Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szeretőm a hitvesi ágyban

Egy kávézóban ültem és egy másik életen merengtem. Egy olyan életen ahol boldog lehetnék Steve-vel. Egy olyan életen ahol nem csak lopott perceink lehetnének. Akaratlanul is eszembe jut a legutóbbi pásztoróránk emléke. Ajkamba harapok, hogy ne nyögjek fel hangosan a kezeimmel az asztalba kapaszkodok és már csak a gondolatra is nedves leszek, A nyakamon érzem forró leheletét, erős kezének minden  egyes érintésére libabőrös leszek. Ezúttal nem egy kocsiban vagy a motelban találkoztunk, hanem az én vagyis a mi házunkban. Szerencsére teljesen egyedül voltam amiko rváratlanul semmi telefon nélkül ott állt az ajtóban teljes  valójában. Fekete polót és egy szakadt farmert viselt. Pajkos mosolyát rám villantotta és már el is kapta a derekam és szevedélyesen megcsókolt.Alig bírtam megállni a lábamon annyira remegett. Karjaiba vett és felvitt az emeletre. Egy szót se szólt csak letett az ágyra gyengéden és bezárta mögöttünk a háló ajtaját.Ahogy közeledett az ágyhoz ledobta a polóját a földre. A meglepetéstől szólni se tudtam csak mint egy izgatott gyerek aki a karácsonyi ajándékát bontogatja neki estem a farmerjának, miközben a hasát csókolgattam azt a kis vonalat ami a köldökétől indul és egészen a szemérem szőrzetéig tart. Nagyon vonzó látványt nyújtott így. Egy pillanatra elkalandoztak a gondolataim és az jutott az eszembe mi lenne ha John most haza jönne és meglátna engem a feleségét Emily-t és a gyerekkori legjobb barátját Steve-t egy kimagyarázhatatlan helyzetben. Gyorsan száműztem a fejemből a képet és már a boxert húztam le róla. Ott állt előttem meztelen és éreztem, ahogy a szívem kihagy egy ütemet annyira tökéletes volt a látvány. Kezembe vettem a férfiasságát és ingerelni kezdtem ami egyre keményebb lett. A számban akartam érezni az ízét és örömet akartam szerezni neki, a számba vettem a farkát és szopni kezdtem. A nyelvemmel még jobban ingereltem ameddig az egyik kezem az izmos fenekét markolta a másik meg a golyóival játszadozott. Ahogy felnéztem rá láttam ahogy a fejét hátra veti és élvezi minden egyes percét a kényeztetésnek. Apró alig hallható nyögések hagyták el összeszorított száját. Éreztem hogyan éri el a csúszközeli állapotát, lábai megfeszültek és teste minden porcikáját átjárta az orgazmus. A számba élvezett el, ez volt az első alkalom, hogy nem ódzkodtam tőle, tudtam, hogy örülne neki és így hagytam. Felemelte a fejem, öröm és megdöbbenés ült ki az arcára. Éreztem az ízét amitől még jobban begerjedtem, többet akartam, azt akartam, hogy töltse ki az űrt az ölemben és a szívemben is. Lezuhanyoztunk egymás testéről mosva le a bűnt, eltüntetve a hibáinkat. Elnyúltunk az ágyon és a lábaival körbe fonta a lábaim, hogy mozdulni se tudtam. Kezébe temettem az arcom és mélyen a szemébe néztem ahol a vágy szikrái csillantak meg. Lefejtette rólam a lábait és végig simított a testemen amin minden érintésére remegés fogott el. Szétnyitotta a lábaim és két ujját becsúsztatta forróságban és nedvekben úszó puncimba. Hatalmas nyögés szakadt ki belőlem. Csípőmet megemelve jeleztem, hogy készen állok arra, hogy magamba fogadjam. A nyakamtól lefele egészem a hasamig elhalmozott nedves csókjaival, mikor belém hatolt kemény farkával hátába mélyesztettem a körmeim ahogy spirál szerűen elöntött az orgazmus minden gyönyöre.Hátam ívbe feszült mellbimbóim megkeményedtek ahogy a csúcsra jutatott. Kimerülten hanyatlottam vissza az ágyra , hangosan ziháltam, tetstem verítékben úszott.Kihúzta majd újra belém tolta a farkát teljesen kitöltve. A lábaim rákulcsolódtak a derekára míg a karjaimmal a nyakába csimpaszkodtam. Forró szenvedélyes csókban forrt össze a szánk. Mohó voltam egyre többet akartam belőle, mindenét birtokolni akartam. Egyre nagyobbakat és vadabbakat lökött. Meg akartam lovagolni, hogy lássam az arcát hogy érinthessem a testét. Szavak nélkül is én kerültem felülre, teljesen magamban éreztem. Lassan majd egyre gyorsabban lovagoltam meg, míg testem hullámokban öntötte el a kéj. Még két mozdulat és hatalmasat élvezett Steve is, a szeretőm. Pár percig egymás karjaiban feküdtünk amikor megszólalt a telefonja, a párja hívta. Összeszedte a cuccát egy puszit nyomott a homlokomra és elrohant,elszólította az élete az igazi élete. Ennyi jutott ismét belőle...
A gondolataimból és az előttem álló hideg kávéból az én életem szólított, megcsörrent a mobilom, a férjem volt az aki várt haza, abba a házba ahol még pár napja a szeretőm az Ő legjobb barátja kefélt a hitvesi ágyban. Felálltam és fizettem, fejemben kavargó gondolatokkal.
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: