Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szex idősebb párral

“Ha valamiben nem vagy biztos, egyáltalán nem baj, ha képzelődsz, amíg nem tudsz jobbat, vagy amíg ki nem derül az igazság “…Tetszett ez a Stephen King idézet,azt hiszem,legalábbis ami engem illett,tükrözi a valóságot.Sejtettem,hogy a képzeletnek és a fantáziának,az esetek tőbbségében kevés kőze van a valósághoz,viszont sarkalt a kiváncsiság,akartam tudni mi is az igazság.Elképzelhetőnek tartom,hogy az emberek egy jó része teljesen normálisnak tartaná a képzelgéseimet,nekem viszont okozott egy kis fejtőrést.Elgondolkodtatott,néha kissé zavarba ejtett és főleg kérdések sokaságát vetette fől.Néha,viccesen,kődősnek,máskor meg félig komolyan,perverznek tituláltam őnmagamat,mikőzben kiváncsi miértek-en,vagy hogyan-okan rágodtam.
Szex egy idősebb párral…ez az a fantazia ami zavarbaejtően fogalalkoztatott,méghozzá nagyon rég.Talán előszőr olyan 21-22 éves fejjel “botlottam” bele ezekbe a gondolatokban,de egyrészt a lehetőségek szűkőssége miatt,másrészt pedig a kellő bátorság és őnbizalom hiányában,lemondtam,vagy inkább csak szürkeállományom valamelyik rejtett zúgában rekesztettem ezeket a gondolataimat,képzelgéseimet.Ezek helyét párkapcsolatok foglalták el,majd később házasság és évek múlva vállás szinesitette az életemet.Talán az egyedűllét,a szingli életmod nyújtotta relativ szabadság hatására,szürkeállományom egy “reloaded” utasitás kővetkeztében,aktiválta a régi képzelgéseket,gondolatokat,fantáziákat.Valahogy,valamiért,nem kerestem,nem akartam egy hagyományos értelemben vett párkapcsolatot,úgy éreztem szükségem van még egy kis időre amig letisztázom,mindenekelőtt saját magammal szemben,azt az élet-káoszt,amiben,nemcsak az én hibámbol,de abbol is,belecsőppentem.Egyszóval,azt akartam tenni,amire eddig vagy lehetőségem,vagy bátorságom,nem volt,vagy pedig moralitással kapcsolatos kérdések akadályoztak meg…szex egy idősebb párral…
A kezdeti őnbizalom,ami a megfelelő partnerek megtalálását illetti,viszonylag hamar megingott.A partnerkereső oldalak, egy olyan,számomra eddig ismeretlen,kaotikusnak és néha kifejezetten szennyesnek tűnő világban vezettek,ahol nem igazán ismertem ki magam,ami bizonytalanságot és bizalmatlanságot keltett bennem.Elég hamar rájőttem,hogy a hirdetők,partner meg társkeresők egy jelentős százaléka  kamú,vagy egész egyszerűen itt,a világháló bohocmaszkja nyújtotta biztonságban éli ki azokat a fantáziákat,amelyeket bizonyos okokbol másként nincs lehetősége vagy bátorsága kiélni,átélni,stb.Azt hiszem ez is a képzelgésnek egy formája.Elmondani,elárulni magunkrol olyan titkokat,amelyeket nem merünk megosztani senki mással,még a hozzánk legkőzelebb állokkal sem,és mindezt anélkül,hogy fel kellene fednünk valódi identitásunkat.
Egy idő után kilátástalannak éreztem az ismerkedést.Az első látásra megfelelőnek tűnő pároktol vagy elutasitó váaszt kaptam,vagy egyáltalán nem kaptam választ,az ismerkedni akaró személyekről pedig kiderült,hogy csak kamú volt,rossz vicc,vagy egyáltalán nem az/azok,akiknek kiadják magukat.A nagyon kevés,komolyan ismerkedni akaró párok,vagy nagyon messze éltek,ami rendkivüli modon megnehezitette volna az ismerkedést és a találkozást,vagy pedig valamilyen okbol számomra nem tűntek megfelelőknek.Igy hát maradtam egy fajta “stand by” állapotban,várva arra,hogy talán a véletlen sodorja majd a regisztrációs oldalamra a megfelelő házaspart.
Szex idősebb párral….Egy újjabb gondolat zavaró jelenléte bizonytalanitott el a keresgélés kőzben.Éspedig az “idősebb pár” fogalma.Huszon-valahány évesen ez a kérdés valamiért egyszerűbbnek tűnt.Akkori képzelgéseim tárgyát a harmincas éveik végén,negyvenes éveik elején járó párok képezték.Kénytelen voltam feltenni magamnak azt a kérdést,hogy most,35 évesen ,milyen,mennyivel idősebb part keresek.Ismét kérdések sokasága tódult a képzelgésekbol lassan kitisztuló elmémben.Vajon egy 50-es pár intim jelenléte milyen reakciót vált majd ki belőlem?Vajon elégséges-e csak maga az intim szitúáció okozta izgalom,vagy ennél fontosabb a lehetséges partnernőm iránti fizikai vonzalom?Hiszen.végül is,egy 50-es nőről lenne szó,aki,és nem akarok leértékelő,vagy lefitymáló lenni,már nem a harmincas éveinek a végén jár...
Kérdések,kérdések,kérdések...na meg bizonytalanság és képzelgés,fantázia és vágy....Ahogyan Stephen King mondta-„....vagy amig ki nem derül az igazság” És kiderült az igazság, váratlan,véletlen és érdekes kőrülményeket produkálva.Egy évnyi sikertelen keresgélés után,már épp azon a ponton amikor már nagyon határozottan fogalmazodott meg bennem a visszalépés és lemondás gondolata,hozott őssze a véletlen,képzelgéseim alanyaival.
„....elnézésedet kérjük a nagyon megkésett válaszért......hasonlóak az elképzeléseink.....ha még aktuális a dolog,akkor jelezz vissza...stb....Ildikó és András”.Egy email,egy válasz valami régebbi,honapokkal ezelőtt elküldőtt levelemre.A tőmőren és lényegretőrően fogalmazott levélből az derült ki,hogy ők,hozzám hasonlóan,miután hosszabb keresgélés után sem találták meg a számukra megfelelő személyt,egyszerűen nem használták a regisztrációjukat,igy nem vették észre a levelemet.Most,szűk három honappal később,válaszoltak.
Új mederben terelődődtek a dolgok.A levelemre még aznap este válasz érkezett,majd egy néhány hetes csevegés vette kezdetét.Kilétükről keveset árultak el,akárcsak én,azt viszont megtudtam,hogy egy 50 év kőrüli házaspárrol van szó,akik harmincas férfivel ismerkednének.A vágyinkat és elképzeléseinket illettően,a csevegőn tőrténő „kitárulkozás” hasznosnak bizonyult.Néhány beszélgetés után letisztáztuk,hogy mindannyian kezdők vagyunk ezen a téren,nagyban hasonlitanak az elképzeléseink,nem „lepedő-bajnokokat” keresünk,hanem barátokat,akiknek fontos a kapcsolat szellemi oldala is.Az „online” szimpátia kőlcsőnős volt,egy fajta „like” jellemezte mindkét részről a helyzetet.A személyes találkozás elkerülhetetlensége nyilvánvaló volt.
Konkrét célpont....most már volt konkrét célpont,igy a kérdéseim újrafogalmazodtak,ezúttal viszont konkrét személyekhez kőtődtek.A kérdések és az ismét előkerülő,talán inkább csak pillanatnyi bizonytalanságom ellenére,hamar eldőntőttem,hogy akarom a személyes találkozást.A találkozás szinhelyének a kiválasztását rájuk biztam,ők pedig egy belvárosi étterem mellett tették la a voksukat.Nem volt kifogásom ellene,igy hát megbeszéltük az időpontot,ami pár nappal későbbre esett.
Dőbbenet,pironkodó arckifejezés,szemkontaktust kerülő zavart mosoly-komolyság keveréke....ez jellemezte a személyes találkozást,amikor kiderült,hogy ...ismerjük egymást.Andrással ,néhány évvel azelőtt,kollégák voltunk az előző munkahelyemen,Ildikó pedig egy barátom idősebb nővére volt.A véletlen pimasz játéka sodort egy helyre hármunkat.
Ahogy a kezdeti dadogás pillanati kezdtek letisztulni,úgy került előtérben egyre jobban a józan és logikus gondolkodás.Azt hiszem elsőként András mérte fel,hogy végül is,a kezdeti kellemetlen helyzettől eltekintve,ez egyáltalán nem előnytelen.Ismerjük egymást,ami tőbb bizalmat jelent és ez csak egy plusz pont az „online” szimpátia mellé.A vacsora előtt elfogysztott pohár bor végére,már mindannyian kizárólag csak a pozitiv oldalát láttuk ennek a „szerencsétlen” véletlennek.Valószinüleg,Ildikó és András nem kaptak volna helyet a képzelgéseimben,mint intim barátok és nem azért mert nem találtam megfelelő partnereknek őket,hanem mert egész egyszerűen nem gondoltam volna rájuk soha.Azon az estén viszont a maximális pontszámmal végeztünk mindhárman.Minden képzeletemet főlülmuló hangulatban fejeződőtt be az este.Ildikó és András rendkivül jó humorú,laza,de ugyanakkor művelt ,diplomatikus és tappintatos személyeknek bizonyultak.A folytatással kapcsolatos kérdésekről viszont nem beszélgettünk.
Ismerkedésünk kővetkező fázisát egy két nappal későbbi telefinhivás jelentette.András hivott fel,aki a szokásos diplomatikus bevezető után megkérdezte,mindkettőjük nevében,hogy volna-e kedvem egy újjabb találkozáshoz.Nyilvánvaló volt tehát,hogy akarják a folytatást.Nem haboztam a választ illetően,én is akartam a folytatást.Megbeszéltük,hogy a szombat estét egyűtt töltjük az Andrásék hétvégi házában.Logikusnak tűnt a dolog,pláne,hogy tudtam,hogy van egy 16-17 éves lányuk,náluk tehát nem volt lehetőség ilyen jellegű egyűttlétre és,bár az én lakásomban lehetett volna találkozni,lehet,hogy ők úgy gondolták,inkább „hazai pályán” játszanak.
A falu szélén megbúvó kis faházikóban egy kis konyha és egy kőzepes méretű szoba fogadott,ami egyidőben szolgált hálószoba és nappali gyanánt.A berendezése enyhe túlzással spártainak nevezhető,de tőkéletesen kielégitette az igényeket.A régi tipusú nagy farnciaágyon kivül egy ruhászekrény,egy régi,kopott dohányzó asztalka,három,nem egyforma fotel és egy kisebb méretű iróasztal valamint egy tv jelentették a berendezést.András vőrősbort tőltőtt és valamilyen bőrszivarral kinált meg,bár elmondása szerint ő ritkán gyújt rá és akkor is csak bőrszivarat sziv.Ildikó egy doboz hosszú szálú Kentet halászott elő a retiküljéből,majd mielőtt rágyújtott volna belekortyolt  a férje által kitőltőtt borban.
A beszélgetés,szinte minden bevezető nélkül terelődőtt a hármas szexre.Teljesen megfeledkeztünk arrol,hogy pár nappal ezelőtt a felismerés pillanatában még zavartan pislogtunk egymásra.Az intim témájú beszélgetés,a hangulat hatásának kőszőnhetően,teljesen megfeledkeztem a helyzettel kapcsolatos kérdéseimről.Szinte természetesnek tűnt,hogy azért vagyok itt ennek e két embernek a társaságáben,hogy harmasban szeretkezzünk.Ez inkább útólag tűnt érdekesnek,mivel alapjában véve kissé gátlásos,nehezebben oldodó tipus vagyok.
Annak ellenére,hogy este 8 óra volt és a nap már lefele készülödött,még mindig érezhető volt a nappali kánikula után hátramaradt hőség,bár a kis házikó vastag falai elég sokat tompitottak a kinnti hőségből.Mindhárman szükségét éreztük egy frissitő zuhnyzásnak.András kihasználta az alkalmat és cinkos mosollyal az arcán,Ildikó fele fordulva megjegyezte,hogy nem bánná ha a felesége valami szexi szerelésben jőnne vissza a tisztálkodás után.A válasz egy huncutkás mosoly volt a fürdőszoba fele tartó Ildikó részéről.
Meztelen felsőtesttel,egy szál rővidnadrágban üldőgéltem a házikó tornácán,amikor megjelent az ajtóban András,szintén egy szál rővidnadrágban.Átlagos alkatú,nálam valamivel alacsonyabb,kissé pocakos férfi volt,de korához képest,53 éves volt, jól tartotta magát.Levette a szemüvegjét és beletúrt, a zuhanyzás után ,még nedves hajában,majd diszkréten intett,hogy menjek be a házban,mert a felesége elkészült.
Hm...az első látásra átlagosnál valamivel csinosabb,51 éves Ildikó....hűmmőgést váltott ki belőlem,amolyan néma,belső hűmmőgést.A fenekét csak félig eltakaró,rővid,rozsaszin,áttetsző,szerintem tőbb mint szexi ruhadarab volt rajta,amiből kirajzolodtak átlagosnál valamivel nagyobb mellei.A telt combjait szintén rozsaszinű,combig érő harinya takarta,mindezt egy áttetsző és szintén rozsaszinű tanga és tűsarkú cipő egészitett ki.Barna,félhosszú haját hátul ősszekőtőtte,ami enyhén kislányos megjelenést kőlcsőnzőtt kerek arcának.A rozsaszin dominált ebben az esetben is,telt ajkainak formáját ugyanis egy sőtéte árnyalatú rozsszin szájrúzs emelte ki.Amint megfordult,megállapitottam,hogy gőmbőlyű,telt feneke izgató hatással van rám.Merevedni kezdtem,amit a rővidnadrág nem takart el és ami az Ildikó figyelmét sem kerülte el.Megjegyzésem hatására,miszerint nagyon csinos,enyhe pir őntőtte el az arcát,láttam rajta,hogy tetszett neki a bók.
-Húhh de megdugnálak – hallottam valahonnan a hátam mőgül az András hangját,aki a kővetkező pillanatban megcsokolta a felesége tarkóját és két kézzel markolt bele a telt popsijában.Kis idő múlva megkostolhattam az Ildikó telt ajkait.Kellemesen izgató csókja volt,amitől még jobban megkeményedtem.Andrásrol mintha lerántottak volna egy fajta visszafogottság- leplet,szinte egyik pillanatrol a másikra vált szókimondóvá,mindkettőnk tudomására hozva,hogy szeretné megdugva látni Ildikót.Egyszerre simogattuk az Ildikó érett testét,ő kőzben felválltva csokolozott,hol a férjével,hol pedig velem.Az elején kissé visszafogottabb volt,mintha enyhén szégyelné magát,ami igazábol nem lepett meg,én is valami hasonlót éreztem,fura érzés volt úgy csokolozni Ildikóval,hogy a férje kőzben minket néz.A felajzottságunk egyre jobbani nővekedésével azonban a visszafogottságunk is kezdett szertefoszlani.Az Ildikó kipirult arca,félig lehunyt szemei és kinyilló,csókra váró ajkai is erre utaltak.Már nemcsak várta,hogy megcsokolljam,hanem ő kezdeményezett,nyakamat átőlelve húzott kőzelebb magához,mindeddig,csak a hátamon „tétovázó” keze lesiklott a fenekemre és combjaimra.Szemben állva csokoloztunk,a férje meg hátulrol markolászta meredező bimbojú cicjeit.Rővidnadrágombol kitőrni készülő farkamat az agyékához dőrzsőltem,ami halk,szinte néma sóhajt váltott ki belőle.Még kőzelebb húzott magához,jelezve,hogy kedvére való férfiasságom pimaszkodása.Finoman,mintha elútasitástol tartottam volna,markoltam bele gőmbőlyű,mondhatni nagy fenekébe,majd kezeim felfele kúszva érett testén,végigsimitva asszonyosan telt csipőjét,kis ideig megállapodtak a gőmbőlyded,de érdekes modon nem lágy hasán,majd folytatták útjukat az időkőzben,Andrásnak kőszőnhetően szabad prédává vált mellek irányában.Az izgalomtol és vágytol vőrőslő,nem tul nagy,de annál keményebb bimbók érintése,megremegtette a nő testét,rájőttem,hogy épp az egyik nagyon erogén zonánál tartok.Finoman morzsolgatni kezdtem,majd egyenként, a nyelvem hegyével épp csak érintve,izgattam az érzékeny testrészeit.Nyelvemmel kőrőket irva le,probáltam fokozni az izgalmát,kőzben pedig elégedetten állapitottam meg,hogy nem maradt le a várt reakció.Számba vettem a mellbimbóit,szivtam őket,nyelvemmel játszottam velük,Ildikó pedig suttogva biztatott – csináld...ohh...nagyon jó...Teljesn lekötőtt ez a tobzodó játék,nem vettem észre,hogy András mikor szabadult meg a rővidnadrágjátol,csak azt láttam,hogy egyik kezével merevedő farkát húzogatja,a másikkal meg hátulrol izgatja a velem csokolozó felesége punciját,aki a felszabadultság kővetkező fázisában lépve,rővidnadrágomon keresztül simogatta ágaskodó farkamat.András,abbahagyva az őnmaga és felesége izgatását,az asszony mőgőtt állva,két kézzel húzta le róla a valamit alig takaró tangát.Szeméremdombját boritó,barna,rővidre nyirt,gyér szőrzete,izgató kontrasztban állt,hasának és combjainak fehérségével.Ősztőneim útasitására mozdult a kezem,megsimogattam a szőrzetét,ő pedig alsó ajkát beharapva nézte amint újjaim végigsiklanak a barna háromszőgőn.Egy pillanatig,mintha a hihetetlenség vonásai keveredtek volna az izgalomtol pirosló arcán.Amint a szememben nézett,majd tekintetével kővette intim szérzetét simogató kezem,azt az érzést keltette bennem,mintha épp arra gondolt volna,hogy – „huha...nem hiszem el,hogy egy idegen pasi simogatja  a puncimat....méghozzá a férjem előtt...”.Izgalmat és kiváncsiságot sugárzó tekintettel,szinte tétovázva,lassú mozdulattal kezdte lehúzni merevedő farkamat takaró rővidnadrágomat,majd egy lágy mozdulattal,épp csak újbeggyel érintve,simitott végig a farkamon.Időkőzben megállapitottam magamban,hogy Andrásnak valamivel hosszabb és kissé vastagabb farka van mint nekem,de nem zavart ez a tény,már a csevegés fázisában jeleztem,hogy nem rendelkezem nagy mérettel és tudtam,hogy Ildikó sem kedveli az átlagosnál nagyobb péniszt.
Nyelvem a melleitől indult,nedves csikot hagyva a hasán és combjain.Lágyan,majd valamivel erőteljesebben csokoltam bele gyér szőrzetében,újjaimmal kőzben a már nagyon nedves szeméremajkakat simogattam.Nyelvem elidőzőtt a csiklójánál,kőrkőrős mozdulattal izgatva,kőzépső újjam pedig ki-be csúszkált a puncijában.Amint felpillantottam az ágyon fekvő Ildikó combjai közül,láttam,hogy épp az András farkát szopja,aki az élvezettől eltorzuló arccal bizatta – szopjál édes...szopjad a faszomat....jól csinálod....szopjál....Az agyamat előntőtték az izgalom hullámai,a gyomromban is érezve az ilyenkor jól ismert érzést...és mégis....volt egy kis problémám...mintha „elzárták” volna a csapot...az előbbi keménységem alábbhagyott...Talán az erős izgalom,talán a helyzet nemmindennapisága....az erekcióm rendesből cserben hagyott.Nem pánikoltam be,de zavart a dolog,viszont folytattam az Ildikó nedvektől tocsogó puncijának az izgatását,egészen addig amig a férje kőzel nem furakodott,jelezve,hogy cseréljünk helyet.A nő keze határozott mozdulattal nyúlt a farkam után....kissé szégyeltem magam....Azt hiszem mindketten megértették,hogy mi tőrtént,nem tulajdonitottak semmilyen jelentőséget a dolognak.Ildikó úgy tett mintha észre sem vette volna,megcsokolt,majd egy diszkrét mozdulattal adta értésemre,hogy nem bánná ha a cicijeit izgatnám.
-...csináld édes....nagyon jó....ohh....csináld még.....imádom amikor nyalsz....- biztatta a férjét,betőltve lihegésével a szobát.Finom kezei kőzben a hasamat,combomat és még mindig csak félkemény farkamat simogatták. – Akarod,hogy megdugjunk édesem? – tette fel András az inkább csak retorikus kérdést,majd nem várva meg a választ,folytatta – megdugunk édesem....keményen megdugunk mind a ketten....Felesége széttárt combjai kőzé térdelt,farkát hozzádőrzsőlte a nedvekben ússzó puncihoz,majd a bejárathoz illesztve,nem erőszakosan,de határozottan benyomta,amit Ildikó egy hangos és hosszú aahhh-val dijazott.Kissé hátrább húzódtam nagy francia ágyon,amin akkora hely volt,hogy akár tőbben is elfértünk volna rajta.A dohányzó asztalkán lévő dobozbol kivettem egy cigarettát és rágyújtottam,majd a nehéz űveghamúzóval a kezemben visszatelepedtem a szeretkező pár mellé.Mindig izgatott volna egy szabadon,tabúmentesen szeretkező párt nézni,most itt volt az alkalom.András az Ildikó szélesre tárt combjai kőzőtt tolatott,hangosan szúszogva és folyamatosan mondogatva a feleségének,hogy – megduglak édesem,megdugom a picsácskádat....imádom a puncidat....
Kettőt-hármat szivtam a cigarettábol,amikor éreztem,hogy kezd visszatérni belém is az élet.Farkam szinte teljes merevedésében pompázott.Húzogatni,simogatni kezdtem ,aminek a jótékony hatása azonnal érezhetővé vált.Farkam keményen,feszesen meredt felfele.Letettem a fűstőlgő cigaretát az éjjeliszekrényen lévő hamúzóban,kőzelebb kúsztam Ildikóhoz és a szája fele irányitottam a farkamat.Oldalra forditotta a fejét,megragadta férfiasságomat és tétovázás nélkül befalta.Éreztem amint fűrge nyelve kőrbetáncolja hirtelen nedvezni kezdő szervemet,majd egy cuppanást hallatva kiengedte a szájábol,majd ismét befalta. – Jól van,cumiztasd meg a nejemet....szopasd meg...szeret cumizni....- hallottam ismét az András hangját.Ildikó markolászva verte a farkamat,hozzádőrzsőlve az ajkaihoz,mikőzben hangosan nyőgőtt és lihegett a férje lőkései alatt.
András a farkával pofozgatta a feleségét,néha betolva,majd újbol kihúzva  a szájábol.A telt combok kőzé térdeltem,Ildikó magát izgatta,újjai hol végigszántották nedvező rését,hol meg eltüntek egy pillanatra a kitáguló barlangjában.Jó ideje már,hogy a legaprobb jelét sem adta a legkisebb visszafogottságnak sem.Nyőgdécselve,lihegve vagy épp sikitozva vergődőtt kőzőttünk.Elpárolgott minden tabú ,vagy szégyenkezés,őnfeledten engedte át magát a győnyőrőknek.Egy pillanatig,amikor épp nem volt a szájában a férje farka,felémfordult – dugjál meg te is édes....gyere tedd be...Izgalomtol kissé remegve toltam be a farkamat a meglepően szűk punciba.Nedves forróság őlelte kőrül merevségemet.Lassan kezdtem mozogni benne,de éreztem,hogy most nem erre van szüksége,ezen a fázison már tul van,ezért gyorsitottam a mozgásomon,erőteljesebben kezdtem dugni a punciját.Egyre hangosabban lihegett,épp úgy mint az előbb amikor a férje mozgott benne.Élvezettel csavargatta a csipőjét,egyik kezével a cicijeit izgatta,a másikkal meg az András farkát verte.Engem nézett és biztatott- csináld édes...keményebben...nagyon jó....imádom amikor bennem vagytok...keféld meg a pinácskámat....Nehezen tudtam eldőnteni,hogy mi izgatja jobban,az,hogy benne vagyok,vagy az,hogy egy,mondhatni idegen,fiatal férfi a férje előtt dugja meg.Már a csevegős időszakban,útólag pedig a személyes találkozáskor elmondták,hogy mindkettőküket nagyon izgatná ha egy fiatalabb pasi megdugná Ildikót.A kezdeményező valójában András volt,aki ismerte a feleségének ezt a vágyát.Elárulták,hogy ez az őtlet igazábol már tőbb évvel ezelőtt megszületett,de akkor nem tőrtént meg az ismerkedést jelentő partnerkeresés lépésének a megtétele,főleg az Ildikó bizonytalansága miatt.
Térdhajlatainál tartottam a lábait és mikőzben erőteljesen dugtam,néztem a puncijában ki-be csúszkáló farkamat.Nem kerülte el a figyelmemet,hogy néha az András tekintette is leragad ezen a látványon.Nyilvánvalóan izgatta,hogy kefélem a nejét,aki mindannyiunk őrőmére és izgalmára besegitett a látvány fokozásában,egyik kezével őnmagát izgatva.Újjai a csiklójával játszadoztak,kéjes lihegése és sikongása ősszekeveredett a kettőnk,férfiak,néha mély,néha csak hangos,néha meg erőteljes nyőgéseivel,tobzodó,pornófilmben illő,hang és kép kavalkádot alkotva.
Éreztem,hogy gyorsan kőzeleg a kilővelés kéjes pillanata,de még nem akartam elélvezni.Nem ismerve Ildikót és a reakcióit,nem tudtam,nem voltam biztos abban,hogy jutott-e el már az orgazmusig.Néha volt olyan pillanat amikor úgy tűnt,hogy igen,de mégsem voltam teljes mértékben meggyőződve erről és fontosnak tartottam,hogy ő is eljusson a csúcsra.Kicsússzantam a nedves barlangjábol,mielőtt még elélveztem volna,jelezve,hogy szükségem van egy kis időre.Ildikó egy pillanatig sem hagyta abba a puncija izgatását,egyre erősődő sikongáasai arra utaltak,hogy megiscsak most kővetkezik a várva várt orgazmus.Amint megérezte,hogy kicsússzantam belőle,egy fajta parancsoló-kőnyőrgés keverékkel a hangjában,rámszólt – ne hagyd abba....tedd vissza.... kérlek dugjál még....Igazi gentlemen-ként,egy hőlgy kivánságának eleget téve,visszanyomultam a farkam számára is oly kellemes punciba és erőteljesen,szinte vadul kezdtem beledőfni keménységemet az érett női szeméremajkak kőzé.András határozottan,hátravetett fejjel dugta a felesége száját,aki még igy tele szájjal,folytott hangon is hangos volt.Rájőttem,hogy mindketten nagyon kőzel vannak a végkifejletthez.Az Ildikó újjai gyors űtemben pőrőgtek a csiklóján,teste remegett,éreztem amint farkam kőrűl őssze-őssze rándulnak az izmai,én pedig úgy éreztem,már nem tudom visszatartani a kitőrni készülő nedveimet.Kiengedte szájábol a férje farkát,egybefolyó sikongások,sóhajok és nyőgdécselések kiséretében,egész testében remegve,reszketve élvezett,izgató látványban részesitve minket és egyben megsimogatva egyúttal férfiui hiúságomat is,mivel épp akkor kővetkezett be ez a pillanat amikor én voltam benne.Elernyedése kellemes pillanatait megelőzte a férje farkábol kirobbanó,sűrű ondósugár,ami beteritette az arcát,végigőmőlve az ajkain.Éreztem,hogy még egy-két csipőmozdulatra van szükségem és én is elélvezek.Hangosan szúszogva nyomtam tővig a farkam a puncijába,majd épp kirántani készültem,amikor,Ildikó megérezven,hogy mi kővetkezik,rámszóllt – élvezz belém édes....Hőrőgve és nyőgve szabadult ki belőlem az felajzottságom terméke,hatalamasat élvezve spriccoltam bele az Ildikó túlhevűlt puncijába.
.Meztelenül űltünk az ágyon,kőzépen a nagy űveghamúzóval,kortyolgattuk a bort és ellazultan szivtuk a cigarettát,amikor András,cinkos mosollyal ar arcán megjegyzte – nem is emlékszem,hogy mikor élveztél még ekkorát.Ildikó hasonlóan cinkos mosolly kiséretében válaszolt – én sem emlékszem,hogy mikor dugott meg igy egyszerre két pasi.
Hozzászólások
További hozzászólások »
erdelyierotika ·
Kősz a véleményezést...igazad van...figyelmesebben kell irni...
Petur ·
Önmagában nem is az írásnál kellene figyelni. Ha félsz elveszteni az ihletet, lendületet írás közben, akkor inkább ne arra koncentrálj. Viszont a frissen megírt történetet tedd félre pár napig. Utána olvasd át, javítgasd ki!
Helyenként egészen megnyerő a stílusod, csak azok a bosszantó hibák elfedik. Nekem mindig is tetszettek az életszagú írások. A tiéd hitelesnek tűnik. A mese része tehát megérne egy zöldet, de a kivitelezés annyira nem nyűgözött le.
Én azért arra biztatlak, írjál, ha vannak még mesélni-valóid!

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: