Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Star Wars 7. Epizód

Réges-régen, egy messzi-messzi galaxisban…


STAR WARS
7. Epizód
Egy új élet kezdete

Miután, az Uralkodót legyőzték, a lázadók békében éltek. Luke Skywalker egy új iskolát nyitott a Jedi-növendékekkel, akikben felfedezte a Jedi-tulajdonságokat és kimagasló midiklorián számmal rendlelkeztek. Mit sem sejtve, egy fontos dokumentum került a kezébe, ami a jövőbeli ellenségére utalt. A galaxisban felfedeztek egy új bolygót.
Ez a Gépek bolygója, amely az Uralkodó titkos támaszpontja volt.

Történetem a Tatooine nevezetű bolygón kezdődik. Danta édesanyját faggatja a múltjáról.
- Ki az apám és miért menekülünk folyton?
- Fiam, kérlek, ülj le!- s mély levegőt véve folytatta mondanivalóját.
- Amit most elmondok, annak több mint 19 éve. Fiatal lány voltam. Mivel nemesi családból származom, sokszor hivatalos voltam a különféle összejövetelekre. A háború idején megritkultak ezek a találkozók. Az egyik ilyen találkozón ismerkedtem meg édesapáddal. Bár idősebb volt nálam, mégis megszerettem. A csaták elszólították mellőlem. Néha hónapokig sem láttam. Amikor visszajött, találkoztunk, szerettük egymást. Ezután megszülettél.
- Apa kik ellen harcolt?- kérdezte feszülten, s közben édesanyja arcát figyelte.
- Azt mondják, hogy a Jedi-lovagokkal és a lázadókkal vívott csatát. A Jedi-ket mind megölette.
Pár éve megjelent egy Luke Skywalker nevezetű férfi, aki veszélyt jelentett az apádra és a Birodalomra.
Luke apja, Darth Vader volt.

- Az apja ellen harcolt?
- Igen. Luke lázadó. Darth Vader a te édesapád, vagyis, az Uralkodó tanítványa volt. Vader megmentette fiát és a mélybe hajította az apádat. Végül Ő is meghalt. Te vagy a Birodalom vezérének leszármazottja. Meg kell bosszulnod szeretett apád halálát. Ezért tanított Janacol, apád és Vader. Ifjú gyerekkorodtól oktattak és most 18 vagy. Sajnos apád és Vader sem él, de Janacol szerint egészen jól fejlődsz. Azt mondta, neveltetésed véget ért. Elég erős és felnőtt vagy ahhoz, hogy beteljesítsd a küldetésedet. Az Erő benned is megvan. Coruscant-ban Luke újjáépítette a Jedi-templomot. Az egész galaxisban kihirdették, hogy Jedi-növendékeket vár. Sok gyerek érkezett a meghívásra. A tanítás elkezdődött. Luke tanácsokat is kért a szellem Obi-van-tól, Yoda mestertől, és az apjától. Leia-t is oktatja. Ideje hát neked is felkészülnöd fiam.

Coruscant-on, a Jedi-templomban, pezsgő élet folyik. A tanítványok gyakorolnak Luke utasításait követve. Egyre jobban tudnak bánni az Erővel, mely bennük lakozik. Luke Leia-t ismerteti meg a benne is meglévő Erővel.
- Te is birtokosa vagy az Erőnek, és csak úgy fogsz tudni, segíteni másokon, ha uralod ezt a képességedet.
- De ez olyan nehéz! – panaszkodott a leány.
- Sikerülni fog Leia, meglásd! – bíztatta húgát és tovább gyakoroltak.
Az építkezések során, az egyik terem asztalában találtak egy levelet, amit átadtak Luke-nak. A levélben ez állt:
„ Kedves Danta!
Fiam, bármi is történik velem, kövesd az Én utamat. Vader lovag védelmezni fog!”
- Ez lehetetlen! Az Uralkodónak gyereke van?- kiáltott fel hihetetlenkedve Luke. Arca hol elsápadt, hol pedig
elpirosodott a bosszúságtól. Elhatározta, hogy tanácsot kér, mielőtt elhamarkodottan cselekedne. Megidézte ap-
ja szellemét, s elmondta, hogy a levél mit tartalmazott.
- Ez igaz Luke. Nagy veszély fenyegeti majd a Köztársaságot, ha Danta jön. Te pedig, veszélyben vagy,
mivel az anyja biztos elmondja neki, hogy ki ölte meg az Uralkodót. Mit akarsz hát tenni? – kérdezte aggódva a szellem.
- Sereget kellene szerveznem és mindenkinek szólni erről.- válaszolta határozottan Luke.
Másnap elterjedt tehát az a hír, hogy veszély fenyegeti újból a Békét. A levél tartalmát közzé tették. Leia nagyon aggódott , nemcsak testvére, de szerelme Han miatt is.
- Hogy megy a tanulás?- kérdezte Han Leia-tól.
- Mivel a legjobb Mestertől tanulok, ezért könnyen és gyorsan. Bár Luke azt mondja, hogy néha nagyon elbízom magam.- mondta élcelődve Leia.- Most, hogy itt van ez a rémhír, félek, hogy megint egy háború előtt állunk.
- Nem feltétlenül kell mindig a legrosszabbra gondolni.
- Han, ha a háború elkezdődik, veletek fogok menni és mi hárman egy csapat maradunk.
Mielőtt a Han szóhoz jutott volna, a lány hirtelen odaugrott hozzá és ajkát a férfi szájára tapasztotta. Hosszan és forrón csókolták egymást.

Másnap az űrkutatóban nagy volt a sürgés-forgás. Egy új bolygót fedeztek fel. Ez a Tatooine-tól 1000 szeknyire volt. Kutatócsoportot szerveztek az új bolygó felderítésére.
Ők hárman, valamint Chewbacca és a két droid, R2-D2 és C-3PO is részese volt a csapatnak. A gép felszállásra készen állt. A tömeg, ami körülöttük volt, kiabálva ünnepelte őket. Zászlókat, virágokat lengetve sok szerencsét kívántak a bátor felfedezőknek. A Millennium Falcon felszállt utasaival, s belehasított a végtelennek tűnő csillagok világába.
- Mit gondoltok, mit fogunk találni?- kérdezte Leia hercegnő.
-Az csak az ott tartózkodóktól függ. Lehet, hogy ellenséges, de lehet az is, hogy egy békés bolygó. Abban
reménykedem, hogy nem egy szörnyek által lakott bolygót fedeztek fel.- válaszolta Luke, s leengedte kardját mellyel gyakorolt.
Amaida, Danta édesanyja nagyot sóhajtott, s folytatta a történetet.
- Amikor apád meghalt, féltem, hogy akik hűségesek voltak hozzá eddig, azok most elárulják, hogy létezel. Ezért menekülünk folyton. Ezek az utazások szegény Mesterednek sem tesznek jót, hiszen tudott, már ő sem fiatal.
- De miért nem maradunk egy helyen elrejtőzve? Mire jó ez az állandó rejtekhely váltogatás?- tudakolta a fiú kicsit ingerülten.
- Beláttam, hogy egy kicsit tényleg túl óvatos voltam. Most már itt maradunk a Tatooine-on. Erre a bolygóra a Köztársaság hatalma nem terjed ki.
Másnap Danta egy ötlettel fordult az édesanyjához és Mesteréhez:
- Álnéven elvegyülök a lázadók közé. „Barátokat” szerzek és mikor módomban áll, végzek Luke Skywalker-rel.
- Jó terv, de kockázatos. Mi lesz, ha kérik az igazolványaidat vagy a múltadról érdeklődnek?- aggályoskodott Janacol.
- A múltról majd kitalálok valamit, az igazolványokban, viszont segítened kell.
- Meglesz. Hiszen tudom, hogy apád nyomdokaiba fogsz lépni.- felelte büszkén a Mester.

A kutatócsoportunk nem is sejtette miféle bolygót készülnek felfedezni. A neve nem volt más, mint Szalaszia, a Gépek bolygója. Itt csak gépek laknak, ember egyáltalán nem. Hajdan, a régi Köztársaság idején, egy űrhajó szállt le ezen a bolygón. Létrehoztak egy kolóniát, melyben robotokat is gyártottak. A robotokat tudományos célból készítették. Az építők ezzel azt akarták elérni, hogy az emberek helyett, a robotok derítsék fel az ismeretlen bolygót. A droidokat beprogramozták a kutatásra, s a bolygó sorsát is a robotokra bízták. Az ott dolgozó tudósok feladatukat teljesítve, végre, pár év után hazaindulhattak. Hajójukat, azonban Birodalmi cirkálók megtámadták, s foglyul ejtették őket. Az Uralkodó, pedig kikényszeríttette belőlük küldetésük célját. A Szalaszia-án a Birodalmiak átprogramozták a robotokat saját céljaik érdekében. A bolygó vezérének pedig Dzsinqu-t tették meg, aki a galaxis legrettenthetetlenebb és legveszélyesebb droidja volt.

A kutatóhajó hamar elérte a Szalaszia-át. A landolás simán ment. Mielőtt kiszálltak, Luke-nak mondanivalója volt a csoporthoz:
- Bárhol is vagyunk, vigyázzatok egymásra. A fegyveretek legyen mindig kéznél. Nagyon rossz előérzetem van.
- Luke, ne légy már ilyen borúlátó. Élvezd az izgalmat!- nyugtatta Han.
- Bármi gyanúsat észleltek szóljatok!- adta ki az utasítást társainak Luke.
Kiléptek a bolygóra. Egy csodálatos fákkal, virágokkal tele mező tárult a szemük elé.
- Mintha egy mesében lennénk. Kék az ég, zöld a fű, csivitelnek a madarak, és ezt egy erdő veszi körül a távol-
ban. S nem is beszélve a gyönyörűen csillogó, tisztavizű patakokról. - álmélkodott Leia.
- Ugye megmondtam, hogy nincs ok a félelemre.- felelte öntelten Han.
Elindultak az erdő felé. Minden olyannak tűnt, mint egy sima, hétköznapi erdei túra. Egy órai gyaloglás után, egy vad folyó mellett, megálltak pihenni.
- Luke, ez nekem nem tetszik. Csak sétálunk, csak sétálunk és egy teremtett lélekkel sem találkozunk. Azt nem hiszem el, hogy egy ilyen gyönyörű vidéken ne éljen senki.- aggodalmaskodott Leia.
- Szerintem, sincs itt minden rendben. Látniuk kellet, ahogy leszálltunk. Nincs fogadóbizottság, s nincs pohárköszöntő sem.- kontrázott rá Han.
A félórányi lazítás után úgy döntöttek, hogy folytatják az útjukat. Már senkinek nem volt olyan jó a kedve, mint kezdetben. Egyre feszültebben folytatták az utat. A gyötrő csendet R2-D2 csipogása törte meg.
- Luke gazdám, R2 érzékelői mozgó tárgyak közeledését jelzik. – figyelmeztette őket C-3PO.

- Droidok! Elő a fegyvert, de amíg nem szólok, ne csináljatok semmit! Nem biztos, hogy rosszak a szándékaik. Legyünk kedvesek, udvariasak hozzájuk!- adta ki a parancsot Luke.
- Leia, ne feledd el, amit eddig tanultál. Most használhatod a képességeidet, de csak nyugodtan. Lazítsál, engedd el magad, gondolataid legyenek tiszták.- nyugtatta meg Luke Leia-t, mert a hercegnő reszketett izgalmában.
Amaida tovább szőtte tervét, amelyet gyorsan közölt fiával:
- Szerintem, először beszélned kellene Dzsinqu-val. Ő, ugyanis apád egyik szövetségese volt. Közöld vele tervedet, kérj tőle tanácsot és segítséget. A Szalaszia-án találod őt, innen 1000 szeknyire.

- Milyen bolygó ez? Még sohasem hallottam róla.
- Ez a Gépek bolygója. Apádat elvitték erre a bolygóra. Megkérték, hogy teremtsen egy új Birodalmat kiszolgáló bolygót. A robotokból egy erős és ütőképes sereget hozott létre. Droid utánpótlás itt mindig van. Dzsinqu-t kinevezte vezérnek. Ő a Világegyetem legveszélyesebb droidja. Kegyetlen, agresszív és furfangos.
- Rendben. Holnap az első utam odavezet majd.- Arcát egy kaján mosoly hagyta el. Szinte, már előre látta győzelmét ellenségei fölött.
A fák mögül robotok lépkedtek elő. Kezükben fegyver.
- Állj! Kik vagytok, és mit kerestek itt?- kérdezte az egyik.
- Luke Skywalker-nek hívnak és ők, pedig a társaim. Coruscant-ból jöttünk, mert az űrkutatóink megtalálták ezt a bolygót, és minket küldtek a felfedezésére.
- Ezt a bolygót, már régóta ismerik. Az Uralkodó és hívei tudtak róla. Úgy tűnik, ezek szerint, hogy ti lázadók vagytok, mivel nem tudtok a bolygó létezéséről. Ennek tudatában, a foglyaink vagytok. Vigyétek Dzsinqu elé őket. Majd ő eldönti, hogy mi legyen a sorsuk.- adta ki az utasítást a többi droidnak egy robotkolosszus.

A droidok főhadiszállása nem is volt olyan messze. Mindenütt sürgő-forgó robotok tevékenykedtek. Birodalmi csillagrombolók, kisebb hadihajók, vadászgépek látványa, s a rombolódroidok hadserege elég ijesztően hatott a foglyokra. C-3PO pedig látva a gépek sokaságát egyre csak ezt hajtogatta: „ Mi lesz most velünk, ó jaj, jóságos Tervezőm?” Mikor megérkeztek, Dzsinqu kíváncsi volt a történetükre. Luke elmondta, hogy kik ők, miért jöttek és néhány fontos dolgot, ami a Galaxist érintette ez időben.
- Nem vagyunk ellenségek, csak felfedezni jöttünk. Számunkra ez a rendszer ismeretlen. Kérlek, oszd meg ismereteidet a bolygóról. Ki volt, aki felfedezte, ki telepítette ide a droidokat, hadihajókat. Mi célból és miért nem szólt semmit a Köztársaságnak?- hadarta izgatottan és felháborodottan Luke.
- Túl sokat kérdezel! Mivel Jedi vagy és sokat akarsz tudni, majd holnap válaszolok a kérdéseidre. Addig is pihenjetek, biztosan elfáradtatok Reggelig úgyis itt maradtok. A kiszolgáló egység elkísér benneteket a szálláshelyetekre, s biztosítanak nektek ennivalót is. Érezzétek jól magatokat!- válaszolta idegesen, de nyájasan Dzsinqu. Minden porcikája reszketett a dühtől, mert az idegenektől megtudta azt, amit soha nem akart hallani. A Mestere halott.

Bosszút kell állnia! De, kin? Elmélkedését félbeszakította, mert figyelme a foglyokért jövő droidok csoportja felé irányult.
A foglyokat egy terembe vitték, ami szépen, ízlésesen volt berendezve. Leia-n a félelem lett úrrá. Han egy gyengéd öleléssel, csókkal próbálta nyugtatgatni. Másnap reggel Danta is megérkezett. Luke és társai hallották a gép zaját, amire fölébredtek.
Danta és Dzsinqu hosszas beszélgetésbe kezdtek a tanácsteremben:
- Isten hozott szövetségünk utolsó tagja! Üdvözöllek a Szalaszia-án! – hajolt meg az ifjú előtt a droid.
- Köszönöm szíves vendéglátásodat. Gondolom sejted, hogy miért jöttem.
- Sajnos, igen. De, máris örömhírrel szolgálhatok. Tegnap a lázadók egy kisebb csoportja szállt le a bolygónkon. Semmit nem tudnak arról, ami itt történt. Ezért is jöttek. Most a vendégteremben töltik az időt.- világosította fel Dzsiqu Danta-t.
- Nem szabad megtudniuk, hogy itt jártam. Kilétemet titokban kell tartani, bármi áron. Azért bujdokoltam egész életemben, hogy a megfelelő időben lecsapjak. Most hát eljött az Én időm!- kiáltotta torkaszakadtából a fiatalember. Halkabbra véve a szavát elmondta a droidvezérnek a tervét.
- Akkor azonnal el kell menned Coruscant-ba. Elmeséled, hogy te, mint Mester, azért maradtál életben, mert elmenekültél s vártad a kellő időt, amikor is létedet felfedheted. Az egész galaxist bejártad, de mindig menekülnöd kellett. – adta az ötletet Dzsinqu.
- Rendben. De a mi kis foglyainknak mit mondasz arról a zajról, amit akkor hallottak, mikor leszálltam? –kérdezte érdeklődve Danta.
- Mi sem egyszerűbb. Az egyik új gépünket próbáltuk ki. Na, menj már! Sok szerencsét!- hajolt meg búcsúzásként
a droidvezér.

Luke, Leia, Han és a kis barátaik, a reggeli elfogyasztása után a fogadócsarnokban várakoztak. A csarnok boltozatának tetején a galaxis képe csillogott. A terem fénypontja, mégis a szoba közepén található forgó mozgáso-
kat végző három egymást átfogó fénykör volt. Kisidő múlva Dzsinqu is megjelent.
- Remélem kellemesen telt az éjszaka. Gondolom, nem vagytok dühösek azért a zajért, ami talán felébresztett
benneteket. Az új gépeink még nem tökéletesek, túl hangosak. – mesélte álszentséggel a droid, elterelve a figyelmet a valódi okról.- Íme a válaszok a tegnapi kérdéseidre. Évekkel ezelőtt jött egy tudósokból álló csoport. Azt tervezték, hogy kutatódroidokat telepítenek ide, a bolygó felderítése céljából. Amikor minden kísérlet tökéletes
volt, az emberek elhagyták a bolygót, s mi megkezdhettük a munkát. Talán, a kutatócsoportot elfogták a

Birodalmiak, vagy más úticéluk akadt még. Ez lehet a titka az ismeretlenségnek. Menjetek vissza, ahonnan jöttetek és meséljétek el, hogy mit láttatok. Béke veletek. – a nyájas beszédet befejezve meghajolt és otthagyta őket.
Luke-ék meg se tudtak szólalni meglepetésükben. Mivel nem volt mit tenni, elhagyták a bolygót. Dzsinqu pedig megüzente Danta-nak, hogy a lázadók visszamentek Coruscant-ba. Az út hátralevő részén Luke elgondolkodott azon, amit hallott. Hirtelen felugrott a helyéről, s a vezérlőpulthoz szaladt.
- Vissza kell mennünk a Szalaszia-ra!- kiáltotta izgatottan.- Ez csak egy kitaláció volt, hogy megtévesszenek bennünket. Melyik kutató épít egy harci gyárat is a békés kutatódroidok mellé?
- Talán védekezéscéljából.- tippelt Han.
- Védekezés, na persze. Amíg élt az Uralkodó senki semmit nem tudott erről a bolygóról. Ez egy vicc. Ha tényleg elfogták a Birodalmiak a kutatókat, előbb megkínozták, s csak azután végeztek velük. Tehát az Uralkodónak tudnia kellett a bolygó létezéséről. A bolygó eddig is ott volt, ahol most van. Talán már jó régen ismerhették, és csak találomra választották a kutatódroidok megépítése miatt. Obi-van elmondta, hogy mikor még apám az ő tanítványa volt, valaki kitörölt egy bolygót az Archívum adattárából. Így nem tudták, hogy hol van a Kamino nevezetű bolygó.
Pedig létezett. Szerintem most is ez történhetett. Egy szó, mint száz, a Szalaszia-án tartózkodó droidok, az Uralkodó csatlósai.- fejezte be Luke az elmélkedését.
- Ha igaz az, amit mondasz, akkor tízen úgysem győzhetjük le a droidokat. Segítséget kell kérni a Szenátustól. A sereg, amit toborozásból állítottunk eddig fel, édeskevés a nyeréshez. Luke, még várnunk kell!- indítványozta Han, s megakadályozta, hogy a gép eltérjen eredeti úticéljától.

A Millennium Falcon megérkezett Coruscant-ba. Luke elment a Szenátushoz és elmondta nekik az út során szerzett fontos adatokat, észrevételeket.
- Hadsereget felállítani és kiképezni időbe telik. Most, inkább törődj a növendékeiddel! Egy új férfi jelentkezett, mint Mester. Fogadd illőképpen, mutasd meg a kiképzőiskolát és tanítsátok együtt a gyerekeket.- parancsolta Osuma, a Szenátor.
- Tudtommal nincs más Jedi a galaxisban. Az Uralkodó mind kiirtotta.- ellenkezett Luke.
- Ahogy te és Leia túléltétek, úgy másnak is sikerülhetett.
- Majd meglátjuk, mit tud ez az ismeretlen Jedi.- felelete ingerülten Luke, majd otthagyta a Szenátust.
A Jedi-templomba ment, ahol már vártak rá.
- Enged meg, hogy bemutatkozzam. A nevem Roku.- kezdte Danta.
- Örvendek. Luke vagyok. Foglalj helyet, kérlek. Nos, Roku, hogy menekültél meg az Uralkodó elől?- érdeklődött
Luke.
- Anyámmal és Mesteremmel együtt mindig jártuk a galaxist. A háború java részét a Naboo nevezetű bolygón vészeltük át.
- Nagyon furcsa, hogy a Naboo-n nem talált rátok senki. Hány éves voltál akkor mikor az Uralkodó lemészárolta a Jedi-ket?- kérdezte érdeklődve Luke.
- Akkor még meg sem születtem. Most 19 éves vagyok.- folytatta a hazudozásait Danta.
- Értem. Ha megfelelsz az elvárásainknak, segítesz nekem, s akkor maradhatsz.- fejezte be a feltételeket Luke.
Gondolataiban eltöprengett azon, hogy igazat mond-e a jövevény. Rossz előérzete miatt, érzésein alig tudott
uralkodni.
- Egy óra múlva gyere ide vissza és megbeszéljük a további teendőket.- utasította Luke.

Hirtelen belépett Leia, aki mit sem tudott testvére vendégéről.
- Ó, elnézést, azt hittem egyedül vagy.
- Semmi baj. Ha már itt vagy, be szeretném mutatni új vendégünket, Roku-t. Társam lesz a Jedi-növendékek
kiképzésében.
- Örülök, hogy te is, mint Jedi, túlélted az Uralkodó mészárlását.- üdvözölte Leia.
- Úgyszintén örülök kisasszony.- válaszolta Danta. Nagyon elbűvölte Leia mosolya és megjelenése.
Az élet egy hónapig nyugodtan folyt, semmi váratlan nem történt. De azután! Danta, Leia bizalmába beférkőzvén, meg szerette volna tudni tőle, hogy mit terveznek a lázadók. Az ilyen beszélgetések ritkák voltak, mert Luke féltette
húgát Roku-tól. Nem nagyon bízott benne. Luke apjának szelleme, beavatta fiát az igazságba.
- Fiam, okosan teszed, hogy Leia-t távoltartatod tőle. Bocsáss meg, hogy eddig nem szóltam, de itt az ideje, hogy elmondjak neked valamit.
- Hallgatlak apám.
- Roku nem az, akinek mutatja magát. Ő, az Uralkodó fia. Álneve: Roku valódi neve: Danta.
Luke egy percig nem szólt semmit, majd szomorúan a következőket mondta – A gyanúm ezek szerint beigazolódni látszik. Szólok néhány katonának és elfogjuk őt.- izgatottságában a kardját is elővette.

Eközben Danta a szobájából üzent Dzsinqu-nak, hogy jöjjenek minél hamarabb. Így akart az ifjú Uralkodó zűrzavart, majd háborút kirobbantani. Luke elrohant a Szenátusba, hogy közölje a gyanúját, mely alapján elfoghassa Danta-t. Bizonyítéka, ugyan nem volt, de megkapta a Szenátus támogatását, s ők is csatlakoztak
Luke-hoz. Hamarosan már Danta szobájának ajtaján kopogtattak. A fiú érezte, hogy lelepleződött, ezért elővette fénykardját. A katonák betörték az ajtót.
- Danta, a Szenátus engedélyével le vagy tartóztatva.- kiáltotta hangosan Luke.
- Azt te csak hiszed!- ordította Danta és rátámadt Luke-ra. Fénykarddal a kezükben elkezdtek harcolni. A küzdelmet a folyosón folytatták. Leia megtudta, hogy mi történt a Jedi-templomban. Han-nal az oldalán odarohantak. A Danta-ra támadó katonák nem tudták elfogni a fiút, mert az Erő segítségével ellökte őket. Mikor megérkeztek, sok katona már a földön feküdt, de szerencsére nem holtan. Leia elővette lézerkardját és testvére mellé ugrott, hogy segítsen neki.
- Leia, menj innen, maradj ki ebből!- utasította húgát Luke.
- A testvérem és egyben Mesterem is vagy, nem foglak magadra hagyni! – szegült ellen a lány.

Hirtelen berontottak a droidok, Dzsinqu-val az élükön. A katonákkal együtt tovább harcolt Leia, Han és Luke.
- Végre, azt hittem soha nem értek ide!- kiáltott fel Danta, mikor Dzsinqu-t megpillantotta.
- Bocs a késésért, a leszállással gondjaink voltak.- felelte a droidvezér két tűzpárbaj között.
- A Mesteremmel kéne beszélnem. Menjünk, lesz még alkalmunk végezni velük.- s befejezésképpen fegyverét megperdítette az újabb ütéshez és lecsapott vele egy katona karjára.
- Rendben. Visszavonulás!- adta ki a parancsot a vezér.
- Te velem jössz.- Danta megragadta Leia karját és betuszkolta az egyik vadászgépbe.
- Engedj el! Luke, Han! Segítsetek!- kiabálta kétségbeesetten a lány, miközben karját próbálta kiszabadítani a szorítás alól.
Han csak nehezen tudott utat vágni magának a droidok között. Mikorra a hajóhoz ért, az már indulásra készen állt, s fülsikító robajjal felszállt.
- Miért is engedtem, hogy segítsen!- csapta le a kardját Luke.
- Ha nem lézerkarddal, akkor lézerpuskával segített volna neked.- mondta szomorúan Han.
- Csak egy helyre mehettek, a Szalaszia-ra. A csapattal utánuk kell mennünk. – adta ki az utasítást Luke.
- Mi van, ha bántják őt? Luke azonnal indulnunk kell! – sürgette Han. – A sebesülteket vigyétek az orvosi szobába! Aki él és mozog, az pedig jöjjön és küzdjünk meg a Birodalmiakkal! – hadarta tovább.

Chewbacca és a droidok is felszállásra készen voltak. Luke összegyűjtött egy csoportot. Létszámuk nem nagy, de annál elszántabb volt. Nem a győzelmet akarta most elérni, hanem húgát szerette volna kiszabadítani. A győzelem ráér, ha majd egy nagyobb létszámú és erősebb sereget tudnak majd felállítani. Leia ismét fogoly volt.
- Miért raboltál el? Ha akartad volna, már végezhettél volna velünk.- mondta a lány.
- Bátyádat tényleg meg kell ölnöm, de téged nem foglak bántani. – felelte Danta félvállról.
- A bosszúból fakadó tett nem vezet jóra és nem is helyes. Apád meghalt. A múlton nem lehet változtatni. Édesanyád még él. Törődj inkább vele, ahelyett, hogy a bosszúnak szenteled magad. Mi nem ismertük édesanyánkat. Nekem csak képek és érzések maradtak meg róla. Luke-nak még ez sem volt. Amíg nem mondta, hogy ki az apám, senkim se volt nevelőszüleimen kívül. Végül mindenki meghalt, aki felnevelt engem. Most Luke, Han, a szerelmem és a barátaim adnak örömöt az életemnek.- mesélte Leia.
- Nekem a bosszú ad erőt!- vágta rá Danta, de mielőtt folytathatta volna a lány közbevágott.
- Apádat nem Luke ölte meg, hanem az apánk, Vader. Azért ölnéd meg Luke-ot, mert Vader a saját fiát védte és nem apádat?
- Ha valaki nem teljesíti Mestere parancsát, az áruló és bűnhődnie kell! Ha nem akarsz bátyád sorsára jutni, hagyd abba, de rögtön!- utasította Leia-t.- Őrség! Vigyétek a cellájába!
- Értettem!- válaszolt az egyik droid.
A lányt elvitték és Dzsinqu pedig megjelent.
- Őt miért kellett magunkkal hozni? Talán ez is a terv része? Egyenként végezni velük nem nagy dicsőség, s nem olyan jó mulatság.- elmélkedett a vezér.
- Úgyis tudod, hogy utána jönnek. Egyébként a tervem pedig az, hogy Luke-ot nem itt a bolygón fogom megölni, hanem a Köztársaság szívében, Coruscant-ban. Ott legalább mindenki láthatja szeretett Jedi-jük halálát és a Birodalom újjáéledésének kezdetét bennem.- felelte büszkén Danta.
- A lánnyal mi lesz, ha mindenkivel végeztél?- érdeklődött a droid.
- Tudtommal van kedvese. Vele is végzünk. Ha majd senkije sem marad, megtör, s közelebb tudok kerülni hozzá.
Talán, idővel meg is tud kedvelni, szeretni.
- Azt azonban ne feledd, hogy soha nem fogja megbocsátani, amit éppen tenni készülsz! Emlékezni fog, hogy ki ölte meg a szeretteit. Inkább végez magával, csak ne legyen az ellenségéé.- figyelmeztette a droid.
- Dzsinqu, tulajdonképpen te kinek az oldalán állsz? – támadt rá haragosan Danta.
- Természetesen a Te oldaladon, Vezérem.- válaszolt gondolkodás nélkül a robot.

Befejezni már nem tudta gondolatát, mert az ifjú Mester elküldte, hogy készítse fel a többieket a védelemre. Hamarosan a Millennium Falcon is megjelent a Szalaszia bolygó övezetében. A hajó fedélzetén Luke kiadta a parancsot:
- A katonákkal együtt megpróbálom feltartóztatni a droidokat és Danta-t. Han te szabadítod ki Leia-t. A főépület, ahol valószínűleg őrzik, elég feltűnő, ezért biztos, hogy megtalálod. Ha végeztél, gyertek a géphez, közben szólj, hogy mi mikor kezdjük el a visszavonulást.
- Értem!- felelte Han.
- Mindenki készen áll?- kérdezte Luke.
- Igen!- kiáltották együtt.
- Sok szerencsét és az Erő legyen veletek!- mondta ki a végszót Han.

Mikor kiszálltak a hajóból, puskaropogás fogadta őket. A főhadiszállás közelében megjelentek a droidcsapatok, élükön Danta-val. Dzsinqu a hercegnőre vigyázott. Leia lézerpuskák hangját meghallván, boldogan felsóhajtott. Han egy kis létszámú csoporttal elindult kedvese kiszabadítására. Csendesen a börtönblokkba mentek. Az egyik folyosón tűzharcba keveredtek a droidokkal. A többi robot elindult a támadóik felé. Dzsinqu parancsára két őr maradt a helyén, a többiek elkezdték üldözni ellenségüket. Han kúszva a vezérlőpulthoz ment. Társait azzal bízta meg, hogy vonuljanak vissza. A parancsot teljesítve színlelt megfutamodást hajtottak végre. A szerelmes férfi csak erre várt. Lelőtte az ott maradt két droidot és Leia-t kiszabadította.
- Nincs semmi bajod? Ugye nem bántottak?- kérdezte aggódva Han s karjaival szorosan átölelte Leia-t.
- Minden rendben. Nem én vagyok veszélyben, hanem Luke. Segítenünk kell neki!- hadarta a kétségbeesett lány.
- Most téged szabadítottunk ki. Szólok Luke-nak, hogy térjenek vissza a hajóhoz.- nyugtatta meg kedvesét és forrón megcsókolta.

Luke-nak sikerült feltartóztatni a csapatával a droidokat, ezzel időt és lehetőséget adva Han-nak, hogy kiszabadítsa Leia-t. Azonban, Danta támadását viszonoznia kellett.
- Védd magad Skywalker!- s kaján vigyorral az arcán, Danta az ellenségére támadt.
- Ha meg kell halnom, akkor velem tartasz!- vágott vissza Luke, kivédve a kardcsapásokat.
Szerencsére megjött a hír, hogy Han kiszabadította Leia-t. Luke csapatával visszarohant a géphez. Egy darabig még üldözték őket, de Danta parancsára abba hagyták. A kapitány beindította a hajó hajtóműveit és felszálltak. A fedélzeten Luke átölelte testvérét. Leia elmesélte, hogy mi történt vele, míg fogságban volt. Coruscant-ba visszatérve, a Szenátus meghallgatta a testvéreket.
- A megfelelő sereg felállításához még egy hónap szükséges.- vélekedett Rejka Szenátor.
- Nem tudom, hogy van-e még annyi időnk. Mielőbb be kell fejezni a kiképzéseket.- mondta a Jedi mester.
- A tanítók minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy időben felkészítsék a sereget.- fejezte be a Szenátor.
- Megyünk, s tesszük a dolgunkat.- búcsúztak el az ikrek.

Leia kimerülten feküdt le az ágyára. Han leült mellé.
- Ha vége lesz ennek az egésznek és újra béke lesz, szeretném, ha hozzám jönnél feleségül.- kérte meg a lány kezét Han.
- Persze, hogy hozzád megyek!- válaszolta örömkönnyektől csillogva az arcán Leia. Átölelte a férfit és megcsókolta.
Luke a támadás előkészítésében sokat fáradozott, míg Leia gyakorlatait folytatta.
A Tatooin-on Amaida felkereste Janacol-t.
- A fiammal mikor beszéltél? Hogy van?- érdeklődött az anya gyermeke felől.
- Nem rég beszéltem vele. Jól van, de a Szövetség tudomást szerzett létezéséről. A serege készen áll a háborúra. Azonban van itt egy aprócska hiba. A fiad beleszeretett ellenségünk húgába. A tervét megváltoztatta. Skywalker-t megöli és vele együtt Leia hercegnő szerelmét és barátait is. Így akarja megszerezni a lányt magának.- fejezte be a mondanivalóját Janacol.
Coruscant-ban a háborúra való készülődés mindenkit lekötött. Csak Leia engedhette meg magának, hogy szabadidejében esküvői ruhákat próbáljon. Gondolatai, azonban mégis azon jártak, mi lesz, ha Han vagy Luke meghal. Ha kedvesét veszíti el, akkor fölösleges a fehér ruha, ha pedig bátyja hal meg, elveszíti egyetlen vérszerinti hozzátartozóját. El is ment a kedve a mennyasszonyi ruha felpróbálásaitól.

A Szalaszia-ról elindultak a droidseregek, hogy bevégezzék a küldetésüket. A bolygót több hajó hagyta el, de az őrdroidok ott maradtak felügyelni az irányító központra.
Coruscant-ban mindenkit figyelmeztettek, hogy hamarosan támadás várható. Leia ötlete alapján felderítőket és katonákat küldtek a Szalaszia-ra. Miután a központi vezérlőegységet a harcosok elfoglalnák, a harcidroidakat átprogramozás után a szövetség oldalára állítanák. Az ellenség megérkezése után, Luke ki is adta azonnal a parancsot a gépek felszállására. A csapat legfontosabb résztvevői természetesen C-3PO és R2-D2 volt. Rájuk most nagy felelősség hárult. R2-nak kellett megtalálnia a központi számítógép segítségével a vezérlőegységet.

A háború elkezdődött. Droidok tömegei lepték el Coruscant. Leia, Han, Luke és a seregük kivonultak ellenségeik elé. Még Chewbacca is segített nekik. Folyt a küzdelem a szövetségesek és a droidsereg között is.
Ugyan ebben az időben, s Szalaszia-ra is megérkezett az átprogramozó csapat. A hajójukat a főépülethez közel tették le. Kiszállásukkor már ellenállásba ütköztek. A katonák lekötötték a harcidroidok figyelmét, így R2, C-3PO
és a felderítőknek sikerült bejutni a vezérlő épületbe.
Danta a csatázók között meglátta Luke-t. Odaugrott melléje és a két fényszablya összecsapott.
- Halálotok után tudod, hogy ki fog vigyázni a húgodra? Természetesen én. Feleségül veszem és létrejön egy Szövetség a Birodalmiak és a lázadók között.- gúnyolódott Danta, pengéjét pedig villámgyorsan forgatva támadt Luke-ra. A támadó lézerkard energianyalábja Luke feje mellett zúgott el.
- Előbb jutsz a sírba, mint én! Leia soha nem lesz a Tiéd!- kiáltotta Luke. A dühödten vigyorgó Danta mozdulatait pedig villámgyorsan elhárította. A két küzdő különböző lézertechnikával harcolt. Danta kiszámíthatatlan ritmusban vágott, míg Luke visszafogottan, védelemközpontú stílusban kezelte kardját.
A bolygón mindenhol dúlt a csata. Emberek, robotok tömege esett el harc közben.
A Szalaszia-án R2 megtalálta a számítógépben azt a kapcsolót, amivel meg tudják bénítani a droidokat. Egy laza mozdulattal megnyomta a gombot, aztán hirtelen csend lett. A droidok leálltak.
- Véged van Danta, nincs sereged, egyedül vagy. Egy kisebb csoport leszállt a Szalaszia-ra és kikapcsolta a droidok vezérlését.- kiáltotta gúnyosan Luke.
- Nem egészen. Túl korán örülsz!- harsogta kárörvendően Danta.- Nézz és lásd a csodát!- a droidvezérre mutatva,
aki a fegyverét Leia-ra szegezte.
- Tedd le a kardodat, vagy meghal a húgod!- kiáltott Luke-ra.
Luke leengedte a fényszablyát. Leia hirtelen mozdulattal megragadta Dzsinqu fegyverét. A lefegyverezett droid tanácstalanul nézett Danta-ra. A fiú látva a fordulatot, bosszúsan visszaintett, s mind a ketten hátrálni, majd menekülni kezdtek.
- Menjetek utánuk és kapjátok el őket!- utasította embereit Luke.
A szökevényeknek sikerült épségben eljutni egy hajóhoz, amely nem sokkal a felszállás után fénysebességre kapcsolva eltűnt a Galaxisban.

A Szenátus a Szalaszia-ról visszatérő és az ott harcoló katonáknak megköszönték kitartásukat és hősies küzdelmüket. C-3PO és R2-D2 pedig kitüntetést kapott. A három jóbarát vidáman átölelve hallgatta a Szenátus elismerő gratulációját.
Másnap megtartották Han és Leia esküvőjét, amelyen az egész bolygó lakosai hivatalosak voltak.
Luke pedig folytatta a Jedi-növendékek tanítását.
Mindenki boldogan élt, míg meg nem halt. A béke helyre állt…..
Hasonló történetek
24235
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
18009
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Garfartix ·
Nekem a kedvencem a Star Wars!És ez is jó,k*rva jó! :angry: :angry: :angry: A csaták,a történet,!IMÁDOM! :heart_eyes: .De ez naon rossz(má bocsi:,,És mindenki boldogan élt még meg nem hallt" ?! :rage: !És kellett volna egy fasza fénykard párbaj: :angry: .(bocsi a sok kritizálásért.Folytasd.haversrác,ebből olyan fasza kis sztory lesz,bazd beküddöd és megjelenik könnyve!LLLLLLLÉÉÉÉÉÉÉÉGGGGGYYYYYYYYYSZYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!
FFFFFFFFFFFFFOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLYYYYYYYYTTTTAAAAAA
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!

Spk202 ·
az alapötletem rosz de a megvalósítás már annál inkább, mert elég logikátlan, és gyors a befejezése

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: