Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szerelmem a tanárom 2.

Egésznap a reggel történtek jártak a fejemben.Órákon figyelni se tudtam és még a matekdogát is elrontottam.Többen kérdezték,hogy mi van ma velem,de csak annyit mondtam,hogy fáradt vagyok.Egésznap agyaltam és végig állt a farkam,különösen,ha összefutottam a tesitanárommal....legszívesebben odarohantam volna hozzá,hogy átöleljem,megcsókoljam,leszopjam....de csak órák után találkozhattam vele,nagyon vártam.És arra is kíváncsi voltam,hogy mi van a csomagba amit adott.Ki akartam nyitni de nem tettem,mert megigértem neki,hogy majd délután.....
Nagyon lassan telt a nap...még volt 3 óra a találkozásig a farkam meg már majdnem robbant.Már órákon is a zsebemen keresztül simogattam magam.Nem bírtam már,kimentem hát a mozsdóba,hogy magamhoz nyúljak.Amint bementem,üresnek láttam a helyet,úgyhogy egyből előkaptam és vertem.
Ahogy beljebb mentem,láttam,hogy nem vagyok egyedül....a tesitanárom akire épp gondoltam recska közben a piszuárnál állt és hugyozott.Hatalmas farka volt.Természetesen ő is egyből észrevett engem,szóval leálltam a masztival de a szerszámom még nem raktam vissza.
-Szevasz Marci,látom nem bírtad sokáig-mondta nevetve.
-Hát nem..izzé..én-ennyit tudtam mondani,mert teljesen lefagytam.
Ödajött közel hozzám.
-Ezt inkább tartogasd velem délutánra és koncentrálj a tanulásra,délután nagyobb szükséged az álló farkadra és a spermádra-mondta mosolyogva.
Ezután megfogta a farkam,hogy visszarakja a nadrágomba,de ahogy hozzáért egyből elsültem és ráélveztem a gatyájára....soha ennyi geci nem jött még belőlem,de ez elég kínos volt.
-Óha...te aztán rámizgultál...semmi baj mindjárt lemosom de te menj órára-mondta nevetve
-Én így is tettem.
A maradék 3 órában is a csókján az,érintésén,és a mosolyán gondolkodtam.
Újra és újra felidéztem a pillanatot amikor megfogta a farkamat és ráélveztem.
Miután végigszenvedtem a 3 órát végre eljött a pillanat.Lementem az irodájába,a testnevelés szertárba.
-Hali Marci,képzeld a spermafoltod,nem jött le,így nadrágot kellett cserélnem na de sebaj,ne mondj semmit,csak vetkőzz alsógatyára és nyisd ki az ajándékodat,addig én is levetkőzöm
-Rendben-mondtam félénken.
Hamar levetkőztem mert már vártam,hogy történjen valami majd kinyitottam a csomagot...Volt benne egy épp olyan boxer amilyet én vettem neki,egy csomag óvszer,egy síkosító,és egy üdvözlőkártya melyen ez állt:Boldog szülinapot Marcikám...az ajándékodnak elég hamar hasznát fogod venni.
Nagyon boldog voltam.Mire ezt elolvastam ő már egy szál alsónadrágban állt előttem.Tökéletes volt a teste és kidudorodott a hatalmas farka.
-Azt vettem észre,hogy egésznap kanos voltál,szóval foglalj helyet,mert én kezdem a kényeztetést.Amint leültem,megcsókolt majd elkezdte puszilgatni a farkam a Boxeren keresztül.Majd lehúzta és elkezdte nyalni,verni szopni a farkamat.Nagyon jól csinálta,iszonyúan élveztem,egésznap erre vártam.10 után a szájába lőttem forróságom,de nem nyelte le hanem a spermával a szájában megcsókolt.Nagyon jó volt,közben újra megkeményedtem.
-Hát most te jössz marci.
Letérdeltem elé és elkezdtem szopni a hatalmas kemeny gyönyörű finom farkát.
Olyan nagy volt,hogy alig tudtam bekapni,de nagyon élveztem,annyira,hogy el is élveztem,pedig ő hozzám sem nyúlt.15 perc után a számba élvezett de csak úgy ömlött belőle a sperma,nyelni se bírtam,folyt ki a számbol..
Ezután hasra fordított.Fel akarta húzni a gumit,de kivettem a kezéből és eldobtam.Ő ezután egyből belémhatolt és megdugott.20 perc után lelassul és belém élvezett...isteni érzés volt.Kihúzta a farkát majd így szólt:
Remélem élvezted mert én nagyon...köszönöm minden percét...holnao ugyanakkor várlak itt,és új dolgokaz próbálunk ki.....
Folytatása következik
Előző részek
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!
A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE
Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció.
Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Ingyenes regisztráció csak most.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: