Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szex a barátnőmnél!

Nyáron, mikor a haverom is eljött a barátnőmhöz, akkor egy nagyon furcsa dolog történt velem. Ahogy beléptünk a csaj házába a nőmön kívül még két csaj volt ott totál meztelenül, és egymást nyalták!

A haverommal nagyon beizgultunk és közelebb léptünk a lányokhoz, de ekkor a barátnőm elénk állt és azt mondta: - Ti előbb engem kell, hogy kielégítsetek! Nem kellett kétszer mondania. A barátom el is kezdte szopatni, én meg a lába közé figyeltem be, és ekkor a két csaj is oda jött és beszállt. Először a barátnőmet kúrtam meg, majd az egyik barátnőjét erőltettem análba.

Közben a barátom is erősen dolgozott a barátnőmön hátulról, majd a végén a három csaj arcára élveztünk a haverommal, ami mindenkinek nagyon tetszett, és a lányok szárazra nyalták a farkunkat, és utána addig szoptak, míg a szájukba nem élveztünk.
Hasonló történetek
29418
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
18009
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

Arikon ·
:smile: :smile: :smile:
Sztem azér csak én szóltam hozzá ehhez a történethez,mert a többieke túl fáradtak ahhoz,hogy 12 oldalon keresztül taglalják e mű hibáit.
Hárpia ·


De 13.600-an még is elolvasták!!
Utána kellene nézni, de szerintem ez csúcs!

hysterics ·
...biztos jó volt xDD nem vagyok perverz, ne higgyétek:$

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: