Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szilveszter éjszaka...

Csodás estét töltöttünk együtt szilveszterkor... Egész éjjel szeretkeztünk, így alaposan kifáradva nyúltam el az ágyon, amíg Te zuhanyoztál. Időközben megszűnt a külvilág, nem hallottam semmit. Egyszer csak felriadtam arra, hogy valaki befogja a számat, majd erőszakkal megfordít. Hihetetlenül megnyugodtam, amikor láttam, Te vagy az. De tudtam, "játszani" szeretnél, így fickándoztam a kezeid között, próbáltam ellenállni, de erős kezeid és tested úgy szorítottak, hogy képtelen voltam mindenféle mozgásra. Ekkor hozzábilincselted a kezemet az ágyhoz, bekötötted a számat és látván könyörgő tekintetem lázba jöttél. Egy rántással lekerült rólam a bugyi, a topomat meg csak úgy, hanyagul felhúztad. Elkezdted szívogatni a jobb, majd a bal mellbimbómat, közben jobb kezeddel a csiklómat ütögetted. A vágytól és a kéjtől elalélva feküdtem az ágyon, a fejem lelógott. Éreztem, te sem bírod már tovább. Tested a testemhez simult és éreztem, ahogy lüktető, forró férfiasságod belémcsúszik.

Elég nedves voltam, de nem tágultam ki kellőképpen, így felnyögtem,szemeimet kicsit összeszorítottam, mert egy kicsit fájt. Pont rámnéztél, amikor belémhatoltál, így minden arcizomrándulásomat láthattad és ez még jobban lázba hozott. Egyre erősebben és erősebben löktél rajtam, amíg el nem élveztem. Ekkor megfordítottál, a térdemet a hasamhoz szorítottad és hátulról folytattuk. Éreztem, ahogy a csípőd minden egyes mozdulatnál a fenekemhez ütődik és ez hatalmas kéjjel töltött el mindkettőnket. Hallottam, ahogy hangosan nyögdécselsz Te is, majd éreztem egy hatalmas csattanást a fenekemen. De ez nem volt elég Neked, abbahagytad a "műveletet" és eltűntél egy pár percre. Csak egy irtózatos csattanást hallottam a hátam mögül, majd egy iszonyatos csípést a fenekemen.

Jól tippeltem, hoztad a fekete, bőr övedet. Egy, kettő, három, négy ütés, de aztán már nem számoltam, csak élveztem, ahogy ütések egyre erősödnek. Mikor ezt is meguntad, belemarkoltál a hajamba, és visszatetted kőkemény férfiasságod a "helyére", majd minden egyes lökésnél húztál egyet a hajamon is fölfelé. Egyre erősebben és egyre mélyebben hatoltál belém. De úgy tűnt, ezt is meguntad, mert most lecsatoltad a bilincset, ami remek alkalmat nyitott a "szökésre". Persze sikertelen volt, büntetésből a kis "akciómért" egy pofont kaptam. Nem szóltam, csak tűrtem. Letérdeltettél Magad elé, kivetted a számból a sálat, amivel bekötötted, de a kezeimet hátrabilincselted és finoman a tudtomra adtad, mit is szeretnél. Falloszodat a számba tetted és finoman mozgatni kezdted. De aztán egyre hevesebb lett ez a mozgás, amiből tudtam, tetszik Neked ez a "játék". Aztán egy hirtelen mozdulattal felállítottál és a hátam mögé álltál. Újból belemarkoltál a hajamba.

Egycsapásra éreztem, elkapott a hév, mert már nem finomkodtál. Hangosan nyögdécseltem és másodszorra is elélveztem. Nagyon tetszett Neked a helyzet, ahogy rántasz néha-néha a fejemen a hajamnál fogva és nyögdécselek, mert hirtelen csak annyit éreztem, hogy kirántod a férfiasságodat belőlem, és már éreztem is a meleg nedűt a hátamon. Még kettőt csaptál a fenekemre, jelezve, hogy meg vagy elégedve velem. Ekkor levetted a bilincset, ami már a húsomba vágott, letörölted az "ajándékot" a hátamról, Te is megtörölköztél, majd egymáshoz bújva elcsattant egy szerelmes csók, egymásra néztünk és a válladon pihentetve a fejemet, elaludtunk.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Nyssa ·
nem lenne ezzel semmi baj, ha tocsogna vértől. de semmi
csak unalmas leírások sorozata.
senkit nem áll szándékomban megsérteni, csak mondom.
nem leírás kellbele több, csak szenvedély

Nyssa

YouDontKnowMe ·
Tetszik a sztori, nekem bejön az ilyen, még ha nem is csinálom...maga a fogalmazás is elég jó...azt nem írtad, hogy tényleg megtörtént-e ez az egész vagy csak a képzelet szüleménye...vagy leírtad, csak én vagyok túl fáradt ahhoz, hogy észrevegyem :)?
Buvolet ·
:smile:


Nos... a történet egy része valóban megtörtént, és valóban szilveszterkor:)
Sok szeretkezés eredménye lett ez az írás, megtörtént dolgokat írtam le:)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: