Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szerelem zeneszóra

Ha valamitől, hát a zenészektől tényleg elgyengülök. Azt azért nem mondanám, hogy elég meglátnom egy gitárt, s máris hanyattdőlök, de tény, hogy egy szívemhez szóló gitárszólónál semmi sem izgat fel jobban...
S ha már egyszer felizgultam, semmi sem állíthat meg.
Fantasztikus gyönyör számomra, ha az egész aktus alatt szól a zene. Oké, lehet, hogy kissé perverz vagyok, de nem tehetek róla, felizgat. Szinte elolvadok tőle. Pláne, ha a fütykös is jól muzsikál a combjaim közt... Könnyen csúszkál a puncimban, mert olyan síkos vagyok a hevülettől, hogy szinte lökés nélkül is a testem mélyébe hatolhat. És meg is teszi. Benyomul újra és újra, mindkettőnk legnagyobb megelégedésére.

Hozzá kell tennem, nem vagyok az a sorozatban élvező típus, nekem csak egyszer sikerül, de az kirobbanó lesz!
Arra az egyre gyűjtögettem a gyönyörmorzsákat.
Szeretek egymás után több pózt is kipróbálni, hogy minden oldalról kiélvezhessem lovagom adottságait.

A kedvencem mégis a lovaglás. Élvezem, hogy végre én irányíthatok!
Én diktálom a tempót, szabályozom az erősséget és a lökethosszt. Beiktatok szüneteket is, csak hogy ne szaladjunk el gyorsan, még izgalmasabb legyen, ha újrakezdjük. Nem csak föl-le, de körkörösen is mozgatom a csípőm, s mindkét irányból eljátszom a zsokét, szemből is és fordítva is. Ahogy épp jólesik.
Amikor újra a férfi veszi át az irányítást, már nincs sok hátra. Érzem. S nem is fogom vissza tovább magam. Minden lökésnél egyre jobb. És a vége...
Fellobban a láng, elborítja egész testem, az ágyhoz szögez, de fel is emel, érzem, hallom ahogy ő is most élvez, egyszerre remegünk ott lenn, ahogy ő löveli, a puncim úgy nyeli el a nedvét.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Francisco ·
Hm... az indítás után kicsit többet vártam. Egy igazi szimfóniát, ehelyett csak egy előzetes volt, amolyan "játék és muzsika 10 percben". Arra viszont elegendő volt, hogy lássa az olvasó, van benned spiritusz. Úgyhogy gyújtsd lángra és égjen, mint Róma. :o)
bond ·
Úgy lesz!:)

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: