Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Sós nadrág,avagy az elvarázsolt zenekar

Csump Lii asszony nem értette nyitásnál, hogy került az étterembe (Löffenkoffer
Strasse 22/A) 50 darab rossz minőségű szálkás, kopott pótszék. Mi ez a furcsaság? Először bosszankodott, de aztán eszébe jutott, hogy Kínában élő unokaöccseinek még jól jöhet a faanyag, így nekilátott elkészíteni a pekingi kacsát, csak nagyon elsózta, mivel gondolatai szüntelen unokaöccseire, Pingre és Pongra irányultak, kik majd biztos boldogok lesznek a jó kis székszállítmány miatt.
Ping és Pong pár hét múlva E-mailben számolt be arról, hogy miközben a székeket hasították- aprították, minden egyes darab fülzsírszaggató hangokat hallatott: az egyik hamis hegedűszót, a másik pocsék csellóhangot adott ki, és így tovább. De mi is történt valójában?


DAY ONE

A próbateremben két rendkívül szimpatikus, csodálatos képességű fess fiatalember hangolt (www.geniuszduo.hu). Szinte érthetetlen, hogyan kerültek erre a 2 *-os
helyre, hiszen ők voltak a legjobbak, és ez nem volt vitás, erről senki se beszélt.
Földöntúli szépségű hangolásukat egy kis rusnya egér írtózatos cincogása törte meg.
Ez az egér tizenkét éves volt, de tizenhat éve született.
- Hát ez szörnyű hamis, te kis rágcsáló!- vetette oda Roger, a géniusz duó egyik oszlopos tagja. Az egér Rogerre támadt: - Öt napja csak trapistát eszem, te pimasz!-
cincogta mély, öblös hangján,- ráadásul a negyedik ujjamat becsípte egy egérfogó
(amibe márványsajtot tettek, mert jól tudják, hogy az a kedvencem), így most alig tudok vibrálni.
Paul (anyukája csak Polkának becézte), a géniusz duó másik oszlopos tagja odaszólt a karmesternek:
-Mit művelsz, te műveletlen? Ezzel megalázod Brahmsot, menj el inkább perecet sütni!
Roger és Paul felháborodottan távoztak az NSZK- ból. Szerencsére még nyitva volt
az 1 Eurós bolt, így tudtak venni papírt, tollat, reuma kenőcsöt, egész mogyorós csokoládét, meg egy üveg vodkát. Többet ezen a vidéken senki se látta a két kis kelet-európai zsenit.


DAY TWO

Másnap reggelre havat jósoltak, de tikkasztó hőség lett. A nagy fenyők tövébe pálmafák nőttek. Ezt még a sok telet megélt Frau Bläser se értette, aki szintén azt hitte, hogy havaz-
ni fog. A légnyomás 1024 hekto-Pascalra emelkedett. Szinte elviselhetetlen légkörben
kezdődött a próba. Több hangszer kettéhasadt. A cintányér megolvadt. Az ütemegyek
összemosódtak. A trombitások szája megégett a forró fuvókáktól.
Aszott Teréz, a kiváló antitalentum borzalmas hibát követett el. Úgy kalkulált, hogyha
előre kiszarja a pár óra múlva elfogyasztandó kínai hot rat szendvicsét (ami Csump Lii asszony egyik ínycsiklandozó specialitása a sok közül), lesz ideje elmenni Madame Tüsző délután kezdődő hírhedt kacértan órájára. Buja gondolatai között elmerülve azonban véletlenül rápottyantott a zsebéből kihulló General Schlüsselre, és ezt még csak észre se vette a kis fonnyadt fondeau. Mikor ezt Pálcás Patrik, a süket sügér megtudta, azonnal elhatározta, hogy Aszott Teréznek pusztulnia kell, de csak a koncert után.

Egyre feszültebbé vált (és ezt az egyre sűrűsödő cigaretta szünetek is jól mutatták): míg tegnap a két csodahegedűs vette a kalapját, ma a kulcs tűnt el. Ráadásul egész éjjel le se hunyta a szemét, mivel titkos laboratóriumában, ami Madame Tüsző(aki állítolag az anyukája volt) hálószobája felett volt, szörnyűséges szörnyet teremtett, pedig Pálcás Patrik csak egy használható ersatz- hegedűst akart kikeverni. Ez persze nem sikerült. Az iszonyatos teremtmény, akit Pálcás Patrik Soproni Ászoknak nevezett el, brácsázni is alig tudott. Úgy kellett felhúzni, mint egy órát. Éjfélig működött, de nagy hátránya volt, hogy már éjjel 11-kor elkezdett lassulni és az esti csevelynél borzalmasan unalmassá vált.


DAY THREE

Ez a nap szomorú eseményeket tartogatott a zenészeknek, később csak a projekt legsötétebb
napjaként ( Dunkeler Tag) emlegették. Már előző este többen véresre vakarták a hónaljukat,
de azt hitték, egy aspirintől meg egy pohár pezsgőtől elmúlik majd a különös nyavalya.
Estére kiderült hogy egy ritka, de annál veszedelmesebb járvány nyolcadolta a zenekart: a fisz hisztérikusz ritmusz kaktusz.
Ágyában holtan találták Zsebest, ki előző nap még tréfásnak hitt történeteket mesélt a kollegáknak a kávészünetben, miközben egy-két püspökkenyeret zsebébe is elrejtett.
Mikka Makka, az érzéketlen hátú szájbőgős a forró zuhany után szédült meg, és a lépcsőn legurulva Frau Bläserre zuhanva bőgött fel utoljára.
Sushi Gizi, ki szintén elkapta a kórt, türelmetlennek bizonyult, és remek francia vonójával (mit két hete szőröztetett), tökéletes harakirit követett el, ahogy azt apukája tanította neki.
Másnap a tett helyszínén találtak egy véres lószőrt, melynek látványától többen sírva fakadtak. Pálcás Patriknak is kissé viszketni kezdett a hónalja, de elhessegette a gondolatot, hogy tán ő is elkapta a zenész fenét, és azt remélte, csak az olcsó dezodortól van az egész.
„ Egy életem egy halálom, a koncertet eldirigálom.”- mormolta és elalélt.


DAY FOUR

Végre megérkezett Gyurma Jack, az egyedülálló, mindig készen álló grönlandi szupervonós,
ki gyanta helyett fókazsírt tartott hangszertokjában sikamlós ügyek gyors elintézésére.
A délutáni próbán mindenki izgatott volt, mivel a világ legnehezebb áriáját kellett próbálniuk, a Vodka Redbull áriát. A szólót a nagyszerű basszus, Dörmögő Dömötör vállalta magára. Ebben az áriában volt minden, mi egy muzsikusnak kihívás: crescendo, diminuendo,
forte, piano, negyedek, nyolcadok, stb. Így hát nem csoda, hogy Pálcás Patrik, a karmesterek
szégyene már napok óta állva aludt félelmében.

Szegény süket sügér a Vodka Redbull ária Adagio bevezetésénél azonnal elvesztette a fonalat és kiejtve kezéből a pálcát kétségbeesve édesanyja, Madame Tüsző villájába szaladt, aki már hamarosan kezdődő aznapi kacértan óráját készítette elő. Mikor a lányok megérkeztek, Patrikot anyja ölében zokogva találták. Madame Tüsző megengedte fiának, hogy csendben végignézze a bizarr órát. A lányok megtanulták, hogyan kell lábujjal füves cigarettát sodorni. Hamarosan kiderült, hogy Tesco Spilescunak (ki Drakula első olyan leszármazottja volt,
kiből professzionális zenekari zenész lett)a kelleténél sokkal szőrősebb a talpa, ezzel kihúzta a gyufát Madame Tüszőnél, aki totál bepöccent. Este még több érdekes dolog történt.
Editke Schlüsske, ki Madame Tüsző kedvenc tanítványa volt és egyben a zenekar leggyengébb láncszeme Pálcás Patrik után, elviselhetetlen, égető fájdalmat kezdett érezni
bal csípőjében, miután Madame Tüsző épp megdícsérte, milyen szép füves cigarettát sodort lábujjaival. Azonnal kórházba szállították, ahol rögvest megműtötték. Az orvosok legnagyobb
megdöbbenésére derekába betokosodva egy kulcsot találtak, mi nem más volt, mint a General
Schlüssel.

Eközben a villában Pálcás Patrikért eljött a kaszás. A járvány legyőzte a gyenge karmester
erősnek hitt szervezetét. Testéből kiszálló szelleme ritmustalanul lebegett a szobában.
Ezúttal sem érezte a lüktetést, ami most a másvilágra lendíthette volna.
„Vissza kell térnem a halálból, hogy elvezényelhessem a koncertet!”- gondolta.
Mivel ilyen elszánt művésznek bizonyult, a kaszásnak megesett rajta a szíve:
- Jól van Patrik! Menj és vezényeld el a koncertedet! De ha elrontod a Vodka Redbull áriát,
neked annyi!
És míg Patrik élet és halál között remegett, barátnője, DJ Zsuzsi Gyurma Jackkel hentergett
Madame Tüsző ágyában. A lepedő csupa fókazsír lett.


DAY FIVE
DAS KONZERT

Már reggel megmagyarázhatatlan, komisz dolgok történtek a koncert előtt. Az öltözőben
például valakinek megfordult az öve a nadrágjában. Ez csak Wiccus Schlicc, a rutinos
varázsló mágikus jelenlétének volt betudható.
Az előadás a lehetőségekhez képest tulajdonképpen jól kezdődött: nagyjából nem történt semmi. A harmadik darab Allegretto részénél azonban Gyurma Jack fékezhetetlen ösztönei
hirtelen elszabadultak a színpadon. Hangszerét elhajítva a hozzá legközelebb ülő Pálcás Patrik teremtette Soproni Ászokra vetette magát, kinek brácsája azonnal ketté tört Gyurma Jack óriási heréinek súlya alatt.

A szünet után a rettegett Vodka Redbull ária következett. Pálcás Patrik tudta, hogy nem hibázhat. Minden erejét összeszedve összpontosított. Sajnos nem sok sikerrel. A rossz be-
intés után, amire a mű elkezdődött volna, Pálcás Patrik holtan rogyott össze a pódiumon.
A zenészeken pánik lett úrrá. Wiccus Schlicc, a megamágus érezte, hogy csak ő mentheti meg
a peches előadást. Merész gondolata támadt: egy 1972-ben Los Foloposban elsöprő sikert
aratott számát fogja előadni. Ám önbizalma nagyobb volt, mint megkopott tudása. A bonyolult trükkbe belezavarodott, majd felelőtlen improvizációba kezdett.
Ekkor ütött be a KRAKK. Egy óvatlan pillanatban elavult varázspálcájával a zenekar felé
suhintott. Az együttes mind az 50 tagja hirtelen köddé vált…
- Mit tettem?!- kiáltotta Herr Schlicc.

Epilógus

A mélyen tisztelt publikum a balul sikeredett koncert után 48 órán belül visszaigényelhette
jegyárának 50 % -át.
Aki ezt a novellát felmutatja, Csump Lii asszony kínai éttermében (Löffenkoffer Strasse 22/A,
E-mail: rakszirom@remail.pp) 10 % kedvezményt kap a pekingi kacsára.
Egyébként Eta néni gyűlölte, hogy taxis ura minden este sós nadrágban ment haza.
Hasonló történetek
29456
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
24270
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

dx__xb ·
dO__Ob
fogalmazásgátlót szedtetek, vagy mi van? vagy azt hiszitek, ez vicces? szánalmaaaaas...

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: