Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szép nyári délután

2 évvel ezelőtt történt, hogy 20 éves nagylány lettem. És anyámmal élek egyedül a nagy családi házunkban. Anyu 20 évvel idősebb nálam és nagyon jól tartja magát a korához képest. Ő is ugyan úgy szőkés barna hajú, mint én, és gyönyörű teste van. Volt már rá példa, hogy együtt zuhanyoztunk és a csodás teste láttán teljesen felizgultam, de nem mertem megmondani. Sokszor álmodoztam, hogy egyszer kipróbálom milyen is, lehet lányokkal szeretkezni, de féltem, hogy akkor leszbikusnak gondolnak. Ezért sutba tettem. Addig a napig, míg nem egyszer anyámat maszturbáláson nem kaptam. Azt a csodálatos látvány, amit ő akkor és ott művelt magával késztetést éreztetett velem, hogy eljött a pillanat a cselekvésre. Az se érdekelt, hogy ha a saját anyámmal kell szeretkezni, de meg csinálom. Egy csomó alkalom volt rá, de én ki vártam a legjobb alkalmat és bekövetkezett. Reggel felkeltem és kimentem a fürdőszobába megmosdani. Amikor kész lettem lementem a nappaliba senki nem volt otthon. Gondoltam elmegyek egyet sétálni a tenger partra. Fel vettem a cipőmet és elindultam. Közben találkoztam egypár barátnőmmel, akikkel jól elbeszélgettünk a kávézóban.

Az egyik barátnőm megkért, hogy segítsek neki egypár ruha választásában. Bele egyeztem és elmentünk. Mondanom se kell két teli szatyorral ment haza, én meg csak eggyel. Amikor haza értem délután 1 óravolt. Anyu is otthon volt. Meg ebédeltünk én fel mentem a szobámba az új ruhámat felpróbálni. Míg anyu ki ment a kertbe és a medencénél napozott, kinéztem az ablakon és láttam, hogy meztelenül fürdik. Nekem se kellett több azonnal beizgultam a látványtól és a gondolattól. Fogtam magam és én is fürdőruhába, öltöztem. Lementem épp akkor jött ki a vízből. Mondtam neki: Te anya egyre szebb leszel. Te sem panaszkodhatsz és nincs is miért, mert te most vagy a legszebb éveidben. Nekem meg ezért a szép alakért meg kell küzdeni, de köszönöm a dicsérett. Mondta mosolyogva. Leült a napozó ágyra és lefeküdt. Oda mentem hozzá másik napozó ágyra és én is lefeküdtem. Egyszer csak megszólalt: Gyere kicsim, masszírozzál meg egy kisnapolajjal. Oda fordultam és átültem az ágyra.

Ott feküdt mellettem teljesen meztelenül. Csodaszép telt ajkai voltak, melle kerek és telt volt, szép napsütötte barna teste volt hasa feszes és ívelt. Puncija borotvált volt csak a csiklója felett volt egy kis fanszőr. Szemérem ajkai egymáshoz értek, de lehetett látni csiklója kidomborulását. Nagyon felizgultam és egy kicsi magamhoz nyúltam, de nem vette észre. Mondtam neki, hogy először meg masszírozom, és utána bekenem. Hasára fordult és a hátát kezdtem el masszírozni egészen a derekáig. Mondta, hogy egy kicsit erősebben, mert ki akar lazulni. Mondtam magamban: várjál egy kicsit nem csak el, fogsz lazulni, de még olyan gyönyörökhöz is juttatlak, hogy még hosszú ideig, emlékezni fogsz rá. Ezzel a gondolattal lejjebb haladtam és a lábát kezdtem el masszírozni. A láb fejétől haladtam szép lassan a comb tövéig. Amikor ott voltam a fenekét kezdtem el masszírozni. És elkezdtem, a lába közé indulni, egyre lejjebb és lejjebb már éreztem a segg lyukát, de még lejjebb haladtam, amíg el nem értem a punciját.

Akkor a szemérem ajkai közé tettem a középső ujjamat, és ott kezdtem el masszírozni. Hallottam a sóhajtásokat és a lábait elkezdte széjjelebb nyitni és a fenekét feljebb emelte, hogy jobban alá tudjak nyúlni. Ekkor fogtam a középső ujjamat és szép óvatosan be, csúsztattam a hüvelyébe, és ki bejárattam kb. 2 percig csináltam. Utána ki vettem, de ő erre meg fordult és azt mondta: gyere kicsim, elégítsd ki anyádat, már régóta akarom. Ekkor fölé hajoltam és mély csókolózásba kezdtünk, de közben a jobb kezemmel a punciját iritáltam a középső ujjammal. Ő is alám nyúlt és a fürdőruhán keresztül masszírozta a puncusomat. Nagyon jó érzés volt. Elkezdett a csípőm ösztönösen hullámozni az élvezetet ezzel is fokozva. Anyu a ruhán keresztüli ingerlésemet abba hagyta és félre tolta a bugyimat és ő is, ugyan azt kezdte el csinálni amit én neki a kezemmel. Szép lassan haladtam, lefelé amikor a melleihez értem egyenként mind a kettőt meg ízleltem nem kellett sokáig nyalogatnom, hamar bekeményedtek, és úgy szopogattuk és nyalogattuk. Anyu is, szopogatta az én mellbimbóimat és azok is meg keményedtek utána kölcsönösen egymásét ingereltük, hol a kezünk kell, dörzsölgettük, hol meg a nyelvünk kell.

Amikor meguntuk haladtam lefelé és elértem a punciját. Bekaptam az egészet és elkezdtem nyalni és szopni. Nagyon jó íze volt és a kéj nedű csak folyt ki én meg nyeltem. Elkezdett anyu a csípőjéből mozogni, vonaglani és ritmusosan hullámozni nagyokat sóhajtozott és sikongatott az élvezettől. Én is felvettem a ritmust a csípőjével és úgy nyaltam tovább. Elkezdtem a csiklójával játszadozni és közben a középső ujjamat, bedugtam a hüvelyébe, és ki-be mozgattam. Utána még egy ujjamat bedugtam és bekövetkezett a várva várt esemény, anyu elélvezett. De én tovább folyattam és a segg lyukába, dugtam az ujjamat és a puncijába. Kis idő múlva megint elment. De ekkor magához ölelt és hosszan csókolózni kezdtünk. Mondta, hogy csináljuk úgy, hogy egymáshoz dörzsöljük a puncinkat. Fel ültünk mind a ketten és ollószerűen egymásnak toltuk a puncinkat és dörzsöltük egymásnak. Közben csókolóztunk, és egymás melleit masszíroztuk. Amikor vége volt mondta, hogy feküdjek föléje, de fordítva. És így folyattuk, amíg el nem mentünk mind a ketten vagy háromszor.

A végén egymás mellé feküdtünk és ujjaztuk egymást, és kéjnedvünket nyalogattuk le egymás ujjairól. Amikor befejeztük együtt mentünk be a vízbe lefürdeni, de még ott is puszilgattuk egymást. És azóta is mindig szoktunk egymással szeretkezni.
Hasonló történetek
25064
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
29462
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Dzsoni ·
Ezt egy olyan emberre hasonlito lény irta talán, aki utálja az anyáját vagy koborkutya nevelte. Kár érte...

HUSZonéves ·
Szerintem pedig roppant szórakoztató volt!

Lehet, hogy túlbecsülöm az Ördögöt, de a történetben az elmúlt idök legpocsékabb itt megjelent múveinek igen szellemes mixét véltem felfedezni. Már csak a helyesírás ilyenfokú alulmúvelésének ténye miatt sem vagyok hajlandó valóságként elfogadni! :)

Nagyon vicces. Hárpia nem kevésbé! :)

HUSZonéves ·
Jah, ha valakinek nem túnt volna eddig fel, Nosferatu eddig az anyósát illetve anyját tolta - férfiként. :)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: