Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szexpiac 1.

A kis piros autó idegesen szlalomozott a sűrű forgalomban.
- Ne siess már annyira! Még itt hagyjuk a fogunkat! – szólt rá barátnőjére Tamara.
- Bocs, de olyan izgatott vagyok! – szabadkozott Anita, és egy éles kor-mánymozdulattal átvágott a mellettük levő sávba.
A szép Tamara beletúrt szőke hajába, és felsóhajtott:
- Ha elárulnád, hogy mitől olyan olcsó és izgi az a bevásárlóközpont, talán engem is felcsigáznál. Csak nehogy gagyi cuccokkal legyen tele!
Anita nem válaszolt, csak mosolygott, Tamara pedig újra a gondolataiba merült.
Barátnője igencsak titokzatoskodott, amikor elhívta bevásárolni. Csupán annyit mondott, hogy nem kell sok pénz, nagyon olcsó minden.
- Te! Nálam csak papírpénz van… a bevásárlókocsihoz meg csak kell némi apró, nem?
Fekete hajú barátnője csak vihogott, de Tamara ingerült lett.
- Ha nem mondasz semmit, hazamegyek! – fenyegetőzött, mire Anita abbahagyta a kacarászást.
- Csatold ki a melltartódat, és vedd ki a blúzod alól.
- Mi van? - rökönyödött meg a szőke szépség.
- Tedd, amit mondok! Bízz már bennem!
Anita fejcsóválva szabadult meg fehérneműje felső darabjától, amikor Anita újra rászólt:
- És jobb, ha a bugyidat is lehúzod, elég a szoknya…
- Te meghülyültél! Dehogy veszem le! – csattant fel Tamara, és barátnője arcát kezdte vizslatni, a tébolyodottság jeleit kutatva.
- Rajtam sincs! – lebbentette fel rövid szoknyáját Anita, és a szőke lány meglátta barátnője combjai között sötétlő szőrszálakat.
- Komolyan megbolondultál! – nevetett most már kínjában, amikor társa felkiáltott:
- Nézd! Már itt is vagyunk! – mutatott előre.
A külvárosban jártak, és Tamara bizalmatlanul méregette a fura formájú épületet.
- Olyan az a kupola, mint két cici egymás mellett… de az a torony közöttük… - kapta szája elé a kezét. – Mint egy álló fasz!
- Olyan bizony. Egyáltalán nem véletlen, mert a neve Szexpiac. Egy hete nyílt meg – nézett rá jelentőségteljesen Anita, de csodálkozni nem sok ideje maradt, már fordultak is be a zsúfolt parkolóba. Szerencséjük volt, mikor odaértek, pont a bejáratnál szabadult fel egy hely.
Tamara felnézett a föléjük magasodó fallosztoronyra, a terebélyes cicikupolákra, de akkor akadt el igazán a szava, amikor a bejáratra pillan-tott.
- Ez egy pina bemenetét mintázza! – nézte a rózsaszínben domborodó falat és a bíbor ajtókereteket, amely kétségtelenül egy női nemi szerv alakját vették magukra.
- Ne finnyáskodj! A másik oldalon szűk popsibejárat van. Ott mindig nagy a torlódás.
Tamara elképzelte, hogy kis kerek lyukon próbál benyomakodni a tö-meg, és elhallgatott. Elhűlve figyelte az emberfejnél is nagyobb csiklólámpát felettük, mikor beléptek az épületbe. Hatalmas - csak 18 éven felülieknek! - felirat terpeszkedett mindenütt, oldalt két sorban álltak a bevásárlókocsik, és amikor oda akart állni a közelebbi sorhoz, barátnője megfogta a karját.
- Ne oda! Az a férfiaké! – húzta el.
Tamara bizonytalanul tipegett magassarkújában, nem értette a rend-szert, csak akkor világosodott meg minden, amikor látta, hogy az ő sorukban férfi alkalmazott áll, míg ahová az előbb akart beállni, egy nő feszít - egyenruhájában - a bevásárlókocsik előtt.
Anita határozottan elé lépett, majd együtt figyelték az előttük álló reszketeg vénasszonyt. Az egyenruhás férfi szó nélkül egy kocsi lakatjához illesztette a mágneskártyáját, és a nyanya elé tolta.
- Ide tényleg nem kell pénz – gondolta elismerően Tamara.
Anita következett.
- Mutassa a melleit! – szolt rá az alkalmazott férfi.
Tamarában megállt az ütő, de meglepődése akkor lett igazán teljes, amikor Anita csábos vigyorral felhúzta kivágott blúzát, kidüllesztette hegyes cicijeit, és megkapta a bevásárlókocsit.
- Adjon egy nyelves csókot! – szólt most Tamarára az alkalmazott.
- Adjon neked a halál!
- Gyere, elég nekünk egy kocsi is - rángatta Anita a karjánál fogva dühös barátnőjét, aki fordultában még a férfira szólt:
- Dugd fel a mágneskártyádat, kopasz kéjenc!
- Ne csinálj már feltűnést, mindenki rajtunk röhög! – csendesítette barátnőjét a fekete lány.
- De hát az öreg nénitől nem kért semmi ilyesmit!
- Csodálkozol? Nem is tudom, mit keres az itt.
- Magyarázd már meg, mi történik! – happogott Tamara, és barátnője türelmetlenül elhúzta a száját.
- Még mindig nem érted? A testünk is fizetőeszköz! – súgta, mire a szép szőke lány megrázta a fejét.
- Na, én megyek haza!
- Állj már le, én is csak nézelődni jöttem! Nem muszáj venni valamit… jó szórakozás lesz, gyere már! – győzködte Anita a szőkét, aki végül kötélnek állt.
- Hogy te milyen őrültségekbe rángatsz engem állandóan – mosolyodott el.
- Őrült az, aki kitalálta ezt az egészet – nézett furcsán Anita.
- Te már voltál itt. Ne is tagadd!
A fekete lány halvány bólintással válaszolt.
- És, vettél valamit? – faggatta Tamara.
- Csak pár doboz gyufát – legyintett Anita.
Nevetve indultak a hatalmas csarnok felé. Szemben velük egy középkorú nő tolta színültig telepakolt kocsiját kifelé, miközben furcsán széttett lábakkal lépkedett.
- Hűha! Ez jó sokat fizetett már! – jegyezte meg Anita, de szőke barátnője meg sem hallotta a megjegyzést, az első árus standjára tapadtak csodálkozó pillái.
Ásványvizek sorakoztak ott, és a pulton áthajolva egy vékony nő szopta az eladó férfit. Kéjesen lassú nyelvmozdulatokkal dolgozott, közben rövid szoknyája alól csupasz pinája a bejövők szeme elé tárult. Az arra járó férfiak elismerően nézegették, de Tamara elfordult.
- Ez gusztustalan! Hogy képes erre, egy ásványvízért? – háborodott fel, de a merev fasz látványára apró szikrák gyúltak ölében.
- Akció! Akció! Egy puncimutatás az óvszer ára! – kiáltott mellettük harsányan egy egyenruhás férfi, majd a barátnőkre kacsintva hozzátette: - Nálam ingyen kipróbálható.
Tamara egy epésen megszégyenítő mondatot akart a bárgyún vigyorgó fickó képébe vágni, de a bejáratnál látott görnyedt hátú vénasszony elé tolakodott.
- Én kipróbálnám! – mondta remegő hangon, de az egyenruhás ráripa-kodott:
- Húzzon arrébb, nyanya! A pelenkák egy sorral arrébb vannak.
Anita kacarászott, és tovább húzta a felháborodottságtól megnémult barátnőjét az árusok között.
Két eladónő is a pulton feküdt, és csupasz feneküket a nézelődők felé fordítva rendezgették a férfi tusfürdőket, velük szemben azonban igazi vásárlás folyt. Olcsónak kinéző kerti székek között lovagolt egy duci nő, egy félig letolt nadrágú eladó farkán, míg telt mellei vidáman ugráltak.
- Ilyen drágák lennének ezek a vacak székek? – töprengett Anita.
- Szerintem egy egész garnitúrát vehet – nevetett a szőke lány, aki első felháborodottságán túl, kezdte izgalmasnak találni a bevásárlóközpontot.
A kövér vásárló alatt eléggé izzadt a fickó, és Tamara megfigyelte, hogy minden eladón fehér sapka van, megkülönböztetésül.
- Elég ciki lenne, ha valaki kiszolgáló személyzetnek adná ki magát – fordult meg a fejében a pajkos gondolat, de szemei már a következő pult felé tekintgettek.
Hosszú sor kígyózott előttük, és csak férfivásárlók tömegén keresztül kukucskálva pillanthatták meg azt a széttett lábakkal ülő eladónőt, aki hatalmas melleit gyúrogatva sóhajtozott:
- Kettőt fizet, egyet kap.
A hangja el-elcsuklott, amikor az előtte térdelő szakállas nyelve végig-szántott rózsaszín pináján.
- Következő! – szólt egy kis idő múltán rekedten, és a szakállas kezébe nyomott egy százötven forintos étolajat.
- Szánalmasak ezek a férfiak! – tört fel a felháborodás újra Tamarából, de Anita fátyolos tekintettel nézett vissza rá.
- Ugyan, képzeld magad az eladónő helyébe.
Szótlanul mentek el egy hatalmas zöldségespult mellett, ahol árubemutató zajlott.
Dúskeblű hölgy rakosgatott mindenféle gyümölcsöket mellei közé, így kínálva az árut, mellette uborkával simogatta nedvességtől csillogó punciját egy másik eladónő.
Már Anita is fintorgott.
- Menjünk a kiskereskedőkhöz. Itt eléggé nagyüzemben mennek a dolgok.
Tamara szórakozottan bólintott. Egy orchideákat áruló férfit figyelt, ahogy előre-hátra mozog egy kerek fenék dombjai mögött. Akkora farka volt, hogy nem tudta tövig nyomni a nőnek, vagy tíz centi mindig kilátszott.
Váratlanul a görnyedt hátú nyanya tipegett melléjük.
- Maguk sem kaptak még semmit, kedveskéim? Ilyen udvariatlan el-adókkal még életemben nem találkoztam! Ezek nem akarnak eladni semmit! – rikácsolta, aztán szemüvegét homlokába tolva nézegette az orchideák árcéduláit. – Milyen olcsók ezek a gyönyörű virágok!
Szemben velük, örömteli arccal lépkedő, rendezetlen ruhájú nő tolta a kocsiját. Révedező tekintettel közeledett, mint aki nem lát semmit, és majdnem Anitának tolatott. Tamara négy orchideát számolt a bevásárlókocsijában. Keze önkéntelenül csúszott ölére, és bugyija vágatában nedvességet tapintott. Aztán Anitára nézett, aki alsó ajkát beharapva, szaporábban lélegzett a szokásosnál.
- Tényleg gyönyörűek az orchideák! – jegyezte meg alig hallhatóan, Anita pedig megnyalta a szája szélét.
- Hé! Én nem vagyok eladó! – kiáltott egy nő felháborodottan az őt tapizó kövér férfira.
- Akkor miért flangál itt fehérneműben?
- Mert nincs próbafülke!
- Bo… bocsánat. Azt hittem itt is árubemutató van – szabadkozott a hájas alak, míg a nő egy melltartóval püfölte a fejét.
A barátnők kuncogva haladtak tovább. Tamara lélegzete azonban el-akadt egy pillanatra, amikor egy olasz macsó kinézetű eladó meztelen felsőtestét pillantotta meg. Mögötte kartonokban álltak a gyufák, előtte két nő térdelt, kéjesen szopogatták vastag farkát.
- Nem azt mondtad, hogy a múltkor gyufát vettél?
Anita zavartan simította hátra a haját.
- Persze… de máshol. Ott nem volt ilyen drága – magyarázkodott, de Tamara látta tekintetén a hamisságot.
- Huncut! – ingatta mosolyogva az ujját, majd elgondolkozva nézett vissza az olaszos eladóra. – Ettől még drágábban is megérné.
Anita megragadta a karját.
- Gyerünk, dobd be magad!
- Na, ne! Ez olyan lealacsonyító! Itt, mindenki szeme láttára…
- Épp ez az izgalmas benne – gyúlt tűz Anita szemeiben, de Tamara nagy léptekkel tovább terelte barátnőjét.
- Arról volt szó, hogy csupán nézelődünk – mondta keserű arccal, de hangjában bizonytalanság csillant.
A bútorosztályon lelassultak. Egy franciaágyon két eladó dugott egyszerre egy vadul vonagló, nagyseggű nőt. Kisméretű kanapé nyikorgott mellettük, amelyen négy férfi ült. Mindegyikük ölében testes eladónő mozgott fel-le, és négy ágaskodó fasz merült el az eladónők minden mozdulatára.
- Érzik, ugye? Mennyit kibírnak ezek a bonnel-rugók?
A férfiak aléltan bólogattak, miközben Tamara érezte, hogy nedvei már a combján csorognak.
- Egy kevés kenyeret, meg valami felvágottat mégiscsak veszek, semmi sincs otthon – mondta ártatlan szemekkel Anitának, mialatt simogatva igazgatta megkeményedett mellbimbójától hegyesedő pólóját, majd elszántan az élelmiszerosztály felé fordult.
- Azt hiszem, nekem is kellene valami kaja… meg szomjas is vagyok, úgy kiszáradt a szám – villanyozódott fel barátnője is, majd megszaporázták lépteiket.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Darlan ·
A FENNHÉJÁZÓ NEM ÉN VAGYOK, HANEM AZ, AKI HOZZÁÉRTÉS NÉLKÜL VAGY ÖNCÉLÚAN MOCSKOLÓDIK. ÉS NÉZD VÉGIG NYUGODTAN AZ IROMÁNYAIM UTÁNI KOMMENTEKET. NAGYON KEVÉS ALPÁRISÁGRA REAGÁLTAM EDDIG. TE IS VALAMI RÉGEBBI VÁLASZOMRA HIVATKOZOL, DE MÁR MAGAD SEM EMLÉKSZEL, MI VOLT BENNE.
SZERINTEM A SZURKÁLÓDÁS, CSIPKELŐDÉS MÉG BELEFÉR, AZ A SAJÁTOM, NEM LÉPHETEM ÁT MAGAM ÁRNYÉKÁT, ÉS NEM IS AKAROM.
DE AZ NEM CSIPKELŐDÉS, HA VALAKI AZT ÍRJA, HOGY SZAR, ÉS OLYAT TALÁL SZÓLNI, HOGY NEM JÁRTAM ISKOLÁBA.
AZ INDOKOLATLAN GOROMBASÁG AZ, AMIT NEM ÉRTEK, ÉS SEHOL SINCS LEÍRVA, HOGY AZ ÍRÓNAK NÉMÁN KELL TŰRNIE AZ ILYENEKET. MÉGSEM VETTEM FEL AZ Ő STÍLUSÁT, NEM ÍRTAM RÁ SEMMI HASONLÓT.
CSAK FIGYELD MEG AZ AVATÁROKAT, AZ ELÁRULJA, KI MILYEN EMBER, ÉS MIÉRT JÁR IDE. / HOGY IS VÁRHATNÁL AKÁR LEHELETNYI MEGÉRTÉST EGY RÁD SZEGEZŐDŐ PISZTOLYTÓL VAGY EGY RUSNYA KOPONYÁTÓL?
AKI ÉLVEZI, HA MOCSKOLÓDHAT,AZT NEM TUDOM TOLERÁLNI.
KÖSZÖNÖM AZ ŐSZINTESÉGEDET.
Sinara ·
Oké. De attól, hogy valaki bunkó, nem kell neked is annak lenned. Nem számít, hogy elhordod a fenébe az egész családját, vagy csak ironizálva szólsz vissza. Megértem az indítékaidat, de szerintem egyiknek sincs értelme. Az ő véleményét, az ő látásmódját ezen az oldalon keresztül nem fogod tudni megváltoztatni, magadat viszont csak lejáratod vele.
Igen, nem vágtál vissza minden alpáriságra, ezt aláírom. De amikor válaszoltál valamire, az 99%-ban ironizálás, "csipkelődés" és fennhéjázás volt. Ez az én problémám. Az, hogy egy kicsit is kritikus hozzászólásra sem válaszoltad azt, hogy "köszönöm a megjegyzést, megpróbálok változtatni rajta", vagy "köszönöm a véleményt, de én ilyennek szántam a történetet, sajnálom, ha nem tetszik", hanem mindig kiragadtál egy-egy negatív megjegyzést a hozzászólásból, és azon lovagoltál. Valóban, sokan megengednek maguknak olyat, amit nem illene (és itt nem mondok neveket), de ez nem indok arra, hogy visszaszólj nekik. Udvariasan is el lehet hárítani a szidalmazásokat, és hidd el, sokkal többet is érsz el vele!
Darlan ·
NEM A BUNKÓKAT SZERETNÉM MEGVÁLTOZTATNI, AZ SZÉLMALOMHARC LENNE. HANEM A JÓÉRZÉSÜEKET AKAROM BÁTORÍTANI, HOGY ERESSZÉK KI ŐK IS A HANGJUKAT.
ÚGY ÉRZEM, NAGYON ROSSZ IRÁNYBAN HALAD EZ AZ OLDAL, MERT A SZEMÉLYESKEDÉSÉ ÉS A FARAGATLANSÁGÉ A FŐSZEREP. RÁADÁSUL A MÁS FIGYELMETLENSÉGÉN CSÁMCSOGÓT ISTENÍTIK, NEM AZT, AKI LE IS TESZ AZ ASZTALRA VALAMI SAJÁTOSAT.
MILYEN "BÁTRAK" A NET BETONFALA MÖGÉ BÚJÓ MOCSKOLÓDÓK!
DE NEM AZÉRT ÍRTAM NEKED, HOGY SÍRÁNKOZZAK. NEM VAGYOK AZ A "KÖSZIKE, KÖSZIKE!" TIPUS, EZÉRT HALLGATTAM SOKSZOR, HA POZITÍV KRITIKÁT KAPTAM.
NEKED AZONBAN MOST MEG SZERETNÉM KÖSZÖNNI AZ ÉPÍTŐ JELLEGŰ HOZZÁSZÓLÁSOKAT.
HA MINDENKI OLYAN CÉLOKKAL ÍRNA KOMMENTEKET, MINT TE, IGAZÁN JÓ KIS OLDAL LENNE EZ.BÚCSÚZOM, MERT NEM ÍROK IDE TÖBBET, CSAK AMIT MÁR FELTÖLTÖTTEM.
MARADJ MEG KÉSŐBB IS ILYEN JÓNAK, AMILYEN VAGY.
Sinara ·
Maximálisan megértem, amit mondani akarsz, de meglátásom szerint ennek nem ez a módja. Azzal, ha visszaszólsz, a "rosszakarókat" csak felhergeled, a jóérzésűek nagy része pedig már unja a sok felesleges szájkaratét.
Az írást (pontosabban az ide feltöltést) szerintem ne add fel! Bár az írásaid többsége nekem sajnos nem igazán jön be (pl. ez se), de akad köztük pár igazi gyöngyszem. Pl. a "Kegyeten nász" és a két dorong a kedvenceim listáján tanyázik. Az olyanokat mindig szívesen fogadom. Azzal pedig ne foglalkozz, hogy a mocskolódó emberek mit mondanak! Többségük szavaiból ki lehet érezni, ha csak heccből, vagy egyszerű bunkóságból pocskondiáznak. Akkor meg már figyelmen kívül is lehet őket hagyni, nem?
Köszönöm a dicséretet. Igyekszem. Én is úgy vagyok vele, hogy ha egy írásban van lehetőség, csak a szerző még tapasztalatlan, vagy az adott mű nem jött neki össze, minek elvenni a kedvét? Hátha később összejön valami.

mammi ·
Ne veszítsd el a kedved! Nem a legjobb írás, de megüti az elégséges szintet.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: