Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szexföldi kalandok 2. rész

Kizárólag 18 éven felülieknek.
Kivaghy K.
 
Szexföldi utazások
 Pornográf, fantasztikus, társadalmi kisregény
 
Figyelem ez nem csupán egy pornográf sztori. A fantasztikus történet, az erotikus kalandokon kívül, egyfajta fejlettebb társadalom, tudomány leírásáról is szól, vagyis az olvasó értelmére minimálisan szükség van.
 
Második rész
 
Nemcsak a szexuális életem került mélypontra, azokban az időkben sokat unatkoztam. Legalábbis azokban az órákban mikor Numi és Narmi elfoglaltsága miatt csak egyedül kóvályogtam a lakásban. 
Persze esténként gyakran mentünk szórakozni, csak úgy csavargás közben betértünk ide-oda, sok helyre. Színházba, kiállításra, játszani, mindenfelé. Moziba csak ritkán, ugyanis a minden lakásban megtalálható szobai kivetítő, minden filmnézési igényt kielégített. Szobai kivetítő, amiről már szóltam, többek között képes volt körpanorámás, térhatású filmet vetíteni, olyant mintha valóban ott lennél az események közepébe, sőt arrébb is mehettél, legyen az például egy őserdei kaland. Szóval részben interaktív volt.
Napközben azonban gyakran voltam magányos. A mű-élet, nekem nem pótolta az igazit.
Néha azért már egyedül is kijárogattam a közeli parkba, szinte minden padon szeretkező párok foglalták el a helyet. Csak páran voltak hozzám hasonlók, akik egyedül sétálgattak, egy idő után már az is unalmassá vált. Bár nyilván több pár szívesen vette volna, ha beszállok harmadiknak, negyediknek. Több ilyen jelenetet láttam, de ha eszembe is jutott, erkölcseim vagy talán a szégyenlősségem nem engedte. Azt sem engedte a belém nevelt illem, hogy egy másik egyedül sétáló közeledését elfogadjam, bár erre is volt példa. Sőt azt se engedte, hogy valahol kissé félrehúzódva szex-önetetést végezzek. Pedig ez itt kábé olyan volt, mintha a földön egy parkban elővennénk a szendvicsünk és megennénk. A belém nevelt erkölcs ezt sem engedte, ha el is kezdtem, talán kétszer, mindig azt néztem szégyenlősen, ki figyel, ki mit gondolhat rólam. Persze, hogy elment a kedvem. Egyedül a kütyü, mármint a zamzi adott az utcán némi megnyugvást, kielégülést, de hát partner nélkül ez sem volt igazi megoldás. Persze nemcsak az utcán végeztem szex-önetetést. 
Átlagosan hatszor-hétszer otthon is csináltam szex-önetetést, egyszerűbben, amikor csak lehetett maszturbáltam. Az önkielégítés minden, fajtáját, formáját kipróbáltam, állva, ülve, hanyatt fekve, hason fekve, volt egy-két perces, de órákig tartó is. Tetszett saját puha gömbölyű nőies lényem, gyakran képzeltem a testem markoló, paskoló erős férfikezeket, vagy kemény hímtagokat.  Legtöbbször a legfinomabb eszközt, a saját kezemet használtam, de mindenféle más eszközt is igénybe vettem, a gyönyör fokozásának érdekében. Azonban mint említettem, mindez nem oldotta meg az alapvető problémáim, de kétségkívül hatalmas élvezetekben volt részem.
Panaszkodásomra talán Numi vetette fel: 
-  Mi lenne, ha iskolába járnál. Én azt javaslom, hogy középiskolával kezdj. Egyrészt azért mert a földi tudásod, már megbocsáss itt nem sokat ér, az alapokat is újra kell tanulnod. Másrészt azért mert itt szex-földön a középiskola rendkívül erős, tulajdonképpen, teljes általános műveltséget ad. De van fakultatív rendszere is, én ezt tanácsolom.
Belegyeztem, legalább valami értelmeset is csinálhatok.
Három nap múlva (ez kb. két földi nap)  már hozta is Narmi a papírt, melyik gimikbe járhatok (háromból választhattam) , mikortól, hogyan. 
 
  Szóval iskolás lettem. Sokféle iskola tanított szex-földön. Történetesen ez olyan volt, ahol az elemi tagozatot (1-4 osztályosok) a közép tagozatot (5-9 osztályosok)  a felső-közép tagozatot (10-14 osztályosok) valamint felső szak, illetve egyetemi tagozatot (15-19 osztályosok) egy épületben, egymásra épülően oktatták. Én a felső-közép tagozatba kerültem, méghozzá abba az osztályba ahol fiatalok és felnőttek  is jártak. Szóval nemcsak a 15-18 évesek, de szép számmal felnőttek is ültek a padokban.. Én mint felnőtt tanuló dönthettem el melyik órára ülök be, a lényeg hogy az óra kezdetekor  már a terembe kellett ülni.
Egy új világ nyílt ki előttem az iskolában.
    Én a földön nem szerettem a fizikát, de itt egyszer beültem, és ott maradtam. Úgy értve, hogy rendszeresen jártam az órákra, a tananyag is érdekes volt, az előadó Gabor proff bácsi, pedig rendkívül érdekesen, izgalmasan adott elő.
  Az első óráink az alapokról az ősanyagtengerről szóltak. Persze nem tudom visszaadni Gabor proff érdekes előadásait. De már a visszagondolás is jólesik.
A szex-földi tudósok rájöttek, hogy nincs anyagtalan tér, mindenhol anyag van, ill. az anyagban levő résstruktúrák vannak. Vagyis az ősanyagtenger döntően homogén, de nem teljesen, mert vannak benne rések. Általában kisebb össze-vissza, nagyjából egyenletesen elhelyezkedő rések vannak, ez a normál résstruktúra mely létrehozza az általános normál ősanyag mezőt. Azonban másképp is elhelyezkedhetnek rések, mely rések alakja nagysága is változhat. Ezek már speciálisabb tulajdonságú mezőket alakítanak ki, sőt ez hozza létre az érzékelt anyagokat is. Az érzékelt anyagnak több neve is van, pl. szilárd anyag, még akkor is, ha az gáz, vagy folyadék állapotú. A másik elnevezés a szilárd rácsalakzat anyag, vagy egyszerűen csak rácsanyag, vagy egészen egyszerűen, anyag.
   Az elektronok (más legkisebb anyag-részek) nagyjából pálcika alakúak, egy nagyobb résből és a körülötte levő viszonylag homogénebb (résmentes) ősanyagból állnak. áttételesen, leegyszerűsítve pálcikához hasonlóak. Van hosszú szaggatott (indirekt), egyébként hajladozó, csapkodó, rezgő nyúlványuk is, ami szintén rés és anyag, vagyis résanyag. 
Az atomok, leegyszerűsítve egy központi testből kiálló elektronok, (nyúlványok, pálcikák). 
A szilárd anyagok elektronnyúlványai összekapcsolódnak (összefonódnak), ezért a szilárd anyagok összefüggő kiterjedt térrács alakzatúak.  Egy alkalommal, Gabor proff egy végtelen tengerben mozgó kockahálókhoz hasonlította a szilárd anyagokat. A gázok elektronnyúlványai nem kapcsolódnak össze, csak egymást lökdösik, csapkodják, taszigálják, főleg gravitációs térben, mikor közel vannak egymáshoz. A folyadékok egyfelől kisebb kocka, gúla, stb, térrács alakzatrészekből állnak, másrészt a szabad elektronnyúlványaik összességében gyengén kapcsolódnak egymáshoz. 
A szex-földi tudomány három primer tovább nem bontható mechanizmust ismer. 
Az egyik az ősanyagtenger és a különböző résstruktúrák.
A másik a hő, hő-hullámzás, mint az eredeti, alapvető energia.
A harmadik: az egyenletesen forgó (minden állandóan mozog és forog) és rezgő világban a káoszból fokozatosan valamiféle rend áll össze. 
Ez a három kölcsönviszonyban áll egymással. Ez a három és a kölcsönviszonyuk minden jelenség kiinduló oka.  
Persze a gondolkodó nyilván felfedezi az ellentmondást: ha ezek mechanizmusok, akkor sokoldalú tovább bontható folyamatok, vagyis a világ végtelenségét nem oldják meg. Ez igaz - a szex-földi tudomány sem állította soha, hogy mindent tud. Csak kijelölte a legvalószínűbb alapmechanizmusokat.
Visszatérve a mindenütt ott levő mindent kitöltő ősanyagtengerre, mely nem homogén, mert vannak benne, résstruktúrák. Mely résstruktúrák határozzák meg az anyag legkisebb szintjét. A legkisebb szintből, a mikro szintből ered minden anyagi és fizikai, mozgási, sőt kémiai tulajdonság. Pontosabban mivel van visszahatás is, inkább összjátékról, összhangról van szó. Az ősanyagtenger a résstruktúrákkal együtt értendő. Az ősanyagtenger nem mutatható ki, mert mindenhol, a mért dologban, valamint a mérőeszközben is ott van. Mindenhol, mindenben teljesen vagy 99%-ban ott van.  Nem zárható dobozba, a dobozból nem szivattyúzható ki, hiszen minden doboz falán átfolyik, pontosabban a doboz anyaga is 99%-ban az ősanyagtengerből áll. 
Kétségtelen hogy a résstruktúrája miatt az ősanyagtenger a leghígabb, legkönnyebb (a gravitációra legkevésbé reagáló) anyag, De ez nem jelenti azt, hogy nincs. 
Nyilvánvalóan, ha mindenütt ott van, akkor közvetlenül nem is mérhető. Ha egy dobozból kiszivattyúzunk valamit az nem más, mint az anyag, leginkább annak is a gáz-részecskéi, az ősanyagtenger benne marad, hiszen „átfolyik” a doboz falán.
Közvetve azonban sok minden bizonyítja, hogy létezik, pl. az elektromágneses hullámterjedés, a gravitáció is, többek között az ősanyagtengerrel magyarázható. Korábban a szex-földi tudósok megállapítottak vagy ötven „csodálatos” fizikai erőteret, nos ezen erőterek is az ősanyagtengerrel (ősanyagtenger és benne levő résstruktúrákkal) magyarázhatók.  Tehát nem erőterekről, hanem különböző ősanyagmezőkről, vagyis résstruktúrákról van szó.
   Egy hónap múlva rátértünk a mozgásokra, valamint a gravitációra.
Sajnos a szerelmi életem nem jött rendbe, továbbra sem akadt megfelelő partner. Be kell vallanom azokban az időkben a szex-éhségem igencsak frivol álmokban elégült ki. Éjszakánként gyakran álmodtam a kis majmokról, a tengerparti csapatról, arról hogy a hímek megdugnak, ráadásul egyszerre hét majmocska nagy fallosszal. Amitől magam is szégyenkezve megijedtem, hogy ezek nem rémálmok, hanem kellemes, sőt néha testi kéjt nyújtó álmok voltak. De kérdem én: ki tehet az álmaiért? Mindezt, mint mondtam a szex-éhségemnek tudtam be. 
   Így aztán maradt a gravitációba való elméleti elmerülés, Gabor proff e témát taglalta több előadáson keresztül. 
A gravitáció megértéshez tudnunk kell, hogy az egyik mozgásfajta a hullámterjedés, mikor kisebb elmozdulás sorozat, által terjed az anyag energia, vagy leginkább a jel. Gyakorlatilag az ősanyag változatos formájú rései mozdulnak ilyenkor el egymásután, sávokban, hasonlóan, mint ahogy víz mozdul el pl. a bedobott kavics hatására.  
A másik mozgás-alapfajta, a lökdösés taszigálás sodródás, és ebből következő anyag-haladás. Ez ahhoz hasonló, mint amikor egy rácsalakzat (egyébként az is résstruktúra) haladna a hatalmas óceánba, vízbe, a keskeny szilárd részek félretolják a vizet, az anyag többi részén „átfolyik” az egyforma víz.
Valójában nincs „folyás” mindig más, de egyforma ősanyag van az anyag (rácsanyag) belsejében.
Két rácsalakzat egymásnak ütközik, nem  tud egymáson áthaladni,  odébb taszítja a másik anyagot, ezzel magyarázható, hogy a ritka anyag nem halad át egymáson. 
Direkt vonzás nincs, csak indirekt.
Továbbá, mindig minden mozog csak különböző sebességgel (iránnyal) ezért csak relatív mozgásról beszélhetünk. 
Egyébként az időmozgás a nagy történések mozgása, más (egyirányú), mint a sokirányú térmozgás. Elméletileg van a hatalmas egyirányú hatalmas kört leíró időmozgás, és vannak ebben a rövid idejű térmozgások. Itt a jó hasonlat a mozifilm, a filmtekercs és képkockák mozgása az időmozgás, ezek szerint az időnek is van sebessége és iránya. A filmkockán belüli mozgás, a térmozgás, de ez az egész egyelőre csak érdekesség. 
A másik elemi fizikai szabály: az anyagok mindig a kisebb ellenállás (akadályoztatás) irányában haladnak. A felgyorsulást egy irányba az is okozhatja, ha hirtelen kevesebb akadály lesz a mozgó anyag előtt egy irányban. 
Mindebből összerakható a gravitáció.
Ne felejtsük el, kétféle anyag van, az ősanyagtenger, és a „szilád” rácsanyag. Itt most főleg a szilárd rácsanyagról (részecskékről, testekről) lesz szó.
Pl. egy anyag (test) belép a föld gravitációs terébe, mi is történik. A test kevesebb akadályt érez, annak ellenére, hogy a föld légköre tele van viszonylag összepréselt egymást taszigáló gázrészecskével, mely gázrészecskék nyilvánvalóan akadályok. Vagyis a másik irányba (távolodva a földtől)  még több akadály van. 
A föld gravitációs terében csak az atomok elektronnyúlványai (pálcikák) lökdösik egymást - mely atomok éppen gravitáció miatt kerültek túl közel egymáshoz.
Emlékeztetőül a legkisebb anyag részecske bizonyos „pálcika”, mely egy viszonylag vastagabb hosszabb résből és a körülötte levő viszonylag vastagabb résmentes ősanyagból áll. Két ilyen „pálcika” találkozáskor ütközik. (Ha rácsba rendeződött, akkor nem tud egymáson átmenni). Vagy összefonódik, mint a fonal, fonáskor, ebből alakulnak ki az atomok, molekulák, anyagok, rácsanyagok.
  Visszatérve a gravitációra. Egyszerűen így írható le a gravitációs térben tartózkodás: minden irányba történő lökdösődés minden részecskét, anyagot, testet két oldalt helyben tartó, le fel irányban a helyére lökő erőtér jön létre. Amely erőtér tudjuk, hogy anyagmező, de néha az erőtér elnevezés érthetőbb.
A le-fel irányba helyére lökés abból jön létre, hogy az anyagok, részecskék, testek inkább észlelik a „sűrű” földi légkört akadálymentesnek, mint a látszólag híg (egyesek szerint anyagtalan) világűrt, ezért ebbe az irányba haladnak. 
A gravitáció meghajtása két részből áll. Az egyik, hogy alaphelyzetben a nagyobb test, gyorsabban mozog ugyanabba az irányba, mint az előtte haladó kisebb test, vagyis utoléri. Pontosabban a nagyobb test ősanyagra gyakorolt hullámhatása, lassítja (akadályt képez) le az előtte haladó kisebb testet. Ha viszont a kisebb test halad nagyobb mögött, akkor ez a hullámhatás felgyorsítja a kisebb testet, az akadályozás csökken, ugyancsak csökken, ha mellette halad.  
Belső pontról nézve ezek a mozgások úgy látszanak, hogy kisebb testek a nagyobb testek felé haladnak, sőt bele csapódnak. 
A jó modell, a világűr egy hatalmas körhinta, mi is a körhintán utazunk csak körhintán levő dolgokat látjuk.  Autópálya hasonlatnál: mindig a kis autó marad le, majd előzi meg a viszonylag egyenletesen haladó kamiont. Mintha a kisautó fordított erejű gumiszalaggal lenne a kamionhoz, pontosabban a kamionokhoz kötve. De az autópálya is azon a körhintán van, amelyiken mi.
Mit is jelent az, hogy amikor kisebb test nagy mögött, mellett halad, a látszólag akadálymentes világűr valójában nagyobb, több akadályt jelent, mint a nagy-test körül levő, ill. nagy testben levő sűrű légkör (gázkör)? Azt hogy a világűrben is van akadályoztatás (egyébként más, sokféle hullámterjedés is).  Leginkább az következik ebből, hogy mindez csak úgy lehetséges, ha van ősanyagtenger, de az sem teljesen homogén. 
  Másképp, egyszerűen a gravitáció: az anyagok haladása az ősanyagtenger „lég, vízellenállásába”.  Egyszerűen nevezzük ősanyagtenger-ellenállásnak. A rácsozattal (szinte minden anyag rácsozat) szembeni ősanyagtenger-ellenállás annál nagyobb, minél nagyobb az összefüggő rácsozat, illetve minél sűrűbb a rácsozat. (Az anyagsűrűség a fajsúly térfogat, a tömeg, a tömegvonzás összefügg.) Másfelől egyszerűen a levegőbe, vízbe haladó rácskockát kell elképzelni.  A nagyobb tömegű (nagyobb, sűrűbb rácsú) anyag más sebességgel halad, mint a kisebb tömegű anyag, ráadásul a gravitációs hullámzás kibocsátásuk is más. (Mindig minden halad egymáshoz képest is.) Ha kisebb tömegű anyag, a nagyobb mögött halad, akkor gyorsabban halad, kisebb az ősanyag-ellenállása, vagyis utoléri. (Ez olyan mintha belecsapódna.) Ha előtte halad, akkor a gravitációs hullámok lelassítják a kisebb tömegű anyagot és a nagyobb éri utol. (Szintén olyan mintha a kisebb tömegű a nagyobba csapódna.) Ha egymás mellett haladnak, akkor a kettő keveréke jön létre. Egyébként, ha mindkettő forog, de halad is, akkor, ami előtte van, mellette van az mögé kerülhet, illetve bonyolult. 
A sűrűsödés (a rács sűrűbbé válása) mint kisebb gravitáció-sorozat ehhez hasonló lépésekből alakul ki. Az viszont igaz, hogy vannak erőhatárok, bizonyos határ alatt nem történik semmi, felette már történik (összecsúszik, vagy szétesik a rács) sőt, nagyon is történik.
A makró-világ, bolygók csillagok tanulmányozása is a sötét anyaghoz (ősanyagtenger) vezetett el. 
Mindez kapcsolódik az ősanyagtengerhez és a résstruktúrákhoz.   
Mindez pedig nagyon is mechanikus jellegű, nem véletlenül. A mikró világ jelenség-törvényei a középvilág tapasztalt mechanikai törvényei, a makró világ jelenség-törvényei egymással összhangban állnak. 



 
     Persze Gabor proff bácsi mindezt sokkal érdekesebben adta elő én itt csak a lényeget próbáltam eldarálni. Őszintén szólva Gabor bácsi egyre szimpatikusabbá vált a számomra. Nemcsak úgy mint tanár de úgy is mint férfi. Pontosabban úgy, mint egy okos, intelligens férfi. Több szex-földi hatás után már nem találtam visszataszítónak azt hogy az idősebb emberekre szexuális partnerként nézzek. 
Gabor bácsi az alapok után az excenteres rántó-erős jármű meghajtásáról tartott előadásokat, Mely meghajtás lehetővé teszi a repülést, de kiváltképp az űrben való haladásban jön ki az előnye, közel fénysebességet lehet elérni vele.
Egyébként Numiék kijelentése, miszerint nincs űrjárművűk, nem igaz. Van, csak hosszabb útra tervezett űrjárművűk nincs. Viszont az általános hogy a bolygólyuk távolabbi pontját úgy érik el, hogy felrepülnek az űrbe, majd onnan jönnek vissza a megfelelő helyre. 
 
  A következő téma a termőföldek állandó nedvességét biztosító rendszerről, ami egyfajta föld alatti locsolás. Ha sok a csapadék, akkor a fölösleget föld alatti tartályba gyűjtik, majd szárazságba szétpumpálják.
  Többek között tanultunk, az energiarendszerükről, amely szintén egészen más, mint a földön. Egyrészt szinte minden fogyasztóhoz kapcsolódott egy energia-átalakító. Helyesen nem energiatermelésről van szó, hanem energiaátalakításról beszélünk. Rendkívül jól hasznosítják többek között a rengések energiáját. A házak utak, hidak, sőt a föld rengését is. Sok-sok átalakító van e helyeken. Jól hasznosítják a vízáramlások energiáját. na meg persze jól hasznosítják a hőenergiát, valamint a hő különbség energiáját.  A sok-sok energia-átalakító közvetlenül kapcsolódik a saját fogyasztójához..  A fő különbség azonban, hogy az elektromos áram, mint energia-közvetítő csak másodlagos. A főrendszerük az irányított hősugárzás-rendszer. Az irányított hősugárzás, (valójában hullámzás, főleg infravörös) egyfajta lézerfény. Az energia-átalakítók egy kb. 3 centi vastag, kb. 80 c fokos (még nem égető) hősugarat állítottak elő. Külsőleg leginkább egy vöröses lézerfény sugárhoz volt hasonló ez a hősugárzás. Mint mondtam,  meg tudták oldani, hogy ne áradjon szét, hanem egy „kötegbe, sugárba” maradjon.  A fogyasztó gépek pedig „magukba szívták” ezeket a hősugarakat, majd ezeket alakították át a kellő mozgásra, energiára. fényre, stb., Persze hőre alakították át legkönnyebben, hiszen nem is kellett átalakítani. Az egész rendszert itt is egy hálózat alkotta.  Egy hősugarakból álló hatvan méteres kockahálót kell elképzelni, legalábbis a városban ez volt az előírás.  De a hálózat lényegi része a házak felett levő hősugár-négyzetháló volt, erre kapcsolódtak rá a fogyasztók, ebből „szívták magukba” a szükséges hősugarat A kisebb-nagyobb táplálók, energia-átalakítók  pedig  hősugarakkal táplálták a hálózatot. Mindezt azért lehetett megtenni, mert kidolgoztak egy olyan technikát hogy a hő nem áramlott szét, hanem egy sugárban egyfajta „hő vezetékben” maradt. 
     Gabor proff, vagy bácsi, ahogy már említettem egyre inkább elkezdett érdekelni, mint férfi. 
De nem a megszokott értelemben. Olyan kedves tiszta a maga nemében szépnek mondható öregúrnak látszott. De nem a külseje fogott meg, hanem az intellektuális kisugárzása, a műveltsége, a stílusa. Ha még őszintébb akarok lenni, akkor egyfajta kíváncsiság kerített hatalmába: vajon milyen lehet az öregúrral szeretkezni? Ahogy magyarázott a katedrán egyre gyakrabban képzeltem magam vele különböző szex-pozitúrákba. Többször elképzeltem, ahogy ez a nagyműveltségű és nagytiszteletű ember végigcsókolgatja a testem, beleértve a legintimebb nyílásokat is.
Így aztán, az egyik előadás után erőt vettem a zavaromon és benyitottam  a  dolgozószobája ajtaján.
Ez még egy régi vágású iroda volt nagy antik bútorokkal. Gabor proff egy nagy antik íróasztal mögött ült.
-  Elnézést professzor úr, nem lenne kedve egy kis szex-étkezéshez - mondtam, és ügyetlenül bemutattam a meghívó mozdulatot
Gabor proff nem hökkent meg a kérésemen, fel sem állt az íróasztala mellől.
-  Sajnos kedves hölgyem most nem áll módomban, de egy nagyon remek fiatalembert ajánlhatok magam helyett.  Mindjárt telefonálok is neki, éppen itt van a könyvtárba.
Nemsokára meg is jelent Vikond  sportos izmos fiatalember. felismertem ő volt az egyik diák,
-  Tessék kezdjék el nyugodtan a szex-étkezést – mondta Gabor proff és az irataiba merült.
Megint zavarba jöttem, habogva mondtam:
 - Talán jobb lenne, ha máshol, esetleg máskor
-  Nem fontos - mondta Gabor proff -  szeretem nézni. Kérem, érezzétek magatok otthon – mondta és rámutatott a nagy bőrkanapéra. Mindezt olyan természetességgel mondta, mintha kávéval kínálna,  hogy elfelejtettem meglepődni.
  Vikond valóban ügyes volt, de külön izgalmat jelentett számomra hogy Gabor az íróasztal mögött ülve, néha ránk nézett. Izgalomba hozott, hogy egy ilyen nagy tudású professzor izgalomba jöhet miattam. Nem láttam az asztal alá, de mintha láttam volna kezei ritmikus mozgását.
Vikond negyed óra alatt kivégzett, én is őt, elszálltunk, elélveztünk.
  Öltözés közben egyszer csak, az eddig látszólag a könyveibe merülő Gabor proff megszólalt:
 -  Vikond fiam, te  elmehetsz. Kisasszony még maradjon egy kicsit.
-   Parancsol valamit professzor úr? – kérdeztem
-  Nos kisasszony a maga teljesítménye jó volt, de nem kiváló. Üljön csak vissza arra kanapéra és kövesse az utasításaimat, ez most egy szex-étkezés óra lesz, felsőfokon. Persze csak akkor, ha van kedve hozzá. ezzel bemutatta a meghívó mozdulatot. Én pedig elfogadtam, majd leültem. Ekkor Gabor proff felállt előrejött megállt előttem a jól szabott öltönyében, kigombolta sliccét és elővette a péniszét
- Nos kisasszony akkor kövesse az instrukciókat, lehetőleg pontosan, ha kérhetném. Kezdjük azzal, hogy a kisasszony szex-önétkezése, az én szex-önétkezésem ütemét, stílusát kövesse.
   A következő időszak eseményeit nem fogom részletesen elmesélni. Pontos instrukciókat adott többek között arra, hogyan kell egy férfi nemi szervet izgatni manuálisan illetve orálisan. Hogyan kell egy nem túl mozgékony férfi szex-étkezését kényelmessé, élvezetessé tenni.  Elég az hozzá, bő félóra után mindketten komoly mértékű szex-jóllakásban részesültünk, legalábbis Gabor proff így fogalmazott. Ezután elköszönt. Pontosabban elköszönt volna, de most rajtam volt a sor:
 -   Ez most a professzor úr órája volt, ha megengedi, akkor most én leszek a tanárnő.
Határozottan meglepődött, de belegyezett, illetve kénytelen volt beleegyezni.
-  Kezdjük azzal, hogy lehet egy idősödő férfi péniszét újra izgalomba hozni. Fogja meg és próbálja követni az én kezem ritmusát. Miközben erotikusa izgalmas dolgokat mutattam, közben beszéltem is,  izgató, de határozott szóbeli instrukciókat adtam. Gabor proff meglepően készségesen próbált tanulni. 
-    Akkor most jöjjön közelebb – mondtam - csókolja végig a testem, de mutatom hol. 
A nyakamtól lement először a mellemig, ott is mutattam trükköket, majd lement a talpamig azután vissza a vulvámhoz. Azután pontos utasításokkal eligazgattam hogyan kell egy vulvát szájjal, nyelvvel kielégíteni. 
-   Ez is egy alapos szex-jóllakás volt - mondtam még az elélvezés után is nyögdécselve. Még ezt is hozzátettem:
-   Gratulálok professzor úr, jó tanítvány volt.
Jókedvűen, félig viccből mondtam mindezt, de Gabor professzor még csak el sem mosolyodott, csak annyit mondott:
-  Nagyon örülök kisasszony, hogy megismerhettem, számomra is élmény volt, de ha nem haragszik, akkor most folytatnám a munkám. További szép napot kívánok.
 
  Mint már említettem, nem az iskolába járás, de a tudás, konkrétan a vizsga volt a lényeg. 
Négy témakörben vizsgáztam. Minden vizsgának volt egy szabadon választott témája, valamint voltak a véletlenszerűen kihúzott kérdések.
Az én esetemben csak annyit mondtak vizsgáztatók:  - Na akkor beszéljen.
Az egyik választott témám az ősanyagtenger volt, arról beszéltem, nagyjából azokat mondtam el amiket az előző fejezetben elmondtam.
  A másik választott témám, az „érzésmező” nagy témaköre volt.
Körülbelül a következőket mondtam el:
-  Az élet pedig a világ közepén levő (nem mértani közepe, hanem a nagyságbeli és strukturális közepe) bolygókon alakul ki, ahol az anyagok állandó egyenletes, sőt többszörös körforgásnak, ugyanakkor az egyenetlen (de nem kaotikus) rázkódásnak vannak kitéve. Ebben a szabályos és szabálytalan mozgás váltakozásában az összeillő részek, az összeakadó részek gyorsan (évmilliárdok alatt) megtalálják egymást. 
Ezt erősíti az evolúció törvényei, melyek mai tudásunk szerint, nemcsak az élőlények fejlődésének törvényei, hanem általános fejlődési törvények. Egyébként 32 evolúciós törvény, pontosabban 32 hajtóerő van. Az evolúciós törvények, hajtóerők minden érzésre képes élőlényre érvényesek, így a szex-földi polgárokra, a földi emberekre, és minden más élőlényre, növényre, állatra is.
Viszont még a harminckettő hajtóerő sem lett volna elég, az élet kialakuláshoz, szükség van még érzésekre is. Mely érzések (valamint érzelmek) az ősanyagtenger különleges résstruktúrájú részéből (mezőjéből) jönnek. Vagyis vannak a biológiai élőlényeken kívüli érzésenergia mezők, - a biológiai élőlényekbe innen áramlik be és ki az érzésenergia. Persze ez sem valami csodaerő energia, ez is anyagi struktúrákban realizálódik, mint minden erő, energia, azonban az érthető modell miatt, egyszerűbb energiákról, erőkről beszélni. 
Érzésenergia melyet nevezhetünk lélek energiának vagy életenergiának is, létezik, szóval ilyen értelemben mégis van egyféle lélek, lélekvilág, túlvilág, sőt túlvilági élet is. Sőt bizonyos túlvilági igazságszolgáltatás is, csakhogy ez nagyon is materiális. 
A probléma filozofikus, létezik egy hit oldala is. Erre is röviden kitérek.
Eddig mindenről kiderült, hogy materiális, ami nem zárja ki isten létét, hiszen minden előtt volt valami, minden valahogy kialakult. A kérdéseket mindig fel lehet tenni: rendben van, de mi volt előtte? Ez hogyan jött létre? Illetve mindig el lehet mondani: isten a természet törvényei megalkotásával hozta létre a világmindenséget, ill. a természet törvényei által alakítja, irányítja a világot. Sőt magára istenre is fel lehet tenni a kérdést: és isten hogyan jött létre? A frázisszerű válasz erre: csak ne kérdezd, úgyse értheti meg a halandó, stb.. De hát ezek nem értelmes válaszok. Azt nem tudhatjuk, hogy van valami, valaki a természeten kívül. Azt azonban tudhatjuk, hogy az élőlényi értelem, megismerés véges, ugyanakkor jelenleg még fejlődőképes.  A kettő azonban nem ugyanaz, nem mondható: mivel ez élőlényi értelem véges, azért van valami a természeten kívül. 
Isten létét elsősorban az indokolja, hogy a fejlett élőlény (az egyén, ill. a társadalom) nem képes segítség nélkül boldog egészséges életet létre hozni. 
De térjünk rá az érzés-mechanizmusra. 
Mi is az érzés? Ha a gép érezhetne érzést, a fizikai érzékeléshez, (pl. egy hőmérő higanyszál elmozdulás) melyhez kapcsolódna valamilyen kellemetlen, vagy kellemes érzet. A higanyszál elmozdul, de a hozzá kapcsolódó hideg, meleg, vagy bármilyen kellemes, kellemetlen érzés a gépek esetében nem jön létre.  Minden más funkciót tudó, - érzékelő gondolkodó szaporodó, stb.,- robotot létre lehet hozni. Gondolkodó robotot is létre lehet hozni, hiszen a gondolkodás alapja az alapprogram, az alapcél, majd minden eseményt egy egyszerű logikai lépésekből felépített válaszreakció követi. Ebből további programok, tanuló programok, ill. részben kötetlen programok építhetők fel, és így kialakítható a gondolkodás.  Vannak gondolkodó számítógépek, robotok. Valamint vannak reprodukcióra, kvázi szaporodásra képes robotok. Egyedül érzést, fájdalmat, örömöt érző robotok nincsenek.
Mesterségesen szinte lehetetlen érzéseket előállítani. Az érzések csak élőlényekben jönnek létre – ebből sok minden következik. A nagy szex-földi tudós M Grefit az alábbi felismerésből kiindulva kutatta az érzés, érzelem rejtett mechanizmusát. A kiinduló felismerés: bár az érzés, érzelem (fájdalom, öröm, stb.) testi mechanizmusa ismert, de ez csak egy részleges ismeret, a lényeg ismeretlen, rejtett. Méghozzá feltehetően nagyon rejtett, valószínűleg a biológián, a molekulákon, a sejteken kívül kell keresni, a lényeget. Meg kell jegyezni, hogy a gépi érzések lehetetlenségén kívül további három logikai érv szólt a külső érzés-energia mező léte mellett. Az evolúció, már a kezdeti szakasz is, elképzelhetetlen érzés nélkül. Továbbá, hogy minden nagy mechanizmus, test (anyagcsere), gondolkodás (információcsere), fejfenntartás (géncsere), a külvilág és a belső világ közötti körforgás.  Miért az érzés lenne kivétel? Továbbá az igazságosság-egyensúly, élet-egyensúly szükségszerű megléte. 
M Grefit, illetve tudós társai lassan, fokozatosan feltárták az érzés-mechanizmust, aminek során sok mindent felfedeztek. 
A biológia élőlény kapcsolata az élőlényen kívüli érzés-energia mezővel két, egymással összefüggő fő részre osztható.
Az egyik az élet közbeni állandó kapcsolat - az érzésmező és a biológia lény között állandó az érzés-áramlás.
A másik a születéskori és a halál utáni kapcsolat illetve, eseménysor. 
A lényeg, hogy a halál után néhány fontos sejt (élet-alapsejt) mely mérte az élet alatti az összesített kellemes, ill. kellemetlen áramlást, ill. kimenő jóindulat, rosszindulat áramlást bekerül az érzés-energiamező megfelelő részébe. Ez az érzés-energiamező egy, az ősanyag egy speciális résstruktúrája, mely kapcsolatban van az élőlénnyel, pontosabban, annak érzést közvetítő sejtjeivel, szerveivel (hormonok idegrendszer). A fejlett élőlényben szétszórtan, nehezem felismerhetően van egy érzés-szeleprendszer. Továbbá a fejlett élőlényben és az említett érzés-energiamezőben van egy áramlási (hullámzási, adó-vevő) mechanizmus, valamint érzés-intenzitásmérő, ill. érzés-tároló mechanizmus. A bonyolult mechanizmus végeredménye, hogy az egyén úgy kerül egyensúlyba (nagyon egyszerű tudatállapotról és érzésállapotról van szó), hogy főleg a halála után, kellemes érzésben visszakapja az érdemtelenül kapott kellemetlenségeket. A jó és rosszindulata is kompenzálódik (egyszerű kellemes, ill. kellemetlen érzésekben) e tekintetben is létrejön az egyensúly.  Ez az összetett érzés-mechanizmus (élő egyén - érzés-energiamező) ugyanis nem fejeződik be a test halálával, sőt ez az érzésmechanizmus része az élet-halál körforgásnak a másvilági lélek fennmaradásnak, sőt a másvilági igazságszolgáltatásnak. Végső soron ez egy abszolút igazságos, anyagi mechanizmuson alapuló másvilági igazságszolgáltatás.
A halál utáni lét a mai tudásunk szerint: néhány összekapcsolódott alapsejt, mely végigélte, végigmérte a biológiai életet, elemi tudat szinten éli meg, az elemi érzésszintet. Méghozzá azon a kellemességi szinten, amelyik kompenzálja, kiegészíti az igazságos, megérdemelt szintet. 
Az elemi tudat és érzésmag nagyjából, ez egyben az alapérzés-sugárzás (hullámzás): én vagyok, élni akarok. Továbbá, én érzek egy alapból egy kevert közepes érzést, ehhez képest kellemesebb, kellemetlenebb érzést. Ez egyben az egysejtűk érzése, illetve a születéskori érzéssugárzás lényege.
Az élet egyfajta definíciója: a szinte ponttá zsugorodott elemi tudatmag, elemi érzésmag, elemi testmag (ez nem kívülről jövő) kibomlása, a részek, tulajdonságok (ágak levelek, stb.) sokasodása.  
A halál az egyéni kibomlás fordítottja, visszatérés az alapokba illetve a kiegészülésbe, illetve a közösbe.  Másik különbség, a biológiai létben a társadalom alkotja az egyedi mellett a közöset, a másik létben, fizikai energiamezők (tudat, érzés) alkotják elsősorban a közös megjelenését.
Ezután a kivetítőn megjelent a hét hatalmas összetett ábra, és ezeket az ábrák szerint is elmagyaráztam viszonylag részletesen. Majd az összefoglalással fejeztem be.
Összefoglalva: a szex-földi tudósok megfejtették hogyan működik alapvetően az élőlények érzésmechanizmusa. Ez egy összetett mechanizmus, meglehetősen bonyolult. A biológiai, a hormonális, az idegrendszeri része csak egy része a mechanizmusnak. Ez csak egy része mechanizmusnak bár sokan úgy gondolhatják, hogy ez a teljes mechanizmus. Hiszen, akár fizikális ingerléssel, akár vegyszerekkel, gyógyszerekkel lehetséges az érzéseket befolyásolni.  Ez azonban nem jelenti azt, hogy a reagáló részeken kívül nincsenek más részek, annál is inkább, mert a befolyásolás nem teljes. Tehát az első rész a nyilvánvaló fiziológiai hormonális, illetve idegrendszeri rész. 
Ehhez csatlakozik a kevésbé nyilvánvaló fiziológiai rész, a kiáramlást beáramlást szabályozó érzés-szeleprendszer. ( Biológiai antenna-rendszernek is nevezhető) Ami már nehezebben ismerhető fel, de a szex-földi tudósoknak sikerült.
Leegyszerűsítve van egy kiáramló jó, vagy rosszindulatú érzés. Másfelől van egy beáramló kellemes, öröm, vagy kellemetlen fájdalomszerű érzés.
Mindehhez csatlakozik, egy, az előző áramlásokat mérő, mérőrendszer mely bizonyos alapsejtek változása által történik. Ez a másik, kevésbé nyilvánvaló fiziológia rész. 
Az alapsejteknek azonban szerepe van a halálnak nevezett átalakulás, illetve halál utáni lét lezajlásában is. Áttételesen, mint születés energia-sugárzás (hullámzás) a születésben is részt vesznek.
A következő része pedig a biológia lényen kívüli érzés-energiamező. Ennek része, vetülete, az érzésáramlás, ami egyébként hullámzás, hullámterjedés, ahogy a fény a  hő és egyebek is  hullámterjedés által jönnek létre. 
Mindez kb. 6-7 rendszerrész, de az erős összefüggés miatt csak elméletileg választhatók szét. Ez tehát az érzésmechanizmus, a biológiai lét utáni érzésmechanizmus valamint egyensúly-kompenzáció (igazságszolgáltatás) rendszere összefoglalva.  
Nagyjából ezt mondtam el az első vizsgán amit: általános természettudományos vizsgának neveztek.
 
    Az általános természettudományos vizsgát egy héttel követően következett a természettudományos részletkifejtő vizsga.
Majd az általános társadalomtudományos vizsga következett. Amit a társadalomtudományos részletkifejtő vizsga követett.
Összesen négyféle vizsga volt, de mindegyik hasonlóan zajlott. A nagy témakörből szabadon választhatott egy kisebb részletet a vizsgázó, és erről legalább húsz perces írásbeli, vagy szóbeli előadást kellett tartania. Amely előadást egy bizottság értékelt.
Persze mindez csak az „elemi általános műveltséggel rendelkezik” bizonyítvány elnyerésére volt elég. Ez volt a legalacsonyabb fokozat.
Az általános műveltség, amit gyakorlatilag minden itteni polgárnak el kellett érni, igen magas szinten van. Megszerzése minimum 13 év iskolába járást igényelt. Tehát nemcsak a diplomások, de mindenki tisztába volt a természettudomány, a társadalomtudomány és egyéb tudományok alapjaival. Sőt nemcsak az alapjaival. Külön kiemelném a társadalomtudományok magas szintű tudását, melyeket oktatása a földön igen gyenge volt. Ugyanakkor eme magas szintű tudás elsősorban a lényegről az alapvetésekről szól. Úgy elehet megfogalmazni, hogy itt minden lényegest megtanítanak a tanulóknak.  Az általános műveltség után jött a főiskola, de ez már szakoktatás keretébe tartozott.
 
   Akkortájt rendszeresen, szinte naponta Vikonddal éltem nemi életet.
Vikonddal gyakran  szex-étkeztem – így is lehet fogalmazni. 
Vikond izmos sportos fiatal férfi volt, az izmai néha önálló mozgásokat végeztek, ez felettébb tetszett, sőt felizgatott.
Vikond még Narminál is keményebb, erősebb volt, persze nem vitte túlzásba, nem vitte fájó durvaságba, csak annyit adott amennyit kértem. De én elég sokat kértem.
Numival, Narmival a kapcsolatom, főleg a szexuális kapcsolatom egyre inkább kihűlt, kiüresedett. Ebben szerepet játszott a lelkiismeretem háborgása is. 
Akkortájt már felettébb bántott a hűtlenségem is, bár tudtam, hogy ez itt nem számít. Numi  észre is vette, hogy egyre fásultabb görcsösebb lett számomra a szex, de nem szólt semmit. Én sem beszéltem, pontosabban, nem beszéltem meg.
Mindez azonban nem zavarta Vikonddal kialakult szexuális kapcsolatom. Pontosabban mikor már belemelegedtünk a szexbe, hajlamos voltam lelkiismeretem kikapcsolni, sőt a „rosszaságom” többlet impulzusokat adott.
Vikond imádott a szabadban kirándulás közben szeretkezni. Volt egy kedvenc helye, az egyik viszonylag természetesnek tűnő parkban. Ugyanis a városon kívüli, külső természetbe, a veszélyessége miatt csak külön engedéllyel lehetett kilépni. Állítólag, odakinn veszélyes állatok, növények, mérgező tavak, sőt veszélyes emberek, leselkednek a naiv utazóra.  
A városok körül vannak a mezőgazdasági területek, ezek sem kimondott kirándulóhelyek. Viszont  a mezőgazdasági területeken kívül is több park is van a városban.  Közöttük olyanok is melyek teljesen természetesnek tűnnek. A valóság, ill. az utánzott valóság itt szex-földön sem volt elválasztható. Azért mondom, hogy itt sem, mert akkor már a földön sem volt elválasztható. 
Visszatérve, Vikonddal többnyire az egyik vadregényes nagy-parkba, a kedvenc kiránduló-helyére jártunk szeretkezni. A fák között volt egy kedves füves tisztás a szélén hegyi patak csobogott, gyakran itt álltunk meg. 
A szellő erdőszagot, gombaillatot hozott, embernélküli nyugalom honolt. Madárhangok és mindenféle neszek vettek körül. A magam részéről ilyenkor azt képzeltem, hogy a földön vagyok, és valaki leselkedik a fák mögül. Azért képzeltem a földre magam, mert ott ez a szituáció izgalmas volt, itt valójában nem számított. 
Vikond mutatta be általában a  meghívó mozdulatot én pedig bemutattam neki ugyanazt csak 
gyors körzésekkel, majd suttogva  elhadartam: gyorsat, gyorsan, gyorsat .
Vikond volt az első és talán az egyedüli, akivel gyors, durva kemény, szenvedélyes szexet kívántam, és élveztem. Talán azért mert ő is ezt szerette. Szinte sportot űztünk abból, hogy milyen gyorsan tudunk egy menetet levágni, illetve hogy húsz perc alatt hányszor tudunk elmenni, úgy értve, hogy elélvezni. Úgy látszik hatott, amit a szex-versenyen láttam, annak ellenére, hogy ott a nézőtéren egyáltalán nem voltam elragadtatva. Vikond pedig saját bevallása szerint is rendszeres indul ilyen versenyeken. Szóval csinálni jobb volt, mint nézni.
Egy idő után pedig már az időt is mértük milyen gyorsan jutunk az orgazmus, a kéjes görcsök állapotába. A szex-jóllakás állapotába. 
Ugyanis Vikond soha nem esett abba a hibába, melybe sok férfi esik, hogy órákig gépiesen tömködött volna, mint egy unalmas leállíthatatlan dugattyú. Ugyanis én, de talán más nő is, néha megakadok az izgalmi pályámon, egyszerűen nem megy feljebb.  Ilyenkor változtatni kell. A „gyerünk azért is, ugyanazt még többet” módszer, nemhogy nem javít, de egyenes lelomboz. Igaz itt szex-földön még nem találkoztam olyan férfival, aki ezt ne tudta volna, a földön annál többel. 
Most (azon a napon mikor megdöntöttük a saját rekordunkat) viszont a leselkedő Numit és Narmit képzeltem a fák közé, ez külön izgalmat adott.
Persze ekkor is elmaradt a bevezető tánc,  még a ruhánkat, sőt a fehérneműt sem vettük le. Azért Vikond az ujjával nyelvével besíkosított, de dagadt is neki, már én is szívtam be. Ezután pár lassúbb tolattyú után beindult az élő dugattyú. Nemcsak hímtagjával, de a kezével is, a nyelvével is minden érzékeny pontom gyorsan, de ritmikusan pumpálta dörzsölte.
Ezután Vikonddal szex közben, képletesen szólva bejártuk a tisztás minden sarkát, minden fába belekapaszkodtunk, minden fűszálat letiportunk. 
Vikond izmai hullámzásba kezdtek. Kemény birkózó volt győzni jött és le is győzött, a duzzadó erő előtt meghajoltam. 
Aznap, először – szétolvadtam a karjaiba.
Azután -  én lettem (voltam) a vad lovas, vágtattam a keményen
Újra és újra leszúrt, megdöfött meleg dorongjával, de én egyáltalán nem bántam, sőt felkínáltam neki az áldozati bárányt. 
Csak két szót tudtam halkan elfojtottan ismételgetni: -  keményen, szét, keményen szét!
Vikond a maga hadaró stílusában mondta: 
 - Ez olyan jó, mintha mézesköcsögbe mártogatnám.
-  Én pedig mézesköcsögnek érzem a vulvám - válaszoltam.
Úgy éreztem mintha Apolló isten hímtagja járkálna bennem. 
-  Baromira jóllakok -  sziszegtem a gyönyör perceiben.
Azután a felhőket bámulva ernyedten feküdtünk a pléden.
 
   Jól éreztem magam Vikonddal, de hát a szerelemnek, romantikának a legkisebb jelét sem láttam.
Meg is említettem egy alkalommal, mikor egy gyorsétkezdében ültünk.  Rendes gyorsétkezdébe és nem szex-gyorsétkezdébe, tehát csak eszegettünk, iszogattunk. Szóval két falat közben mondtam:
-  Hát azt nem mondanám, hogy ti romantikus népség lennétek.
-  Mi az a romantika?- kérdezte, tele szájjal
Na tessék gondoltam, már megint magyarázkodnom kell, ebbe is bele keveredtem. De ha már elkezdtem, befejezem, bármilyen nehéz is lesz megértetnem.
-  A romantika, amikor a hölgyeknek udvarolnak, bókolnak a férfiak, attól függetlenül, hogy szexet szeretnének tőlük.
-  Ilyent mi is csinálunk, a múltkor megdicsértem egy csajszit, hogy milyen jól matekozik – mondta Vikond, még mindig tele szájjal, a maga hadarós stílusában.
-  Ez nem udvarlás. Udvarlás, ha a nő szépségét, rejtetten, áttételesen becsomagolva, a szexisségét dicsérik.
-   De te mondtad, hogy a szextől független legyen
-  Úgy értem, hogy ne az azonnali szeretkezésről szóljon. 
-  Értem -  mondta Vikond – romantika, amikor a férfi arra kéri a nőt, de nem nyíltan, hanem becsomagolva – hogy ne azonnal, de másnap, vagy harmadnap szex-étkezzen vele.
-  Nem, nem – szóltam ingerülten – például a virág egy romantikus dolog. Még jobb példa egy romantikus vacsora egy elegáns meghitt étteremben.
-  Nyilván szex-étteremben!? – kérdezte is, mondta is Vikond
-  Nem, nem.  Rendes étteremről van szó. Képzeld el, egy gyertyafényes meghitt vacsora, utána hazamegy a pár és egy nagyot szeretkezik.
-  Az előbb te mondtad, hogy a romantika nem az azonnali szexről szól, most pedig az ellenkezőjét mondod – csodálkozott Vikond.
-  Igen van ebbe egy kis játékosság is.  – mosolyodtam el -  úgy csinálnak a partnerek, mintha nem a szexről szólna a vacsora. De közben arról szól.
Láttam Vikond arcán a megdöbbenést:
-  Úgy csinálnak mintha, de közben tudják, ne haragudj ezt nem értem. 
-  Hogy a nő érezze a törődést! – sóhajtottam.
-  Hát igen éhesen, kevesebb az energia – mondta Vikond, majd hozzátette – bár engem nem szokott zavarni – mondta, ráadásul megint tele szájjal.
-  Nem értesz te semmit, a vacsora, a virág, meg hasonlók a törődés jelei.
-  Jó, de miért kapcsoljátok össze a szex-étkezéssel? 
Erre nem tudtam mit felelni Vikond viszont folytatta: 
-  Tudod mit gondolok? – anélkül hogy megvárta volna a válaszom, folytatta:
-  Szerintem a romantika, meg a vacsora, meg egyebek nem más, mint egy bevezető rituálé.  Egy elő-előjáték. Egy ráhangoló cselekvés. Ennyi és nem más, bár szerintem meglehetősen körülményes és unalmas lehet. 
-  Nem fogok ezzel a bugrissal vitatkozni – gondoltam magamba.
 
  Számomra is meglepetéssel bírt, hogy a tanulói státuszból tanári státusz kerekedett. Narmi, ugyanis megbeszélte, hogy a helybéli, egyébként tizenöt évfolyamos iskola, alkalmazna tanárnak. A „különböző kultúrák” tantárgy tanárának, 6.-7.-8. évfolyamban.. Az előzetes megbeszélés alapján a tanítás lényegében abból állna, hogy mesélnék a földi életről.
Őszintén szólva erős előítéletekkel mentem be az iskolába. Még mindig volt bennem egyfajta ellenérzés azzal kapcsolatban, hogy tizennégy éves korú gyerekek erkölcstelenségeket tapasztalnak erkölcstelen oktatás kapnak, legalábbis ami a szexuális életet illeti.  
   Ger, az igazgató fogadott, az igazgatói irodában, mely egy különálló épületben volt. 
Amolyan mackós ötvenes férfi volt, mély férfias hangja azonban már az első percektől megkapott.
Érdekes férfinak tűnt, de eleinte volt benne valami ellenszenves a számomra.
Persze az előítéleteim mindjárt rázúdítottam:
-   Nem biztos, hogy tanítani fogok. Ugyanis erkölcstelennek tartom, hogy már a kisgyerekeket is felvilágosítják a szexről.
-   A szex-étkezésre gondolsz, már jelezték, hogy te másképp nevezed. Igen felvilágosítjuk, de csak a maguk szintjén, amire kíváncsiak - mondta udvariasan, már-már félénken Ger  igazgató..
-   Jó, de hát mindenhol ezzel a számukra lélekromboló dologgal találkoznak, az utcán is lépten-nyomon – mondtam vádaskodva.
-   A kisgyerekekre mindig rászólunk nem illik bámészkodni, ez felnőtt dolog. Egyébként pedig miből gondolod kedves kolléganő, lélekromboló dolog. 
- Már megbocsásson, ezt mindenki tudja – válaszoltam indulatosan
-    Itt nálunk szex-földön nem tudjuk, nem is tapasztaltuk.. Az erőszak az erőszakos szex-étkezés valóban az lenne, de nálunk ilyen gyakorlatilag nincs. Egyébként bármilyen meglepő a gyerekek, ha nem titkolják előttük, akkor nem is nagyon kíváncsiak a szexre. Természetesnek veszik, belenyugodnak, hogy ez egy felnőtt dolog, olyan mint például a járművezetés. Az viszont igaz, hogy a titkolódzás felkelti a kíváncsiságukat, ezért mi semmiképpen se titkoljuk. Természetes, de felnőtt dolognak állítjuk be, nincs is semmi gond. – elhallgatott, majd megkérdezte – miért a földön problémát okozhat a gyerekeknek a szex-étkezés?
Én sem kapkodtam el a választ: – hát előfordulhat -  de még mindig erkölcsi fertőnek tartottam.
-    De látom, itt már negyedik elemeiben vannak rajzok a nemi szervekről meg a szülésről.
Hatodik osztálytól pedig kimondottan szex-étkezés órákat tartanak – mondtam felháborodottan. 
-    Csak a maguk szintjén, azért ezek nem pornó órák. Miért a földön nem tudják a gyerekek, hogyan zajlik szex-étkezés?
- Persze tudják, de mi legalább megpróbáljuk titkolni.
-    Kedves kolleganő szerinted (egyébként csak a tegezést ismerték, ha kimértek akartak lenni, akkor előszedtek valamilyen udvarias formulát) a titkolódzás dicsérendő dolog?
- Vannak esetek.
- Esetek?
- Igen, van jótékony hazugság
- Jótékony hazugság?
-    Igen, amikor a másik tudása rossz dolgokat szülhet. Mi a földön gyakran alkalmazzuk. például a politikusok is. 
-   Mi nem ismerjük a jótékony hazugságot. Őszintén szólva logikailag sem jön össze. Pláne azt hozzátéve, hogy hazugságok előbb-utóbb kiderülnek. Másfelől a hazudozónak is szégyenletes dolog, hiszen nem meri az igazságot elmondani. Azt hiszem ez egy alapvető kulturális különbség.
-   Valószínűleg az- mondtam szigorúan és folytattam -  ahogy az is, hogy itt a gyerekek is végignézhetik, hogyan bujálkodnak izé, szex-étkeznek a felnőttek. 
-   De, már említettem, ki vannak oktatva, hogy ne bámészkodjanak. Tanulják, hogy ez még nem nekik való. Viszont tudják a sorrendet is. Tudják, hogy tizenkét éves kortól már többet foglalkozhatnak, tizenöt éves kortól megint többet, tizenhét éves kortól még többet, foglalkozhatnak a szex-étkezéssel. Tizenkilenc éves kortól, pedig teljesen felszabadulnak a szex-étkezést illetően. Szükség van egy fokozatos bevezetésre, vagy az jobb lenne, ha tudatlanságból egyből a mélyvízbe esnének a fiatalok -  majd megkérdezte:
-    Ezek szerint a földön a gyerekek nagyon védetten vannak nevelve? Gondolom az erőszakossággal is csak tanítás közben, korlátozottan szembesülhetnek.
-    Mi a földön inkább engedjük, hogy gyerekünk erőszakos, lövöldözős, vagy éppen horror filmet nézzen, mintsem hogy szexet lásson, akár csak a képernyőn.
    Láttam, hogy ezen megdöbbent, vagy inkább összezavarodott, hebegve kérdezte:
- Szóóval, a földi gyerekek fiatalabb korban láthatnak gyilkosságot, mint egy szeretetről szóló szex-jelenetet?
- Persze – vágtam rá
- Miért is? – kérdezte értetlenül.
- Mert így erkölcsös, így illő – mondtam, bár éreztem, hogy ennél bővebb magyarázat kellene, de semmi nem jutott eszembe.
  Ekkor Ger zavartan elköszönt:
- Köszönöm a beszélgetést, akkor holnap találkozunk – mondta és elindult a kijárat felé. 
Ez viszont engem bénított le: nehogy már neki legyen igaza. Utána kiáltottam: 
- Itt túlzott jelentőséget tulajdonítanak a szexnek.
  Megfordult, visszajött, majd nyugodtan válaszolt: 
-   Lehet, viszont mi az erőszakot utáljuk, mi nem erőszakosságra, de az ellen neveljük a gyerekeinket. Kedves, fedett szex jelenetet képernyőn már nyolc éves koruktól nézhetnek, minden további évben egy kevéssel többet láthatnak.  Ami pedig a nyílt szexet illeti, csak tizenhárom éves kortól engedett meg szex-önétkezés, de akkor sem mások előtt. Ismétlem, csak azt tehetik, amit amúgy is megtennének.
Tizenhárom éves kortól kezdve már szinte minden lényeges dolgot megtanulnak a szex-étkezésről a szerelmi életről, rendelkeznek már bizonyos szex-kultúrával. A pszichológiai oktatás keretébe pedig  megtanulják szex-problémákat kezelni. Természetesen párhuzamosan családalapítás gyereknevelés tanítása is folyik. 
Tizenhét éves kortól már megengedett, sőt tanított tananyag a gyakorlati szex-önétkezés.  Ennek keretén belül valamint a testnevelésen belül már tornáztatják az intim izmaikat.
-   Történjen az bárhol, például nyilvánosság előtt is? – kérdeztem felháborodottan, de ő nyugodt maradt.
-   Úgy van, sőt mint mondtam erre tanítják is őket. A normál aktus még nem ajánlott tizenhét éves korban, de a szex-önétkezés ajánlott, viszont nem kötelező A mások előtti szex-önétkezés, pedig ha nem is ajánlott, de megengedett, főleg ha nem nagy nyilvánosság előtt zajlik. Az osztályba egymás előtt, csoportokba szerveződve, önkéntes alapon már gyakorolhatják – ha akarják.
   Itt elhallgatott Ger majd elgondolkodva folytatta: 
-   Tudod, mi elég élesen elválasztjuk: a tiltott büntetendő, - a nem ajánlott illemtelen, de nem tiltott,- a megengedett, de nem ajánlott, - az ajánlott, de nem kötelező, - valamint a kötelező, fogalmakat, illetve cselekvéseket. Szóval nálunk a fiatalok szex-étkezés oktatása e kategóriák alapján történik. De téged kedves kolléganő miért is érdekel ez a téma annyira, hiszen ha jól tudom, akkor nem ezt a tantárgyat kell tanítanod?
- Érdekel a szex és az erkölcs – mondtam még ingerültebben – talán probléma?
-   Nem, sőt rendkívül vonzó vagy kedves kolléganő mikor így kipirultan érdeklődsz a szex iránt – mondta Ger kedvesen, majd hozzátette:
-   Engem ez kimondottan inspirál. Ha nincs ellenedre meg is hívnálak egy szex-étkezésre –  ezzel 
 egy időben be is mutatta a szokásos meghívó mozdulatot, három kézkörzés a nemi szerv előtt és
 egy szimbolikus átnyújtás.
   Mi tagadás felizgultam, egyedül voltunk az irodában, nedveket éreztem lent, mi tagadás,  hatással volt rám ez a férfi. De ugyanakkor egyféle harag is elöntött: ez most egy ostoba tyúknak néz? Ez is csak testemet nézi, agyatlannak néz! Már most visszaél a főnöki helyzetével! Ezek a gondolatok feldühítettek elveszítettem a fejem
-    Egyáltalán nem értékelem az ostoba szexizmusát, maga otromba segfej - , kiáltottam és arcon ütöttem.
  Láttam a mélységes meglepődését, valószínűleg soha még hasonlót sem látott, nemhogy átélt volna: 
- De hát csak egy kis szex-étkezés – motyogta - eltérő kultúra, bocsánat- motyogta tovább.
- Ha megengedi, most pedig távozom - mondtam büszkén. 
- De mi lesz a tanítással, még nem beszéltük meg? - kérdezte megszeppenve.
   Ahogy ránéztem, egy elesett kiszolgáltatott kisfiút láttam, hirtelen mélységes szánalom öntött el.
Hozzáléptem, a kezét a mellemre tettem.
 -  Jól van, akkor egyél meg, he meg akarsz enni akkor itt vagyok faljál fel- pihegtem.  
 Ő pedig elkezdett a kezeivel és az ajkaival munkálkodni.
 
   Pár nap múlva elkezdetem a tanítóskodást. Be kellett ismernem magamnak, hogy valóban nincs semmi baja az itteni gyerekek lelki világának. Sőt kiegyensúlyozottabbak érdeklődőbbek voltak, mint a földi gyerekek.
Később kíváncsiságból bementem az egyik „szex-étkezés ismeretek” órára, tizenhárom évesekhez. Meglepetésemre nyoma sem volt a földön tapasztalt szégyenlős vihogásának.
Sem a rosszízű tréfálkozásnak, sem gúnyolódásnak.
De durvaságot, trágárságot, erőszakot sem tapasztaltam, a gyerekek úgy hallgatták az előadást, mintha biológia vagy akár történelemóra lenne.
Be kellett látnom, a gyerekek előtti nyíltság, nem járatta le a téma megítélését, ellenkezőleg, inkább a helyére tette.  
Egyébként az oktatásuk, nemcsak a szex-étkezés oktatást illetően, alapvetően eltért a földi oktatástól.
   Elég, ha mennyiségi sorrendben felsorolom például a tizenhárom évesek, vagyis a 7. évfolyam tantárgyait
Társadalomismeret, rendszerfejlődés, demokrácia.
Gyakorlati demokrácia. Ez arról szól, hogy az ötödik osztálytól, már önálló demokratikus közösségként működnek az osztályok, sok kérdést maguk döntenek el, természetesen demokratikusan. Az állami oktatás-irányítás, a tanulók, a szülők, a tanárok a döntéshozó egységek. A tanulóknak például bizonyos dolgokba, pl. tananyagba csak kevés beleszólásuk van, más dolgokba, pl. órarend, több, bizonyos dolgokba pedig elég nagy beleszólásuk van. Megtanulják a demokrácia alapjait, például hogy lehet gyorsan könnyen közösségi szavazást tartani. Milyen szavazások döntéshozások vannak. Mi az a többszörös szavazati jog, mi alapján lehet adni. Melyek a közvetlen demokrácia előnyei és esetleges hátrányai. Szóval ilyesmiket tanulnak gyakorlatilag is, hiszen demokratikus közösséget alkotnak. 
Még ilyen tantárgyak vannak az iskolában, közép, illetve felső-közép tagozatban:
Egészségtan, szex-étkezés ismeretek.
Boldogságtan.
Gondolkodástan, tanulás, pedagógia.
Információkezelés.
Erkölcs, jog.
Gazdasági ismeretek.
Történelem, művészetek, irodalom társadalmi mondanivalója.
Biológia, természetrajz.
Fizika, kémia, matematika.
Testnevelés, kézügyesség, fizikai munka.
Művészeti (képző, zene, film, irodalom) ismeretek.
   Nemcsak a tananyag, de minden más is eltérő a földi oktatáshoz képest.
Jelentős az otthoni tanulás munka aránya
Jelentős a tanulók által írt tanulmányok aránya.
A vizsgák gyakoriak azonban egyfajta szabadon választott előadás jellegűek.
Jelentős a tanulmányi versenyek aránya.
Jelentős a diákok „szabadsága”.
Többre értékelik az új gondolatot, mint a tananyag bemagolását.
Nem azt nézik, mit nem tud, hanem azt, mit tud. Másképpen jelentős a tehetséggondozás. 
De azért az átlag alatti részekre is odafigyelnek. 
Jelentős a csoportosított oktatás aránya. És még lehetne sorolni.
Ja és hogy a legfontosabbat el ne felejtsem 18 éves korig mindenkinek kötelező volt alapiskolába járni, amit ők úgy hívtak: általános műveltség oktatás.  Ezután jött a felsőoktatás, ami lényegében szakoktatás volt, ami szintén több szintre tagolódott.
   Nyilván az itteni oktatásnak köszönhető, hogy a gyerekek nyitottak vidámak, kiegyensúlyozottak, műveltek, kedvesek. Ennél is nagyobb érdem, hogy nemcsak a gyerekkorukban ilyenek, de ilyen felnőttek is válnak belőlük. Itt még nem találkoztam olyan polgárral, aki azt mondta volna, hogy őt nem érdekli a politika, a társadalom, nem érdeklik a közügyek. De olyannal sem, aki ne mutatott volna érdeklődést a tudományok iránt. 
Az iskola, az oktatás itt nem kényszer, inkább érdekes tevékenység, munka, az elnevezés lényegtelen. Nem éreztem olyan erőlködést, fáradtságot, kelletlenséget, felejtést, amit a földi iskolában lehet tapasztalni. Elég laza a napirend is, ráadásul, öt nap iskola után három nap szünet, de azért otthon is kell tanulni. Egyfelől van távoktatás, másfelől vannak oktató filmek, ezeket meg kell nézni és rövid tanulmányt kell belőlük írni. A jó, illetve az elfogadható saját tanulmány nem akarja a leadott tananyagot pontosan visszaadni, csak ahhoz kapcsolódva a tanuló saját gondolatait is leírja, elmondja. 
   Az osztályozás elbírálás, egyben oktatás legfontosabb része a hosszabb saját tanulmányok írása, pontosabban, azok értékelése. Minden tantárgy választott részéből minden diák, félévente egy hosszabb tanulmányt készít. Ezt bírálják el, méghozzá többnyire adott szempontok szerint. Ez a vizsgáztatás része. Mint mondtam a lexikális tudás, a tananyag biflázott visszaadása csak egy gyenge szempont a sok között.
Fontos szempont viszont az önálló értelmes gondolat, valamint a tanulmány beillesztése a tudásba, a tudományba. Ez a beillesztés adja, a kategorizálás, a lényegesítés, az összefoglalás az alapvetések iránti fogékonyságot.  Például, ha valaki a hangyákról ír tanulmányt, akkor vázolnia kell, hogy illeszkedik ez az állattanba, a biológiába, milyen összefüggések fedezhetők fel a kémiával vagy a társadalommal kapcsolatosan, és így tovább. Logikailag is jó kell felépíteni a tanulmányt.  Az itteniek fontosnak tartják, hogy a diákok ne csak a világ hatalmas „képének” egy-egy részletét ismerjék meg, de az egész világot, a hatalmas „képet” is átlássák. Legalábbis ismerjék az alapvetéseket. 
Lényegében e tanulmányok minősítése (osztályzata) adja elsősorban a diák minősítését. Ja és már az iskolában is rengeteg verseny van. A szex-földiek, a gyerekek, a felnőttek is imádnak versenyezni. Mindenféle verseny van, tudás-verseny, munka-verseny, sport és mindenféle verseny. Az is igaz, hogy itt nemcsak a verseny-szabályzat szigorú, szigorúan igazságos, de  a díjkiosztás  arányosságára is nagyon vigyáznak.
Ilyen körülmények között persze szerettem tanítani, a földi társadalomról beszéltem, magyaráztam a felső tagozatosaknak. Természetesen az összehasonlítás a legfontosabb gondolkodástani és tanítási módszer. Persze az azzal járt, hogy én is szembesültem azzal, hogy a szex-földön többnyire jobban mennek a dolgok. Be kellett látnom, hogy szinte minden szeletében egy fejlettebb társadalom az itteni.  
   
Szóval összejöttem, jártam Gerrel, persze ők ezt másképp mondják:  gyakran szex- étkeztünk együtt. Gernek is megvolt a maga kedélyes stílusa, enyhén szólva nem volt rossz.
Belém nyomult azután megállt, majd felfedező útra indult, a  majd megpihent, és így tovább
kemény is volt és puha is nagyis és kicsi is, de mindig jó helyen járt, jólesett, amit tett.
Ő nem legyőző volt, hanem inkább szolga.
Valójában azonban a szövege, a mély férfias hangja volt felettébb kellemesen simogató.
Ugyanakkor sokszor nem tudtam eldönteni, hogy elsősorban viccesnek vegyem a szavait, vagy inkább izgatónak. Néha viccesnek vettem, de azért be is indított, máskor viszont komolyan begerjesztett.
Ger mély elringató hangján ilyeneket mondott: alulról megeszlek, minden porcikád felfalom, palacsintád szétnyalom.
Majd be is tartotta az ígéretét: 
Alulról megevett, minden porcikám fel lett falva, a palacsintám szét lett nyalva.
Vidám volt, de ez nem akadályozott meg, hogy az orgazmus örvénye el ne kapjon.
Gyakran szedett hasonlatokat a rendes étkezés témájából. Nem nagyon tudtam ezeket a hasonlatokat komolyan venni, de azért egyfajta gondtalan vidám szex hangulatot teremtett, és ez jó volt
Egy másik alkalommal duruzsoló  hangján szólt: hörgő pörgő szexszakács nedves tepsíben matat.  A cica közben lágy bizsergő dorombolással várja a nyalánkságot.
A másik vidám bevezetésünk úgy kezdődött, hogy ráparancsoltam:
-  Ger igazgató teljesítse a kötelességét! – ezt egyébként félig komolyan mondtam.
-  Igenis tanárnő, mutassa a melleit!
-  Lassabban szabályosabban!
-  Igenis! Vigyázat, félfordulat, egyenletes gyorsítás, keményítés! Egy-kettő, egy kettő!
Talán nem pont ezeket mondta, de ilyesmi dumája volt a kedves mackónak.
   Az egyik ilyen vidám erotikázásunkra elég tisztán emlékszem.
Ger szerette a falloszát úgy használni mintha az egyik meghosszabbított magvastagított ujja lenne, most is így használta, minden erotikus pontomat, zónámat, - a hol puhább, hol keményebb hímvesszőjével dörzsölte, izgatta. 
Közben ezeket dörmögte: szétcsókolom, megeszlek 
Majd kiflimmel alaposan kimártogatom a zaftodat.
Meleg kolbászomból majonéz ömlik a szádba.
Én is rákaptam erre a szövegelésre, így válaszoltam:
-  Szex-éhség mardos, ki vagyok száradva
Ger mackósan, de finoman nehezedett rám.
A varázslat tartalmilag durva ocsmány szavak kíséretében jött, de  Ger ezeket is mély elringató hangján mondta: 
-  Farkam kutat, nyelvem édes, picsád égni fog -   melyeket józanul alig merek kimondani, mormogtak surrogtak a fülembe Ger ajkairól.
- Édes szorítással, várom lucskos barlangomban a kis kuktát. 
Ő pedig duruzsoló hangján válaszolt: 
- Forr a leves, mindjárt spriccel, durran, robban a fazék. 
Most józanul furán, idegenül hangzanak, de a szex mámorában minden a helyére kerül.
   Gerrel jól éreztem magam, erre az időszakról pozitív kellemes versikék maradtak.
Megint jól érzem magam
vaskos izmos erő feszít, robban is mindjárt
a napba taszít, a semmibe repít.
páros tánc, páros tánc, simuló, fonódó, 
fehér tejúton áradó
lassan árad a reszketés, halkan pezsdül a forró kéj, 
szabad a lélek, de ez a test öröm
 
  Gerrel éppen az irodájában beszegettünk iskolai dolgokról, de gondolataim elkalandoztak.
az itteni szex-emlékek jártak a fejemben. Többek között az utolsó szex-étkezésünk
Így hát váratlanul, legalábbis Ger számára váratlanul ezt mondtam:
-   Tulajdonképpen ti itt szex-földön szex függők vagytok.
-   Szex függők?- lepődött meg Ger, szerintem azt sem értette, hogy jött ez ide.
-   Igen, másképpen szex mániásak, nálunk a földön ez egy pszichés probléma.
-   Ezek szerint te nem vagy szex függő, csak mi. 
-   De sajnos itt én is az lettem
-   Kifejtenéd? Mert így nem nagyon értem miről van szó.
-   Szex függő, aki a szex miatt nem tud normálisan dolgozni, normálisan élni
-   De mi szex-földiek, bár sokat szex-étkezünk, de mégis normálisan dolgozunk normálisan élünk
-   A földön ez már nem normális – mondtam.
-   A földön, csak a szex miatt hanyagolják el az emberek a munkájukat? Meg az életüket? – kérdezte
Ger
-   Dehogy sok minden miatt. Például valaki elhanyagolhatja, kényelmesség miatt is, vagy az
 érdektelenség miatt is - válaszoltam.
-   Nyilván a kényelmességet, az érdektelenséget a földön kezelik, mint pszichés problémákat? - 
 kérdezett tovább Ger.
-   Dehogyis, de vannak mániák, melyeket kezelnek, például a szex mánia.
- Ez azért fura, mert nálunk azt kezelik, az a fő probléma, ha valaki elhanyagolja a munkáját, vagy 
az életét, az egészségét.  Általában van ennek egy alap oka. Az hogy mi a felszíni okozója, pl. a 
játék, kényelmesség, drog, egyéb dolog, vagy éppen a szex, az minket kevésbé érdekel. Ha az alap
okot megszüntetjük, akkor az ügyfél általában meggyógyul.
Ugyanakkor pont a szex az a felszíni tevékenység, ami miatt az itteniek szinte soha nem 
hanyagolják el a munkájukat. Kényelmesség, érdektelenség, tudatmosósító szerek egyéb illúziók,
kényszerképzetek, vagy éppen félelmek itt is előfordulnak, de a szex, hát az szinte soha. 
-   Jó akkor mondok egy példát – majd folytattam- ismertem egy nőt aki, állandóan mindenkivel lefeküdt, a munkahelyén is. Ezért a főnöke kirúgta, mondván, a saját munkáját sem tudja elvégezni és másokat is akadályoz. Mi is történt? A szex miatt elvesztette a munkáját ezért az élete is nehezebb lett.  Ugyanez itt is megtörténhet.
-   Itt nem történhet meg, majd elmondom miért. De előbb hadd kérdezzek valamit. Valóban
elhanyagolták a munkájukat, vagy csak a főnök állította?
-  Hát ezt nehéz megmondani. Nem tudom a főnök pontosan mérte a munkavégzést, vagy csak feltételezte, hogy csökken. De nyilván azért az erkölcsi megfontolás is szerepet kapott a
döntésében.
-   Az erkölcsi megfontolás? Mármint arra gondolsz, hogy nálatok a földön, nem erkölcsös a tartós
kapcsolaton kívüli szex-étkezés, illetve a gyakori partnercsere sem.
-  Pontosan erre gondoltam.
-  Akkor hát nem teljesen arról szólnak ezek az esetek, hogy valaki a szex miatt elhanyagolja a
munkáját? Úgy látom, hogy a ti szex-étkezést korlátozó erkölcsötök zavarosan szétárad, és
eltorzítja az értékeléseket. Ha nem haragszol elmondanám, hogy itt miért nem jöhet létre ilyen eset.
Először is itt a főnök, valóban a munkateljesítményt méri méghozzá pontosan. A munka közbeni, 
például. a pihenők alatt végzett szex-étkezést itt nem tiltják, mert a mérések szerint jótékony
hatással van a munkateljesítményre. Nagyon-nagyon ritkán akadályoz, de mondom csakis a
munkateljesítményeket, általában a hasznosságot, károsságot mérik, nincs mellette semmilyen
más erkölcsi megfontolás.
-  Szóval akkor itt szex-földön nincs szex-függőség? – kérdeztem ingerülten
-  Inkább azt mondanám, nagyon ritkán nyilván előfordulhat. De akkor is a munka, illetve az élet, az
egészség elhanyagolásnak alap okát keressük meg. Amúgy pedig azért nincs szex-függőség, szinte
nincs, mert nálunk nem rakódik az értékelésünkre a szex-korlátozó erkölcsi megfontolás. Nálatok a
szex-függőségek nyolcvan százaléka erkölcsi probléma és csak húsz százaléka igazi függőség.
Nálunk nem így van – fejezte be a mondanivalóját Ger.
-  Szóval akkor szerintetek nagyon okos szex-földiek szerint nemcsak a földi pszichológia, de földi
erkölcs is egy baromság! - háborogtam
-  Ez azért így túlzás, inkább azt mondanám, hogy elavult,-  az erkölcsötök mindenképpen.
-  Elavult? 
-  Igen megmagyarázom. Akár hiszed akár nem a mi őseink is erősen korlátozták szexet. De
miért is? Akkor még volt értelme. Egyfelől, a nem várt gyermekáldás miatt, főleg a szegénység
miatt. Másfelől a nemi betegségek miatt. Csakhogy megoldottuk a nem várt terhesség problémáját.
Nemcsak eszközökkel, szerekkel, de fegyelmezettséggel is. Továbbá megoldottuk a nemi 
betegségek problémáját is. Nemcsak eszközökkel, gyógyszerekkel, de fegyelmezettséggel is. Így
azután már fölöslegessé vált a nagyfokú korlátozás. Mi ezt felismertük nem ragadtunk bele a
hagyományos, de akkor már elavult erkölcsbe.
-  Na és a szerelemféltés, a hűség miatt nem érdemes korlátozni a szexet? – kérdeztem
-  A féltékenységre gondolsz. Nos, az tényleg nem észtényező, az valóban úgy néz ki, hogy nálunk
kevésbé van, mint nálatok.
Nem válaszoltam, csak egy grimasszal jeleztem, hogy inkább okoskodónak, mintsem okosnak tartom. Pár perc múlva azonban, a zakatoló agyamban egy újabb kérdés fogalmazódott meg. Pontosabban nem is volt ez új kérdés, hanem inkább egy régi gyanú, az ötlet csupán annyi volt, hogy Gert kellene erről megkérdezni. Meg is kérdeztem:
 -  Te nem tartod furának, hogy ti szex-földiek és mi földi emberek annyi mindenben hasonlítunk? Például nálunk a földön is komoly gond volt a nem várt gyermek, illetve a nemi betegség is. A történetünk is erősen hasonló, a kultúránk is a testünk is. Meglehetősen érdekes, nem?
 Ger láthatóan zavarba jött.
-  Nem is tudom, még nem gondolkoztam ezen, őőő,  talán nem is annyira különleges - szavai inkább kibúvóak voltak, mintsem magyarázóak.
 
  Tudtam, hogy milyen erkölcsök uralkodnak errefelé, mégis meglepődtem, amikor belépve a tanáriba Ger az egyik tanárnővel Norival smárolt. 
-  Na ez már sok – kiáltottam rájuk, de láthatóan nem értették felháborodásom okát. 
-  Gyere közénk – mondta Ger miközben bemutatta a hívó mozdulatot – tovább tetézve az arcátlan megcsalást. Egyébként dezsavű érzésem volt, mert itt szex-földön már átéltem hasonlókat. De úgy látszik még mindig nem tudtam hozzászokni, legalábbis ez a mostani megcsalás nagyon a szívembe vágott. Ger látta rajtam, döbbenetet, ezért megpróbált viccelődni:
-  Gyere kedves kis csokis palacsintám, hadd nyaljalak szét. Gyere forró túrós lepényem had tegyem beléd a fakanalam.
Persze ez „vicc” abban a lelki állapotomban csak olaj volt a tűzre. 
-  Lelketlen fajankó, a szívemet téped szét- szakadt ki belőlem hevesen a szó.
Ger nagyon megijedt, ebből az egészből azt vette ki hogy szívrohamom van, már rohant is a szertárban levő defibrillátorért,
Én pedig nem szóltam többet, kifordultam a teremből.
  Újra elfogott a kételkedés, hogy az itteni fejlettnek tűnő társadalom mögött, valójában egy erkölcstelen szellemiség lapul.
Később,,  azonban, elkaptam Norit, ahogy kilépett az iskolából, már napok óta vadásztam rá 
- Ti itteni nők miért hagyjátok magatok megalázni? – kérdeztem dühösen
- Megalázni? Mire gondolsz?
- Hát a szexre, erre, hogy mindig engedtek. Olyanok vagytok mint a szex-rabszolgák. vagy mint a
prostituáltak.
- Á szóval a szex-étkezésre gondolsz? De  mi az a szex-rabszolga? És mi az a prostituált?
- Nálatok nincsenek prostituáltak?
- Nincsenek, kik azok?
- A lényeg az, hogy ti a férfiak kénye kedvére tesztek, azt tesznek veletek, amit akarnak.
- De hát mi is akarjuk. Közös szex-főzésről és szex-étkezésről van szó - mondta akkor még
magabiztosan.
- Te nem értesz semmit, - kiáltottam, majd megkérdeztem - hol van a női büszkeségetek?
- Értem ti amikor ételt esztek, akkor sem esztek meg mindent legyen az finom étel, mert a
büszkeségetek tiltja
- Nem a rendes evésnél nincs ilyen, csak szex-étkezésnél..
- Mi a különbség?
- Van különbség, hidd el
- De mi az?
- Például, ha egy férfi nálunk ezt mondaná: gyere szex-étkezni, hát mi, földi nők, megsértődnénk.
Sőt én már meg is pofoztam ezért férfit.
- Értem ti földi nők nem szeretitek a szex-étkezést?
- Szeretjük, csak azt nem szeretjük, ha valaki faragatlanul közelít, ha valaki minket kurvának néz. 
- Kurva, mi az a kurva?
- A kurva, a prostituált, de nem ez a lényeg.
- Értem, nálatok az a szokás hogy a nő, bár szereti a szex-étkezést de  mindig megsértődik, ha 
szex-étkezni hívják. Akkor viszont hogyan lesz ebből szex-étkezés?
- Mert nem mindig sértődik meg, sőt – mondtam most már valóban idegesen. 
- Értem már ne is folytasd, nálatok is van egy megszokott mozdulat szöveg illemszabály, amit ha
nem tartanak be, akkor az sértő
- Nálunk nincsenek előírt mozdulatok, szövegek, nem ezen múlik.
- Ez érdekes, hogy nálatok azon sértődnek meg a nők hogy elhívják őket szex-étkezni. Mert nálunk
meg éppen fordítva van, akkor sértődnek meg, ha nem hívják meg őket szex-étkezni.
- Nálunk is megsértődnek ezért. Nálunk erről nem illik beszélni, de egy nőnek a legnagyobb sértés,
ha kiderül: nem kell a férfiaknak. A ti szavaitokkal, ha nem hívják szex-étkezni – mondtam ingerülten.   
- Ezt, most már végképp nem értem, ne haragudj összezavarodtam,-  válaszolta Nori – az előbb
mondtad, hogy az a sértő, ha meghívják a nőt szex-étkezeni.  
- Mi földi nők mindkettőn meg tudunk sértődni. Az is fontos, hogy ki és hogyan hív minket
szeretkezni. 
- Szóval akkor mégis az illemszabály pontos betartását kéritek számon
- Nem erről van szó, először is hagyjuk már ezt az ostoba szex-étkezés, szót. Mi nők szeretjük, ha
megkívánnak bennünket. Ha megdugnának minket. Persze erre azt is lehet mondani, szeretjük, ha elhívnak bennünket szex-étkezni. De alapvetően nagyon hízeleg, ha tetszünk a férfiaknak, ezért sok mindent megteszünk. 
- De mégis, ez most komoly?- kérdezte csodálkozva Nori
- Micsoda?- kérdeztem vissza
- Hát, hogy a földi nők a tetszésre vágynak, megsértődnek, ha nem kívánják őket, de azon is megsértődnek, ha megkívánják őket.
Éreztem, hogy ezt nem tudom megmagyarázni, ezért csak annyit mondtam:
- Mert nem szeretünk szex-szolgák lenni. minket ne használjon senki.
Nori elhallgatott, majd - elnézést – hebegte zavarodottan. Láttam az arcán, most már végképp nem ért semmit. Csendben kiment a szobából.
  Én viszont utána mentem, megkedveltem. Nem tudom miért, de úgy éreztem közel kerültünk egymáshoz. Az iskola szertárba értem utol, megsajnáltam, ahogy rám nézett,  majd megcsókoltam, Nagyon finomat smároltunk, majd Nori lágyan, de nagyon jól ahogy csak egy nő tudja megfogta a vulvám. Én pedig az övét, nedvesen jól esett, de akkor még egyikünk sem hívta meg a másikat szex-étkezésre.
 
   Gerrel egyre ritkábban mentem el szex találkára, de az intellektuális kapcsolatunk megmaradt. Ger egyszer elmondta, hogy is van ez a családi élet itt szex-földön.
- Az emberek párok kötetlenül szabadon élik a nemi életük (szex-étkezéseik), amíg nem kötnek
gyermek-nevelési szövetséget. Általában ezt egy férfi és egy nő köt szövetséget. Ezt a szövetséget itt nagyon komolyan veszik, írásba foglalják, ez amolyan szerződés. Általában két gyerek világra-hozására és felnevelésére vállalkoznak. A szerződés persze sok részletet is tartalmaz, pl., hogy a gyerek egészsége, műveltsége nem maradhat bizonyos szint alatt. A szerződés tartalmazza a minimális gondozási, foglalkozási időt, a családra, gyerekekre költendő pénzt és még több mindent.  A szerződés után a gondozó pár elsődleges legfontosabb feladata a gyerekek felnevelése lesz, szinte mindent ennek rendelnek alá, úgy értve, hogy csak olyan dolgokat csinálnak, mely nem mehet a gyereknevelés rovására. A szövetkező párok egyéves szülői iskola után vizsgáznak. Csak az vállalhat gyereket, aki érvényesre vizsgázik.  A gyereknek külön szobájuk van, egyébként is az idejük felét az iskolai kollégiumokban töltik, tehát a szüleik vagy felnőttek szex-étkezését ritkán és távolról látják – mondta Ger, majd mosolyogva hozzátette – nem kell aggódnod az itteni gyerekek sorsa miatt.
- Köszönöm a felvilágosítást, de miért is  mondtad ezt most el? – kérdeztem
- Semmi különös, csak mi is kötöttünk egy hölggyel gyereknevelési szövetséget. Úgy három
hónapja
Persze több okból is ledöbbentem, megkérdeztem:
- Csak nem Norival?
- Nem, ez a hölgy egy régebbi ismerősöm, most éreztük úgy mindketten, hogy alkalmasak vagyunk
a gyereknevelési szövetségre.
- Szóval alkalmas vagy, miközben mással kufircolsz
- Mi az a kufircolás?
- Ha mással szex-étkezel
- Úgy látszik nem értetted az előadásom, a gyereknevelési szövetségnek semmi köze a 
szex-étkezéshez. Képzeld ezzel a hölggyel már évek óta nem szex-étkeztem.
- De hát a gyerek szexből születik még nálatok is?
- Persze gyereket fogunk nemzeni, ezért majd többször szex-étkezek vele. És utána is lehet, nincs
kizárva. De a kettő itt szex-földön nincs szorosan összekapcsolva. Az egyik egy munka és gazdasági kapcsolat. Amit nagyon komolyan veszünk. A másik egy szórakozás.
- Mi úgy tartjuk, hogy a jó kapcsolatnak három összetevője van. Az egyik a kellemes élvezetes
szex. A másik egyfajta barátság, megértés közös érdeklődés. A harmadik pedig a család, a közös gyereknevelés - közöltem kioktató stílusban.
- Mi ezt a hármat nem feltétlen kötjük össze. Persze nem árt, ha az élvezetes szex-étkezés mellett
barátság is kialakul, de elég a jó viszony is. A jól működő családhoz szintén kell egyfajta barátság. De élvezetes szex-étkezés nem feltétlen szükséges a jól működő családhoz, a szex-étkezést máshol is meg lehet kapni – magyarázta Ger.
  Majdnem felkiáltottam: de ez hűtlenség, megcsalás -  de eszembe jutott, itt nem ismerik ezeket a fogalmakat. Azt azonban megkérdeztem:
-     Nem az lenne az ideális, ha ez a három össze lenne kötve?
-     Dehogynem, csak ez gyakorlatilag szinte soha nem jön össze. Mi itt szex-földön azt valljuk: ne
erőltesd, ami nem megy. Tűzz ki reális célokat. Ezért nem is ragaszkodunk, a három dolog
feltétlen összekötéséhez.
    
   Gerrel többnyire csak intellektuális kapcsolatban maradtam viszont Norival testileg is egyre közelebb Nori, olyan ötvenes, de jó karban levő, a korához képest csinos, alakú hölgy volt.
Bár az arca, nőhöz képest keményebb vonásokkal bírt, de kedves mosolya mindent elfedett, kedves, csibészes mosolya vonzóvá tette.
Valójában ez a szemtelen vidám mosolya fogott meg. Szinte mindig ott volt a szája sarkában ez kigúnyoló, de mégis kedves mosoly. Nori-mosoly, én csak így gondoltam rá.
Közel kerültünk egymáshoz. Ahol, amikor lehetett, smároltunk, simogattuk egymást.
 
   A következő hetekben Norival kerültem meghitt testi-lelki, kibeszélős kapcsolatba.
Egyik városi csavargásunk közben,  elnézve szív alakú popójának ringását, így szóltam:
- Van kedved egy kis szex-étkezéshez – mondtam, majd a három kör után mintegy jelképesen
átnyújtottam a nemi szervem.
- Köszönöm elfogadom – mondta és ő is bemutatta a mozdulatot
Bementünk a legközelebbi szex-étkező szállóba. Ezek a minden sarkon levő szállók, olyanok voltak, mint a földön levő olcsó hotelek, azzal a különbséggel, hogy, ilyenbe betérni a pár órára egyáltalán nem volt cikis. 
- Most akkor kurválkodok - mondta kajánul mosolyogva, már a bevezető simogató ringó tánc
közben Nori
- Mi van? – kérdeztem meghökkenve
- Te mondtad, hogy aki nem sértődik meg ha szex-étkezésre hívják, az nálatok, kurva.
- Persze mondtam.  De még inkább kurva, aki pénzért szexel
- Pénzért? Aki mondjuk süteményért, az nem?
- De az is, aki ellenszolgáltatásért teszi az a kurva.  Érted?
- Na látod ezt kivételesen értem. Nálunk sem ildomos szex-étkezést összekapcsolni, más
együttműködéssel, sem üzlettel. Nálunk a párok, vagy kisebb csoportok gazdasági illetve gyereknevelési kapcsolata el van választva a szex-étkezéstől. Persze nem azt jelenti, hogy a gazdasági, gyereknevelési közösségben élők nem szex-étkezhetnek egymással. Persze, miért is ne, ha jól esik. Csak a kettő okságilag nem függ össze. Nem tilos, de valójában nincs összekötve, legalábbis nálunk – fejezete be a mondókáját Nori.
- Nálunk a földön, éppen ellenkezőleg a szex csak akkor erkölcsös, ha nem önmagában van, ha
összekapcsolódik pl. a családalapítással. Szóval, ha a férfi és a nő komplex kapcsolatban áll, nemcsak szex-étkezést folytatnak – mondtam nyugodt mosolyt erőltetve az arcomra.
- Értem a kurva, csak nő lehet, és csak akkor kurva, ha férfival megy el.
- Dehogy, nő is, férfi is lehet kurva.  Akik pedig elhívják őket, akik kihasználják őket, azok is
lehetnek férfiak és nők is.  A lényeg, hogy anyagi ellenszolgáltatásért történik.
- Akik szex-étkezni invitálnak bárkit, azok a kihasználók?- kérdezte csodálkozva
- Igen mert pénzt adnak.
- Ezt nem értem, ad szex-ételt, ráadásul pénzt is ad, hol van ebben a kihasználás?
- Ott van, hogy az etikus emberek, az igazi társak nemcsak szex-étkezés kapcsolatban állnak
egymással, hanem gazdasági kapcsolatban is - válaszoltam még mindig nyugisan. 
- De korábban te mondtad, hogy azt a kurvák teszik, és hogy ez erkölcstelen.
- Dehogy, én azt mondtam, hogy az, az erkölcsös, ha nemcsak szex-kapcsolatban áll két ember,
hanem komplex kapcsolatban
- Bocsi akkor én félreértettem szóval az nem kurva, aki pénzt vagy bármit vár a szexért? – Nori hangja már akadozott.
- De az kurva – válaszoltam, de láttam, hogy megint kezd megzavarodni, próbáltam
megmagyarázni:
- Nálunk egy rendes nő elvárja, hogy a partnere, a társa anyagilag is kifejezze a ragaszkodását.
Például ajándékot vegyen neki. Például biztonságos életet biztosítson a számára. Általában
legyen nagyvonalú, adakozó.  A férfi ezzel is kifejezi a szeretetét.
- De az előbb azt mondtad, hogy ez a kurvákra jellemző - a hangja tele volt csodálkozással
- Igen, de a kurva másképp várja el - érted?
- Nem értem - motyogta - most mi a nem erkölcsös? 
 Újfent magszántam az esendőségét. Szegény naiv Nórikám, majd én megtanítom - gondoltam, miközben kezeim teste titkos tájékára tévedtek. A bevezető ringó simogató tánc közben azért átfutott agyamon a gondolat:  - lehet hogy ezt az prostitúciós kérdést, egyáltalán a szex problémakört nem lehet elválasztani az egész kultúrától?
Minderről a bevezető ringó tánc közben beszélgettünk. Akkor már persze testünk-lelkünk hajója lágy tengeren ringott, locsogott. Nori mosolygott rám.  Először ekkor éreztem, Nori szexuális kisugárzásának hatására, hogy tagjaim, a melleim, a fenekem, a vulvám szinte fájnak a vágytól. 
 -  Fehérmájú vagyok - mondta Nóri kedvesen csibészesen mosolyogva.
-   Én is ha veled vagyok - mondtam
Először lassabban néha bele gyorsítva használta a kezeit
-  Szopja le már valaki le a csiklóm – utasított Nori, miközben a fejemet az vulvája felé tolta. 
Édes ízeket, Nori nedveit éreztem a lágy-kemény nyelvemen.  Ez hát a szex-étkezés, ez nagyon finom.
-   Felállt, megdagadt a női belső farkam – nyöszörgött Nóri. 
Ütemes, felgyorsuló  rezgés fogott el, ahogy viszonozta az öröm-vonal kényeztetést. 
Azután vertem bántottam a testem, szinte fájt, de mégsem, a mély kéj kitört, nem maradt elfojtva. Belső vulvám-farkam ütemesen össze-össze húzódott, szinte fájón, mégis csodásan vonaglott. 
A jóleső görcs csak erősödött, összerándultam a szoba megpördült velem, azután jött az éteri megnyugvás. A hosszú mély sóhaj, a feloldozás szinte soha nem maradt el.
-   Akkorát élveztem, mint egy ház, sőt mint egy felhőkarcoló – mondta alt hangján Nori
  A következő napegységben gyors és vad szex zajlott közöttünk, most nem lassítottunk, kezem egyre mélyebbre süllyedt testében, végig nyomtuk a gázt,  amíg nem robbant mindkét motor, többször is.
Idő után fáradtan néztünk ki az ablakon.
-   Jól látok, minden fehér, esik a hó?
-  Esik, hull a hó, bizony.
-  A hideg tiszta paplan.
-  De bemelegszik, ha belefekszel
-  Vagy nem, de a hideg fehér elfedi a bűnt, a szennyet!
-  A hópihék táncolnak, mindent betakarnak!
-  Tisztára mosnak?
-  Jó ilyenkor hazamenni!
-  Még jobb itthon lenni!
 
    Az ember hajlamos a félelemre, szorongásra, dühre és mindenféle kellemetlen érzésekre. A földön ezeket az érzések elsősorban a munkámmal, ill. társadalmi életemmel kapcsolatban éledtek fel bennem. Érdekes módon itt szex-földön ilyet nem éreztem. Nem éreztem, hogy bármiféle igazságtanság méltánytalanság történhet velem, a munkámmal kapcsolatban. Vagy akár a társadalmi megbecsültségemmel kapcsolatban. Még egyszerűbben, végig úgy éreztem, hogy egy igazságos biztonságos társadalomban élek.
  Tanárkodtam, én is kaptam ezután anyagi elismerést, jövedelmet, így saját magam is tapasztaltam az itteni rendszert. Nagyvonalakban egyébként már Narmi vázolta az AINO rendszert, de ezért ez egy kicsit bonyolultabb. A rendszer alapja hogy a piacgazdaság (az anyagi javak és szórakoztatóipar) és az állami gazdálkodás elismerés szempontjából is szét van választva.  Szex-földön az állami gazdálkodásban (például az egészséggondozás, az iskolák működése, az igazságszolgáltatás, a közbiztonság és lehetne még sorolni) dolgozott a polgárok kábé hatvan százaléka. A piacgazdaság elismerési-rendszere szabadabb volt, többnyire a kereslet határozta meg. Persze ezért ez sem volt teljesen szabad voltak korlátok, szabályok. Például hogy a piacgazdasági dolgozók elismerésének jövedelemének összhangban kell lenni az állami gazdálkodásban dolgozók elismerésével.
Mivel én tanár voltam, az én munkámat az állami gazdálkodás szigorúbb rendszerében ismerték el.   
Itt viszont már az UPISO rendszer is ott van a háttérben. A szex-földiek teljesen racionálisan, elfogulatlanul, igazságosan akartak minden kérdésbe dönteni. Ennek egyik eleme például az volt, hogy ahol lehet, ott az emberi, szubjektív döntést lehetőleg hagyjuk ki. Vagyis ahol lehet, ott a gép döntsön az előre betáplált objektív paraméterek alapján. Mindenféle döntésre megpróbáltak egyforma rendszert kitalálni. Azt vallották: döntéshozásának van tudománya, vannak törvényei. Ugyanis az is egy döntés, hogy mit kell tenni országos szinten, a bírósági per is egyfajta döntés, egy-egy ember elismerése, jövedelme szintén döntés, de az énekverseny vagy bármilyen verseny helyezése is döntés.
Visszatérve a számítógép sok mindent tud mérni, mérlegelni, főleg ha adatlap kitöltéssel segítik a munkáját.
Persze a gépet is polgárok programozzák, a tudósok által megállapított optimális arányok, törvények szerint. Gyakran a gép jobb aktuális döntéseket hoz, mint a polgár, ott vannak pl. a logikai játékok melyekben még világbajnokot is legyőzi a gép.
Igen ám, de gépi döntésnek is vannak hátrányai, ezért kell a polgár (emberi) döntés is.  De többféle polgári döntés is kell. Mert másképp fog egy szakemberi zsűri dönteni, mint a közönség. 
Ez a három a minimális alapvető döntési fórum, de pl. a zsűrit általában felosztották szakemberekre és népszerű, megválasztott okos főnökökre. Illetve közvetlen főnökökre és távolaikra. De a szex-földiek nem azt mondták, hogy döntsön csak a gép, vagy döntsön csak a közönség, (fontosabb ügyekben a többséget is nézték), vagy döntsenek csak a szakemberek. Azt mondták, hogy pl. 33%-ban döntsön a gép, 33%-ban a szakmai zsűri, 33%-ban a közönség, (tagok ügyfelek érintettek, stb.) döntsön. Persze ez nagyon bonyolultan hangzik, de náluk elég jól olajozottan bejáratva működik. A szex-földiek mindent pontos mechanizmusokba, kvázi gyártási technológiákba szerveznek.
Pontos precíz érzelemmentes társadalomtudomány – ez az egyik alapelv. Nemcsak a bűnöket kártevéseket értékelték pontosan, de a munkák pontos értékelése, (csak saját hasznos teljesítmény alapján) is létrejött. Ráadásul trükkök, harcok nélkül, jól szervezett mechanizmusok által. A viták jók, de végtelen viták, a harcok, a trükkök már nem jók – ezt volt itt az egyik közigazság.
Bennem azért állandóan felvetődött a kérdés: miért tudnak itt békességbe, boldogságba élni?
A szex-földi polgárok szerint ezek kellenek hozzá:
Jó oktatás. Magas szintű, demokrácia, közvetlen demokrácia. Normális erkölcs (értelmes közigazságok) is szükséges. Pontos mérése, értékelése az emberi teljesítménynek. A pénz, a vagyon, az anyagi javak imádata helyett, lelki szellemi elismerés igénye. A halál utáni igazságszolgáltatás ismerete.  Valamint nem utolsósorban a szabad, de nem szabados szex, a szex-étkezés. 
 
   Bár Numi, Narmi lakásában éltem, de mint említettem, kapcsolatunk egyre hidegebb lett, különösen a nemi életünk. Az eltávolodás fokozatosan történt: elhidegülés - másokkal való kapcsolat - még erősebb elhidegülés – még több idegen kapcsolat – így tovább. 
Egyszerűbben: ahogy mással, másokkal is szeretkeztem, már nem akartam Numiékkal is lefeküdni. Leginkább azért nem, mert nem tartottam erkölcsösnek. szégyelltem volna, illetve szégyelltem. 
Ennek ellenére nem költöztem el, bár megtehettem volna. Szinte minden partnerem felajánlotta: költözzek hozzá. De akár saját lakást is igényelhettem, ha akarok, igaz, nem egy luxus-lakást, de egy kis egészséges komplex lakást, bármikor, könnyen. 
  Ennek kapcsán viszont ki kell térni arra, hogy az itteniek egészen másképp viszonyulnak a vagyonhoz, a birtokláshoz, mint a földi emberek. A földi vagyonimádat, pénzimádat, birtoklásvágy, kapzsiság, profit-hajhászás, itt szinte ismeretlen. 
Gazdaságilag itt is egyfajta piacgazdaság, versenygazdaság működik. Itt sincs kommunizmus, nincs ingyenesség, itt is fizetni kell. Ugyanakkor itt is van állam. Állam, úgy mint: közösen, adóból fizetett fontos szolgáltatások szervezett mechanizmusa. Az állam pont akkora, amekkorának lennie kell, vagyis itt nincs vita erről. Ötvenhét tényező alapján félévente, pontosan kiszámolják. Innováció, plusz minden pontosan akkora legyen ami az egyensúly fenntartáshoz szükséges – itt ez egy közigazság.
Van magángazdaság, azonban a magángazdaság pénz profit hajhászása, általában az ember vagyoni tárgyi imádata itt sokkal lájtosabb mint a földön.  Szóval itt erre nem görcsölnek rá. Egyrészt azért nem, mert a lelki, a szellemi elismerés itt sokkal többet jelent. Egyrészt itt sokat számít, ha egy évben valakit beválasztanak a jeles, vagy a kiváló állampolgárok közé. Másrészt rengeteg verseny van és az itteniek a kis sikerekkel is megelégednek. Az itteniek egy kisebb, például egy húszszereplős verseny harmadik helyezésre, már rendkívül büszkék.  Emlékszem Narmi anyukája büszkén mutatta az érmet, ami azért kapott, mert az évekkel ezelőtt, a körzeti kalács-sütő versenyen harmadik helyezést ért el. Ger pedig kitette az oklevelet, mely arról tanúskodott, hogy az egyik évben őt választották meg az ötödik legjobb iskola-igazgatónak. Szóval az itteniek, bár ragaszkodnak az arányos, igazságos elosztáshoz, mégsem görcsölnek rá az anyagi javakra, ezért viszonylag könnyed gyors, de igazságos elosztási mechanizmusokat alakítottak ki.  Itt például nincs fölösleges fogyasztás, nincsenek státusz-szimbólumok. A fogyasztásban, a nagyság, meg a csicsa nem szempont, ellenben a kényelem, az egészség, a természetóvás igen. Itt a megbecsültség (kiváló meg jeles polgár) szempontjából nem számít, hogy valaki gazdag, vagy szegény. 
Tehát akár én is kaphattam volna olyan bérlakást, amelyet simán kifizetek a tanári fizetésből. Persze ez is egyszerűbben, gépesítve történik itt. A pénzszámlámat nyilvántartja a pénzügyi rendszer, bármit vásárolhatok, bérelhetek, amíg nincs túlvásárlás. Sőt egy kis hitelképességet is beszámolnak. Ha pedig túlvásárlás lépne fel, akkor azt több helyen jelzik, illetve ajánlanak olcsóbb megoldást.  Itt nincs átverés, ezért itt a pénzzel nem is kell foglalkozni. Sem más jogi hivatalos üggyel sem kell foglalkozni, legalábbis földi értelemben. Mondjuk úgy, itt tizedannyi idő, fáradság kell az ügyek elintézéséhez, mint a földön. Viszont foglalkozni illik szinte szükséges a népszavazási közvélemény-kutatási rendszerrel, mert ez határozza meg a kisebb-nagyobb mechanizmusokat. 
Így talán érthető, hogy miért mondtam: bármikor szerezhettem volna egy kisebb, kényelmes, egészséges lakást. De mégis Numiék lakásában maradtam.
 
  Tudtam, hogy itt szex-földön más erkölcsök vannak, de valahogy még mindig nem voltam képes, lelkizés nélkül váltogatni a szeretkező partnereim. Márpedig ebben az időben több szexpartnerem volt:
Néha, ritkán még összejárogattam Vikonddal is.
Bevallom néha Gerrel is szeretkeztem.
Norival pedig rendszeresen áldoztunk ámor istenének. Ezek mellett már nem vitt rá a lélek, hogy Numival, vagy Narmival  szeretkezzek, bár náluk laktam.
  Nekem komoly gondot jelentett, hogy megcsalom Numit, meg Narmit. Az is fokozta a lelkiismeretem háborgását, hogy egyszerre három partnerem is volt. De tőlük is kezdtem elhidegülni.
Fura helyzet volt, mert bűntudatom miatt, elfordultam a szextől, ez pedig azt jelentette, hogy az összes partneremtől kezdtem elfordulni. Nem velük volt a bajom, hanem szexszel magával, még pontosabban a saját bűntudatommal. Ez egy róka fogta csuka - csuka fogta  róka -  helyzet volt.
Lassan kiszáradtam, nem kívántam a szexet.  Újra erőt vett az érzés, ami földön is állandóan uralt: nem nekem való a szex.
  Nehéz megmagyarázni mit is éreztem, Azt hiszem, ha férfi lettem volna, akkor impotencia tört volna rám.
Valami nincs rendbe
A félelem súlyos árnyai megint itt vannak
a nyomasztó felleg, megjelent
mint szorító kaloda, mint hideg verem
a régóta tartó szorongásom, a gyomorszorító, fojtogató, 
újra-újra idevágtat,
most is, már itt van, 
feltűnik a ködből a károgó ólomvarjú   
mindjárt a vállamra száll.  
félelem szorítva borul rám, baljós teher
mint megakadt gramofon 
háttérben újra szól a diszharmónia
kár fölösleges kár hatogatja
 
  Viszont érdekes módón a Numi (mellesleg Narmi iránt is) érzett érzésem nem gyengült, inkább erősödött, annak ellenére, hogy akkoriban beszélgetésen kívül voltam velük testi kapcsolatban.
Másnap azonban már nem bírtam magamba fojtani az érzelmeim.
 Éppen vacsoráztunk, én pedig elfúló hangon vallottam be nekik:
- Megcsaltalak titeket
- Mi az a megcsalás? – kérdezte Narmi
- Megcsalás, hogy nem vagyok hűséges.
- Nem vagy hűséges?
- Igen mert mással szeretkeztem – válaszoltam szégyenkezve 
- Úgy érted, hogy mással is szex-étkeztél? 
- Igen, most már nem bíztok bennem ugye – sírtam el magam
- Nyugodj le, itt szex-földön, az ilyesmi miatt nem veszítjük el a bizalmunk.
- De visszaéltem a bizalmatokkal - mondtam sírva
- Nem éltél vissza, mi nem érezzük ezt – vigasztalt Numi
- De engem már nem érdekel a szex. Félredugtam, ne haragudjatok  - mondtam szipogva.
 Ők ezt a szót sem értették.
- Mi az a félredugás? – kérdezte Narmi
- Hát hogy mással is éltem nemi életet – mondtam még mindig szipogva
- Ez természetes -  mondták szinte mosolyogva
- Egyáltalán nem természetes, hogy másokat is szeretek.
- Az baj, hogyha valaki sok polgárt szeret? – kérdezte Narmi
- Ha szexről van szó, akkor igen!
- Aha már megint itt tartunk, ez ugyanaz  - mondta Numi Narmi felé fordulva.
- Nekem is nagyon rosszul esne, ha fordítva lenne – mondtam halkan
- De hát mi is szex-étkezünk mással -  felelt Numi
- De az csak olyan felületes, tudom, hogy engem szerettek – válaszoltam szomorúan 
Megint tanácstalanságot láttam az arcukon. Narmi mégis megpróbálta elmagyarázni: 
- Persze szeretünk téged, de tudod nálunk az a szeretet jele, hogy örülünk a szeretteink örömének.
Tehát ha a szerettünk, egy jólesőt szex-étkezik, annak mi örülünk. Most mi nem bánkódunk, inkább örülünk annak, hogy te jó nagyokat szex-étkeztél. 
  Numi még kiegészítette:
- Egyébként is sejtettük, hogy mással szex-étkezel mivel velünk nem tetted. Meg is jegyeztem:
biztosan sokszor szex-jóllakik a drága Verci.
- Erre én is emlékszem. Hidd el nem éreztünk csalódást -  erősítette meg Narmi.   
- De ez hűtlenség, csalás, árulás, hazugság – újra sírvafakadtam
- Nem hazugság, csalás, mert most megmondtad nekünk.
- Most, de ez utólag van.
- Előre nem tudhattad, hogy mikor hol jön rád a szex-éhség, tehát nem hazugság.
Egyébként is mi ezt nem tartjuk olyan nagy hazugságnak. Nálatok a földön az nagy hazugság, ha valaki itt-ott, bekap egy-két süteményt, de arról nem számol be? 
- Már megint kifordítjátok, persze amit mondtál az nem hazugság, de a magcsalás az nagy
hazugság! 
- Jól van, nyugodj meg, mi nem tartjuk nagy hazugságnak, még kicsinek sem – vigasztalt Numi.  
Numi és Narmi végül is nagyon türelmes és megértő volt, így fejezték be:
- Nincs semmi baj, semmi se kötelező, ülj le  a kedvenc foteledre, kezdjük elölről.
Újra kezdtük, mintha most jöttem volna földről. Eleinte csak néztem őket, azután maszturbáltam nézés közben, szépen fokozatosan haladtunk előre, akár csak kezdetben.  
 
Végül is „a mindent ki kell próbálni” gondolat jegyében mentem el Narmival egy szex-partira
Az egyik szex-étkezésünk után hívott meg:
- Ez egy táncos szex-étezés – mondta, és hozzátette - szerintem jót tenne neked, kicsit feldobna.
Elmentem vele. 
Ez csak szimpla táncos buli – ismételte a zenét túlkiabálva Narmi miután beléptünk a lüktető ordító zene, és a villogó fények világába. Végül is igaza volt, a földön már voltam egy-két nagyon is hasonlatos buliban. Ez lényegében csak annyiban tért el azoktól, hogy itt a bulizás tánc, ivászat, közben gátlás nélkül folyt a szex, mindenféle szex, az egyszerű fenékdörgöléstől az orális szexen át az extrém pozitúrákig befejezve. A helyszín kialakítása is hozzájárult a különleges sokszínű hangulathoz. Gyakorlatilag egy élményfürdő területén zajlott a buli, sok kis benyílóval. voltak ott nyitottabb és zártabb, sötétebb sejtelmes terek is.  A bulizót a minden lukba bekukkantó kíváncsisága szinte végigvezette az egész területen, legalábbis én és Narmi így jártunk. Végigártunk minden zugot, mindenhova bekukkantottunk. 
Eleinte nem tudtam hová kapjam a fejem, mert mindenki mindent csinált, nem részletezem úgy is értik, teljesen nyíltan szégyen nélkül mindent. Na persze a partnereket is váltogatták. Voltak például olyan férfiak aki, körbejárkáltak és mindenkinek a kezébe vagy szájába, vagy máshová tették a hímtagjukat, de csak egy percre. Mások táncplaccon tánc közben szexeltek. Vagy ahogy Narmi mondta: - ritmikus szex-étkezést folytatnak!
Eleinte nekem is felforrt a vérem. leginkább az a jelenet fogott meg, amikor egy lány hasonló kívülálló mint én egy nyugisabb zugban elkezdett masztizni, majd egy fiú elé ült és ő is elkezdte, néha kezével és mással a lányhoz ért, de egyáltalán nem tolakodó. 
Egy idő után azonban már  a látvány és légkör is undi lett. Undi úgy értve, hogy unalmas és úgy értve, hogy visszatetsző, eltömítő. 
Nekem állandóan egy szó ugrott be: lelketlen. A pulzáló zenéből, a hangzavarból az ugráló, villogó látványból pedig egy idő után egyszerűen elegem lett. Ez már túl sok volt nekem, megfájdult a fejem, eltelítődtem. 
Narmi ott állt mellettem, látta a nemtetszésem.  
-   Látom elhidegültél – kiabálta a hangos zene miatt, ez jól kifejezte, amit éreztem.
-   Lelketlen - mondtam, én is hangosan
-   Gyere menjünk  - mondta, és kifordultunk a ruhatárba.
- Lelketlen - ismételtem meg
- Értem te nem szeretsz harsány helyen szex-étkezni -  szólt Narmi és folytatta
- Én kérdeztem, hogy szereted a bulis szex-étkezést? Sokféle közös szex-étkezés van, elmehetünk
volna egy meghitt elegáns szex-étterembe is. Ahol lágy zene mellett csak egy-két szex-pincér pincérnő, szex-szakács van, és csak velünk foglalkozik.
- Igen és ott vannak a gyorsétkezdék is - mondtam gúnyosan, de Narmi nem értette.
- Igen – folytatta Narmi - amikor csak gyorsan be akarsz kapni valamilyen szex-kaját és egy
kiválasztott szex-pincér egy kiválasztott szex-étellel gyorsan megetet. 
- Nem erről van szó Narmi - mondtam - az egész, ahogy hozzáálltok, lelketlen.
- Hogy lehet egy étkezés, lelketlen?
Hazaindultunk a város most is, mint mindig gyönyörű. A halványpirosan, zölden, kéken villódzó hajladozó opálos sarki fény s alatta terülő gömbökből álló város, mindig megfog, nem tudom megunni.
Már otthon voltunk, persze az ágyba kötöttünk ki,  Narmi rátett a lágy tengerre.
Be kell vallanom azért a harsogó buli látványa nem maradt reakció nélkül testi érzékeim, nedveim  termelése beindult. A szokottnál is erősebben vágytam Narmi csodás szex-ételét.
- Pont ez hiányzik belőle - suttogtam Narmi ajkai és rezgő kezei alatt.
- Ez? De ezt ott is megkaphattad volna.
- De mástól másképp, 
- Mástól másképp? -  kérdezte Narmi, hallatszott a hangján, hogy nem érti.
De már ez sem érdekelt, elmerült bennem Narmi reszkető holdja.
 
Azt gondoltam, hogy itt szex-földön, az utcán már nem érhet meglepetés, de tévedtem.
Szokás szerint megint Numival csatangoltunk a városban. Miért is? Amiért gyakran máskor is, csini kis ruhákat és szexis fehérneműeket vadászni. Már az is furcsa volt, hogy kiabálásra veszekedésre lettem figyelmes. Akkor jutott e tudatomig: - jé itt még soha nem láttam veszekedést. De most valóban, két pár veszekedett, kiabált egymással.  Egy  nő, mellette egy férfi állt, velük szemben is, egy nő, egy férfi, kiabáltak egymással. A hangzavarba nem nagyon értettük (én meg Numi) a konfliktus okát, csak a felettébb parázs hangulatot érzékeltük. 
– Te rohadék -  Fogd be a pofád –  Megütlek barom - meg ehhez hasonlók repkedtek a levegőben. Mintha csak a földön lennék.  Azután az egyik hölgy, teljesen váratlanul elkapta vagy inkább megfogta az rivális pár férfitagjának a hímtagját és így szólt – Na te nagyszájú, nézzük hogy a fegyvered is olyan erős mint a szád. A veszekedés helyett inkább adj egy kis szex-ételt. 
Azt hittem rosszul hallok – „a veszekedés helyett inkább adj egy kis szex-ételt”, de a férfi azonnal  megenyhült,  neki esett a nőnek, de most már nem haraggal, hanem ellenkezőleg, simogatva, szeretkezve. De ekkor már a másik pár is elkezdett egymással foglalkozni. A nő meg is szólalt: - az én szám nemcsak a veszekedésre való –  már húzta is le  a másik férfi nadrágját.  
-  De az én kezem sem csak ütésre jó – válaszolta férfi, már a nő nunáját simogatva.
-  Na menjünk – mondta Numi – ezek kibékültek.
Később egy gyors-étkezdébe beülve,(igaziba nem szex-gyorsétkezdébe) folytattuk a beszélgetést. 
- Hát ez nagyon fura volt – hoztam szóba a témát.
- Nem nagyon, nálunk ez nem ritka – mondta Numi
- Nem ritka, hogy az egyik percbe szinte ütik egymást, a másikban pedig szex-étkeznek? –
kérdeztem csodálkozva
- Nem ritka, tudod nálunk szex-földön szex-étkezéssel oldjuk fel a konfliktusokat. Ez benne a van
kultúránkba, rengeteg mese egyéb történet szól erről. Van egy közigazságunk is: háborúzás helyett inkább szeretkezz.
- Ilyen mondás mintha nálunk is lett volna – mondtam elmélázva a múltba
- Be is tartjátok?
- Nem, mi nem - mondtam, majd folytatattam -  volt egy ilyen mozgalom, hippi mozgalom, de
azután ki is fujt. 
- Mi betartjuk, Tudod nálunk van egy kedvenc állatfajta, mondhatni szent állat. Egy bizonyos
majomfajta, aki sokat él nemi életet. Ha konfliktus van veszekedés van azt  is szexszel oldja fel. Mi tulajdonképpen ettől az állattól tanultunk sok mindent.  Megtanultuk, hogy így  is lehet.
- Á, a kis csimpánzok, velük már találkoztam, amikor ide értem. Illetve amikor lezuhantam. 
- Igen ők azok, bonogónak nevezzük ezt  a majomfajt. Tanulmányoztuk a szokásaikat és tanultunk
tőlük.  Nálunk nincsenek fölösleges harcok háborúk. Viták vannak, de csak értelmesek.
  Elgondolkodtam Numi szavain, így már ez az egész szex-étkezés őrület nem is tűnik annyira erkölcstelennek. De azért vannak ellentmondások, meg is kérdeztem:
- Mi van, ha valaki árt a másiknak például. meglopja, azzal is szex-étekzenek a szex-földiek?
- Az erősek képesek rá, mert el tudják választani a pontos erkölcsi-jogi mérést a személyes
kapcsolattól. Van nálunk egy közigazság: Az ártó kapja meg a büntetését, de azért hívd meg étkezni és szex-étkezni. Vagyis hogy a személyes kapcsolatnak több oldala is lehet. Lehet egy szigorú precíz oldala és lehet egy nagyvonalú kedves oldala. Mert így ezért az állampolgári kapcsolatok jobbak, kedvesebbek lesznek – válaszolta hosszasan Numi
- Hát nekem ez nem menne - mondtam
- Talán csak neveltetés kérdése – válaszolta Numi.
 
  Egy idő után kibékültem Numival, Narmival. Pontosabban magammal békültem ki, mert ők sosem haragudtak rám. Mondjuk úgy, hogy a lelki vívódásaim részben elmúltak azonban a régi a kezdeti csodás kapcsolat már nem jött vissza.   Nem a pózok, a technikák sokasága csökkent, hanem az én izgalmi állapotom erőssége, sokfélesége kezdett gyengülni, lett egyre inkább egysíkú. 
A szexuális életem velük nem volt rossz, csak kissé sablonossá  alakult, igaz ez sem most kezdődött. Hiszen éppen e miatt került sor az első kalandozásaimra is. Egyébként őszintén belegondolva, nem ez a lényeg. Valójában itt, eltekintve a kivételektől, szükségszerűen bekövetkező folyamatról van szó. Arról, hogy a magas hőfokú testi, szexuális kapcsolat, egy idő után, szükségszerűen lanyhul, alacsonyabb szintre áll be. És ezt legfeljebb lassítani lehet, megállítani nem. 
Egyszerűbben: jó volt velük, de nem kiváló, valami hiányzott, vagyis mégsem volt elég jó. Ekkor jutott eszembe az önetető klub. 
- Miért is ne? – kérdeztem magamtól – ártani nem árthat, de ha mégis, akkor legfeljebb kilépek. 
Nemsokára meg is beszéltem Numival, három nap múlva már ott ültem, egy kezdő csoport tagjai között.
  Numi levitt a klubjába, a szex-önetető klubba. 
Nem bántam meg, főleg az érdekessége miatt. Elsősorban nem a szex-étvágyam lett magasabb szinten kielégítve, hanem a társasági életem.
Ugyanis Numi nem mondta, így kellemes meglepetéssel tapasztaltam, hogy egy ilyen klub, a szex mellett egyfajta  baráti közösség. A szex-önetetés közben, előtte, utána egyfolytában folyik a szó, megy a beszélgetés szinte mindenről, vannak lazább és komolyabb témák is.
Ami még rendkívül érdekes, a különböző típusú polgárok megismerése. Persze elsősorban szex-típusok megismeréséről van szó. Valahogy a szex-önetetés, azaz, maszturbáció közben őszintébbek az emberek, bátrabban adják ki  a valódi énjüket.
Ahogy Numi már említette ötös hatos, hetes csoportokba közel egyforma számú nő és férfi taggal szerveződnek az önetető csoportok.. Vannak a váltakozó csoportok, és vannak az állandó csoportok. Amúgy nincs szinte semmilyen előírás.
Van, aki csak nézi, van aki flegmán hátul csinálja, ahogy eleinte én is, van aki egymás előtt végzi, de vannak egymást segítő, sőt kvázi aktust folyatató párok is. 
Nincs előírás, de a kezdő csoportok kérhetnek moderátort, aki beül a társaságba és tanítgat, segít, kiigazít, persze csak kedvesen.
Mondjuk úgy, hogy sokféle szex tevékenységet lehet folytatni e klubokba, szinte mindent,  de azért a fő tevékenység, az egymás előtti szex-önetetés.
Eleinte Numival jártam le, szétvallásunknak egyszerű oka volt. Numi imádta azokat a csoportokat melyekben  szex-biorobotok is részt vettek a közös szexbe. Egyes csoportokba ugyanis betettek egy férfi, valamint egy női biorobotot.  Ezek a biorobotok első látásra szinte embernek néztek ki, még a tapintásuk is megtévesztően emberszerű volt. A figyelmesebb szemlélő azért könnyen rájött a különbségekre. Annál is inkább mert ezek a birobotok korlátozottan tudtak mozogni, korlátozottan tudtak beszélni, na meg persze az arcmimikájuk is meglehetősen gépies volt. A szex-mozdulatokat egész jól elvégezték, szinte minden pózt ismertek, szavakkal lehetett őket irányítani, például gyorsítani, lassítani. Amiben jók voltak, jobbak mint az „emberek”, tökéletes alakjukon kívül, az a nemi szervük mozgása volt. A biorobot nők vulvája szívott, pörgött masszírozott, vibrált, illetve ezekre be lehetett állítani, akár menetközben is. Ahogy a bioribot férfiak péniszét is, különböző vibrálásra, hajladozásra pörgésre. Természetesen a méret állítására is volt lehetőség. Ezen kívül még nyelvüket lehetett használni, na meg tetszés szerint állítani. Ami nekem nem tetszett, mert kipróbáltam egy Zamtu névre hallgató férfi robotot, hogy miközben a lovagoltam rajta és már a pörgő vibráló hímvesszője, valóban a végsőkig izgatta a vulvám, egyszer csak elkezdett eltorzult kéjelgő arccal gépi hangon beszélni: 
-   Ó kicsikém gyere, gyere élvezzünk együtt,  - gyere, mindjárt jóllakok – ó de csodás. 
Én pedig elkezdetem nevetni, a szexuális izgalmam pedig elszállt. Ugyanis ez az egész nagyon-nagyon művi volt.  Én amúgy is azok közé tartozom, akik irtóznak a művi dolgoktól, ez pedig teljes mértékben hamis művi volt, az arctorzulás is, a mondatok is hamisak voltak, szóval minden. Különösen azért, mert tudtam, a robotok nem képesek érzésekre, érzelmekre. 
Numinak viszont felettébb bejöttek a szex-birobotok, képes volt hosszú ideig velük pajzánkodni, végigment a skálán, szóval imádta ezeket. 
Én viszont nem kedveltem ezeket, őszintébb, természetesebb csoportokat keresetem.  
Szóval a negyedik alkalom után, én másféle, bio-robot nélküli csoportokhoz csatlakoztam, Numi persze nem változtatott. 
  Visszatérve a rengeteg érdekes egyéniségre. Az hogy szex-földiek mindegyike, főleg a nők másképp csinálják a szex-önetetést szinte természetes.
Sokféleképpen lehet kategorizálni. Mindenek előtt vannak kívülállók pontosabban a kívülről figyelők, én is közéjük tartoztam. Én általában csoporttól (minden alkalommal más összetételű csoporttól) viszonylag távol négy-öt méterre, egy szexmatracon ülve lassan diszkréten finoman végeztem az önkielégítést. Valójában számomra sokkal érdekesebb volt a többiek figyelése, nemcsak a nemiség, a szex figyelése, hanem a sokoldalú jellem, az egyéniség figyelése. Ötvöztem a szex-élményt az intellektuális élménnyel. Nem törekedtem feltétlen szex-jóllakásra, kielégülésre. persze nem tagadom, néha engem is elkapott a hév. De nem ez volt a feltétlen cél. Rajtam kívül akadt még egy-egy ilyen kívülről-figyelő embereke, de többen voltak a belső aktív résztvevők.
  Szóval mivel szinte naponta jártam le, mindig más csoportba kerülve volt időm, módom meglehetősen sok kategóriát felállítani.
Mindenek előtt megállapítottam, hogy vannak klubtagok akik gyűjtögetők, minél több szerelmet csodálatot próbálnak összegyűjteni. Valamint vannak, akik éppen ellenkezőleg az örömszerzés adását tartják sikernek magukban lehet hogy számolgatják is. Ez az önetető klubba így jön le: ő is meg ő i s, meg ő is azt akarja, hogy elélvezzek., ez siker. Illetve ő is meg ő is, meg ő is engem nézve élvezett el, ez siker, részt vettem az örömadásban.  
Ugyanis, ahogy mondtam természetesen nem volt tiltva a pettingezés, egymás izgatása különböző módokon, sőt a betevős aktus sem. Mindez nem volt tiltva csak nem ez volt a klub profilja, nem ez volt a fő tevékenység. A fő tevékenység az egymás előtti szex-önetetés volt.
Tehát voltak az „adás hoz nekem örömet, élményt” és voltak a „kapás hoz nekem örömet, élményt” klubtagok. Ez a felosztás konkrétan úgy jött elő, hogy volt egy háromtagú női csapat, aki szinte minden férfihez odament és izgató mozdulataik közben ilyen szöveget sóhajtóztak:  - verd ki ránk a farkad, élvezz el - meg ehhez hasonlókat mondtak. A három nő egyébként más-más stílusban izgatott, ez volt a csapatmunka. Szóval, az adott nekik örömöt, ha másokat fel tudtak izgatni, ez volt a szexelésük lényege. Persze férfiak is voltak ilyenek, és nemcsak az három nő, ez egy kategória volt. Szerintem ezek a tagok nem is elégültek ki minden alkalommal, nekik többet jelentett a másik élvezete, mint maguké. Mondjuk úgy, hogy ők voltak a tipikus szex-szakácsok, akik attól boldogok, ha ízlik a főztjük másoknak.  A másik kategória, ennek az ellentéte, akik imádtak enni, de nem szerettek főzni. Emlékszem például egy férfira, aki ezzel a szöveggel ment oda a nőkhöz:
 -   Gyere segíts nekem kielégülni. Többen voltak hasonlók. Illetve volt még a köztes csoport, akik főzni és enni is szerettek.  
Megpróbáltam az embereket a szerint is kategorizálni, hogy milyen technikával végzik a szex-önetetést. Nem lettem sokkal okosabb, azon kívül, hogy megállapítottam a négy nagy kategóriát: lassú, finom, csendes, inkább egyenletes. Durva gyors inkább szaggatott inkább hangos. A két kategória között valamilyen ötvözet. Illetve kezdetben lassú finom egyenletes csendes, majd a végén gyors, durva szaggatott és hangos. Nem lettem okosabb, mivel, szinte mindenki, főleg a nők, egymástól eltérő egyéni technikát alkalmazott ezért ezek csak elméleti kategóriák maradtak.
Általában a csoport szélén foglaltam helyet, mintha nem is közéjük tartoznék. Innen figyeltem bámészkodtam mélázva gondolkodtam, miközben magamat simogattam. Néha pedig, főleg ha beszélgetés alakult ki, közelebb húzódva próbáltam hozzászólni. Összességében a hozzám hasonló kívülálló csoporttagok közé soroltam magam.
    Már máshol is beszélhettem volna a szex-étkező medencékről, hiszen mindenhol ott csobogtak, mégis itt ért olyan élmény, amit le kell írnom. Szóval ezek a medencék, tulajdonképpen a földi jakuzzikhoz hasonló fürdők minden lakásban, szórakozóhelyen megtalálhatók voltak. A négy, hat, illetve tízszemélyes medencék többek között a vizük összetételében különböztek a földi jakuzziktól ugyanis az itteniek vizébe mindenféle szexuálisan serkentő anyagokat, sókat, habokat tettek. Természetesen a higiéniára is felettébb vigyáztak. Na meg a belső, víz alatti zuhanyok kialakítása is  a nemi szervek izgatását szolgálta. A fő különbség azonban egy rendkívül egyszerű dolog volt, egy, illetve több erős sugarú, pontosabban állítható sugarú, mozgatható zuhany. Olyasmi, ami minden kád mellett ott van, csakhogy ezeket a víz alatt, kézi mozgatással használták. A lényeg, hogy itt a szex-önetető klubban kialakult egy öttagú medencés-társaság, amihez én is csatlakoztam. Az első alkalommal egy kedves hölgy mellé ültem le, aki rövid beszélgetés után megkérdezte, hogy kielégíthet e, a kézi zuhannyal, én pedig igent bólintottam. A hölgy ezután a víz alatt meglehetősen erős sugárral kezdte testem különböző pontjait zuhanyozni, a mellem után az altestemhez ért, itt az altesti nyílásaim majd a vulvám, majd a csiklóm zuhany ingerlése következett. A ritmust, a testrészt, az erősséget, viszont oly pazarul kombinálta hölgy, hogy hamarosan nedves transz állapotába kerültem. Hol egyenletes lassabb, hol gyorsabb, szinte vibráló ritmusban, hol gyengébb, hol erősebb sugárral, hol távolabbról, de általában testemre szorítva ingerelte főleg a vulvám, meg a csiklóm.  Néha azonban elkalandozott, de csak azért, hogy epedve várjam a visszatérését. Néhány perc alatt reszketve, sóhajtva rázkódtam össze. Ekkor még azt hittem csak ez a hölgy a zuhanyozós kielégítés szakembere, de kiderült itt a klubban szinte mindenki mesterien bánik a víz alatti zuhannyal. Többek között egy érdekes férfi is, akiről majd még mesélek.
A szex-önetető klubban átélt további élményeim, valamint azok következményei külön fejezetet érdemelnek.
 
 
Vége a második résznek
 
 
Következik a harmadik rész
 
 
Előző részek
Hozzászólások
Deakjanika ·
A harmadik részre is 11 hónapotkell várni?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: