Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Srác

Már megint a halál szót suttogják fülembe. Halál? Szebb jövő. Nincs utána gyűlölet, irigykedés. Nincs semmi. Csak nyugodtság. Az alagút végén a fény integet és hív magához. Hát lépek. Az ajtót magam mögött bezárom kulccsal… végleg. Egyedül vagyok a gondolatommal. Gondolat? Halál. Kecsesen véget vetni az életemnek, nyugodt elmúlás. Büdös rohadás. És csak mondják a hangok: gyönyörű halál, gyönyörű. Dobjam ki testem vonat alá? Lökjem le magam a magasból az ocsmányság földjére? A Világba? Az élvezetet vezessem testembe, míg ott át nem változik gyűlöletté? Gyűlölném magam! Gyűlölném magam, mert tudnám, azért vagyok itt, mert gyenge vagyok. Gyenge? Vagy csak egy szar, hülye gyerek. Öngyilkosság. Öngyilkosság bazdmeg: Gusztustalan, szánalmas, értelmetlen.
Mint én.

Borotvapenge kacsintgat rám a sarokból. Csinos, éles. Nyugtató a látványa. Hm, egész érdekes így közelről. Hideg, hűvös. Így már barátságtalan. Látszik a szemén, hogy már most utál. Már megbántottam. Hát… nem csak Őt. Ennyi. Ez vagyok. Mindenkinek fájdalmat okozok, mindenkit megbántok. Jobb lesz ez így nélkülem. Így. Nélkülem. Halk zene? Chill? Nyugodt. Szép. Ez a penge, szúrós tekintettel figyel. Vár. Vár, hogy vágjam vele ereim, hogy simogassam vele magam. Hogy dédelgessem bőröm. ÍGY? Kellemes érzés, ahogy hozzáérintem remegő kezemhez a rozsdás pengét, mi még mindig úgy néz rám, hogy meg tudna ölni. Körbenézek. Talán utoljára. Rajta! Végig húzom kezemen. Csuklómnál. Hosszába, keresztbe. Félve. Nagyon félve. Lehet talán mégsem kéne. De már belekezdtem. Nem tudnék így az emberek szemébe nézni.

Csöpög a vér. Csurog a kezemen. Kopott nadrágomba beleivódik. Elég érdekes ez a dolog, ez, ahogy az ereimet cincálom. Most már nem érdekel, beteges módón elkezdem vagdosni a kurva pengével a kezem! Egyre érdekesebb. Talán nem nevezném ezt fájdalmasnak. Egyre jobban csurog a vér. Már megállás nélkül folyik. Vérzem! Szétszaggatott kezemre rádobok egy koszos, foszlott rongyot. Kezemről, ujjaim végéről csöpög a vér. Hallom, ahogy cseppen. Pont úgy, ahogy a szívem dobog. Egyre lassabban. Most jövök rá igazán, hogy milyen helyen vagyok. Ez a kopott, poros szoba… az én szobám. Undorító látvány. Sápadok. Látom magam, ahogy sápadok. Repülök is. Legalább is úgy érzem. És a szívverésem nagyon halk. Hát akkor most nézek körbe utoljára: Látni akarom, mit fogok itt hagyni. Mi az, ami miatt nem bírtam tovább. Bár egy fényképet magammal vinnék. Az egy emlék, aminek a puszta gondolata is már boldoggá teszi egy napom. Ami miatt elsúgnám azt halkan, hogy: szép az élet!
Hasonló történetek
30298
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
22537
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Tűzmadár ·
Nem tudom, mit írjak…
Zavar a vulgáris szó, az öngyilkosság gondolata, az, hogy oly sok tininek jár az eszében, de… szépen fejezted be.
Most inkább nem pontozok.
tsk ·
Köszönöm. Amugy én is csak azért irtam, mert nagyon "felkapott" lett. Az egy két nem kifejezetten odaillő szóval meg talán az egészről a véleményem és az érzéseket probáltam leirni valahogy igy. hm. nem tudom. :D

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: