Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Surf tábor 3.

Ezután mély álomba merültünk mind a ketten. Ennek erőteljes kopogás vetett véget. Félig kábán felkeltem és az elfüggönyözött ajtóhoz mentem. Amikor félrehúztam a függönyt, csalódottan konstatáltam, hogy a bátyám jött vissza. Intettem neki, visszamentem Katihoz és betakartam. Majd kinyitottam az ajtót.
- Mi a helyzet Don Huan? - kérdezte mosolyogva. - Aha, már látom - intett a fejével Kati felé. - Na és kihasználtátok az időt, amíg távol voltam?
- Ha részletekre vagy kíváncsi, akkor csalódni fogsz. - mondtam egy kicsit mérgesen - Egyébként nem tudtál volna később jönni?
- Nem, a barátnőm már fürödni akart. - Hoppá, erről jutott az eszembe, hogy még mindig meztelenül álldogálok a szoba közepén. Gyorsan kituszkoltam a szobából a bátyámat és ébresztgetni kezdtem Katit. Ahogy az oldaláról a hátára fordult, a takaró lecsúszott róla és Ő ott feküdt előttem kívánatosan.
- Fel kell öltöznünk, megjött a bátyám a barátnőjével - ingattam a fejem, amikor kinyújtotta a kezét felém - Különben is, teljesen ki vagyok facsarva.
- Azt hiszem, azért én tudnék még facsarni rajtad egy kicsit - nevette el magát és csábosan riszálva a testét, kiment a fürdőbe. A félig nyitott ajtó mögül még felajánlotta, hogy megmoshatom a hátát, de a bátyám és barátnőjének lehetséges betoppanása szerencsére visszatartott. Nem is tettem rosszul, mert egy perccel azután, hogy mind a ketten lezuhanyoztunk és visszavettük a fürdőruhánkat, már be is jöttek.

Ekkor láttam Ágit először, addig csak hallottam Róla. A bátyám mindig is jó nőket szedett fel magának, de állítom Ági volt köztük a legjobb. Kati gyönyörű volt, kerek, feszes melleivel, lapos hasával, formára borotvált szőrével, kecses lábaival, de Ági istennőnek tűnt Kati mellett. Még ruhában is. Körüllengte a felnőtt nőiesség, az érett asszonyiság, ugyanakkor olyan fiatalos, nyílt volt, mint Kati. Ha nem jöttünk volna össze Katival, rágott volna az irigység, ami bátyám korábbi barátnői láttán sose fogott el. Így csak az esztétikai csodálatot éreztem.
- Szia, Ági vagyok - mutatkozott be. - Lágy hangja és selymes keze úgy hatott rám, mint az éjjeli bogarakra a fény.
- Szia - nyögtem ki.
- Te pedig Kati vagy - fordult barátnőmhöz mosolyogva. Úgy látszik, kölcsönösen szimpatikusak lehettek egymásnak, mert hamarosan elmerültek a beszélgetésben. Fürdőruha divat és más roppant érdekes témákról beszélgettek, úgyhogy gyorsan leléptünk a bátyámmal. Nemsokára a lányok is csatlakoztak hozzánk a parton, így a nap hátralévő részét négyesben töltöttük el, hol a vízben, hol a parton bolondozva. Nem tudom, direkt csinálták-e, de mind a két lányon csak egy leheletnyi fürdőruha volt. Keblük izgatóan domborodott a melltartó alatt. A hideg víz miatt pedig a mellbimbóik úgy meredtek előre, mintha át akarták volna szakítani a fürdőruha anyagát. Mondanom sem kell, ha nem lett volna hideg a víz, nehéz perceket éltem volna át.

Elmúlt a nap és eljött az este. Vacsora után Katival sétálni mentünk. Ha néptelen lett volna a környék, akkor biztosan letepertem volna Katit, de így csak gyengéd simogatások és csókok tarkították a sétát. Jó messzire eljutottunk, amikor visszafordultunk. Már visszafelé tartottunk, amikor Kati megszólalt:
- Na és hogy tetszik Neked Ági?
- Ezt meg hogy érted, hiszen ma láttam először és csak egy-két szót beszélgettünk.
- Tudod Te, hogy értem. Mint no, milyennek látod?
- Hát ... nem rossz - válaszoltam kicsit feszengve, hiszen mégsem dicsérhettem meg egy másik nőt, azután, ami köztünk történt.
- Nem rossz? Szerintem fantasztikus teste van! - kiáltott fel felháborodva, mintha róla beszéltem volna.
- Hát igen, elismerem elég jól néz ki, de nem akartalak megbántani azzal, hogy Őt dicsérem.
- Aranyos vagy, de azért kérdeztem, mert tényleg tudni akarom, hogy milyennek látod.
- Egy bomba jó nőnek. Benne megvan minden, aminek egy nőben meg kellene lennie.
- És bennem nincs meg? - kérdezte a hangjában egy kis vidámsággal.
- Dehogynem. Számomra te vagy a tökéletes! - válaszoltam, majd átöleltem és egy csókkal is bizonyítottam, hogy nekem Ő a legfontosabb. A csókolódzás kezdett egyre hosszabb lenni és lassan a kezeink is szerepet kaptak.

Közeledő léptekre rebbentünk szét. Egy idős nénike ment az utca túloldalán. Gyorsan rendbe szedtük magunkat.
- Ezt talán inkább a szobában folytassuk. - mondtam Katinak, aki egyetértően bólintott. Kéz a kézben sétáltunk vissza a szállásra, nyugodtan, tudva, hogy előttünk az egész éjszaka. Mikor visszaértünk, a part teljesen üres volt. A házakból szűrőd fény enyhén világította meg a környéket.
- Maradjunk itt kinn a parton - javasolta Kati.
- De itt megláthat valaki - aggodalmaskodtam.
- Ugyan már, nincs itt senki és különben is már mindjárt éjfél van. Ülj le, én hozom a segédeszközöket.
- Segédeszközöket? - kérdeztem nevetve és már meg is indult a fantáziám.
- Óvszer és pokróc, miért, mire gondoltál? - nevetett és elment. Én lefeküdtem a fűre és elkezdtem a csillagokat bámulni. Eltelt néhány perc és Kati még mindig nem volt sehol sem. Egy ideig vártam, aztán utánamentem. Amit láttam alaposan meglepett. Ott gugolt a szobánk ablakánál és befelé leskelődött. Csendben mögé lopództam és suttogva megkérdeztem:
- Mit csinálsz? - A kiszűrődő hangokból sejtettem, hogy mi zajlik benn és miért nem ment be Kati.
- Olyan szépek együtt, hogy nem tudtam elszakadni - válaszolt suttogva.

Utoljára általános iskolás koromban lestem meg a bátyámat. Egy kicsit furán éreztem magam, de a kíváncsiság, hogyan néz ki Ági, győzött a visszatartó erőn. No meg Kati is ott gugolt mellettem, így nem éreztem, hogy Őt becsapnám. Amikor belestem, elakadt a lélegzetem. A bátyám az ágyon feküdt a hátán, Ági háttal az arcának rajta lovagolt. A kintről beszűrődő fény lágyan világította meg a testét. Gyönyörű volt. Én rögtön elkezdtem merevedni, ahogy néztem Ági lassú hullámzását. Katival ellentétben. Ő csendes volt. Halk sóhajaiból lehetett csak tudni, hogy mennyire élvezi a helyzetét. Egy perc elteltével úgy gondoltam, most már nekünk is a tettek mezejére kellene lépnünk. Odafordultam Katihoz és akkor vettem észre, hogy csukott szemmel, szabálytalan légzéssel gugol mellettem. Egyik kezével az ablakpárkányba kapaszkodott, a másikkal a bugyiján keresztül simogatta magát. Én a látványra majdnem hanyatt estem. Szerencsére gyorsan magamhoz tértem. Mögé térdeltem és lesimogattam róla először a pólóját, majd a szoknyát. Miközben Ő egyik kezével a bugyijában dolgozott a másikkal az én nadrágomba nyúlt be.

Egyszerre nyögtünk fel, ahogy a keze rákulcsolódott a farkamra.
- Gyere, menjünk le a partra - suttogtam a fülébe.
- Várj, itt egy pokróc és a táskám - válaszolt, majd hozzátette - valószínűleg Ági tette ki nekünk, mielőtt szeretkezni kezdtek volna. Felkaptam a pokrócot, Kati meg a táskát és lementünk a partra. Itt gyorsan leterítettem a pokrócot és miközben Kati a táskájában kotorászott, gondolom óvszer után én megszabadultam a ruhámtól. Most már az sem érdekelt, hogy bárki jöhet arra. Csak Kati után vágyakozott a testem. Odatérdeltem mögé és egy mozdulattal letoltam a bugyiját. Az arcom előtt volt pont a szeméremszőrzete. Puhán belecsókoltam, miközben a kezemmel átöleltem és a fenekét kezdtem simogatni. Szájam egyre lejjebb került, Ő pedig elengedve a táskát rátámaszkodott a vállamra és kis terpeszbe állt. Nyelvemmel körbejártam szeméremajkait, majd befurakodtam közéjük. Ahogy lassú mozdulatokkal járt fel és le a nyelvem, éreztem, hogy egyre nagyobb súllyal nehezedik rám. Lehúztam magam mellé, hasra fordítottam és hátulról becézgettem tovább. Hol a nyelvemmel, hol az ujjammal izgattam, ekkor már megduzzadt csiklóját, amit Ő apró nyögésekkel nyugtázott.

Eljött az idő, hogy továbblépjek. Előbb egy, majd két ujjamat csúsztattam síkos hüvelyébe. Lassan járt ki-be a két ujjam, egyre könnyebben. Ezt felváltottam egy kis körzéssel, amire teljesen eleresztette magát. Ekkor már én is teljesen készen voltam. Széttoltam a lábait és felemelve a csípőjét belecsúsztattam farkam síkos barlangjába. Itt egy kicsit megálltam, hogy az én szívverésem is egy kicsit lelassuljon, majd amikor úgy éreztem, megnyugodtam, elkezdtem mozogni benne. Először csak egészen kint mozogtam benne, épp csak a makkomat toltam be, majd egy két lassú lökés után tövig behatoltam. Aztán megint kint, majd bent. Ezt váltogattam egy ideig, míg Kati megint elkezdett egyre jobban nyögdécselni.
- Gyorsabban - kérlelt, de én nagy nehezen ellenálltam. Lassan folytattam a mozgást. A térdem kezdett sajogni ezért oldalra fordultunk és fekve folytattuk. Így a kezem is felszabadult és azt is be tudtam vetni. Először a hátát simogattam, majd előrecsúsztattam a kezem és megmarkoltam kebleit. Egy kis gyúrás után lefelé indult a kezem és megállapodott a csiklójánál. Ekkor bevillant Ági képe, ahogy a bátyámon lovagol. Lassan kicsúsztam Katiból és magam felé fordítottam.
- Gyere, ülj rám - kérleltem Katit.
- Azt hiszem erre szükséged lesz - lihegte Kati és a táskába nyúlva elővette az óvszert. Érte akartam nyúlni, de eltolta a kezem. A hátamra fektetett és a vállamtól végigcsókolta a testemet, egészen a farkamig.
- Most én következem - mondta és kibontva a csomagot lassú mozdulatokkal felhúzta. - Gyorsan lefejtettem a kezét magamról, nehogy idő előtt elmenjek, és magamhoz húztam. Ő azonban átvette az irányítást és ráült a hasamra, majd elkezdett mozogni rajtam.

Szeméremajkai nedves csíkot húztak a hasamon. A hold megvilágította testét. Kezemmel átfogtam kebleit és úgy húztam finoman lefelé. Ahogy előrehajolt, csípője lefelé csúszott és mintha önálló életet élne, segítség nélkül befogadta szerszámom.
- Ne mozdulj - hörögtem Neki és két kezemmel átfogtam a csípőjét. A csöndben csak a zihálásunk hallatszott és a hullámok halk csobogása. Amikor megint úgy éreztem, bírom tartani magam kezemmel finoman irányítani kezdtem. Nem kellett sokáig, mert hamar átvette a ritmust. Mintha csak érezte volna minden idegszálam rezdülését, úgy mozgott hol lassan, hol gyorsabban. Amikor éreztem, hogy nem bírom tovább, megint megfogtam a derekát. Kis pihenő után megint folytattuk. Ezt a technikát alkalmazva sikerült elnyújtani a szeretkezésünk. De tudtam, hogy ezt nem folytathatjuk a végtelenségig. Ezért egyik kezemmel a kebleit becézgettem, míg a másikkal a csiklóját kezdtem izgatni. Lassú mozdulatai kezdtek gyorsulni és a csendet felváltotta a jól ismert nyögdécselés. Hogy ne ébresszük fel az egész partot, felültem és csókolni kezdtem. Ajkai készségesen nyíltak szét nyelvem előtt, nyögései elvesztek a csókjainkban. Ekkor már nem bírtam magammal, magamhoz szorítottam és erőteljes mozdulatokkal felgyorsítottam a tempót és halk hörgéssel elélveztem. Alig csengett le bennem a gyönyör Ő is követett a fellegekbe. Szorosan rám tapasztotta a száját és úgy sikantotta el magát, miközben hüvelye lüktetve hullámzott farkam körül.

Ahogy valamennyire kitisztult a fejem, a gyönyör után, vettem észre, hogy milyen szorosan tartom karjaimban. Lazítottam a szorításon és visszaereszkedtem a hátamra, majd Őt is magamra húztam. Ahogy végigfeküdt rajtam, boldog elégedettség töltött el. Soha rosszabb teher ne nehezedjen rám, gondoltam.
Hasonló történetek
20873
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
29418
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: