Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szép emlék

Lassan hoztuk tűzbe egymást szerelmi légyottunk alkalmával. Egy időben sokszor találkoztunk. Sokszor csalta meg velem párját lakásomban. Elég volt annyi, hogy csak hívott, és én már is kényelmessé tettem otthonom ágyát. Néha még bort is szervíroztam, de sose ezért jött. Csak szexuális vágyát csillapította velem. Sose felejtem el hosszú combját, karcsú derekát, és azokat az kerekded melleket. Mindig kihívón öltözött. Szerette, ha megbámulom. Nem is csoda, mikor feszülő miniszoknyában belibben. Már ekkor letepertem volna. De várnom kellett. Szerettük kinyújtani az előjáték perceit. Figyeltük egymás gyöngéd nyögéseit. Még most is megborzongok, ha arra gondolok, milyen játékos volt nyelvével a makkom hegyén. Először épphogy megérintette nyelve hegyével. Aztán lassan ajkaival is megérintette, szépen kíméletesen. Majd mind jobban egyre lejjebb haladt. Éreztem, ahogy a szájában van. A nyelvét, ahogy forog a hímvesszőm körül. Egyre gyorsabb tempóban haladt le és fel. Halk nyögéssel adtam tudtára, hogy tetszik amit csinál azokkal a csodás ajkakkal. Nem hagyta abba, sőt csak fokozta a tempót. Már-már nagyokat sóhajtottam, mikor abbahagyta, és csak az ujjait fonta körül péniszemen. Bizsergető érzés volt. Lassan elkezdte a le és föl húzogatni a bőrt. Szemembe nézett nagy kék szemeivel, de a keze csak ekkor gyorsult fel igazán. Lehunytam a szemem. Csak az élvezet volt. Az erős bénító élvezet. Lassan a csúcs felé tartottam, mikor abba hagyta. Pihegve néztem a kezét, ahogy távolodik. De tudtam nem szabad elsietni semmit.
Ekkor rajtam volt a sor. Először csak a melleit cirógattam. Kicsit összenyomtam, megdörzsöltem. Mellének a bimbójához érve éreztem ahogy megkeményedik. Nem bírtam tovább, meg kellett hogy érintsem az ajkammal. Szerette, ahogy nyaldosom. Lassan épp csak a nyelvem hegyével érintettem. Majd rácuppantam, mint egy csecsemő, csak épp a nyelvemmel köröztem rajta. Aprón felnyögött, és én pont erre vártam. Meztelen testén egyre lejjebb haladtam. Hasának meleg vonulatain át egészen a csupasz punciig. Odaérve éppen, hogy megérintettem ajkammal. Lassan köröztem felette. Tudatosan a csiklója felé vettem az irányt. A szemérem ajkak közé nyomtam az ajkam. Lassan, hogy teljes testével érezze az átható bizsergést. Ott köröztem egy darabig, és csak akkor kezdetem le gyorsabban nyalni, falni, mikor kicsit beleremegett az izgalomtól. Erős sóhajokkal adta tudtomra, hogy jó az, amit csinálok. Testének remegése megerősített benne, hogy ne hagyjam abba a csikló körüli gyors, majd lassú körözést. éreztem ajkam alatt ahogy egyre jobban nedves lesz. Nem hagytam abba, szerettem volna így is élvezetet okozni neki. Fejem egyre jobban az ölébe nyomtam. Kezével vadul cirógatni kezdett. Lábait jobban szétnyitotta, hogy még inkább hozzá férhessek. Ekkor jöttek az ujjaim. Lassan kitapogattam a bejáratot, és az egyik ujjam besiklott. Könnyedén a lédús punciba. Lassan kis-be járattam. Élveztem, ahogy élvezi. Péniszem Merevedése nem hagyott alább, szinte vele együtt élveztem a játékot. Most már két ujjam is benn volt, míg a nyelvem még mindig ott nyalakodott a csiklón. Egy kicsit felgyorsítottam, mely következtében hangosan felsikoltott, és vonaglani kezdett. Nem bírta tovább. Eljött számára az orgazmus. Pihegve feküdt az ágyon. Szemei rajtam tartotta. Látszott rajta az elégedettség. Még egy kicsit lihegett, majd észre vette a még mindig kőkemény faszom. Mint egy anyatigris úgy ugrott fel, és azzal a lendülettel nyomott le az ágyba. Rám ült. Lassan csusszant be a farkam a forró nyílásba. Éreztem a körbe ölelő testet. csípőjével erőteljesen körözött péniszemmel, mely igen érzékileg hatott rám. Olyan tempót diktált, ami jó volt mind a kettőnknek. És olyan helyekre mozgatta merev péniszem, amellyel mindkettőnknek örömöt okozott. Szemével még ekkor is engem figyelt. Tudta mikor kell megállni. Olyankor mindig rám feküdt. Hagyta, hogy kifújjam magam. Ilyenkor úgy folytattuk, hogy én adtam a ritmust. Még mindig rajtam feküdt. Viszont derekammal mozogtam úgy, hogy a faszom ki-be járt a csicsogó punciban. Vadul, és egyre gyorsabban. Éreztem a feszes farkamban a lüktető élvezetet. Minden idegpályám azt mondta csináld, fejezd be. De elég volt ránéznem úrnőmre, hogy tudjam, még egy kicsit várni kell. Arcán látszottak az öröm torz fintorai. Az akadozó lélegzetén az élvezet hullámai. Egyre közelebb kerültünk a vég utolsó öröm csúcsához. És szerettem benne igazán, hogy mindig egyszerre mentünk el. Ő rám hullott az élvezet utolsó nagy lökésétől, míg én éreztem a kiáramló vulkán ragacsos nedvét beleáramlani. így fejeztük be mindig a közös ágyjeleneteket. Eztán csak egymás mellett pihegtük meztelen.
De sajnos ez ma már csak emlék. Nem akarta mellettem elkötelezni magát. A párja mellett döntött. És nekem is már új erotikus élményeim vannak. De olyan, mint Ő, sosem lesz.
Hozzászólások
További hozzászólások »
D.S. ·
Sok a hiba, igénytelen, nem tetszett.

Petur ·
Nekem sem tetszik. Én nem az első két mondatot olvastam el, mint Marokfegyver, hanem találomra beleolvastam itt-ott. Mindenhol ugyanazok a kisiskolás hibák. Fércmunka.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: