Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Sulis Affér

Én Dávid egy 15 éves srác vagyok. A haverom Ádám is szintén 15, nagyon bejön nekem csak az a baj hogy ő nem nézrám, úgy. Egyszer órák után suliban benn maradtam, és épp akartam már indulni már össze akartam szedni a cuccom,mikor kicsapódott az ajtó és Ádám jelent meg. Haja sötét barna és kócosan ált össze vissza, szeme tenger kék, sötét pólót viselt és egy sötét farmert. -Szevasz Dávid, te mit keresel még itt?- Kérdezte felvont szemöldökkel. -Benn maradtam át számolni a matek példákat.- Mondam és próbáltam nem pirulni a csodálatos külsőjétől, amit nem hiszem hogy sikerült.
-Ja, értem.- Mondta nemes egyszerűséggel, és közben elballagott a tanár asztalához és helyet foglat.
-Már épp menni készültem.- Mondtam, és már indultam a kijárat felé.
-Várj nem maradsz segíteni nekem?-
Kérdezte és elindult felém, én automatikusan elkeztem hátrálni.
-Mégis miben?- Kérdeztem és próbáltam elrejteni a remegést a hangomban.
-Ebben.- Mire kimondta már felém tónyosult, és még időm sem volt feleszmélni mert már megcsókolt.
Nyelvünk forró táncot lejtett, és keze elindult felfedezni testem minden részletét. Én eközben majdnem tétlenül tűrtem ezt a "kínzás", de feleszméltem és nekem is elindult a kezem felfedező útra gyönyörű testén. De alig jutottam el a pólója széléig, elvált ajkaimtól és zihálva szólalt meg. -Ma segítessz nekem kielégülni?- Inkább hangzott kijelentésnek, mintsem kérdésnek.
Én csak bólogatni tudtam, vártam hogy újból megcsókoljon. De nem tette. Közel hajolt, alig pár centire az ajkaimhoz.
-Na?- Lehelte. -Igen.- Mondtam és nem bírva magammal, megcsókoltam. És újból heves táncba keztek nyelveink, közbe elkeztünk vetkőzni mindketten gatyában voltunk. Ő válamnál fogva lenyomott és már tudtam is a dolgom, azonnal lerángattam róla a gatyát és bekaptam félig merev farkát. Szívtam és próbáltam minden tudásom amiket a pornófilmekben láttam. Már egy ideje szoptam, hallottam a jóleső nyögéseket és egyszer csak megremeget és teleélvezte a számát. Én próbáltam mindent lenyelni, de valamennyi kifoljt a szám sarkán. Ezután felhúzott, szemben álított magával és megcsókolt.
Aztán rányomott a tanári asztalra, és belém hatolt feszített a hirtelenség, fájt nagyon. Ádám elkezdett bennem mozogni és ahogy mozgott egyre jobban átvette a kélj a fájdalom helyét, ezután már én is átvettem a ritmust és nyögtem. Ezt tarthatott kábé tíz tizenöt percig, majd egy hatalmasat nyögve belém élvezett ismét. Egy darabig így feküdtünk, majd lassan felöltöztünk és elindultunk ki a teremből.
Hozzászólások
Mystic09 ·
Szerintem ne. Nem jó ötlet, ha tovább írsz.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!
A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE
Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció.
Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Ingyenes regisztráció csak most.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: