Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Strand

A történetem úgy kezdődött , hogy a barátommal elmentünk strandra. Általában nem szoktam strandra járni, de dögmeleg volt, és a városban maradtunk hétvégén. Igy hát maradt a strand. Ami azért egy kicsit gáz mert nem tudok úszni, s nem is igazán szeretem  a vízet. A barátom viszont igen, így hát persze belementem, hogy menjünk csak.


De jól éreztem magam, nem kellett úszni csak fürödtünk napoztunk jól éreztük magunkat. Persze néha a barátom elment úszni, én meg ott maradtam magamra. Igy hát nézelődtem napozás közben. A közelben telepedett le egy hármas csoport. Egy helys szőke lány, olyasmi mags volt mint én alakra is hasonló, csak én barna vagyok, és két rettenetesen kigyurt férfi. De tényleg rettenetesen ki voltak gyurva, az alkarjuk volt olyan vastag mint a combom.  Igazi óriások voltak, és olyan szögletesen mozogtak. Persze amikor egyedül voltma nézegettek, hogy milyen csaj vagyok, maguk között tettek is egy két dicsérő jelzőt. Főleg amikor felvettem a melltartómat,rendesen megbámulták melleimet.. Az is kiderült a viselkedésükből , hogy a szőke lány egyikőjük barátnője. Egyébként nem próbáltak közeledni, legközelebb akkor kerültek hozzám amikor kávéért álltunk sorba, kettővel előttem állt az egyik “pingpongasztal” hát. Már délután volt amikor láttam szedelőzködnek, és távoznak. Nem sokakl késöbb mi is indultunk zuhanyozni, átöltözni. Elváltunk a barátommal, mert a férfi és a női részleg külön épületben van. Én elcsámborogtam még nezelődtem kicsit, hogy milyne szép a strand, és amikor odaértem a női zuhanyzóhoz látom ám, hogy be van zárrva, és ki van irva, hogy  anői zuhanyzó karbantartása alatt a másik oldalon lehet zuhanyozni. Igy hát elindultam oda, látom, hog ykicsit előttem megy a szőke lány is, a  társaságból. El kellett menni a férfi  zuhanyzó előtt,a ztán a kabinos mutatja, hogy ezt a hölgyekeé, de hogy mindjárt nyitja  a másikat is, mert már sokan várnak. Tényleg állt ott kinnt egy pár nő, de azért bementem, gondoltam, gyorsan lezuhanyozok. De csak vártam mig mások befejezték, közben mögülem a tömeg pedig átment a másikba. igy gyakorlatilag szinte egyedül maradtam azuhanyzóban, azért csak gyakorlatilag mert a szőke lény tusolt a szemben lévő zuhanyfülkében. Láttam még amint ledobja a melltartóját, és úgy kezd zuhanyozni, de aztán hátat fordítottam neki, nem szokásom másokat bámulni meztelenül. Én is levettem a melltartómat, hátul összefogtam a hajamés zuhanyoztam. Egy meglepett halk sikolyra fordultam csak hátra, és legyökereztem. A szöke lány ajkát hagyta el a meglepetés sikolya, mert a két óriás ott állt bennt közöttünk. A barátja már meztelenül volt, én csak a fenekét láttam, meg azt hogy csókoloznak a lánnyal. Nem tudom, hogy jöttek be, de csak  mi négyen voltunk, azt még láttam, hogy azt ajtót becsukták maguk mögött, és más már nem jött be. A másik óriás pedig engem bámult. Kezemmel eltakartam a melleimet, és nem tudtam síkitsak-e, meneküljek-e vagy mit tegyek. Erre közelebb lépett, és azt mondta, láttam ám hogy kiszúrtál a medencénél, tetszenek az izmos pasik? Nem válaszoltam semmit nem jött ki hang a torkomon, éreztem hogy rettenetesen dobog a szívem. Erre még közelebb jött, már annyira közel hogy kinyujtottam a karomat, és rátettem a mellkasára, próbálván távol tartani magamtól. De tett még egy lépést, én pedig kinyujtott karral hátráltam a zuhany alá. Rámmosolygott, a mosolya is olyan szögletes volt, és lépett mégegyet, én ekkor már mindkét karomat kinyújtottam, hogy távol tartsam magamtól, de mosolyogva azt mondta, gyönyörűek a melleid. Persze már nem volt mivel takargatnom őket, így teljes valójukban pompáztak. Mindkét mellbimbóm ágaskodott, folyt le rajtuk a víz. Mégegy lépést tett előre, és már nem volt hová hátrálnom. Kezeim viszont ahelyett hogy távol tartották volna tőlem, felfelé csúsztak a  mellkasán. A vállára majd a nyakára, az Ő keze viszont a derekamra és onnan a fenekemre csúszott. Akkora tenyereit voltak, simán betakarták a fenekemet , és hatalmas kezei becsúsztak a bugyimba, és vaskos ujjait éreztem meztelen börömőm. Kezével magára húzott, a lábaim végigcsúsztak a combjain, majd a derekán kötöttem ki, Nem tudom a bugyim, vagy az Ő fürdőnadrágja hová lett, de meztelen farka ért a puncimhoz. Ez az egy testrésze - szerencsére - normál méretű volt, s miközben csókolozni kezdtünk, belém is hatolt vele.  Hatalmas tenyereivel mozgatta és tartotta a fenekem, így Ő diktálta az ütemet, farka minden ütemre mélyebben és mélyebben hatolt belém. Mikor már nem birtam levegő nélkül, hátrajhajtottam a fejem, hogy csókolja meg a nyakamat a melleimet, de mikor ránéztem, láttam, hogy lefelé néz. én is odapillantottam, és láttam, hogy az tetszik neki, ahogy a testem hullámzik a farkán, mellbimbóim minden lökésnél végigsimitották a mellkasát. Egyik kezét elvette a fenekemtől, simán megtartott egy kézzel is, és a szabad kezét rátapaszotta a mellemre. Simán belefért a tenyérébe az egész mellem, pedig leginkább a C kosaras melltartó jó rám. Ajkai végre megtalálták a nyakamat, és a másik mellemet. Mikor megcsokolta a mellbimbómat, elöntött a gyönyör, testem rángott, éreztem hogy az ő farka is megfeszül és hosszan élvezni kezd. De nem hosszaban mint én, testem percekig remegett, míg egy utolsó csókkal eltávoludtunk egymástól. Érdekes volt, mert mintha zavarba jött volna, azt mondta köszönöm, és barátjával illetve a szöke lánnyal együtt kimentek az ajtón. Én még percekig engedtem magamra vizet, összeszedtem a fűrdőruhámat, a bugyim elszakadt, nem fért bele a keze, és elmentem öltözni. Az öltözben persze várt a szőke lány, rámmosolygott és rákérdezett akarok-e még velük találkozni. Nem tudtam mit válaszolni, hiszen nem így terveztem ezt a napot, de azt mondta,ha nem tudod, majd még kitalálhatod, és megadta telefonszámát. Persze azt is elárulta, hogy az én óriásomat Péternek hivják. Gyorsan elkészültem, és még elöttük elhagytam az öltőzőt. Kinnt a barátom várt aggódva, hogy hol voltam ilyen sokáig, de elhitte, hogy nem volt jó a zuhanyzó. Gyorsan becsaltam a strand előtti parkba, hogy nehogy összefussunk velük. Meg persze le kellett ülnöm, lábaim remegtek alig bírtak megtartani. Mikor becsuktam szemem, csakis az izmos testet láttam magam előtt. Láttam amikor elmennek mindhárman, így lassan mi is elindultunk, persze a másik irányba. Leráztam a barátomat, azzal hogy nem igazán érzem jól magam, és hazamentem. Otthon azon gondolkodtam, hogy mit is tettem, hogyan kerülhetett erre sor, és hogy akarnám-e még, vagy hogy lehet-e még ilyen. S arra juttottam, hogy felhívtam a szőke lányt.
Hozzászólások
További hozzászólások »
szerenella ·
Szokás megsértődni, ha valaki nem tud írni és ezzel a ténnyel szembesül, de ez a helyzet. Ha viszonzásul te is be akarsz szólni nekem, ne itt tedd, mint cleberton vagy hasonló nick, mert nem fogom újra megnyitni az irományodat, hátha üzentél.
Nagyon nem tetszett :innocent:

Rumcájsz ·
Nem rossz ez. Sok a hiba és tagolatlan. Kezdő vagy még, lesz jobb is!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: