Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Strandon

Edénycsörömpölés, finom illatok, halk lépések, kellemes friss levegő, finom érintés a bőrömön. Igen, reggel van, és a kedvesem már felébredt, talán a reggeli is készen van már.
- Jó reggelt – hangzik suttogó hangja – hasadra süt a nap – halk nevetéssel nyugtázva.
- Jó reggelt! Hogy aludtál? Kinyitom a szemeim, és őt látom felém hajolni. Gyönyörű arc, kis huncut mosoly. Már nem is emlékszem, hogyan is aludtam, csak azt tudom, imádok így ébredni vasárnap reggelenként.
- Csodásan, veled álmodtam – jön az önkéntelen válasz, és már el is hiszem, hogy tényleg így volt. Így kellett hogy legyen. Közelebb hajolt hozzám, mire én egy forró csókkal válaszoltam.
- Lassan a testtel, erre nem érünk most rá! Gyorsan reggelizni és indulunk a strandra – vagy talán elfelejtetted?
- Én? Ne viccelj! – nevettem el magam – ezt te sem mondhatod komolyan! Hogy felejthetnék el ilyet! Hisz erről álmodtam!

Nem rólam álmodtál véletlenül?
- Hmm… Dehogynem, hisz te is ott voltál!
- Persze, hogyne – hitetlenkedve legyintett – hiszem, ha hallom. Biztos valami nagy mellű csajokkal álmodtál.
- Látod, már megint igazad van! – kipirultak orcái és hírtelen gondolkodva nézett rám, nem is tudva, örüljön neki, hogy igazat adtam neki, vagy mérgelődjön, mert más nőkkel álmodtam – de természetesen te voltál a legszebb! Ezzel már végképp levettem a lábáról, hirtelen elfelejtett ellenkezni. Mielőtt még meggondolhatta volna magát egy csókot leheltem ajkaira, és hirtelen mozdulattal a kezét a takaró alá húztam, ahol férfiasságom már díszpompába öltözve várakozott az alkalomra. Heves csókkal és érzéki markolással válaszol a gesztusra, majd lerántja rólam a takarót és ráveti magát műszeremre. Markolja, szívja, csókolja. Mennyei érzés!

Hihetetlen, hogy egy pár éve milyen kezdő volt, jóformán azt se tudta hogyan kell megérinteni, most meg annyira szuperul szop, mintha erre született volna. Bámulatos! Bekapja, majd lassan kiengedi, csókot lehet rá, majd megismétli. Látható élvezettel szopogat. Csodás csaj, gyönyörű szép, természetes szőke haj, égnek meredő pimasz kis bimbók díszítik melleinek kicsiny, de formás párnácskáit. Ennivalóan finom mikor számba veszem és nyelvem hegyével megpofozgatva egyre keményebb és rugalmasabb lesz. Nyelvével végigszalad a dákómon, majd hetykén megpofozza, majd visszaszalad, és golyómat elégedetten megragadja. Hajszálvékony fürdőbugyija nem is igyekszik eltakarni forró puncija nedves rejtekét, inkább csak arra jó, hogy felhívja a figyelmet a popója védelmében húzódó drága kincsre. Ezt nem lehet sokáig tétlenül nézni, muszáj megragadnom, kezeimbe vennem popóját, simogatnom, gyömöszölnöm. Pajkos mosoly a fáradozásom jutalma. Gyönyörű volt nézni, ahogy szopsz – erősebb szívás a falloszomon – a hajad nedvesen csillogott a nap fényében, míg a tested a kellemes, friss vízben ringatózott.

A bimbóid ki-kikandikáltak a vízből és minden ilyen alkalomkor már-már hallani lehetett, ahogy belenyögsz az előtted ágaskodó méretes szerszámba. „Hiába, szép volt az a kis vöröske” – enyhe harapás megjegyzésem díja – feszes volt a kis popsija, kemény, formás kerek mellei. Játékos élvezettel leste, hogyan szabadul ki a bimbód a víz fogságából – értetlen, kérdő pillantás – majd szenvedélyesen bekapta. Ilyenkor az élvezet hullámai végigfutottak testeden és te belemarkoltál a kis vöröske méretes melleibe. Legszívesebben hátad mögé kerültem volna, és beléd nyomtam volna férfiasságom, de én se lehetek két lyukban egyszerre. Látod, most sem dughatom beléd falloszom – meredező popóját érzem, hogy nekifeszíti kezemnek, jelezve, hogy nincs a gondolat ellen semmi kifogása – de nem tehetem, hisz akkor abba kéne hagynod harsogó furulyakoncerted.

Álmomba se tudtalak megdugni, hisz a kis vöröske olyan erősen szorította pinusával a farkam a víz alatt – erősebb harapás farkamon – hogy egyszerűen nem tudtam rávenni magam, hogy akár egy pillanatra is elhagyjam ölelő rejtekét. Látom sikerült összezavarnom. Egyrészt a kéj sóhajai belevesznek dákóm mikrofonjába, úgy élvezi, ahogy így félrehúzom bugyiját és a csiklóját simogatva finoman, pofozgatom popóját. Másrészt furcsállja a gondolat, hogy egy másik csak a melleit csókolgatja, még ha ettől látványosan nedvesedik a puncija. Ugyanakkor nem tudja hova tenni a gondolatot, hogy én egy másik csajba mártom falloszom, ráadásul abba, aki oly kéjes sóhajokat csal az ő szájára. Végső sorban, ha én egy csajjal szeretkezem a medencében, akkor ki az, aki a medence szélén ül, és akinek ő orális élvezeteket nyújt.

Egyszerűen nem bírtad tovább, annyira megkívántad a csajt, hogy muszáj volt elengedd a szájad kitöltő izgalomtól feszülő falloszt és egy szenvedélyes csókot váltani vele. Látod, most a vöröske felé fordulsz, és egymás melleit simogatjátok csókolózás közben. Ilyet még sose éreztél, finom, selymes a bőre arcodhoz simul, érzéki ajkai összeérnek a tieddel, tökéletes párost alkotva. Érzed milyen csodás, ahogy nyelved nyelvével összeér, mintha szikrák pezsegnének érintése nyomán_
- Áhh ... Igen .. érzem.
- Érzed, ahogy mellei a tiedhez simulnak, amint átölellek titeket?
- Ohh ... hogyne ... érezném!
- Érzed, amint az a méretes farok, amit az előbb szopogattál – három ujjamat egyszerre nyomom puncijába – hátulról a puncidba hatol?

Sikolt, majd ráharap a robbanni készülő tagomra.
- Hallod a vöröske kéjes sikolyát? Érzed a kéj robajló hullámait, amint átcsapnak fejed felett?
- Áhhhhh...
- Érzed, amint csúcsra jutva a kis vörös tápláló tejet, csorgat a szádba? Érzed, amint egymással, a hullámzó vízben, összefonódunk? Magamhoz húzom, majd átölelem, és apró puszikat lehelek az arcára. Imádom mikor a csúcsra jut. Teljesen átadja magát az élvezeteknek. Most ahogy így rajtam fekszik olyan, mint egy kis angyal, ki védelemre szorul és ezt az ölelő karjaimba, leli meg. Érzem, ahogy csendesen piheg, és szeretettel átölel.
Hasonló történetek
20873
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
29874
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
További hozzászólások »
dzsebe ·
mellesleg....érdekes

Anita ·
Szegénykém a nagy izgalomtól nem tudott pontos képet adni a történtekröl. Nekem az jött le, hogy a barátnöjét hergeli a másik csajjal, aki neki is nagyon tetszik. Csak képzeleg arról, hogy a vöröskét is "megüli"! Vagy nem?

gyak ·
?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: