Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
-Ez a helyes hozzáállás! Adjunk a nézőknek egy olyan előadást, amit soha nem felejtenek el!...
Friss hozzászólások
kaliban: Tetszett!
2024-03-15 15:00
SunnyDay: Köszönöm :)
2024-03-14 10:40
kaliban: Folytasd! Tényleg jó a sztori.
2024-03-13 13:51
SunnyDay: Szia. Köszönöm, ha van rá igén...
2024-03-10 18:11
vinzso: Szia, jó történet, várom a fo...
2024-03-10 11:15
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szendvicsben a recepciós hölgy

Egy vidéki városban van cégem egy társammal. Nemrég Budapestre utaztunk üzleti ügyben, potenciális vevőkkel próbáltunk nyélbe ütni egy elég komolynak ígérkező üzletet. Egy csendes környéken lévő kellemes kis hotelben szálltunk meg. Kemény egész napos tárgyalások voltak, mindig reggelente elhagytuk a szállodát és csak késő délután értünk vissza, amikor is rögtön bezuhantunk az ágyainkba. Ráadásul, olyan hosszasan elhúzódtak, hogy a recepciós srác már jól ismert minket és magától adta a szobánk kulcsát, ha meglátott minket. Aztán végre sikerült megállapodnunk a partnerekkel, amivel biztosítottuk a cég jövőjét egy időre. Ünneplésként megvacsoráztunk egy jó étteremben, majd bedobtunk pár italt egy bárban, de mivel azért fárasztó volt az elmúlt hét, nem volt kedvünk átmulatni az éjszakát és késő este visszamentünk a hotelbe. 
Odaértünk a recepcióhoz és láttuk, hogy a szokásos srác helyett ezúttal egy szexi csaj ül ott, a blúzán egy kis névtáblával „KATA”. Ráköszöntem, ő visszamosolygott és kérdezte miben segíthet… Mondtuk, hogy eddig még nem találkoztunk pedig egy ideje itt vagyunk... Elmondta, hogy pedig egész héten itt volt éjszakai műszakban csak biztos más volt az időbeosztásunk. Majd elkértem a 118-as kulcsát, ő felállt, és ahogy a kulcsért fordult jól végigmértem… fehér blúzt viselt és fekete miniszoknyát... harisnyát és magas sarkakat... elegáns és mégis nagyon dögös volt... Elvettem a kulcsot és indulóban felfelé még visszafordultam és megkérdeztem tőle, hogy:
- Akkor az éjszaka folyamán, ha bármiben hiányt szenvedünk, neked kell szóljunk Kata?
- Hát… igyekszem segíteni a vendégeknek, ez a dolgom… - válaszolt mosolyogva
Majd jó éjt kívántunk neki és felmentünk a szobánkba, bezártam az ajtót és ledobtam magam az ágyra.
- Hú haver… nem semmi ez a csaj odalenn… - mondtam a társamnak nagyot sóhajtva
- Nem bizony... már mikor beléptünk az ajtón mintha ágaskodni kezdett volna a farkam... és de szexi a hangja... - válaszolt, majd lefeküdt ő is és bekapcsoltuk a tv-t, de csak a recepciós lány járt az eszünkben...
- Szerinted hogy érti, hogy segít a vendégeknek? – szólalt meg egy idő után újra – Be kéne próbálkozni nála, van valami jó ötleted esetleg? – de mielőtt válaszolhattam volna már rögtön le is telefonált a recepcióra. Csak, hogy halljam a hangját… - mondta miközben várta, hogy felvegyék odalenn…
Megkérdezte, hogy lehet e kérni ébresztést meg hogy mikortól lehet reggelizni meg még pár dolgot amit amúgy is tudtunk... majd letette és nagyot sóhajtott... 
- „Hát igen…” - mondtam – „én is rákattantam... valahogy tényleg bekellene próbálkozni nála...” - járt az agyam rendesen – „figyelj... te most felhívtad... én meg lemegyek és kérdezek valamit... hm... mondjuk arról, hogy hogyan kell fizetni meg kiköltözni stb...” - és már keltem is fel és indultam volna kisgatyában, de ágaskodott a farkam rendesen, úgyhogy inkább felkaptam egy farmert rá... az ajtóból visszaszóltam... – „addig találj ki valamit, amivel majd te mész le ha visszajöttem...”
Lementem, ő éppen dolgozott a gépén valamit és a billentyűzetről mosolyogva kérdőn felnézett "szia!” Köszöntem neki majd elkezdtem mondani, hogy elfelejtettem kérdezni hogyan fizethetek, kaphatok-e kedvezményt mert van egy kártyám... stb stb stb... Jó negyed órát átdumáltam vele ilyesmikről. Néha felállt és az asztalon kotorászott a papírok közt ilyenkor kissé behajolt és kellemes belátás kínálkozott a dekoltázsába, a melltartója csipkéit is látni lehetett. Miután alapos tájékoztatást adott megköszöntem és visszamentem a szobába... 
- "Húúú bazze... kibaszott kanos vagyok... micsoda nő... most te jössz..." 
Haver azonnal indult is le a földszintre… Mindeközben én azon agyaltam odafenn, hogy ha visszajössz következő lépésként felkellene hívni valahogy a szobába. Körbenéztem, de minden jónak tűnt, ez nem lehetett ok. Hirtelen felkeltem és véletlenül belerúgtam az ágy lábába, ami mintha ettől meg is lazult volna. Ismét belerúgtam ezúttal már direkt. Valami már reccsent is, majd a harmadik rúgástól egyértelműen eltört. Gondoltam rendben megvan az indok, amikor lépéseket halottam és nyílt az ajtó. Belépett Kata mögötte pedig meg a haver az ő fenekét bámulva. Ledöbbenve néztem, pláne amikor megkérdezte "na akkor hol van az a beteg ágy?" és elkezdte vizsgálni "ááá... tényleg... ez elvan törve" hajolt le és nézte meg a frissen szétrúgott ágylábat. Haver is csak kerek szemekkel lesett, hogy tényleg rossz lett az ágy. Úgy látszott egy rugóra járt az agyunk és ő pont erre hivatkozva hívta fel a csajt. Nem volt időnk csodálkozni, Kata már mondta is:
- Nos, szállodánk természetesen a vendégek kényelmére törekszik, de mivel nincs üres szobánk jelenleg, alá kéne valahogy támasztanunk holnapig ideiglenes megoldásként. - Egymásra néztünk és mondtam is:
- Felemeljük szívesen, ha alá tudsz tenni valamit… 
Így is lett és mivel meleg nyári este volt, noha ment a légkondi, nem volt egyszerű tartani a nehéz ágyat. Kis felüdülést az alattunk matató szépség jelentett. Ott rögtön seggbe raktam volna szívesen... Miután végzett és sikeresen stabilizálta az ágyat, a minibárhoz léptem és megkérdeztem:
- A segítségért cserébe egy ital?
- Ááá ugyan dehogy... - szabadkozott - ez a munkám, meg különben sem maradhatok... munkaidőben vagyok és bármikor jöhet egy vendég valamilyen problémával... 
Valahogy éreztem a hangján, hogy nem teljes meggyőződéssel mondja, hogy visszamegy dolgozni. Úgyhogy nekiálltam kicsit győzködni...
- Ugyan... elmúlt már éjfél is... ki akar ilyenkor bármit is? 
- Mármint ugye rajtatok kívül? – nevetett fel Kata
- Ööö… hát igen… de hát… ezen az ágyon mégsem aludhattunk... na... maradj egy italra... ha valaki most keres, akkor ránk foghatod hogy nem vagy ott... az idióta macerás vendégeidre... 
Végül is ráállt azzal hogy egy picit tényleg lazíthat és jól fog esni egy ital. Úgyhogy töltöttem, iszogattunk közben dumáltunk, hogy mi járatban vagyunk, neki milyen a melója stb. Majd lecsúszott még egy meg még egy ital... Egyre többet nevetgéltünk Kata kigombolt még egy gombot a blúzán egy „huh de meleg van itt” kíséretében. Ekkor azt mondtam:
- Nem kellene kipróbálnunk az ágyat mielőtt lemész? Nehogy megint vissza kelljen hívni, hogy mégsem jó?
- Így van így van – helyeselt a haver is. Kata nem kérette magát, csak megvonta a vállát, hogy miért is ne, majd ledőlt az ágyra.
- Nem is tudtam, hogy ilyen kényelmesek az ágyaink. – kezdte, majd összehúzta magát. - Ti hogy szoktatok aludni? – kérdezte - én ilyen melegben mindig meztelenül... igazából most is csak így tudom beleélni magam és rendesen tesztelni az ágyat… 
Majd döbbenetünkre rögtön bugyira és melltartóra vetkőzött. Mi pedig csak lestünk, de tudtam, hogy most vagy soha, csinálni kell valamit „Általában én is és azért csak kipróbálnám elbír-e engem is" mondtam és a ruháimtól is kezdtem megszabadulni közben. A havert sem kellett nógatni sokáig. Ledobta a farmert meg a pólót és mellénk ugrott az ágyra. Hárman feküdtünk egymás mellett elnyújtózva. 
- Hm... úgy tűnik, rendben van - mondta Kata oldalra fordulva 
- Igen Igen – felelte a haver - de egy ágy nem csak mozdulatlan fekvésre szolgál. Le kellene tesztelni jobban...
Majd az oldalára fordult és elkezdte simogatni Kata testét, majd megmarkolta a mellét és megcsókolta. Ő cseppet sem tiltakozott. Én pedig ugyanekkor a lábát kezdtem el simogatni egészen a bugyijáig. A farkam ekkor hozzábújva a fenekét simogatta már, ami miatt kőkemény volt. Elkezdtem a hátát csókolni lassan fel a nyakáig, miközben arcomat a hajába túrtam és finoman megharapdáltam a nyakát, amitől erotikusan felnyögött. Haver is elkezdte csókolgatni a testét Kata pedig a haját simogatta. Épp leért a bugyijához és a punciját kezdte nyalni a csipkés bugyin keresztül amikor furcsa hangot halottunk. Csengő vagy mi... Kata is fülelt... 
- Basszus!! Valaki a pultnál van! – kiáltott fel
- Ugyan hagyd... - mondtuk mindketten egyszerre. de nem maradt abba a csengetés, így Kata felugrott - Bocs fiúk, de nem akarom, hogy kirúgjanak. Akárki is az de képes és bepanaszol. - felkapta a ruháját és lerohant...
- A kurva életbe! - káromkodtunk mindketten.
Majd nem sokkal az után, hogy Kata elszaladt, én egy szál semmiben kilopóztam a folyósóra és hallgatóztam. Egy öreg reklamált a tv kapcsoló miatt. Egy idő után csönd lett, mintha elment volna. Teljesen kanosan és bepörögve különösebb mérlegelés nélkül lelopóztam a lépcsőn egy szál faszban a földszintre. Kata épp az asztalon kotorászott mögé osontam és elkaptam. 
- Akkor folytathatnánk itt - mondtam és megcsókoltam a haját.
- De hülye vagy... rögtön visszajön... - suttogta, majd lenyomott a pult alá. Pont jókor, mert tényleg jött vissza az öreg. Miközben vele beszélt, én Kata lábait simogattam és nyalogattam a pult alatt.
Amint elment a tata, máris kimásztam a pult alól és Kata mögé álltam, megfogtam a derekát és feltoltam a pultra és ebben a pillanatban a haver is megérkezett tök meztelenül, egy szó nélkül a pulton hasaló Kata elé tette a farkát, aki rögtön meg is ragadta azt és vadul szopni kezdte. Én szétnyitottam a lábait és lerángattam róla a szoknyáját és a bugyiját, majd behatoltam a puncijába miközben a combjait fogtam két oldalt és simogattam, markolásztam.
- Na látod kezdhettük volna rögtön itt is, így nem kell elhagynod a recepciót, senki sem szólhat rád egy rossz szót sem. – mondtam Katának, miközben ő előre hátra csúszkált hason a recepciós pulton, ahogy toltam.
Közben Kata szenvedélyesen szopta a haver farkát néha a torkáig beküldve azt, miközben ő a szexi sötét haját markolászta, majd egy idő után lerángatta a pultról és beült az előtér egyik foteljába, Kata pedig beleült az ágaskodó farkába és lovagolni kezdett, miközben csókolóztak. Én felmásztam a pultra, ráültem és egy darabig néztem, ahogy lovagol és vertem a farkam a látványra, majd leugrottam és mögé léptem. Végigcsókoltam a hátát, aztán felálltam a fotel karfájára és a szexi barna haját a farkam köré csavartam és azzal vertem egy ideig, majd a szájába adtam a farkam ő pedig vadul szopni kezdett miközben a kezével a golyóimmal játszadozott.
Miközben vadul üzekedtünk a fotelben, ismét fura hangokat hallottunk. Egy pillanatra mozdulni sem mertünk úgy hallgatóztunk. Egy vendég jött le a lépcsőn. Villámgyorsan bemenekültünk a pult mögé, Kata pedig kicsit rendbe hozva magát, a blúzát és a haját állt az épp megérkező vendég szolgálatára. Mi közben bevetődtünk a pult alá. Kata csak a blúzát viselte, deréktól lefelé anyaszült meztelen volt, miközben a vendég wifi problémáit igyekezett megoldani. Mi a formás napbarnított csupasz lábait nyalogattuk, csókolgattuk, amitől ő néha nyögött, amit ásítással igyekezett leplezni. Miután elment az ismeretlen, kikászálódtam a pult alól és neki akartam dönteni, de azt kérdezte:
- Nincs kedvetek a wellnessbe vagy az étterembe bemenni inkább és ott folytatni?
- Elnézve, hogy mennyire mozgalmas itt az éjszaka, tényleg jó lenne kicsit félrevonulni... - mondtam.
Kata rögvest kitett egy „csöngessen, ha valamit szeretne” táblát, levette és a pult alá dobta egyetlen rajta lévő ruhadarabját, a blúzát, majd kézen fogott minket és bementünk az étkezőbe. Ő feldobta magát a terem közepén lévő egyik asztalra és széttárta a lábait
- Nos, uraim hol is hagytuk abba? – kérdezte kéjesen mosolyogva. 
Én rögtön hozzáléptem és megcsókoltam a kezemmel a selymes hajába túrva majd lehajoltam és a melleit kezdtem szopni. Eközben a haver mögé lépett és a haja közé nyomta a farkát, majd köré is tekerte és szó szerint kefélni kezdte a haját, miközben én elmélyülten dolgoztam tovább Kata mellein. Az asztalon mellettünk valamiért ottmaradt vacsoráról egy nagy kancsó víz, amibe a haver bele is ivott rendesen, a szájából kicsit Kata arcára is permetezett belőle, ami érezhetően rendesen felizgatta a lányt, majd a hajába tekert farkát az arca elé tette és újra szopatni kezdte. Közben én már letérdeltem a lába közé és a punciját nyaltam ki jó alaposan. Miután a haver jól megszopatta, én meg kinyaltam felálltunk és pihegve körbenéztem. Megláttam a tálalóasztalt és intettem a havernak, ő vette a lapot és hirtelen megragadtuk Katát ő kicsit sikongatott, de nem tiltakozott. Odavittük és rátettük elnyújtóztatva az asztalra ahol reggelente svédasztal van. Ott volt egy flakon tejszínhab, amit már a reggeli kávéhoz szántak, de én megfogtam és szinte az egészet rányomtam Kata izzadt testére, majd rábuktunk és elkezdtük lenyalni róla. A tejszínhabot szétkentük az egész testén és nyaltuk ahol értük, majd felálltam az asztalra, Katát hasra fordítottam és a habos fenekébe dugtam a farkam, amit ő egy diszkrét sikollyal vett tudomásul. 
A haver még tovább nyalogatta a testét, majd leült Kata elé kicsit talán megpihenni, de ő megragadta a farkát és egy alapos kézimunkában részesítette.
- Huhh... van kézügyességed az már tuti... értesz a kemény dolgokhoz, mint az ágyláb... – nyögdécselte a haver.
Közben én vadul toltam a fenekét miközben ő előre hátra csúszkált a tejszínes asztalon. Miután befejeztem azt mondtam pihegve:
- Mintha említettél volna valami wellness részleget is...
Kata kicsit csodálkozva nézett ránk talán hogy még bírjuk szuflával. (Őszintén szólva ezen én is csodálkoztam, hogy még nem élveztem el vagy háromszor) De elmosolyodott:
- A vendég óhaja parancs... - majd a szája elé tette az ujját "pszt..." és a'la tejszínhabosan lábujjhegyen kiosont az előtérbe a recepcióhoz, mert a wellness a túloldalon volt. Mi meg utána, miután intett, hogy tiszta a levegő. Szerencsésen odaértünk.
- Nem próbálnátok ki a szaunát? – kérdezte.
- Naná, totál gerjedek az izzadt hátadra - mondtam és máris megindultam a szauna felé ahol előző este egy tárgyalás után lazítva nem is sejtettem mi vár rám. 
Mielőtt még bementünk, ahogy Kata előttünk haladt, teljesen kikészített a habos testével, úgyhogy finoman, de határozottan a szauna külső falának nyomtam, végignyaltam a hátát majd megcsókoltam a testéről összenyalt habbal a számban. Ezután indultunk is szaunázni. Kata beállította a hőmérsékletet én mellette álltam ágaskodó szerszámmal, a haver meg közben elnyúlt hanyatt a szauna fapadján. Kata pedig odament hozzá, keresztüldobta a lábát rajta, beleült a farkába és lovagolni kezdett rajta. Pár pillanat után a mozgástól és a melegtől folyt róla az izzadtság, csillogott a teste a nedvességtől a maradék tejszín is lecsordogált róla szép lassan. Egy ideig csak álltam és nagyokat nyelve és recskázva néztem a látványt, majd leültem melléjük és az álló farkamra buktattam Kata fejét. Izzadtságtól csurom nedves haja és arca összemosódott a nyálával, már szinte ki sem látszott a nedvekből szopás közben. A meleg miatt ráadásul lihegett is rendesen ami még jobban beindított. Mellei a térdeimet verdesték, miközben vadul szopott és markolászta a golyóimat.
Miután jól meglovagolta a havert, helyet cseréltünk és én vettem át a ló szerepét. Kata a mellkasomra tette a kezét és úgy mozgott ütemesen le föl a farkamon. A haver közben melléállt és a testét nyalogatta. Felemelte az egyik kezét és a hóna alá dugta a fejét és jól megnyalogatta az izzadt hónalját, majd letérdelt és végignyalta a lábait majd a lábfejét szopogatta, még a lábujjai közül is nyalogatta az izzadtságcseppeket.
Teljes extázisban, ömlő vizek közt lovagoltattam, miközben ő egyre jobban erőlködött. Én is éreztem, hogy nem sokáig bírom, ezért lassan felülve teljesen nedves szájára egy hosszú csókot nyomtam, majd kiugrottam a puncijából és gyorsan felállva tiszta erőből az arcára és hajára élveztem, ami az izzadság miatt már így is rendesen össze volt ragadva. Szinte félholtan ültem vissza a fapadra. Mindeközben a haver is egy csomó izzadtságot lenyalt a testéről, majd felállt és miközben épp az arcára élveztem, Kata megragadta a farkát és elkezdte verni. Láttam, hogy itt a vég, és valóban, ahogy Kata még egyet rántott a farkán, eldurrant és egy jó nagy adagot a kezébe pakolt. Haver nyögve a földre rogyott. Kata pedig a szájához vette a gecis kezét és élvezettel nyalogatta majd a maradékot fogta és rákente a hajára miközben nevetett. Egy kicsit még pihegtünk a szaunában, majd lezuhanyoztunk közösen a wellness tusolójában, és amikor onnan kilépve rápillantottunk a faliórára - ami eddig eszünkbe sem jutott - és láttuk hogy már hajnalodik. Kata még épp visszaért, hogy átadja a műszakot a nappalos srácot, mi pedig még aludhattunk egyet kijelentkezésig. Amikor pedig tényleg kicsekkoltunk, megjegyeztük, hogy itt még mindenképpen meg kell szállnunk. 

 
Hozzászólások
További hozzászólások »
Lady Xanax ·
Az nem tetszett, hogy a másik férfit mindig csak "a haverként" emlegeted.

Seiron-Art ·
Én nekem valami hiányzott még belőle, de maga a történet nekem nagyon tetszett. Bár, annak örültem volna, hogyha a másik srácnak becenevet, vagy rendes nevet adtál volna. Viszont, azt külön köszönöm hogy nem egy fétish lesz kiemelve, hanem megvan említve, de mégsem arra lett kiélezve az egész történet. Nagyszerű munkát végeztél, és remélem a többi írásoddal is fogok találkozni. :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: