Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Sötétedés után

Azt vártam, hogy besötétedjen, mert tudtam, hogy akkor már nem gyakorlatoznak odakinnt. Csak feküdtem az ágyamban és arra vártam, hogy nyíljon az ajtó és végre belépjen rajta az a férfi, akiért annyira odavagyok.
Szeretem a félhomályt, mert olyankor kicsit elmosódnak a vonalak és nem kell zavarba jönnöm, hogy túl tisztán látja az esetleges kis hibáimat. Minden nő ilyen, én is ilyen vagyok. Azt mondják szép nő vagyok, de én mégis kicsit bátortalanul nézek a szemébe.
Hazajött, hallom, ahogyan a kulcsával matat a zárban. Igazi férfi. Koszos, kiszakadt a ruhája, de ettől még nekem Ő a legtökéletesebb.
Követelem a csókját, de éppen csak odaérinti a száját, mert nem akar összepiszkolni.
Megtöltöm a kádat forró vízzel és visszamegyek a szobába. Fürdés után Ő is bejön és fáradtan mellém fekszik. Érzem, hogy fáradt, de nem akarom, hogy aludjon.

Azt akarom, hogy ma este csak velem foglalkozzon, és ne kapcsolgassa a tévét. Felkapcsolom a magma lámpát az éjjeli szekrényen és kikapcsolom a zajládát.
Végre csend. Csak a halk sóhaját hallom. Lehunyta a szemét, nyugodt az arca.
Ujjammal cirógatom a fülét, le a füle mögött, végig a nyakát és már látom, hogy mosolyog.
Csókolom a vállát és nézem, ahogyan csukott szemmel élvezi a kényeztetést. Benyúlok a takaró alá. Mellkasát cirógatom, és érzem, ahogy libabőrös lesz és megrázkódik. Számmal kényeztetem ott, ahol az előbb az ujjaim haladtak. Kezemmel közben hasát, majd a combját simogatom. Nem nyúlok oda, nem akarom még. Azt akarom, hogy éhezzen, vágyakozzon utána. Fejemmel egyre lejjebb haladok, nyelvemmel és ajkaimmal benedvesítem minden porcikáját. Felnézek rá és látom, ahogy a takaró alá kukucskál. Mosolyog, tetszik Neki, hogy egy éhes fenevad a félhomályban felfalja.

Tekintetem égett a vágytól és azt akartam, hogy Ő is érezze ugyanezt.
Combjait csókoltam és meredő farkát méregettem. Szép, kívánom, meg akarom kóstolni.
Nyelvemmel alulról végig simítom, felül megcsókolom, és lassan beszívom a számba. Felsóhajt, érzem, hogy nagyon akarja Ő is. Letolja magáról a takarót, mert szereti nézni, ahogyan falom és ízlelem.
Belemarkol finoman a hajamba és tolja le a torkomon. Mélyebbre…
Közben feje hátrafeszül és hangosan bíztat. Még nagyobb kedvem van csinálni, mert imádom, ahogyan élvezi.
Nyelvemmel körözöm, és szívom magamba, már egyre erősebben.
Hajamat kicsit meghúzza, érzem, hogy a fejemet tolja el. Hasra fektet és kéri, hogy toljam ki a fenekem. Imádom, amikor hátulról nyal. Alulról felfelé, puhán és jó nedvesen. Nyelvét bedugja, mozgatja még odabennt is. Ettől megőrülök. Popsimat is csókolgatja és érzem, hogy minden porcikája engem kíván.

Kéri, hogy maradjak így, hason, kicsit kitolva a popsimat. Fölém fekszik és érzem, hogy belém tolja kemény farkát. Testemet átjárja a forróság és Ő közben a nyakamat harapdálja. Néha a fülembe nyal és liheg, amitől megborzongok. Néhány perc után feltérdel és a hátamra fordít. Tudom, mi következik. A lábaimat a nyakába veszi, és szemből belém hatol. Ilyenkor teljesen bennem van, imádom érezni a hasamban. A mellkasát simogatom és aléltan a tekintetét keresem. Izzadunk, egybe forrtunk és érzem, hogy nem bírom már sokáig. Jön az első. Begyorsít, és a lábaimat leveszi nyakából. Most a combjaimnál fog és teljesen magához húz. Egyre jobban közeledik a második orgazmusom, és hangos sikításban tör ki belőlem. Ő sincs messze, látom, ahogyan teste megremeg és egy hosszú nyögéssel belém engedi a forró nedűt.

Rám hajol, megcsókol. Nem tudok mozdulni. Minden tagomban érzem a kielégülés csodáját,
Megsimogatja az arcom és mellém fekszik.
Nézzük a csupasz mennyezetet és lassan elalszunk, egymás mellett…
Hozzászólások
További hozzászólások »
Whym ·
Jó fokozatosság, sehol egy zavarás. Tetszett.
Egy másik történet tőled, ami majd legyen hosszabb, ebben nincs hiányérzetem.

:flushed:

Sea Empress ·
Gratula

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: