Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szilánkok

Szilánkok

Egy remek bevállalós csaj a barátnőm. A minap a busz hátsó ülésén úgy leszívott, hogy csak na. Mindig ilyet szerettem volna, vagány, nem nyávogós, talpraesett lányt.

Mikor vége volt a házasságkötési ceremóniának, egymásra néztünk, vigyorogtunk, és egyszerre mondtuk akkor most mi alszunk. Nem érdekelt bennünket semmiféle konvenció, hogy nászéjszaka, meg más ostobaság. Hazamentünk és kialudtuk magunkat. Más kérdés, hogy a következő napokban mindenhol kipróbáltuk. Ágyon ágy alatt, fotelban, asztalon. Égőcsere közben a létra tetején /komolyan aggódtam, összeroppantom az izzót. Megúsztuk./. Egy alkalommal a függönyöket szedte le létráról, összesen egy lifegős kinyúlt pólóban, meg hasonló állagú rövidgatyóban. Semmi perc alatt lerántottam a nadrágot és már szívtam is az ajkait. /Jaj, ne! Meglátnak itt az ablakban. (Ki a fene látna? Egy lélek sincs a parkban) Ja-haj, neh hü-hü-lyéskeehedj! Hagyjááál máhár!/ Így esett meg a függönykarnisba kapaszkodós-létratetején álló vulva hokedliról kinyalatása csipkefüggönybe csavart fejjel.

Megmosnád a hátam, utálom azt a hülye kefét. Kösz. Hé! Az nem a hátam. Mostál már fogat? Jah, hogy azzal. Hát fogmosó kefének még nem használtam. Gyere csak be ide mellém! Te már fürödtél? Nem baj! Nem érdekel, hogy vizes lessz a bugyid, húzd félre! A pólód is vizes lett, már az se baj? Hihi.

Mit mondtak a kolléganőid, ártalmas a tabletta? Marhaság, minden tabletta az. Mindnek van mellékhatása. Ésszerű keretek közt nem árthat. Ne idétlenkedj, én mit szedjek? Áh, utálom a gumit.

Most tényleg nem nyúlhatok hozzád, amíg nem veszek gumit? Te megzakkantál. A naptár módszer nem jó? Most volt a menzeszed, kizárt, hogy úgy maradj.

Te akartál gumit, itt van tessék! Akkor sem szeretem, az ember vágtat az orgazmus felé, egyszercsak állj, gumifelhúzó ceremónia következik. Na, mindegy húzd fel rá, aztán fordulj meg!

Na és ha a kolléganőid havonta csinálják? Az ránk nézve nem kötelező, nem igaz, gyere csak. Butaság, már hogy ártana. Nem az agyamat spriccelem ki, meg a tied sem kopik el tőle. Áh Te bolond vagy. Megyek fürödni. Finom kis forróvíz, te jó megértő csempe, de szép vagy, ah, ah.

Na, mi van anyus, mikor lehet belekotorni a készülékbe? Sűrű a nénikéd sűrű. Tábori fapina.

Az ég áldjon meg, legalább a keresztrejtvényt tedd le közben! Én itt hátul igyekszem... Ne igyekezzek? Bakker! Megyek fürödni.......

Na, mi van nagyanyó elmentek az unokák? Jó ez a kis csend. Menj csak, persze megmosom. Megyek én is csak bezárok itt kinn mindent amit széthagytak a gyerekek. Hé most akkor midet mossam meg? Ha nem fordulsz meg.... Kezdjem előlről... Nida, mi ez a két kemény gombocska itten ni? Helló, neked ott lent begyújtottak? Lázas vagy? Jaj, hát várd már meg míg leráncigálom a nadrágomat.. Óvatosan hajolj le, nehogy becsípődj, mint a múlt hónapban. Kapaszkodj mama, mert ha kiesünk, a mentősök itt kapnak nevetőgörcsöt, hogy két vén majom kefélés közben kiszédült a fürdőkádból és összetörte magát. Várj, várj jövök én is. Most. Most. Most.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Loverman ·
Nem valami jó történet, látszik hogy egy 13 éves zárkózott kisfiú képzelgése aki természetesen még sosem élt át hasonló dolgokat, és nem is fog.

vulipugi ·
Jó kis történet.
Minden sztorid fantáziadús. Szeretem őket olvasni.
Te csak saját használatra vagy grafomán, vagy hivatásszerűen űzöd a szakmát.
Bocs, ha már kérdezték, de új fiú vagyok.
DREAMER ·
Csak saját örömömre.
Ám ha, más kedvét leli olvasás közben, az külön öröm forrása.

:-)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: