Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szerelmem, és vágyaink

A mostani barátommal körülbelül ezekben a hetekben van,hogy először beszéltünk a cseten.... én kattantam rá... mentek a levelek, éjszakákba nyúló Msn-ezés... napi telefon… és elérkezett az első randi.
Csalódtam, mert felépítettem magamban egy képet róla, aki tulajdonképpen nem is ő, hanem valami ideál féle, ami nem is létezik...! Amikor megláttam azt kívántam, bárcsak ne ő lenne az! De ő volt.... Nem tetszett, de mégis volt benne valami ami nagyon vonzott hozzá! A belsője, amibe már beleszerettem, mielőtt találkoztunk volna.... Aztán eldöntöttem, hogy többet nem találkozom vele.

Este Msn-en beszéltünk, és egy újabb randit beszéltünk meg. Ekkor zuhogott az eső, úgyhogy átmentünk hozzá és ott voltunk, rettenetesen nyomult! Tetszett a kaland, a vágyak,amiket még addig soha nem éreztem, lüktetés a hasamban forró vágyak égtek a puncimnál. Vágytam minden érintésére, de mégis elutasítottam! Aztán teltek a találkozók, mindig hozzá mentünk elégé hamar "célba ért", következő alkalommal már a franciaágyon fekve simogatott, kényeztetett. Mégsem tudtam elmenni, féltem, szüleim tiltották a szexuális kapcsolatot, aztán 2 hónappal később mégis megtettem. Odaadtam a legnagyobb kincset, amit lehetett, a szüzességemet!

Nemrég megkaptuk életünk első közös éjszakáját, ami fantasztikusan jó volt. Körülberül este 7 körül érkezett meg hozzám, beengedtem. Megcsókolt és lerakta a cuccokat a kezéből. Leült a kanapéra, és odahívott magához. Ölébe ültem, igyekeztem csípőmet mozgatni, felizgatni, érezni egyre keményedő férfiasságát...! Aztán elkezdett egyre mohóbban simogatni, csókoln. A szobában izzottak a vágyak, izgatott izgattam, pattanásig feszültek bennem a vágyak, aztán hirtelen kimentem felpattantam és kimentem WC-re. Visszaigyekeztem hozzá, addigra már ott állt egy szál alsónaciban, ami szexisen fenekére simult, első domborodó részeit is megmutatta. Elé álltam, kigomboltam a melltartómat, levette rólam, ölébe ültetetett és tovább kényeztetett.

Már ismeri érzékeny pontjaimat, ha akarna 1 perc alatt ki tudna elégíteni, de húzta, és csak húzta, és csak húzta. Érzékien csókolta melleimet, simogatta őket, aztán beletúrt a hajamba. Felnyögtem, már nem bírtam tovább, szemeimmel könyörögtem, végre elégítsen ki. Hasamban már robbanásszerűen érkeztek az érzések, aztán végre matatott lent is, behelyezte férfiasságát, és hirtelen magára húzott, azt hittem felsikítok. Elengedte a csípőm és engedte, én mozogjak, úgy hogy elmenjek. Nem telt bele 3 percbe, érkezett az első gyönyör. Ekkor még nem tudtam mi vár rám ezen az éjjelen!

Lovagló pózban körülbelül 10-15 percet lehettünk, mikor kértem váltsunk helyzetet, hátamra fektetett, lefeküdt lábaim közé, és most minden az ő kezében volt. Ki voltam szolgáltatva neki, azt tehetett amit akart... Mindig egyszerre érkeztünk volna a csúcsra, de húztuk a szexet, nem akartunk egy gyors könnyen felejthető kis mezei szürkeséget...
Egyre gyorsabban mozgott, aztán lassan, szenvedélyektől fűtött testünkön egyre csak gördültek le az izzadságcseppecskék, fülembe lihegte, hogy hadd menjen be hátulról, érezni akar hátulról, amikor csípőmbe kapaszkodhatva rángathatja magát...

Megfordultam, feltérdeltem, beléhatolt, farkával, kitöltötte puncim, nyögtem egy nagyot, pár lökés után megint hatalmasakat sóhajtva elégültem ki. Ő is csúcshoz közel járt, aztán megint hátra feküdtem, rátérdelt a combomra és oldalról húzott magára. Nagyon mélyen volt bennem, már fél percenként kellett leállnunk, hogy el ne menjünk....
Kérleltem, hogy vegye fel a gumit, és végre menjünk el...!
Aztán felvette, és hihetetlen gyorsan elkezdett mozogni. Sóhajok szálltak fel ajkairól, aztán elment, megint elmentem, én is vele együtt. Mellém feküdt, és így pihegtük ki a szex nyújtotta fáradtságokat, élményeket.

Aznap éjjel még legalább 2x szeretkeztünk...
Reggel mikor felébredtünk lezuhanyzott, rendbe rakta magát és elment. Azóta sem volt több éjszakánk, minden éjjel ölelésére vágyom, érezni akarom testét, hallani szuszogását, sóhajait, nyögéseit....!
Csak reménykedni merek, hogy nemsoká újra átélhetünk egy ilyen fantasztikus csodát, mint ezen az éjszakán!
Nemsoká egy évesek leszünk és kettőnk egyre csak nő a szeretet, és tombol a szenvedély..!
Hozzászólások
További hozzászólások »
sasa311 ·
Hát a formai megoldások egészen lenyűgöztek. Hát még a nyelvtan! Talán el kéne olvasni, vagy ha elolvastad meg kéne tanulni ékes magyar nyelven
Amúgy nem akarlak elkeseríteni, de ez nem a legjobb módszer a védekezésre, ha csak a végén veszitek fel a gumit....
És ha az írás az értelmi szintedet tükrözi nem biztos, hogy túl sok utódnak kéne életet adnod... :frowning:

Yanchy ·
No, no, ezt tán azé' mégse! Az utolsó mondatodat szívd vissza sasa :rage:
sasa311 ·
Csak annyira de annyira emlékeztet a hölgyemény egy hölgy ismerősömre.....

najó, egye fene szürcs.... :innocent:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: