Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szeretném, ha szeretnétek

18 eves vagyok, ártatlanságomat 5 évvel ezelőtt vesztettem el egy falunap alkalmával. Nagyon bevoltam rúgva, és ezzel a volt barátom visszaélt. Ezt muszáj volt leírnom ahhoz , hogy megérthessetek, miért lettem olyanná amilyenné váltam. Természetesen a volt pasim ezt mindenkinek el is mondta, és nem tagadom, hogy volt idő mikor nagyon élveztem ha basznak. (Kb. 18 pasinak hagytam.)

De nem ma, most már komoly kapcsolatra vágyom. Egy történetet szeretnek kiemelni, ami mindannyitok tanulságára szolgálhat. Egy barátnőm barátjával egy diszkóba futottam össze, ki arra kért engem, hogy menjek ki vele a friss levegőre, mert sétálni, és valamit a barátnőmmel kapcsolatosan kérdezni szeretne. Teljesen naivan elsétáltam vele egészen az erdő széléig, hol hirtelen erőszakoskodni kezdett. Közöltem vele, hogy hagyjon békén, meg különben is vérzésem van, mire ő a fához döntött és hátulról belém hatolt. Ezt követően zsarolt és azt mondta, ha nem járok össze vele, elfogja mondani a barátnőmnek, és minden ismerősünknek.

Rendszertelenül találkozunk, de vannak hetek mikor több alkalommal is. Imádja, ha a nagy farkát szopom. Ugyancsak élvezi, ha baszhat. Mellette igazán rosszul érzem Magam. Félek is mi lesz ha ez kiderül, hiszen itt ebben a dugásban én is csak egy áldozat vagyok. Nem akarok újabb pletykát és a barátnőmet sem akarom elveszteni. Tudom, hogy a férfiakkal kapcsolatban nagyot hibáztam, de most hogy változni szeretnék, egész egyszerűen nem hagynak. Szeretkezni szeretnék szerelemből, nem csak orgazmust. Tényleg szeretném, ha szeretnének.
Hasonló történetek
25057
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
29453
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: