Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szex a fűben

Szex a fűben - Fruzsi & Krisztián

Krisztián vagyok. Egy kis faluban élek. Van egy lány, akivel már régóta ismerjük egymást. 16 éves vagyok és Ő 15 éves. Egy ideje már nagyon jó barátok vagyunk, és a falu melletti erdőben szoktunk FUTNI. Aztán a futásból más lett...

Először csak beszélgettünk. Aztán már többet szerettem volna. Úgy vettem észre ő is. Majd megkérdeztem tőle, hogy akarja-e. (A szexet.) Ő akkor még nem. Csak tapiztuk egymást meg smároltunk. A tapizás egyre erotikusabb lett, míg nem...

Egy nap elmentünk két barátunkkal a közeli erdőbe kirándulni. Felmásztunk egy vadász lesre, majd a beszélgetésből ismét tapizás lett. Fruzsi (a barátnőm, de nem az igazi, mert az egy másik faluban lakik) volt a „bíró” az izomnagyság-versenyben. Én és a másik két ott lévő fiú barátunk versenyezett. Majd ők elmentek. Egyébként én nyertem. Mi lemásztunk a Fruzsival és akkor...

Leültünk, beszélgettünk kettőnkről, és elkezdődött a smárolás. Aztán kigomboltam a nadrágom és akkor a keze a térdemtől a combomon át elért a merev farkamhoz. Aztán hazamentünk. Nem, ez csak vicc! Elkezdte masszírozni a makkomat. Aztán lecsúszott a heréimhez, és vissza. Tehát elkezdte verni a farkamat. Nagyon élveztem. Én közben éreztem, hogy ő is ki akar elégülni. Hátulról becsúszott a kezem a bugyijába. Átkúsztam a finom kis seggén a felfedezetlen punci felé. Amikor odaértem az ujjammal éreztem a nedvet és behatoltam. Először eggyel majd két ujjal izgattam a finom kis muffját. Ő közben egyre hevesebben verte a faszomat. Ekkor éreztem, hogy közeleg a vég, és szóltam neki, hogy hagyja abba egy kicsit, mert nem akartam még elmenni, és pózt is kellett volna váltani.

Most Fruzsi ráült a hasamra és én nekidőltem a vadász lesnek. Most előröl nyúltam a bugyijába. Átsiklott a kezem a pelyhedző puncin, majd ismét behatoltam. Két ujjammal röpítettem a csúcs felé, a másik hárommal pedig körbe-körbe masszíroztam. Hogy hol volt a másik kezem? A pólója alá nyúltam, és először melltartón keresztül, majd a csupasz melleit simogattam. Eközben halk nyögésekkel nyugtázta, hogy élvezi. Ő pedig lenyúlt lábaim közé és tovább verte a péniszem. Zihálását hallván én is éreztem, hogy újra közel vagyok ahhoz a ponthoz. Egyszer csak egy halk sóhajjal elment. Ekkor már csak néhány rántás volt vissza, hogy elmenjek. Ekkor pózt akart váltani de pont akkor hagyta abba, amikor elmentem volna, ezért én fejeztem be. Ezért engesztelésül lenyalta a farkamról és a kezemről a gecit. De a fejét nem emelte fel és elkezdte szopni a péniszem. Ekkor én hátradőltem a fűbe, és ő a pináját odatette a képemhez és elkezdtünk franciázni. Nagyon jól esett z az egész. Aztán besötétedett, és hazamentünk!

Folytatása következik...
Hasonló történetek
29476
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
26059
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
RealMan ·
Hát nem valani kiemelkedo történet...2pt

SAS70 ·
Micsinála kicsoda a hogy merre fekteti a ottvana nemtudom merre akkara volna átmmegint!!

Kb ennyi, ennyit is ér!

violator ·
Csatlakozom az elottem szólókhoz. Szerintem néhány ember direkt borzadályokat ír. Vagy az is lehet hogy mindezek egy ember muvei?!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: