Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szerelmem a tanárom!

Mennyi lehet a vekker? Ez volt az első kérdés ami aznap reggel megfogalmazódott bennem.
Úristen! 8:15? A tanár meg fog ölni!
Kipattantam az ágyból,és gyakorlatilag ennyi,azonnal go to school!
Nagyon szeretek iskolába járni,de csak a tesitanárom miatt. Imádom,nincs is nála jobb pasi. Amikor rá gondolok,sokkal jobban telik el az adott nap,jobban teljesítek a suliban és máshol egyaránt! Hát igen,egy a probléma...lehet hogy ő nem meleg,és ha csak úgy odaállítanék hozzá,hogy:Jónapot Sanyi bá,leszophatom?
Akkor olyan maflást adna hogy a fal adná a másikat.

Sanyi bá amúgy fiatal,23 éves lesz ma,én meg 18-at töltöm be. Egy napon születtünk,ez is eggyel több ok arra hogy pont MA mondjam meg neki,hogy nem bírok nélküle élni. Elég furcsa szerelmi vallomás lesz,egyedül az a szerencsém hogy ma utolsó órája tesi,méghozzá a mi osztályunkkal. Ha a többiek majd elmennek és minden jól fog menni akkor a végén még talán...mondom talááán...jól megb*ssza majd a p*csámat!
Mindenesetre,tegnap már vettem neki ajándékot,egy szexi boxert,ha kettesben leszünk majd ráadom,hátha ki tudom használni az alkalmat és jól megmarkolhatom a golyóit.

Ahogy nagyban tervezgettem a mai napot,észre se vettem,hogy 3 megállóval továbbvitt a busz!
Megnéztem,mikor jön a következő busz,ami visszavisz a sulihoz,erre kivel futok össze?

-Szia Marci!-köszönt rám a tesitanárom,mire én halkan visszaköszöntem kissé elpirulva.
Ő ezen a környéken lakik? Nem gondoltam volna,hogy pont itt,Gyömrő legcsövesebb negyedében.
Izé...váltsunk témát! Attól még,hogy ilyen környéken lakik,tiszta és rendes. Hogy honnan tudom? Ha valaki a legdivatosabb ruhákat hordja az egész iskolában,akkor nyilván nem lehet rendetlen,meg aztán látszik is hogy nagyon ad magára. Egy csomó lány rajong érte,év végén tonna számra kapja a különféle Bonbonokat,meg a sok Milka csokit!

-Marci! Halihó! Nem jössz ma suliba vagy mi? Itt kell leszállnunk,innen 2 utcányira van a suli! Rita meg fog ölni,ha lekésed a matekórát!

-Jujj,tényleg! Ma matek a legelső órám! Basszameg! Rohanoook!
Puszi tanárúr! (Basszus,kicsúszott!)

-Puszi? Hát jó,végülis...
A tanárúr megmarkolta az ingemet,majd magához húzott és az arcomra nyomott egy lágy csókocskát!

-Tanárúr,maga is?-kérdezni akartam őt arról a témáról,de félbeszakított,és halkan annyit súgott a fülembe:
-Tesi óra után kicsit huncutkodunk,benne vagy? Addig is tessék,Boldog Szülinapot!

A kezembe adott egy gyönyörű,díszes csomagot,rajta egy cédulával:Ne nyisd ki míg nem játszadoztunk egy kicsit,értetted?

Együtt gyalogoltunk tovább míg el nem értük a sulit. Útközben többször is lesmárolt,meg párszor megölelt,én meg csak...hagytam neki! Hmmm...tuti hogy ebből lesz valami!
Hozzászólások
További hozzászólások »
jacobharper95 ·
Meg kövezhetek de nekem tetszikés várom a folytatást.

Lexi ·
Gyömrői vagyok :3 :DD

CRonaldo ·
Oltári jó sztori! Kérlek, írd meg a folytatást!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: