Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szétszórt álmok 2. - Számonkérés

- Szia, még csak most végeztél?
- A szokásos időben végeztem, csak még elugrottam egy helyre.
- Hová? Hiányoztál nekünk, Emma most nagyon nyűgös.
- Na add ide a kis hercegnőt.

Maxim szerette a lányát, csak valahogy nem igazán érezte szorosnak a kapcsolatukat. Ilyen fiatalon még nem akart gyereket, családot. Egyáltalán nem érezte magát késznek az apaságra.
Amandát sem akarta elvenni, a szülei elvárása volt ez. Ha már teherbe ejtette Amandát vegye is el, olyan maradi hozzáállás. De egy ilyen befolyásos családban nem engedhetnek meg ilyesmit.

- Lehetne, hogy holnap hamarabb gyere haza? Elmehetnénk valahová, úgyis olyan jó idő van.
- De holnap péntek, pénteken mindig összejövünk egy kis bulira a srácokkal.
- Sosem vagy velünk, szervezhetnénk családi programokat. Emmának is jót tenne.
- Majd hétvégén.
- Szombaton mindig a szüleimhez megyünk ebédelni, elfelejtetted?

Amanda feszült volt, hogy ennyire próbálják lerázni. Mintha nem is egy család lennének, pedig ő igazán próbálkozik összetartani a családjukat. Maximnak sokkal fontosabb a szabadsága, a függetlensége és nem képes felelősséget vállalni, olyan mint egy gyerek.

- Nem felejtettem el, le is mondhatjuk azt az ebédet.
- Nem illik lemondani. Soha nem megyünk sehová hármasban, mindig csak külön. Látod mi ez az ujjamon? Egy gyűrű, a feleséged vagyok és van egy gyerekünk, emlékszel?
- Nyugodj már meg, most értem haza, de ha tudom, hogy ilyen hárpia leszel nem is jövök.
- Akkor legközelebb ne is gyere, most akár nyugodtan el is mehetsz.

Amanda magához vette a Emmát, a nappaliba vitte és a babahintába tette.  A tévében próbált valami értelmes műsort keresni, de ebben az időben az ő ízlésének nem volt semmi megfelelő.
Mivel Maxim már éhes volt, keresett valami kaját, közben a telefonját böngészte. Mondhatni ez a kedvenc elfoglaltsága a vezetés után.
Hasonló történetek
4839
A fehér mezes New Yorki csapat védvonala mögül előretört ez a viszonylag magas kb. 180 cm magas leomló barna hajú lány. Arcán néhány piros folt volt. A meze karja felszakadt és a térdét is lehorzsolta egy esés következtében...
7779
Eva boldogan nyugtázta az üzenetet. Hát nem hiába jött ide. Felment a lakosztályba, beült egy kád, forró vízbe, majd mikor már teljesen átjárta a jótékony meleg, felfrissülve ült le a fésülködő asztalhoz, hogy végre ismét igazi nőt varázsoljon magából...
Hozzászólások
Marokfegyver ·
Nagyon szétszórod. Ha jó nagy betűkkel írnád a fejezet címét, akkor sem foglalna el a könyvben többet 1 (egyetlen) oldalnál, ami szokatlanul szerény mennyiség. Egy regényben elvárt a mennyiség, legyen súlya, terjedelme, vagy nevezzük el novellának, és nyomd le egyben!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: