Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szerelem első szexig

Számos történetet olvastam itt az elmúlt időben. Volt köztük nagyon jó, jó, s kevésbé jó, volt, ami nagyon hitelesnek tűnt, volt ami kevésbé.
E számos történeten felbuzdulva szeretném veletek megosztani az én történetemet, amely minden szava igaz.

Ahogy illik, a legelején kezdeném. Középiskolába egy bentlakásos, konzervatív világnézetű leánynevelő intézetbe jártam, ami sok minden elárul arról, hogy elég későn tudtam meg, mi a szerelem. Az azért mindenképp hozzátartozik, hogy kamasz éveim életem egyik legboldogabb időszaka volt.

Így tehát, amikor egyetemre kerültem, egyik-napról a másikra egy olyan világban találtam magam, ami számomra teljesen idegen volt. Hirtelen kellett felnőnöm, s hamar behozni a néhány éves lemaradásomat, hogy ne érezzem társadalom-idegennek magam.

Elszívtam hát életem első cigijét, megszerettem a sör ízét, s megtanultam, hogy egy átbulizott éjszaka után elcsattant csók nem jelent semmit...
Egy bulizós éjszakán ismerkedtem meg a sráccal, akiről azt hittem, az igazi szőke herceg. Beszélgettünk, táncoltunk, meghívott egy italra, telefonszámcsere, hazakísért. Aztán semmi. 2 hétig semmit nem tudtam róla. Csak a nevét, s annyit, hogy nem jár egyetemre, hanem dolgozik, de egész közel lakik az egyetemhez.
2 héttel később kaptam egy sms-t: Eljönnél velem vacsorázni? Hát mondhattam erre nemet? A gombóc a torkomban, mit vegyek fel? Hogy fésüljem a hajam? Milyen sminket rakjak fel? ...
Végül is sikerült időre összekapnom magam. Ő meg lent várta kollégium bejáratánál. 3 szál fehér rózsával. Január közepén. Ez azért jelent valamit, gondoltam. A vacsora nagyon kellemes hangulatban telt el. Hazafelé szakadt a hó. Átölelt magához húzott, hogy melegítsen. Majd elcuppant az első csók. Vágytam rá nagyon. A volt barátommal már hónapok óta szakítottunk, hiányzott a forró ölelés, a szenvedélyes csók... Boldog voltam.

A következő randin vörös rózsát kaptam. Teltek a napok, a hetek, egyszerűen jól éreztem magam, szerettem a társaságát. Aztán egyik péntek este megint elhívott vacsorázni. Azt mondta, meglepetéssel készül. Jó ideje mentünk, amikor megjegyeztem, hogy amerre megyünk, nem ismerek egy vendéglőt se, pedig a város nem olyan nagy. Ő erre azt válaszolta, hogy nem vendéglőbe hívott, hanem vacsorázni. Ő főzött. Így hát felmentünk hozzá. A konyhában mesteri teríték, ahogy a filmekben szokás. Lesegítette a kabátom, elrakta a cipőm, egy szenvedélyes csók, a már kész ételt újra melegítette, még egy csók, közben isteni illatok. Tökéletes gyertyafényes vacsora, kellemes illatok, lágy zene, fehérbor...
Amikor befejeztük, mondtam, hogy elmosogatok. Miközben a dolgomat végeztem, hátulról ölelgetett, simogatta a derekam, a hasam, időnként a nyakamba puszilt, aztán a keze egyre inkább kalandozott, már a blúzom alatt is.
Ajaj! Gondoltam. Itt gáz lesz! Vagy most állítom le, vagy nem fogom tudni. De igazában nem akartam, hogy abbahagyja. Hihetetlenül érzékien csinálta, belőlem meg felszakadt egy sóhaj. Hagytam a maradék mosatlant. Megfordultam, csókoltam. Ő is csókolt olyan vadul, hogy már-már féltem. Közben egyik kezével a fenekem markolászta, másikkal a blúzom gombjaival küzdött.

Gyere! - lehelte a fülembe, s a szobájába vezetett. Közben zakatolt az agyam, hogy ennek nem így kéne történnie, még alig egy hónapja ismerem, meg különben is. De nem hagytam az ész érveket győzni, át akartam adni magam a szenvedélynek.
Közben lefejtette rólam a blúzt, a melltartómat kikapcsolta, én meg lehúztam a pólóját. Kigombolta a nadrágom is, majd gyengéden az ágyra ültetett. A tanga még rajtam volt, de félrehúzta, az ujjaival játszott. Közben abbahagyta a csókot, elindult szájjal is lefelé, először a melleimet szopogatta, nyaldosta, majd haladt szép lassan lejjebb. Cikázott a hasamon a köldökömön, majd még lejjebb. Éreztem, hogy kezdek nedvesedni, s akkor odaért a nyelve. Nyalt és szívott és nyalt és szívott. Közben az ujjaival is ingerelt. Fantasztikus érzés volt. A mély sóhajaim átcsaptak apró, majd egyre hangosabb nyögdécselésekké.
Azt hiszem, átéltem életem első orgazmusát.

Térdeltéből felállt, levette nadrágját, én közben felültem, s az arcom előtt ott ágaskodott férfiassága.
Most te jössz! Szólt, s a kezembe adta. Nem minden félelem nélkül vettem a számba, ugyan olvastam, hogy kell, meg láttam is, de azért mégis. Hátha fájdalmat okozok, vagy nem úgy csinálom, ahogy neki jó... Azt hiszem kezdő létemre nem voltam olyan rossz: először lassan ki-be húzogattam, a makkot nyaldostam körbe-körbe, a kezeimmel a mogyoróit simogattam, amikor a hajamba túrva belémkapaszkodott, szaporán lélegzett, tudtam, hogy jó neki. Aztán hirtelen megfeszült, lüktetett, s elélvezett, a számba. Hát erre nem igazán számítottam. Mondta, hogy akarta még továbbhúzni, de olyan isteni vagyok, hogy nem bírta tovább. De nyugi, pár perc múlva újratölt! Rámdőlt, és újra vadul csókolt. Közben a melleimmel játszott, majd a keze ismét elindult lefelé. Éreztem, hogy az estének még messze nincs vége.

Ahogy ismét elindított a gyönyör útján, megkérdezte, szerintem hány ujja van bennem, mondtam, hogy kettő. Erre rámvigyorgott, hogy négy. Hűha! Aztán hirtelen a vállára kapta a lábaim, s elkezdett belémhatolni, nagy, kemény dákójával.
Ettől egy kicsit megijedtem, s fájt is egy kicsit, de gondoltam, ezen is át kell esni.
- Óvszer! - suttogtam halkan.
- Az nincs itthon!
- Ne! Légyszi akkor most hagyd abba!
- Ugyanmár bébi, nyugi, nem lesz gáz!
Hát jó. Ez nem az a helyzet, ahol érdemes vitatkozni.
Szóval egyre csak mozgott ki-be, bennem meg ismét felötlött a kétely, hogy helyes-e amit teszek.
Aztán hirtelen megemelt, átfordított, s rajta ültem.
- Lovagolj, bébi! Szólok, mielőtt elmegyek!
Ismét becsúsztatta tagját, így még inkább fájt az elején, de aztán elmúlt a rossz érzés, s valami hihetetlen kellemes bizsergés vált úrrá helyette. Átadtam magam a teljes élvezetnek, amikor csípőmnél fogva eltolt. Sejtettem, mit kell tennem, így számba vettem, s tényleg pár pillanaton belül ismét kaptam egy adagot.
Lihegve feküdt az ágyon.
- Ugye, tudod, hogy most vetted el a szüzességem? Kérdeztem.
Néhány pillanat csend, majd a válasz: most már tudom.
Nem sokkal rá már aludt. Egész éjszaka a szuszogását figyeltem, én csak virradatkor szunnyadtam el. Reggel ijedten tapasztaltam, hogy vérzem. Ja, persze, a szűzhártya. De hát a gimis sportorvos szerint az már lehet, hogy évekkel ezelőtt felrepedt magától. Hát úgy látszik, mégsem.

Visszamentem a koliba. Mire odaértem, bőgve meséltem el barátnőmnek az éjszakám. Igazában fantasztikus élmény volt, de tele voltam kételyekkel. A barátnőm azonnal kivitt a nőgyógyászatra (életemben először), biztos, ami biztos alapon.

A történet végéhez hozzátartozik, hogy az eset után még két hétig voltunk együtt, azalatt fantasztikus dolgokat éltem át. Aztán egyik délután felhívott, szokás szerint, hogy megbeszéljük az esti programot, de csak ennyit mondott: Nem akarlak többet látni, nekem egy érett nő kell, nem egy egyetemre járó kislány.
Egy ideig még próbáltam hívni, neten elérni, de sose válaszolt.
Hát ennyit az első szerelemről...
Hozzászólások
További hozzászólások »
roncsi ·
Köszönöm mindenkinek az építő jellegű kritikát, és dícséreteket, ígérem lesz még 1-2 storym. :grinning:

tanárúr ·
Jaj Drága Ciko, hát maga is...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: