hamarosan odaértünk Feriékhez.
– Dobjátok le a kabátotokat. Mit isztok? - kérdezte Feri.
Mindenki pezsgőt kért. Iszogattunk, beszélgetünk, vicceket meséltünk. Richárd és Reni elvonultak a legtávolabbi matrachoz, levetkőztették egymást és elfeledkezve rólunk szeretkezni kezdtek.
A két fiú nagy zavarban volt, nem mertek a szeretkező párra néztek.
– Na mi van fiúk. Az utcán bátrabbak voltatok. Nem meritek Reniéket nézni. Pedig jók. Nem láttatok még így meztelen nőt – kérdezte a feleségem.

Odaállt a két fiú elé és lassan ringatózva vetkőzni kezdett, Egymás után dobta le a ruháit. Mikor már teljesen meztelen volt a fiúkat kezdte vetkőztetni.
Ezt már mi sem bírtuk. Feri levetkőztette a feleségét, hanyatt feküdt és magába ültette. Én is levetkőztem, de közben Évát figyeltem.
Már teljesen levetkőztette a fiúkat , amikor hirtelen felállt és kiszaladt az előszobába, ahonnan egy csomag gumival jött vissza. Gyorsan felhúzta azokat a fiúkra. Hanyatt feküdt a közeli matracra, lábait magasra emelte és széttárta és rászólt az egyik fiúra.
– Gyere, dugjál!

Nem kellet neki kétszer mondani, faszát egyetlen lökéssel benyomta Éva puncijába és gyors mozgással baszni kezdte. A másik fiú a testét arcát csókolta.
Ezt már én sem bírtam nézni. A férjén lovagló Edit mögé térdeltem és ágaskodó farkamat benyomtam barátnőnk popsijába. Most már ketten basztuk Editet.
Közben persze figyeltem a feleségem. Ő nagyon élvezte a két fiút, annyira hogy rövidesen felsikoltott, szájára rántotta a testét kényeztető fiút és egy hatalmasat élvezett.
Gyengéden letolta magáról a srácot, aki megdugta, hátára fektette, melléje térdelt letépte róla a gumit és szopni kezdte.
– Te meg gyere belém hátulról! – kiáltott a simogató srácnak.

Míg ezek a dolgok történtek természetesen mi sem tétlenkedtünk.
Először én élveztem el farkamat kirántva Edit seggéből, gecimet formás popójára verve.
Utána, ha jól emlékszem Richárd és Reni következett. Őket Éva követte újra elélvezet, majd a mögötte térdelő sráchoz fordult, megmarkolta a faszát őt is megszabadította a gumitól és addig verte szopta míg ö is elélvezett, gecijével beborítva feleségem arcát mellét.
Kimerülve roskadtak mellénk a matracra.
Egymás simogatva, a kielégülés csodálatos érzésével aludtunk el az újév első napján.

Hát így történt. Soha rosszabb szilveszterünk ne legyen!
Hozzászólások
További hozzászólások »
MrMajor1001 ·
:hushed: Nehéz a búcsú, még nehezebb találkozni hasonló esettel. A gyönyört s a hozzávaló hús vér embert nehéz meg találni! A szerencse és a sors nagy rendező!

kamilla10 ·
Csak az író pontozta fel a történetet vagy tényleg jó? Valóban rossz vagy csak egy dilinyós húzta le? Ez a szavazatokból nem derül ki. Asdf0123 írta: "cookiek, sütik törlése >>> végtelen szavazási lehetőség XDDDDDDD ne maradjatok ki a buliból!! szavazzátok le akit utáltok!!!! XDD sütik törlése ás királyság van!!"

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: