Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szerelem vagy halal? Te dontesz.

S ott feküdt Ő. Izzot. Izzot,mint a frissen kovácsolt vas,amit még nem meritettek vizbe. Sistergett a bőr,szaglott,és égett,ahogy hozzá értem. Hegeket hagytak az ujjam maguk után. Hegeket,melyeknek nem volt nyoma.
Nem tudom,hány óra volt. Nem is érdekelt. Fájt az a tökéletes szépség,ami áradt...áradt át a szobán,rajtam,fölöttem,bennem. Láz. Szépséges,örjitő láz.
Jótékony szürkeségbe boritotta az ágyat a pirkadó hajnal.
Szöktünk. Tudtuk,hogy halott szerelem a miénk. Tudtuk,hogy az az ősi vonzalom eleve meg sem született,amit érzünk. Elpocsékolt,három napos gyönyör volt a mienk.

Órákon át csak néztem.Néztem a feketeséget a feje tetején.Néztem a torzan hosszú szempillát ,mely mintha csak a pokolba vezető út lenne. Néztem a széles vállakat,a hegyomlásnyi hátat,a kacsúsodó,katlan szerű derekat.
S szenvedtem, mert darabokra tépett a tudat,hogy nem lehet a lelke is velem. Ott tekergett Éva kigyója,s fedte el a gyöngeségem Ádám levele.

Mit tettünk? Mit tettünk. Miénk lett. A Miénk. Akartuk? Nem. Kértük?Nem. Kellett? Jobban,mint a levegő.

Szenvedély. SZENVEDély. Felszisszen a lelke,ahogy a nyakát csókolom.Tettetett sorvadtságba menekül,csöndes mozdulatlanságba. Nem hagyom. Tovább csókolom,harapom,ingerlem minden porcikáját.
Kiabál velem,ellök,felpofoz. Vér serken a szám szélén. Nem bánom,lecsókolja.

Felkarol,megint ledob. A rongybabája vagyok. Mi Ő? Ki Ő? Nem érdkel.
KELL. A halálom? Az életem? Nem számit már semmi.
A hatalma emberfölötti. S tudja,gyakorolja rajtam...de minden percben  mind gyöngébb s gyöngébb lesz. Gyögébb lesz a bőrömtől, illatomtól,akaratos érintésemtől,ahogy a bőr a bőrnek feszül.
Látom az izzadtság apró gyöngyeit a homlokán lefutni,látom,ahogy fel fogja adni.
Minden csodaszépen formált izma elfutni készül.A hidegen izzó ,acélszürke szemek olvadt platinummá szelidülnek.A haja a kezembe simul,lelke már rég az enyém.
S ekkor...ekkor még a lelke is készültségbe feszül.
Kiteljesedni akart,velem,bennem,mellettem.

KARD,TÁNC. KardTánc. A hajszál legelvékonyodottabb pontján lejtjük méltóságteljes,akaratos,makacs harcunkat.
Leszakadhat,bármikor. S már szakad is. Sodor,tép,mar,akar,sejtet,de mégis... Szép.

A húsomat kezdi el tépni. A hajamat rángatja,a torkomat nyomja,belém döfi magát, kérdés és kérés nékül...Fáj...Fáj,de imád... Imád,simogat,szagol,ellök,de vissza húzom,s nem bánja...
Nem bánom.Ezt is lecsókolja.

Hideg,mélyen izzó örvény veszi kezdetét.

Hid a hátam. Hid a testem. Égek. S csatak.
Minden porcikám tombol s rezeg. Nedvességen csúszik a bőröm a bőrén. Vádlim a derekán, arcom az arcán,ágyékom az ágyékán.
Fülledt,fekete erotika. Miénk,az Övé az éj. A kéj.
Szeretkezem? Szeretkezem.
Kivel s mivel? Életet vagy halálomat adom épp elő?
Nem számit.

S Ő?Nem tudom. Vadul létezik Velem,egyre jobban követelve,mi Övé. Mi az Övé? Én?Én.

S egyszer csak... Csönd. Hajnal,szürkülő,ködös napfelkeltében daloló madarak zaja. Vissza kerülök a hajnali ágyra.. Látom a párnákon lustán táncoló napfényt.
Ennyi,mit tudatom felfog. S mit érzek? A szuszogó,csöndes gyermeket,békésen alvó fenevadat,ki még előbb véremet itta.

Kellett? Jobban,mint a levegő.

Meghaltam? Élek. Élek? Meghaltam.

Szeretek.

Szeretek,mert Szeretlek.

K. D.
Hozzászólások
hartbrekker ·
Hol találom a többit? Nem akarom elhinni, hogy csak ennyi.
Folytasd és szerelmes leszek a történeteidbe :)
Pontosan erre az izzó, vadító és mélységes szenvedélyre vágytam mindig!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: