Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szilveszter az álompasimmal

"Közeledett a 2005-ös év utolsó napja. Nagy volt az izgalom, egyik jó barátommal már buzgón tervezgettük a közös szilveszterünket. Rettenetesen vártam már azt az éjszakát, éreztem, ez most más lesz, mint a többi buli. Péter barátommal elhatároztuk, hogy egy közeli ismert és népszerű szórakozóhelyre megyünk majd mulatni. Tudtam, hogy az egyik jó barátnőm is ott fog szilveszterezni, így csak még jobban vártam az estét. Eljött hát a december 31-e! Délután MSN-en dumáltam Péterrel, hogy mi lesz este, mire ő könnyedén visszamondta az egész bulit! Kicsit ideges lettem rá akkor, de így utólag nem is bánom, hiszen nagyon nyomult rám, nekem meg nem jött be. Ezért hát Fanni barátnőmmel és annak egy másik barátnőjével vágtunk neki az éjszakának!
Beültünk a diszkó egy elesett helyébe, és el kezdtünk duruzsolni; tervezgettük, hogyan és mitől fogunk berúgni. Mivel a Fanni barátnője, Andi nem ihatott, így mi kedves barátnőmmel elhatároztuk a lány nélkül fogunk felönteni a garatra.

Már éppen indultunk volna első Techilla - körünkre, amikor hatalmas barna szemeim megakadtak egy fiún… és ez a fiú nem volt más, mint a Norbi! Ő egy iszonyatosan jó csávó! Egy iskolába járok vele, ő már végzős. És mióta tavaly megláttam először az iskolában, azóta tudom, hogy nekem kell ez a srác! Volt már egy-két próbálkozásom nála, mindeddig sikertelenül. És éppen szilveszter előtt határoztam el, hogy engem ő már nem érdekel, végérvényesen leszerepelt nálam! De ahogyan akkor este összenéztünk… megvadítottak gyönyörű fekete szemei, és tökéletes, kisportolt alakja. Több se kellett, elhatároztam, azon az éjszakán az enyém lesz!

Nem kellett sok idő, és már félkábult, eléggé ittas állapotomban azon vettem észre magam, hogy ezt a bámulatos pasit rángatom magam után a táncparkettre. Ahol aztán őrjítő táncba kezdtünk! Éreztem, ahogy a bizsergés végigszaladt a hátamon, amikor magához húzott és csípőink ritmikus, egyenletes mozgásba kezdtek. Így, alkoholos mámoromban, igazából fel sem tudtam fogni, hogy mi történik velem… nem bírtam felfogni, hogy annak a srácnak a karjaiban tekerem a csípőmet, aki után már egy éve áhítozom. És mégis, ezt tettem, nem álom volt, hanem a gyönyörű valóság. Csak ringtak a testek, szorosan egymáshoz simulva… de tudtam, hogy nekem ennyi nem elég! Lassan előrébb húztam az arcom, pofink lágyan összeért… csodálatosan puha volt a bőre! Nem bírtam tovább, éppen arra készültem, hogy megízleljem kívánatos és lágy ajkait… de ő gyorsabb volt. Megcsókolt! Nem akartam elhinni! Eszméletlen volt! Úgy csókolt, mint aki egész életében erre vágyott volna. Szívta az ajkaimat, egyre szenvedélyesebben csókolt… jó volt. Majd az első csók után gyengéden folytattuk az erotikus táncot... Éreztem, hogy mindenki minket néz, és minden csaj engem irigyel, ezért a Rómeóért. Hatalmas boldogság kerített hatalmába, és úgy szorítottam, mintha sosem akarnám elengedni, éreztem, ahogy ő is szorított erősen magához, simogatta a hátam, és csak szépen, lassan, kissé gyámoltalanul érintette meg a fenekemet. Belemarkolt, és csak gyúrogatta, ezzel egyre közelebb szorítva már-már nedves ölemet az övéhez. Csak egy gondolat cikázott az agyamban szüntelen: egész éjszaka szeretkezni akarok vele!

És csak szorítottam, markoltam a karját, a meglehetősen formás fenekét, becsúsztattam a kezem a pólója alá… simiztem azt az eszméletlenül kívánatos, feszes pociját… a hátára is átcsúsztattam a kezem… már teljesen ki voltam az izgalomtól… belekarmoltam… éreztem, a forró leheletét a fülemen… a nyakamat csókolgatta. Én is harapdáltam a nyakát őrülten, fel a füléig, majd vissza. Egyszeriben hátrahajoltam és úgy tekertem neki a derekamat, így érezhettem meg ölemmel csak igazán, hogy ő is vágyik rám! Felnéztem, és láttam a szemeit a villódzó fényben, ahogyan a csupasz hasamat pásztázzák, láttam, hogy felfalja a szemeivel, ahogyan vágyódik utánam! Majd megfordultam… popsimat odanyomtam kidudorodó farmerjához, és csak csavartam, egyre szenvedélyesebben.

Forró kezei az ágyékomat markolászták, majd feljebb a hasamat simogatta… és még feljebb… megremegtem belül, amint hozzáért a már megkeményedett melleimhez a nagy kezeivel… kicsiny melleim elvesztek erős tenyerében… az izgalmamat már az is tetézte, ahogyan mind e közben a nyakamat, az arcomat és az ajkaimat csókolta egyre hevesebben! Éreztem, szétrobbanok a vágytól, így mindenféle teketória nélkül, megmarkoltam legcsodásabb testrészét… áááhh… merev volt és nagy! Már nem bírtam… inkább el is húztam a kezem, különben még a végén olyat tettem volna, amit később megbánok… de aztán végigsiklott az agyamon, hogy milyen hülye lennék, ha megbánnám, most itt az alkalom… ezért hát közöltem vele, mit szeretnék… egy szót sem szólt, csak belenézett a szemembe, megfogta a kezem és egy órán belül már a lakásukon voltunk…"

Folyt. köv.
Hozzászólások
További hozzászólások »
justbe ·
mit is mondjak...a tequila..:DD
Amugy elég érdekes...de meggyőző a kiscsaj szerénysége...:DDennyi röviden...

bot ·
áááhh… merev volt és nagy! - Ez a második a te agyadról nem mondható el. Biztatásul annyit csupán, remekül illeszkedtél a hét gyümölcsei közé!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: