Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szex a buszon!

Ez a történet 2001 őszén, október 23-án történt meg velem. Épp a barátomhoz utaztam fel akkor először egy a lakhelyemtől 200 km-re lévő nagyvárosba. A busz hajnali 5 körül indult, elég rendesen sötét volt kinn. Már amikor felszálltam a buszra, feltűnt egy nagyon helyes srác, aki mögött közvetlenül hely is volt. Oda ültem le. Amint elindult a busz nekiállt olvasni, én próbáltam aludni, de sehogy se ment, végig a srácot figyeltem. Egy óra elteltével megálltunk egy városban, a buszsofőr engedélyezett 5 perc cigi szünetet, leszálltam én is, és a srác is. A sors iróniája, hogy az Ő öngyújtója bedöglött, és tőlem kért tüzet. Nekiálltunk beszélgetni, kiderült, hogy Ő is először utazik, ugyanoda ahova én, és a barátnőjéhez megy, aki ott főiskolás. Együtt szálltunk vissza a buszra, és mellém ültettem, hogy beszélgessünk tovább. Nem kellett kétszer mondani, elindult a busz, folytatódott a beszélgetés.

Kiderült, hogy a barátnőjét már nem szereti ugyanúgy, mint rég, én is elmondtam, hogy hasonlóan vagyok a barátommal. Pár percnyi beszélgetés után felém fordult, és amikor ránéztem, megcsókolt! Nagyon forró volt, éreztem, akarom a folytatást! Pár faluval odébb, amikor kicsit szüneteltettük a heves csókolózást észrevettük, hogy már csak 4 utas maradt a buszon, velünk együtt, akik a következő falukban le is szálltak sorban. A sofőrön és rajtunk kívül nem maradt senki a buszon. Amikor ezt észrevette a Gábor is, kezdett egyre többet akarni belőlem, ami persze nem volt ellenemre. Csókolózás közben a melleimet simogatta, először ruhán keresztül, majd szép lassan megszabadított tőlük. A csókolózást abbahagyva szájába a mellbimbóim kerültek, és játszott velük. Én meg csak hátradőltem, és élveztem az utazást. Szerencsére a buszsofőr nem látott meg minket, az ülések jól takartak. Amikor megállt a busz, észrevettük, hogy 2 utas felszáll. Gyorsan felöltöztem, és beszélgetésbe kezdtünk. Hallottuk, hogy csak pár kilométer erejéig utaznak, gondoltam addig felforrósítom a srácot, nekiálltam a nadrágján keresztül masszírozni a farkát. Már alig vártuk, hogy leszálljon a 2 utas, és újra csak ketten maradjunk. Így is lett.

Épphogy elindult a busz, egymásra néztünk, és tudtuk, folytatni kell, amit elkezdtünk! Kigomboltam a nadrágján a gombokat, és elkezdtem nagyon erősen szopni a farkát, ami már úgy állt, mint a cövek. Elég méretes szerszám volt, és már alig vártam, hogy a pinámban érezhessem! A farkával játszottam, és szoptam azt már egy ideje, amikor szólt: "most" , és a számba élvezett. Az ő spermájának még az íze is sokkal finomabb volt, mint a barátomé. Most rajta volt a sor. Letolta a térdemig a nadrágomat, és a bugyimat, lehajolt, hogy nyaljon, de nyelve sajnos csak párszor érte el lucskos kis cicámat, elég kényelmetlen volt neki, így megkíméltem tőle. Nyalás helyett ujjazás jött, nagy terpeszbe tette a lábaimat, és már ujjazott is 2 újjal, meg is jegyezte, hogy mennyire lucskos vagyok. Nem sokkal később még egy ujját küldte a puncimba, és nagyon erősen ujjazott! Ilyen ujjaktól hamar elélveztem, de ő akkor se hagyta abba, csak folytatta. Kb. 5 perc leforgása alatt 4 orgazmust éltem át. Alig bírtam ki, hogy ne legyek hangos, nehogy a buszsofőr meghallja, és leszállítson minket. Ekkor szóltam neki, hogy hagyja abba, mert már nem bírok magammal.

Dákója ugyanúgy égbe meredve volt, ahogy a szopás után hagytam, fölé gugoltam, és elkezdtem lovagolni. Amennyire mélyen csak tudtam, beleereszkedtem a hatalmas hímtagba, és amennyire lehetett, gyorsítottam a tempót. Hatalmasat élveztem ismét, már a másvilágban éreztem magam. Amikor feleszméltem megkért, hogy álljunk fel óvatosan, egyik lábammal térdeljek rá az ülésre, másikat hagyjam a földön. Én naiv azt hittem, hogy a kutya pózhoz hasonlót akar összehozni a buszon, de tévedtem. Kicsit meglepődtem, amikor a még szűz segg lyukamba próbálta benyomni nagy szerszámát. Eleinte nem akartam, de aztán hagytam, gondoltam ennyi megjár neki is. Annyira széttolta a fenekem, hogy a végén már azt se tudtam fiú vagyok -e vagy lány, annyira élveztem. Idővel kihúzta szerszámát a seggemből, visszaültetett az ülésbe, és nekiállta az arcom előtt verni. Hamarosan meg is lett a hatása, egy hatalmas adag sperma ismét a számba.

Kezdett világosodni, jobbnak láttuk felöltözni, és hagyományos utasként végigbuszozni a hátralévő kilométereket. Nem tudjuk mennyi volt hátra még, de nekem hamar elment, beszéd helyett pihentünk inkább egyet, és az eszem folyamatosan azon járt, hogy lehetne megismételni a történteket. Amikor megérkeztünk külön-külön szálltunk le a buszról, nehogy feltűnést keltsünk, hisz mindkettőnkre kinn várt a pályaudvaron a kedvese, vagyis inkább mondjuk úgy, hogy aki miatt reggel buszra szálltunk. Leszállás előtt természetesen telefonszámot cseréltünk, és Ő megígérte, hogy a folytatás reményében felhív még aznap este. Hívott is! De a többi már egy másik történet...
Hasonló történetek
20909
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
29456
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
mandula ·
Azért ezt az 5 perc alatt 4-szer elélveztem...irigylem....Jó messze utaztatok... :smile: Srácok...csak kultúráltan
ambpro ·
Nőnél az 5 perc alatt 4x teljesen rendben van.

Ogma007 ·
csá!!

szerintem a story meg a hangvétel se rossz....TETSZETT!!!!
és ha nem igaz? engem nem nagyon érdekel :yum:

kicsilányka ·
Hát, nem voltam elájulva:S
A buszon szexelni úgy, hogy nem kapak rajta?
K.A.M.U A sofőr látja az utasokat a visszapillantó tüókörből, vagy ha nem is, akkor sem reális hogy egy több száz km-es uton ilyen kevés utas tartózkodik a buszon...de j kis helyszínt választottál, Zsanett:D

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: