Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szép, nyári este volt...

Sokat gondolkodtam és olvastam ezt az oldalt az előtt, mielőtt ezt a történetet megírtam. De úgy gondoltam, hogy számomra ez egy annyira szép emlék, hogy érdemesnek találom rá, hogy másokkal is megosszam.
Egy augusztusi napon a volt a barátommal újra találkoztunk, az ő kérésére. Bennem még akkor is élénken élt az ő és a kapcsolatunk emléke, úgyhogy belementem a randiba. Csak, barátkozni akart velem, minden hátsó gondolat nélkül a Balaton partján. A \"barátságunkat\" 3 napig sikerült ápolnunk, ám a 3. nap estéjén olyat tettünk, ami nem a barátságokat jellemzi általában.
Én fáztam előző este, erre ő azt mondta, hogy másnap lehozza a sátrat. Én mondtam neki, hogy hozza csak, mert ő többször is elbizonytalanodva visszakérdezett, hogy lehozza-e. Mondtam, hogy igen. Másnap ugyanott találkoztunk a tó parton, miután kiürült a strand. A sátrat hozta, de a cölöpöket nem, így felverni nem tudtuk ugyan, de azért a matraccal és a takaróval behúzódtunk egy fűz alá. Nosztalgiáztunk egy kicsit, majd megcsókolt és ezután minden magától történt. Olyan gyengédek, de ugyanakkor szenvedélyesek voltunk egymáshoz, mint még azelőtt soha. Minden érintése, csókja égetett, olyan izgató volt, ahogy a bőrömhöz ért a keze és az ajka, hogy teljesen elvesztettem a fejem, és csak arra tudtam gondolni, hogy ez az este mindkettőnk számára örökre megmarad.

Végig csókolt a nyakamtól kezdve egészen a bokámig, egy porcikámat sem hagyta ki, és ezzel olyan hatást gyakorolt rám, hogy teljesen más világba kerültem. Ezekután én kényeztettem őt csókokkal és puszikkal testének minden pontját. Amikor már ő is nagyon \"hangulatban\" volt, a hátamra fordított és centiméterről centiméterre birtokba vette a testem. Először csak lassan, minta valami törékeny kisékszer lennék, majd egyszer csak mindketten hevesek lettünk, eszeveszett tempóban próbáltuk meg uralni a másik testét és érzékeit, de ugyanakkor hatalmast gyönyört is akartunk okozni egymásnak. Aztán jött, aminek jönnie kellett, mindketten, egyszerre, a másikat szorosan ölelve elmentünk.

Utána csak hosszú percekig feküdtünk egymás mellett, szótlanul. Nem mertünk arra gondolni, hogy mi lesz velünk ezek után, de valami belülről azt súgta, hogy ez az este és ezek az érzelmek örökre összefűznek minket. Egyikünk sem volt akkor jós, de azon az estén tisztán látszott a közös jövőnk, és nem tévedtünk...
Hozzászólások
További hozzászólások »
DREAMER ·
E néhány sorból is kiderül, hogy az írás nem idegen tőled. Mégis az az érzésem, hogy siettél. Nem meséled el a történteket, nem eleveníted fel a dolgot. Mintha például a buszon, jó ismerősnek hadarnád el, mert a következő megállónál leszáll és sietni kell. Az egyes momentumokat, mozdulatokat, érzéseket, szerencsésebb lenne kibontani, részletesebben ábrázolni.

bot ·
Nagyon izgalmas volt az a négy sor a sátor elhelyezéséről. A többi olyan gyorsan történt, hogy nem tudtam követni.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: