Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Surf tábor 2.

Egy kicsit régen írtam le az első részt, ezért javaslom, hogy olvassátok el az első részt is, az érthetőség kedvéért. A következő, befejező részt hamarosan küldöm.

Ahogy megnyugodva és kielégülve elterültünk egymás mellett, kezdtem ismét végiggondolni a történteket. Itt fekszik mellettem egy gyönyörű, kedves lány, aki eddigi életem legszebb szexuális élményével ajándékozott meg. Mivel érdemeltem ezt meg? Illetve miért nem érdemeltem meg hamarabb? Mi okozta ezt a hirtelen változást? Meg is kérdeztem, mire egy teljesen egyszerű, de annál kézenfekvőbb választ kaptam:
- Tudod, már az első hetekben felfigyeltem Rád, és tavasz elején már meg is fordult a fejemben, hogy többet is tehetnénk a beszélgetésnél, de tudtam, ha belemegyek bármilyen kapcsolatba, a tanulásomnak lőttek. Sajnos így sem sikerült a felvételim, de legalább mindent megtettem. Magamban megjegyeztem, hogy az eredményt ismerve kár volt megtartóztatni magát, de én még így is jól jártam.
- Ezek szerint szeptembertől megint szerzetesi életet élsz? - kérdeztem Tőle.
- Attól tartok, igen. - mosolygott rám - De addig még sok időnk van hátra.
- Akkor használjuk ki az összes percet! - vágtam rá.
- Látom, a most következő percekre gondolsz! - nézett rám huncut arccal.

A farkam ugyanis kezdett megint életre kelni. Bár máskor hosszabb időbe telt a regenerálódás, de Kati kívánatos teste és az, hogy beszélgetés közben finom mozdulatokkal simogatott, megtette a hatását. Most jobban odafigyelek rá, határoztam el magam. Elindult a kezem és elkezdtem én is gyengéden simogatni, miközben apró csókokkal borítottam el az arcát és a száját. Először a gyönyörűen gömbölyödő melleit simogattam, gyúrtam, majd elkezdtem lejjebb csúsztatni a kezemet. Közben Ő is kezelésbe vette a már harcra kész szerszámomat, de ahogy haladt lefelé a kezem, úgy lett egyre rendszertelenebb a keze mozgása. Ekkor a számmal követni kezdtem a kezemet. A kívánatos halmokat hol a nyelvemmel nyalogattam, hol pedig finoman harapdáltam. Ő ekkor már teljesen elernyedt és csukott szemmel, testét kissé homorítva feküdt előttem. Elhagyva kebleit, tovább indultam lefelé. Végre elértem szépen formára borotvált vénuszdombjához. Apró mozdulatokkal közeledtem már nedves barlangjához, majd egy hirtelen ötlettől vezérelve gyengéden belenyaltam.

Akkorát sikkantott, hogy szerintem az egész part felkapta a fejét:
- Bocs - emeltem fel a fejem zavartan, azt hívén, hogy rossz volt Neki.
- Nincs semmi baj, csak ne hagyd abba - mondta elhaló hangon. Ezek szerint mégiscsak jó ötlet volt - gondoltam magamban és visszatértem a combjai közé. Miközben nyelvemmel kóstolgattam, megpróbáltam egyik kezemmel a lábait, másikkal kebleit simogatni. Ez egy idő után kezdett nehézkessé válni, mert egyrészt nem tudtam háromfelé figyelni, másrészt úgy hullámzott a teste, hogy minduntalan elcsúsztam valamerre. Gyorsan felkeltem és szemben vele befeküdtem a lábai közé. Karommal és vállammal feltoltam a lábait így teljes pompájában gyönyörködhettem a gyönyörtől szétnyíló kéjbarlangjában. Széttárt lábainak köszönhetően két kezemmel melleit tudtam becézgetni, miközben nyelvemmel a legérzékenyebb pontján kényeztettem. Mellesleg így a testét is le tudtam valamennyire fogni, amire szükség is volt, ahogy a nyelvem egyre vadabb táncot járt síkos barlangjában. Egy kis idő elteltével már a kezem is áttért combjai közé, hogy fáradó nyelvemet segítse.

Meg is lett a hatása. Hüvelyébe óvatosan becsúszkáló ujjaim hatására a csendes nyögések egyre hangosabb sikkantásokká változtak. Egy-két perc elteltével úgy gondoltam, hogy megkockáztatom - gyönyörének hatására teljesen merev - szerszámomat is munkába állítani. Nem tagadom, ekkor már én is rendesen felizgultam és sóvárogtam utána. Kezemmel tovább becézgetve feljebb csúsztam, majd egy mozdulattal tövig behatoltam. Kati ekkor hatalmasat sikoltott, teste megfeszült és éreztem, ahogy hüvelye ritmusosan összehúzódik farkam körül. Soha nem érzett öröm járta át a testemet és ha nem vigyáztam volna, én is követtem volna Őt a fellegekbe. Néhány mozdulat után, amikor úgy láttam, a kéj hullámai kezdenek leülni Nála, a biztonság kedvéért kicsúsztam belőle.
- Kérlek gyere vissza - mondta halkan, még mindig csukott szemmel.
- Egy pillanat és itt vagyok - válaszoltam és a korábban megnyitott dobozkához nyúltam. Az óvszer felhúzása után visszabújtam hozzá. Kezével gyengéden magához húzott és én ellenállás nélkül hatoltam bele ismét. Ekkor kinyitotta a szemét és olyan szerelmes pillantással nézett rám, ami minden szóvirágot felülmúlt. Szorosan magához ölelt és miközben lassan elkezdtem mozogni benne, mély és bensőséges csókokat váltottunk.

Talán egy percig sem tartott ez a csodálatos harmónia, de nekem óráknak tűnt. A gyönyör, ami elborított, a korábbi elsöprő érzést is felülmúlta. Nem volt eget rengető, nem volt szenvedélyesen gyors, de olyan mély és érzelmektől átjárt volt, amit ritkán él át az ember ...

Mielőtt mindenki találgatni kezdene, az eset tényleg megtörtént. Talán nem pont így, de a lényege ez volt. Hamarosan jön a befejező rész.
Hasonló történetek
20911
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
30292
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: