Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szerepjáték

Meleg van. Az ágyon fekszek egy fekete meltartóban és a hozzá illő csipkés tangában. Te kijösz a fürdőből és mikor meglátsz lefagysz. Én kéjesen rád mosolygok ami felhívás keringőre. Odamegyek hozzád és megcsókollak lágyan, te követelőzően csókolsz és a kezed a hátamon és a hátsómon van. Én ledobom a törülközőt és előkerül a hatalmas ágaskodó farkad. Tovább csókolózunk és közben kézzel ingerlem a makkod. Lágyan simogatom. Majd a farkadat is. Te felkapsz az öledbe és visszaviszel az ágyra. Az ágyan én vagyok alul de hamar megváltozik a helyzet és most feletted vagyok. Kéjesen mozgatom a csípőmet ügyelve arra, hogy izgassam a farkad. Te közben leveszed rólam a meltartót és a kezedbe fogod az egyik mellemet, óvatosan morzsolgatod a bimbóimat miközben a másikat szorgosan szopod és nyalogatod. Már 5 perce csinálod és én egyre jobban nyögdécselek. Fordulunk és most alul vagyok. Te leveszed rólam a tangát és csókolod a combom belül egyre feljebb. Megcsókolod a szemérem ajkaimat makd belenyalsz én pedig nyögök. Te folyamatosan nyalsz amit én egyre jobban élvezek. Majd mikor már keményen nyalsz én egy hangos nyögéssel elélvezek.

Felém jösz és megcsókolsz. Majd a kemény farkadat odateszed a hüvelyemhez és érzed, hogy mennyire lucskos, mire neked is nyögnöd kell. Elösször csak a makkot teszed be. Majd kivesued és megint beteszed. Ezt játszod el párszor majd rámnézel huncit vigyorral.
- Készen állsz?
- Igen, kérleek, csináld!- mondtam két nyögés között.
Erre lassan beteszed és tövig nyomod mire én nyögös és a hátadba kapaszkodok.  SZenvedélyesen szxelünk egyre keményebben és én egyre jobban nyögök. Már keményen szexelünkés mind a ketten nyögünk. Már mikor mind ketten önfeledten nyögünk egy hatalmas lökéssel elmegyek. Te érzed, hogy lüktet a hüvelyem a farkad körül és hallod ahogy nyögök és elélvezek mire te is elmész. Te lefekszel mellém magadhoz húzol és így fekszünk egymás karjaiban míg meg nem nyugszunk.
- Na jöhet a következő? - kérdezed majd megcsókolsz.
- Menjünk zuhanyozni.- mondom csintalanul és rákacsintok majd visszacsókolom.

Bocsi a helyesírás hibákért. Ha tetszik jelezzétek és írom a következőt "szerepjáték a fürdőben" címmel.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Marokfegyver ·
Sajnáltam volna, hogy ilyen rövid, ha jó lett volna. Így hosszúnak tartottam.
Andreas69 ·
Tökéletesen egyetértek veled.

Petur ·
Az alapötlet nem lenne rossz, de így eléggé kidolgozatlan. Egyszerű fantáziálgatás.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: